|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

5 חודשים להחלטת הממשלה

50% ממשרדי הממשלה עדיין לא עונים בדוא"ל

משרדים ויחידות ממשלתיות רבות אינן ממלאים אחרי ההנגשה הדיגיטלית לה הם נדרשים רשות התקשוב: בכל משרד יהיה ממונה לנושא מקלב: "משרד שלא מתפקד דיגיטלית לא יעיל גם במקומות אחרים"
15/06/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
הצהרות לחוש ויישום לחוד

ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ג', 14.6.16) ישיבה משותפת עם הוועדה המיוחדת ליישום הנגשת המידע הממשלתי ועקרונות שקיפותו לציבור, בנושא 'עיכובים ביישום החלטת ממשלה 1008 - הנגשת השירות הציבורי בעידן הדיגיטלי', במסגרתה הוחלט כי משרדי הממשלה השונים יכניסו לשימוש לצד הפקס המסורתי שירותי דואר אלקטרוני ושירותים ממוחשבים.

יושב-ראש וועדת השקיפות, ח"כ סתיו שפיר, הציגה בפתח הדיון נתונים שעלו בבדיקה שערך צוות לשכתה, לפיהם: מתוך 32 משרדי וגופי ממשלה ל-22 יש מייל לפניות ציבור, אך רק 11 משרדים השיבו לפניות בדוא"ל, קרי: מחצית מהמשרדים המחזיקים בשירות דואר אלקטרוני לא השיבו לפניות באמצעותו. עוד העלתה הבדיקה כי ל-10 המשרדים שאין מייל יש מערכות ממוחשבות ליצירת קשר כחלופה לדוא"ל, אך 4 מתוכם לא מאפשרים לצרף קובץ במסגרת הפנייה.

יושב-ראש ועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ אורי מקלב, התייחס לנתונים: "משרד שלא מתפקד מבחינה דיגיטלית לא יעיל גם במקומות אחרים. מדובר בשירות לאזרח שהינו חלק מהליך שקיפות והעדרו מביא להגדלת הפערים באופן ישיר, כאשר אדם שלא נגיש לפקס ויש לא מעט כאלה פשוט תקוע, אנחנו לא יכולים לבקש מהציבור לנסוע ברוורס דווקא מול משרדי הממשלה שאמורים לספק לו שירות".

שפיר ציינה כי "הדואר האלקטרוני הגיע לישראל בשנת 1981 והיה נראה לנו טבעי שכל משרד ייתן את השירותים האלקטרונים שנמצאים בכל בית אך משום מה היה צורך בחוק. למרות החוק עדיין יש כמות מכובדת של משרדי ממשלה וכן גופים במגזר הפרטי שלא מספקים שירותים אלה, ובמקום לאפשר לאזרחים שירות בסיסי - להתקשר באמצעות אימייל שיש לכל אחד בבית, לקבל ולהעביר מידע בלחיצת כפתור, מבקשים משרדי ממשלה וגורמים פרטים רבים מהלקוח לעבור מסע מייגע כדי למצוא פקס. השירות הציבורי צריך להיות הטוב ביותר ולא להשתרך מאחור".

ראש רשות התקשוב הממשלתי, יאיר פרנק, אמר בדיון כי "יישום החלטת הממשלה מתקדם בכיוון הנכון. אין ספק שמייל זה עניין טריוויאלי אך אם לא כל המשרדים מיישמים זאת נמשיך לשפר. לעניין צירוף קבצים מהציבור זה נושא נוסף שאנחנו מקדמים, יש כבר היום כמה שירותים כאלה שעובדים במספר משרדים. הכלים האלה נותנים לאזרח ערך הרבה יותר גבוה".

לשאלת הוועדה, השיב פרנק כי רשות התקשוב "מסיימת להכין דוח שקובע את אמות המידה למענה גם בטלפון וגם בדואר אלקטרוני ואנחנו הולכים להנחות את המשרדים גם בדברים האלה, כאשר בכל משרד יהיה ממונה על השירות שינחיל את הנושא".

מול הנתונים שהוצגו בדיון, לפיהם במשרד הכלכלה אין תקשורת דוא"ל סדירה, טען נציג המשרד שמעון ברונר כי "הנושא טופל והושלם - לכל יחידות המשרד יש באתר האינטרנט כתובת מייל לצד מספר הפקס, וכי בכל היחידות למעט היחידה לפניות הציבור ניתן לצרף מסמך לפנייה".

