|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

כ"ץ: פירוק לענף הכי מונופוליסטי

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הרפורמה בענף הרכב היו"ר כבל: מדובר בחוק מהפכני שיוריד את מחירי הרכב לציבור שר התחבורה: זה החוק הצרכני החשוב ביותר בשנים האחרונות למעלה מ-200 סעיפים נועדו לטפל בכל ענף הרכב
29/03/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
רשימות השמאים יבוטלו [צילום: דוברות הכנסת]

שר התחבורה ישראל כ"ץ אומר כי הענף המונופוליסטי ביותר בישראל, עם מחזור שנתי של למעלה מ-30 מיליארד שקלים, בדרך לפירוק. ועדת הכלכלה השלימה (יום ב', 28.3.16) את ההכנה לקריאה שנייה ושלישית של הצעת החוק הממשלתית לרישוי שירותים לרכב, שנועדה לקדם את התחרות בענף ולהוזיל את מחירי המכוניות החדשות והחלפים. הדיון סיים הליך שנפרש על פני עשרות דיונים בהצעה החוק, הכוללת יותר מ-200 סעיפים, במסגרתו השקיעה הוועדה מאות שעות על-מנת לאפשר לרפורמה לצאת לדרך. היו"ר איתן כבל אמר בדיון כי פתיחת התחרות בענף כולו היא הבסיס של החוק המהפכני. "הלכנו רחוק יותר ממה שנעשה בכנסת הקודמת ואפילו ממה שביקש משרד התחבורה, כי מה שעמד כנר לרגלינו זה הגברת התחרות שמטרתה בסוף היא הוזלות המחירים לציבור".

כבל הבהיר כי בכוונתו להביא את הצעת החוק להצבעה במליאה כבר בפתיחת כנס הקיץ, והודה לשר התחבורה ולחברי הכנסת דוד ביטן, עבד אל חכים חאג' יחיא, יעקב פרי ועיסאווי פריג', שהשתתפו באופן פעיל בדיונים. השר כ"ץ הודה ליו"ר הוועדה כבל ואמר: "זה החוק הצרכני החשוב ביותר בשנים האחרונות וחברי הכנסת דאגו לציבור ללא שום משוא פנים. אני אומר גם ליבואנים, שמרגישים שהתחרות תהייה לעומתם, שהיא תטיב עם האזרח וגם איתם - ענף טוב יותר וזול יותר יגרום לאנשים להשתמש בו יותר", אמר השר וסיכם: "זה רגע היסטורי". ח"כ חאג' יחיא הוסיף כי המבחן של החוק הוא האם נתחיל לראות את ירידת מחירי הרכבים כבר מתחילת השנה הבאה.

הרפורמה נועדה להסדיר שורה של שירותים ועיסוקים בענף הרכב בהם יבוא רכב, על-ידי סוגי היבואנים השונים בהם יבואנים ישירים, עקיפים וזעירים. בתחום זה הסירה הוועדה חסמים שמנעו התפתחות יבוא עקיף בכך שחייבה את היבואנים הישירים לטפל ברכבים מהיבוא העקיף וקבעה מנגנון שאפשר גם מתן אחריות וטיפול בקריאות תיקון של הרכבים מהיבוא העקיף. עוד הוסדרו העיסוקים בסחר ברכב חדש ומשומש, יבוא וסחר במוצרי תעבורה, שמאות רכב ועוד. הוועדה אף טיפולה בהסדרת ענף המוסכים ויבוא החלפים, על-מנת להוזיל גם את הטיפול ברכבים. במסגרת זאת נקבע, בין היתר, כי המוסכים יחויבו לתת הצעת מחיר לפני הטיפול ברכב וכן להציע ללקוחות מגוון של חלפים - מקוריים, תחליפיים ומשומשים. כמו-כן אישרה הוועדה פרק שלם שעסק בעיצומים כספיים, ובו נקבע כי יבואנים שיפרו את ההוראות המרכזיות בחוק צפויים לקנס של עד מיליון שקל לכל הפרה.