נציגת שירות התעסוקה, ליאור הולנד-עמית, טענה מול כך שבמסגרת הבדיקה לא היה מענה לפניות בכתובת הדוא"ל של השירות כי "עלה אתר חדש בחודש שעבר, וכעת ל-72 לשכות בכל הארץ יש אפשרות לפנות במייל ואנו משתדלים לענות בתוך 14 יום".

סגן ניצב יגאל שבתאי, ראש יחידת השירות במשטרה, אמר: "נעמוד ביעדי החלטת הממשלה, בקרוב לכל תחנת משטרה תהייה כתובת דוא"ל עם מענה הולם, כך גם לפניות הציבור ולכל היחידות. למוקד 100 יש כבר כתובת מייל, בהמשך אזרח יוכל לפנות בווטסאפ ובכל האמצעים הדיגיטליים ולקבל מענה 24 שעות ביממה" הוסיף שבתאי וציין כי "רק אתמול בשיחה עם המפכ"ל עלה נושא פיתוח פנייה למוקד מאה בווטסאפ".

מבדיקה שערכו חברי הכנסת בזמן הדיון עצמו עלה כי מול הצהרות נציגי המשרדים בפועל חלקים רבים מאתרי המשרדים לא מונגשים בצורה בה הוצגו או מונגשים בצורה חלקית בלבד, בדיון עלה עוד כי ישנם משרדי ממשלה עם מערכות יעילות ומתפקדות, לשאלת חברי הוועדה, מדוע מערכות אלה לא מוטמעות בכל המשרדים, השיב פרנק כי "הנושא על הפרק, הבעיה המרכזית היא שעלות ההתקנה של רוב המערכות יקרה מאוד-מאוד. אנחנו בודקים את החלופות"

בתום הדיון סיכמה ח"כ שפיר כי הוועדה ממליצה "לקיים פיקוח ומעקב אחר המשרדים השונים ולבחון את השירות. בלי אלה לא תהיה התקדמות למרות החלטת הממשלה. במקביל, אם יש תוכנות שכבר עובדות - יש להטמיע אותן בקרב יתר המשרדים".

ח"כ מקלב סיכם כי "המבחן שלנו יהיה בבקרה ובמעקב אחר הייעול ויישום הדברים. מעתה נקיים דיונים ממוקדים יותר, בהם נבחן כל יחידה ויחידה לאור שירותיה השונים והנגשתם הדיגיטלית. האמצעים הדיגיטליים הרבה יותר ניתנים למעקב ואנו נדאג לקיים את המעקב עד לתוצאות המיוחלות".
הנגשת דואר אלקטרוני במשרדי ממשלה / סקירה
פירוט המיילים של משרדי הממשלה השונים ודיווח על גופים שאינם מנגישים את השירות. מוגש לוועדת המדע והטכנולוגיה, ולוועדה המיוחדת ליישום הנגשת המידע הממשלתי ועקרונות שקיפותו לציבור

תאריך:  15/06/2016   |   עודכן:  15/06/2016
עידן יוסף
+בטרומית: איסור פרסום שמו של נפגע בפיגוע או מלחמה
14:43 15/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הגנת הפרטיות (תיקון - איסור פרסום שמו של נפגע), התשע"ו-2016 של חברי הכנסת ישראל אייכלר, דב חנין ועבד אל חכים חאג' יחיא. מוצע בה להרחיב את ההגדרה של פגיעה אסורה בפרטיות ולקבוע שפגיעה כאמור היא גם פרסום שמו או תיאור העלול להביא לזיהויו של אדם, הנפגע פגיעה פיזית או נפשית באירוע פתאומי שהתרחש ברבים, בעת האירוע או בסמוך לו. הפרסום כאמור יותר, אם הנפגע נתן לכך את הסכמתו או אם הפרסום נעשה לאחר שנמסרה לבני משפחתו של הנפגע הודעה מגוף רשמי על הפגיעה.
+"חייל משוחרר עובד 4 חודשים בחקלאות ונוסע לתאילנד"
14:05 15/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות שמשרד החקלאות סבור שנדרשים 45,000 עובדים זרים, משרד האוצר מאשר רק 25,000  ▪  יו"ר ועדת הפנים: חקלאים קורסים, מעכלים להם את הבתים
([צילום: AP])
+אושר בטרומית: דיירים יוכלו להחליף את חברת אחזקת המעליות של הקבלן
13:54 15/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המכר (דירות) (תיקון - זכות החלפת מתחזק מעלית), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת יואב קיש וקבוצת חברי הכנסת. מוצע לקבוע כי לתניה בחוזה התקשרות ראשון עם מתחזק מעלית בבית משותף, השוללת או המגבילה את זכות נציגות הבית המשותף או בעלי הדירות לסיים את החוזה, יהיה תוקף של שנה אחת מיום תחילת ההחזקה של המעלית.

+אושר בטרומית: צמצום הפעולות המוגדרות כשימוש חורג בקרקע חקלאית
13:05 15/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההתיישבות החקלאית (סייגים לשימוש בקרקע חקלאית ובמים) (תיקון - צמצום הפעולות המוגדרות כשימוש חורג), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת יצחק וקנין וקבוצת חברי הכנסת. מוצע לעדכן את רשימת הפעולות המוגדרות כשימוש חורג בקרקע, ובין היתר לקבוע כי יצירת שותפות בקרקע או ביבול לא תהיה שימוש חורג אם השותפות היא בין חוכרים או בעלי זכות חכירה של קרקע חקלאית, לרבות אגודה שיתופית חקלאית או חברה בשליטה מלאה של החוכרים, ובלבד שהשותפות עומדת בהגבלות המפורטות בהצעת החוק. כמו כן, מוצע לקבוע שבעת שמחזיק בקרקע עשה שימוש חורג בה, לוועדה הדנה בבקשות להפקיע זכויות במקרקעין יהיה שיקול דעת בהחלטה האם להפקיע זכויות כאמור, ולא תהיה חייבת להפקיע את אותן זכויות.

+אושר בטרומית: סנקציות דתיות על סרבני גט בכלא
12:45 15/06/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק בתי דין רבניים (קיום פסקי דין של גירושין) (תיקון - הגבלות על סרבני גט במאסר כפייה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי. חוק בתי דין רבניים (קיום פסקי דין של גירושין), מסמיך את בית הדין הרבני לקבוע בצו הגבלה, הגבלות שונות המנויות בחוק על זכויותיו של אדם, אשר לא קיים את פסק הדין של בית דין המורה לו לתת גט לאשתו. בין היתר, בית הדין מוסמך להגביל בצו זכויות מסוימות של אסיר או עצור בעת שהותו בבית הסוהר. מוצע להרחיב את סמכויותיו של בית הדין להגביל את זכויותיו של האסיר או העצור ולאפשר לו לקבוע בצו, הגבלות על השתתפות בכל מסגרת לימודית המתקיימת בבית הסוהר, על קבלת אוכל כשר למהדרין ועל שהייה באגף התורני. בנוסף, מוצע לקבוע כי בית הדין יהיה רשאי לאסור על אסיר או עצור, שהורה על החזקתו בבידוד, להחזיק חומרי כתיבה וקריאה ולעשות שימוש באמצעי תקשורת מכל סוג שהוא.