בדיון, עסקה הוועדה במספר סעיפים מרכזיים נוספים בהצעה, בהם הסעיף המחייב יבואנים עקיפים לשמור מסמכים. מנכ"ל קשת ליס, רון מלכה, טען כי הסעיף המחייב לשמור את כל החשבוניות ותעודות המשלוח של הרכב עד לשלב אחד לפני הרכישה מהיצרן הוא בלתי אפשרי. "אם הסעיף יישאר כפי שהוא לא יהיה יבוא מאירופה. צריך להגביל את מה שהמכס יכול לדרוש, אני יודע לתת את החשבונית של הסוכן שרכשתי ממנו ואת החשבונית של זה שלפניו", אמר. נציג המכס, דני דרגוצקי, אמר מנגד כי הסעיף מבטיח שמקורות היבוא יהיו מהימנים ושהמסמכים שיוגשו למדינה יהיו מהימנים. היועץ המשפטי של איגוד יבואני הרכב, עו"ד אהוד שניידר, טען מנגד כי ניתן לייבא רכבים מאירופה וכבר היום קיים יבוא מקביל שכזה. כבל דחה את הטענה של שניידר והגיב בציניות. "עכשיו אתה מודיע לי שיש יבוא מקביל והכל בסדר? אחרי שהשקענו מאות שעות בחוק הזה", תהה ח"כ כבל. הוא הוסיף כי "זאת ליבת החוק וצריך למצוא את האיזון בין בקשת המכס לבין הטענה של מי שאמור להיות בחזית של היבוא העקיף".

שר התחבורה כ"ץ אמר כי המשרד קובע את הנורמות והחובות ורשות המיסים צריכה לפעול לאכיפה במסגרתם. "סייענו לרשות המיסים לתפוס את מי שפועל שלא כדין, אבל אם הסעיף מגביל את התחרות צריך לשנותו", אמר. הוא העריך כי לאחר שיאושר החוק היבואנים הישירים הפועלים כיום יתחרו אחד נגד השני על הדגמים של המתחרים. "זה מה שקרה בתעופה וזה מה שישביח את התחרות", אמר השר. ח"כ דוד ביטן הציע כי היבואנים העקיפים ישמרו את המסמכים ככל שהם יכולים להשיגם במאמץ סביר והוועדה אישרה את הצעתו. עוד אושר כי לשר התחבורה תהיה סמכות לקבוע בתקנות, בהתייעצות עם שר האוצר ובאישור ועדת הכלכלה, מקרים שבהם יבואן עקיף יצורך לשמור מסמכים המאפשרים מעקב אחר הבעלות ברכב רק עד לגורם שעל שמו נרשם הרכב במדינת חוץ.

עוד אושר הסעיף המאפשר להתלות רישיון, לבטלו או לא לחדשו למי שהממונה על ההגבלים העסקיים קבע כי הוא צד להסדר כובל או שהוא בעל מונופול שניצל לרעה את מעמדו בשוק ופעל באופן שנוגד את התחרות. עם זאת, לפני הגבלת שכזאת יצטרך המנהל במשרד התחבורה לשקול את חומרתה של ההתנהגות ונסיבותיה, ולא יעשה שימוש בסמכותו אם נוכח שבעל הרישיון חדל מההתנהגות האמורה. עו"ד שניידר טען כי מדובר בסעיף חסר תקדים בחקיקה הישראלית. "אין שום חוק אחר שבו ניתן לשלול רישיון בשל מקרים כאלה, אפילו לבנקים ולחברות הביטחון שביצעו עבירות והורשעו לא נשלל מהן הרישיון. מה מיוחד כל כך בשוק הרכב שצריך את זה", שאל עו"ד שניידר. מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, אמר כי "אולי צריך לעשות את זה גם בבנקים" והיו"ר כבל הוסיף ותהה: "מה הבעיה להתנהג כחוק".

סעיף נוסף שנועד לטפל בהגברת התחרות ואושר היום מאפשר להחיל את חוק הריכוזיות ולשקול שיקולי תחרות במתן רישיון לעיסוק בענף יבוא הרכב. המשמעות היא כי משרד התחבורה יוכל לשקול שיקולי תחרות גם בחידוש רישיון - אחת ל-6 שנים. עו"ד שניידר אמר כי בעת הדיונים בחוק הריכוזיות לא הכניסו אליו את ענף הרכב ומתן הרישיונות בו. "אנחנו לא שומעים ממשרד התחבורה למה צריך להחיל את חוק הריכוזיות על ענף הרכב", אמר. מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, אמר מנגד כי משרד התחבורה דווקא רצה להכניס את הענף לחוק הריכוזיות.

עוד נקבע כי תחילת החוק תהיה 90 יום מיום פרסומו, וכן נקבע כי פרסומו ברשומות יהיה בתוך 30 ימים מיום אישורו בקריאה שנייה ושלישית בכנסת. עוד נקבע כי השר רשאי לדחות את תחילת החוק או חלקים ממנו לתקופות נוספות של עד 6 חודשים בכל פעם, באישור הוועדה ובתנאי שהדחיות לא יעלו על שנתיים במצטבר. עוד נקבעו הוראות שעה המסדירות את הנעשה בענף בתקופת המעבר - אחת ההוראות קבעה כי עד לסוף 2016 היבואנים הישירים יצטרכו לתת מענה לקריאות תיקון (ריקולים) ואחריות לרכבים שלא הם יבאו רק מאותו הדגם שהם מיבאים, על-מנת לתת להם תקופת היערכות, וכבר החל מינואר 2017 הם יצטרכו לתת את השירות לכל הרכבים מאותו תוצר שהם מייבאים - כפי שקבעה הוועדה בדיונים הקודמים. כמו-כן, בעקבות התעקשות של היו"ר כבל וח"כ ביטן נקבע כי רשימות השמאים של חברות הביטוח יבוטלו. היו"ר כבל הבהיר כי אם הדבר לא יעשה על-ידי המפקחת על הביטוח במשרד האוצר זה ייכנס להצעת החוק.

תאריך:  29/03/2016   |   עודכן:  29/03/2016
עידן יוסף
+הגביה ממשפחת עופר - לפי שומת האמת
17:44 29/03/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנהל רשות המיסים אמר בכנסת כי הפרסומים על-אודות ויתור של 900 מיליון שקלים למשפחת עופר והפיכתם ל-107 אלף שקל בלבד אינם מדויקים  ▪  הסכום הגדול נגזר משומה ראשונית על סמך נתונים חלקיים
(עידן עופר. ערערו על השומה הראשונית [צילום: פלאש 90])
+נזיפה לפרוש: ביזה את נשות הכותל
16:40 29/03/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת האתיקה של הכנסת קובעת: ח"כ מאיר פרוש דיבר באופן מבזה ומשפיל כלפי קבוצת נשות הכותל וחרג באופן קיצוני ובוטה מן האופן שבו אמור חבר כנסת להתבטא
([צילום: דוברות אונ' בר-אילן])
+במלחמה כוללת יוזנחו נפגעי חרדה
16:24 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה לביקורת המדינה למשרד הבריאות: הזדרזו לסכם נוהל הפעלה בחרום לטיפול בנפגעי חרדה  ▪  משרד החינוך: יש עדיין ילדים מטופלים מאז 'צוק איתן'
([צילום: Dima Vazinovich/Flash90])
+ב-10 מ-11 ישובים בדואים מוכרים אין חשמל
16:18 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השופט ולדברג: גם הבדואים צריכים להסתכל בראי  ▪  הרשות להסדרת הבדואים: ללא רצון של האוכלוסייה - קשה מאוד  ▪  ח"כ מאיר כהן: בעוד חודשיים - דוח מבקר המדינה בעניין
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+מאיפה יגיעו העובדים הסיעודיים?
15:30 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים דורשת מרשות האוכלוסין להציע עד תחילת מושב הקיץ שינויים ב"תקנות הגאוגרפיות", האוסרות ניוד עובדי סיעוד זרים מאזור לאזור
([צילום: איתמר לוין])
+מוקד 101 לא יוכלל בחוק ההטרדה
15:24 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
טלפון שיטריד את מוקדי החרום של המשטרה ושל הכיבוי ינותק לאחר כמה חסימות  ▪  "איך מד"א מצליחים לחסום 90% מהשיחות המטרידות, ואילו המשטרה רק 30%?"
(מוקד מד"א [אילוסטרציה])
+אושר סופית: מענק במקרה של פטירת ילד נכה
14:48 29/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 177), התשע"ו-2016. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה פרטית של חברות הכנסת איילת נחמיאס ורבין ושולי מועלם רפאלי. כיום משולם מענק פטירה בעד אדם שטרם פטירתו שולמה לו אחת הקצבאות הקבועות בסעיף 310. מוצע לקבוע כי גם במקרה פטירה של ילד נכה, ישולם מענק פטירה למבוטח ששולמה לו גמלה בעד אותו ילד. התיקון יחול לגבי ילד נכה שנפטר ביום התחילה ואילך.