+רק שביעית מגמלי הנגב מסומנים
10:11 15/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד החקלאות התחייב לוועדת הפנים למפות סמכויות בעניין הסדרת גידול גמלים בתוך מספר שבועות  ▪  יו"ר ועדת הפנים: בנוסף לסוגיית הסימון הדחופה, תשקלו גם להגביל גידול לפי מכסות
([צילום: חליל חמרה/AP])
+ח"כ חמד עמאר מונה ועדת המשנה לתכנון ובנייה במגזר הדרוזי
09:44 15/06/16  |  
סגן יו"ר הכנסת ח"כ חמד עמאר (ישראל ביתנו) מונה ליו"ר ועדת המשנה לתכנון במגזר הדרוזי. ועדה זו הוקמה במטרה לתת מענה לסוגיות התכנון והבנייה במגזר הדרוזי וכן לסייע ככל הניתן לרשויות המקומיות הדרוזיות, המתמודדות עם אתגרים ייחודיים למגזר. עמאר: "מברך על החלטתו המהירה של יו"ר ועדת הפנים ואיכות הסביבה, ח"כ דודיאמסלם להיענות לבקשתי ולהקים ועדה זו. לפנינו עבודה רבה למען טובתם ורווחתם של בני העדה הדרוזית". וועדה יהיו חברים: עבדאללה אבו מערוף, יעקב אשר ובני בגין.
+מאסר ממוצע - פי 56 מאשפוז
09:42 15/06/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה שנייה ושלישית: תקופת האשפוז המרבית של חולי נפש שביצעו עבירה תהיה תקופת המאסר הקבועה בחוק  ▪  משרד המשפטים: תקופת האשפוז הממוצעת עומדת על חודש וחצי בהשוואה לתקופת מאסר ממוצעת של שבע שנים
(ביה"ח אברבנאל)
+המחוקק מעל החוק
08:20 15/06/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת מוכיחים, שלשיטתם החוק מיועד לכולם - חוץ מאשר למי שמחוקק אותו. זוהי חתירה תחת עקרונות השוויון והיציגות עליהם נשענת הדמוקרטיה
(עליהם זה לא חל [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד אזולאי / David Azulai    דוד אמסלם / David Amsalem   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
50% ממשרדי הממשלה עדיין לא עונים בדוא"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הפנים של הכנסת אישרה (יום ג', 14.6.16) לקריאה ראשונה את הצעת החוק של ח"כ עליזה לביא, שלפיה הגיל בו ניתן יהיה לקבל רישיון לכלי ירייה יהיה מעתה 20 שנה במקום 21, או מי שסיים שירות צבאי מלא.
14/06/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת המשנה לנגישות שהתכנסה (יום ג', 14.6.16) לדון בתקנות הנגישות לתחבורה ציבורית בין-עירונית לאנשים עם מוגבלות חושית - לקויי ראייה, עיוורים וכו' - פוזרה על-ידי יושב-ראש הוועדה, ח"כ אילן גילאון, זאת לאחר שנציגי משרד התחבורה סירבו לאפשר החלה של התקנות גם על תחנות ההמתנה לאוטובוסים.
14/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מרים פיירברג-איכר, ראשת העיר נתניה הסכימה לדחות סגירת מינהלת הקליטה ופיטורי העובדים בה, בחודשיים, עד 15 באוגוסט, כדי לאפשר לחברי הכנסת לפעול לקידום הכרת נתניה כקולטת-עליה בממשלה.
14/06/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ג', 14.6.16) לקריאה ראשונה את ההצעה של היו"ר, ח"כ איתן כבל, לתקן את חוק הבנקאות ולאפשר לבנק ישראל לעצור סגירת סניפים של הבנקים המסחריים. הצעת החוק נועדה להתמודד עם המגמה המתמשכת של הבנקים לסגור סניפים, במסגרת תוכניות התייעלות, שלעיתים פוגעת בשירות לציבור.
14/06/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
"המשרד להגנת הסביבה מאפשר הקמת מטמנה לעודפי עפר במרחק 130 מטר מבתי תושבים, ובמרחק 200 מטר מבית החולים הדסה הר הצופים, בהסתמך על מודל שלא קשור למציאות", אמר יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ דוד אמסלם בדיון (יום ב', 14.6.16) על הטמנת פסולת בניין בסמוך לבתי תושבים בצפון העיר, "בדקתם מודל של 80 משאיות. אתה יודע כמה משאיות הורדנו למישור אדומים? למעלה מ-300. כשתתחיל הבנייה בירושלים, 80 משאיות זה צחוק מהעבודה".
14/06/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 34  /  מי ומי  
אלברט סחרוביץ' מונה לתפקיד מנכ"ל הכנסת  /  יפעת גדות
הגבלות חוקיות על טלפונים מ"קבר רחל"  /  עידן יוסף
לא סיפוח: עידוד גם לתעשיה באיו"ש  /  עידן יוסף
המדינה - פלא שרק הולך ומתעצם  /  יוליה מלינובסקי
אהיה שליח נאמן לשולחי  /  יהודה גליק
הח"כים החרדים בראש מדדי הפופולריות  /  יעקב אשר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il