+אושר סופית: החמרת הפיקוח והענישה על כל העוסקים בתחום הרוקחות
14:40 29/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת הרוקחים (מס' 24), התשע"ו-2016. בין היתר כוללת ההצעה הסדרה של ההוראות העונשיות הפליליות והמנהליות שיחולו בתחום, וקובעת את סמכויות מנהל אגף הרוקחות. בנוסף ההצעה מאפשרת להסמיך מפקחים שיהיו אחראים לפקח על ביצוע הוראות הפקודה. הפיקוח יחול על כל השלבים - הייצור, הייבוא והשיווק של תכשירים. כן כוללת ההצעה הוראות בדבר אכיפה משמעתית שתחול על רוקחים לרבות קביעת כללי האתיקה, עבירות המשמעת, האמצעים המשמעתיים והקמת ועדת משמעת.
+פיילוט התיעוד ביומטרי הוארך בתשעה חודשים
14:36 29/03/16  |  
הוועדה המשותפת ליישומים ביומטריים המורכבת מוועדות החוקה, הפנים והמדע, החליטה להיענות לבקשת שר הפנים ואישרה את הצו שמאריך את פיילוט התיעוד והמאגר ביומטרי בתשעה חודשים.
+יוגבל שכר הטירחה שניתן לגבות מניצולים
14:29 29/03/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ההצעה מבקשת להסדיר את סכום שכר הטרחה המרבי שמותר לעורכי דין ולגורמי טיפול לגבות מניצולי שואה- אוכלוסייה מבוגרת, ההולכת ומתמעטת
([צילום: AP])
+"ילדים אינם עכברי מעבדה"
14:22 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה למעמד האישה: אי-אפשר לבדוק על חשבון ילדים חסרי ישע השפעות של שינויי מדיניות  ▪  הממונה על הסיוע המשפטי: "עברו רק 5 חודשים מאז השינוי, שמלכתחילה משפיע על 5% מכלל הנשים המבקשות סיוע"
(אילוסטרציה)
+אושר סופית: החלפת החובה להוציא פנקס עבודה כתנאי להעסקת נער, באישור רפואי
14:21 29/03/16  |  

+לא תידרש הסכמת ההורה לטיפול רפואי לילד
14:18 29/03/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תיקון החוק נועד לתקן לקחת את האחריות מידי אדם שביצע עבירות מסוג זה בילדו ולאפשר לאפוטרופוס אחראי, לגיטימי וחוקי אחר לקבל החלטות ולגדל את הילד באין מפריע
([צילום: פלאש 90])
+החלטות ממשלה שהוסתרו יפורסמו לראשונה
12:58 29/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מ"מ מזכיר הממשלה אריה זהר הסכים בדיון בוועדת השקיפות לפרסם את החלטות ממשלה המתקבלות בהתאם לסעיף 19ב' לתקנון הממשלה, שאפשרו לממשלה להעביר החלטות ללא הצבעה  ▪  שפיר: "אמון הציבור יורד כי הוא רץ קדימה עם הטכנולוגיה לפתיחת מידע – ואילו הממשלה מתעכבת מאחור"
(המידע הממשלתי אינו גלוי לציבור [צילום: אמיל סלמן])
+שכר הבכירים, הצביעות והשקרים
12:26 29/03/16  |  שמעון זיו   |   לרשימה המלאה
הבנקים שמרוויחים מיליארדים בשנה אינם מרגישים את שכר הבכירים, וזה אפילו לא מכה קטנה בכנף עבורם
(לפיד. הכה בשוטים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+חוק השקיות ייכנס לתוקף בשנה הבאה
11:56 29/03/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במסגרת החוק שייכנס לתוקף בינואר 2017 תופסק חלוקת שקיות בחינם ברשתות השיווק הגדולות וכל שקית תעלה 10 אגורות  ▪  הישראלים צורכים יותר מ-2.2 מיליארד שקיות מזהמות בשנה
([צילום: פלאש 90])
+נדחתה ישיבת ועדת הכלכלה בעניין מתווה הגז
10:45 29/03/16  |  
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, החליט לדחות את הדיון שקבע להיום בנושא פסיקת בג"ץ בעניין מתווה הגז, על מנת לאפשר לממשלה ולכל הגורמים המקצועיים לבחון את פסק הדין שניתן שלשום - זאת כדי שיוכלו לגבש את עמדתם ותכניותיהם ולהציגם בפני הוועדה. הישיבה תתקיים בכנס הקיץ של הכנסת.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עוזי יצחקי / Uzi Yizchaki   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כ"ץ: פירוק לענף הכי מונופוליסטי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
והעיר שושן צהלה ושמחה בראות עם אחד איך פוגעים בבכירים. צהלת השמחה של חברי ועדת הכספים עלתה השמימה, כאשר הלהקה של גפני הצביעה פה אחד על הגבלת שכר הבכירים בבנקים ובחברות הביטוח.
29/03/2016  |  שמעון זיו  |   מאמרים
מליאת הכנסת אישרה אמש בקריאה שנייה ושלישית את חוק השקיות שמקדם המשרד להגנת הסביבה. במסגרת החוק שייכנס לתוקף בינואר 2017 תיפסק לחלוטין חלוקה של שקיות נשיאה חד-פעמיות "דקות", שעוביין פחות מ-20 מיקרון. בנוסף, רשתות השיווק הגדולות לא יורשו לחלק בחינם שקיות נשיאה חד-פעמית שעובין 21 מיקרון או יותר ויגבו עבור כל שקית סכום שאינו נמוך מעשר אגורות.
29/03/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
ימי חג לשלי יחימוביץ'. בג"ץ פסל את מתווה הגז, שהיא הייתה מהמתנגדות הקולניות ביותר שלו, והכנסת אישרה את החוק להגבלת שכר הבכירים בבנקים, שהיא הייתה מהתומכות הנלהבות ביותר שלו. השדרנית הפופוליסטית יכולה לרשום שני הישגים. כולנו נשלם את המחיר, ודאי לגבי מתווה הגז; ליחימוביץ' זה לא משנה.
29/03/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מתקפה חסרת תקדים מצד שר מכהן נגד בית המשפט העליון. בשלושה נאומים רצופים במליאת הכנסת, תקף (יום ב', 28.3.16) השר המקשר בין הממשלה לכנסת, יריב לוין, את האקטיביזם השיפוטי תוך שהוא מתנצח בחברי הכנסת של האופוזיציה.
29/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק תגמול לנושאי משרה בתאגידים פיננסיים (אישור מיוחד ואי-התרת הוצאה לצורכי מס בשל תגמול חריג), התשע"ו-2016.
29/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בנתב"ג חונה המטוס שתוכנן במקור לטיסות הנשיא או ראש הממשלה, אבל המטוס "כנף מציון" מושבת    מדוע לא יוכשר מטוס זה לטיסותיהם של הבכירים לארה"ב?
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
עם שלם עוטה מסכה כדי להסתיר את היגון והצער, להסתיר את החרפה והבושה, להסתיר את הכאב והגעגוע, להסתיר את החוסר הנורא, את השבר שהיה כחרס הנשבר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il