|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

"הצעה שתשמור על כבוד הכנסת ומעמדה"

היוזמה לאסור על ח"כים לעתור לבג"ץ נידונה בוועדת הכנסת קיש: אשים סוף לפוליטיקה של עתירות פרופ' דיסקין: למעמד של ביהמ"ש היום בישראל מול שתי הרשויות האחרות אין אח ורע בשום מדינה
12/07/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
יואב קיש ואיל ינון [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

ועדת הכנסת החלה (יום ב', 11.7.16) לדון ביוזמתו של יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש, לקדם הצעת חוק מטעם הוועדה, אשר תאסור על חברי כנסת ומפלגות להגיש עתירה לבג"ץ כנגד חוקים והחלטות שהתקבלו בכנסת.

קיש פתח את הדיון ואמר: "פרסום הצעת חוק בג"ץ גרר הצפה של ביקורת שעיקרה נובע מחוסר הבנה של הצעת החוק. מדובר בהצעה שתשמור על כבוד הכנסת ועל מעמדה. יש למתוח קו ברור שיגדיר כללי משחק הוגנים מחד-גיסא, וימנע ניצול וביזוי מעמד הכנסת מאידך. אי-אפשר לחוקק חוקים, ובאותה נשימה לעתור לבג"ץ עליהם. אי- אפשר ללכת עם ולהרגיש בלי. אשים סוף לפוליטיקה של עתירות".

שר המשפטים לשעבר, עו"ד משה ניסים, אמר בהתייחס להצעת החוק- "הכנסת היא הגוף היחיד בישראל שנבחר על-ידי כלל האוכלוסייה ולא בכדי הסעיף הראשון של חוק יסוד הכנסת אומר 'הכנסת היא בית הנבחרים של המדינה'. זה הבית הרם והנישא מכל הבתים, אם תרצו מכל הרשויות. לכן ישנה חשיבות רבה לשאלה- האם ראוי שח"כ או סיעה בכנסת יעתרו לבג"ץ, מפני שהמשמעות היא שבעתירה הוא מצפה שהרשות השופטת תיתן פקודה למפקד שלה. בעיני כאשר מדובר בהחלטה של הכנסת וועדותיה אין מקום לעתור לבג"ץ, זו עמדת הבוחר הישראלי, יש לקבל את ההכרעה ולהשלים איתה. זה אמור להיות ריסון עצמי של חברי הכנסת והייתי מעדיף אם הייתה הסכמה בין סיעות הכנסת בנושא, אבל אם אין הסכמה כזאת, אני חושב שיש צורך בחוק". פרופ' אברהם דיסקין, איש מדעי המדינה, הצטרף לעמדתו של ניסים ואמר: "ביהמ"ש בישראל נטל לעצמו סמכויות מרחיקות לכת גם בענייני זכות העמידה וגם בנושא של ביקורת שיפוטית. למעמד של ביהמ"ש היום בישראל מול שתי הרשויות האחרות אין אח ורע בשום מדינה בעולם. אם הייתי חושב שהח"כים מסוגלים לשנות את התנהלותם אני חושב שזו הדרך המועדפת, אבל ההערכה שלי היא שאין סיכוי להסכם כזה ולכן אין מנוס מחקיקה".

עו"ד איל ינון, יועמ"ש הכנסת, התייחס למכתב שהפיץ לחברי הכנסת בשנת 2014 בו ציטט את פסיקתו של נשיא בית המשפט העליון דאז השופט אשר גרוניס, בה הוא הסתייג מהתופעה בה חברי כנסת מגישים עתירות ציבוריות: "אותו מכתב לא כלל כל חוות דעת מטעמי וגם הציטוטים של הנשיא לשעבר גרוניס לא הובאו בהקשר של הצעת החוק הנוכחית, שכלל לא עמדה בשעתו על הפרק... לא ניתן להסיק מכך להסיק תמיכה של הנשיא גרוניס או שלי בעיגון בחוק של הגבלת זכותם של חברי הכנסת להגיש עתירות". לאחר שסקר את הטיעונים בעד ונגד הצעת החוק סיכם עו"ד ינון ואמר "אני סבור שלא יהיה זה נכון לעגן בחקיקה הגבלות על הגשת עתירות על-ידי חברי כנסת ... היות שמדובר בתיקון לחוק יסוד, ובהצעה הכוללת מגבלות מצומצמות יחסית, לא ניתן לדעתי לומר שההצעה 'בלתי חוקתית', אך בעיני שיקולים של מדיניות משפטית- חוקתית מובילים למסקנה כי אין מקום לקביעת נורמה חוקתית שכזו. ההסדר המוצע לא עולה בקנה אחד עם התפיסה העקרונית שלא להגביל חברי כנסת בפעילותם, שאינה מתמצית רק בכנסת, וגם לא עם המציאות הנוהגת בישראל של ביקורת חוקתית פעילה ואפקטיבית שהדרת חברי הכנסת ממנה ממילא גם לא תביא לכל שינוי בה".

עמי ברקוביץ', מנהל מחלקה מח' יעוץ וחקיקה במשרד המשפטים הצטרף לעמדת יועמ"ש הכנסת ואמר "הרשות המחוקקת גם היא מחויבת לשלטון החוק ולכן אם ח"כ סבור שבפועלה של הכנסת היא חרגה מהנורמה, אנחנו לא רואים שום סיבה לכפות עליו לקבל הכרעה שעומדת בניגוד לכללי המשחק. הטיעון על יכולת פרלמנטרית להשפיע על ההליך אינה לוקחת בחשבון כוח השפעה מצומצם של חברי האופוזיציה ובייחוד נציגי קבוצות מיעוט, לכן אין מקום להצעת החוק".

ח"כ רויטל סוויד (המחנה הציוני) אמרה בהתייחס להצעה: "שתי הסמכויות המשפטיות שבגינן מקודמת הצעת החוק, השופט גרוניס ויועמ"ש הכנסת איל ינון, מתנגדות לו. ההצעה מבקשת לסתום את הפה לח"כים, לרוב מהאופוזיציה, שיעתרו נגד חקיקה שאינה חוקתית ולכבול את ידי בג"ץ ולמנוע ממנו כל יכולת לשנות חקיקה של הכנסת"

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) הביע מנגד תמיכה ביוזמה ואמר: "המעוז היחיד שנותר לדמוקרטיה הישראלית זה הפרלמנט שמייצג את כלל הציבור לפי הרכב דמורגפי. מי שמעביר את מוקדי הכוח לידי מערכות המשפט והפקידות השלטונית שלא נבחרו ע"י הציבור יוצר כאן דיקטטורה. כמו שלא תסכימו שרבנים יקבעו את כללי ההתנהגות של האזרחים, כך אנחנו לא נסכים ששופטים ינהלו את המדינה".

ח"כ זהבה גלאון (מרצ) אמרה: "לא מדובר בהצעה שמבקשת להגביל את זכותם של חכים לעתור לבג"ץ, אלא בעוד הצעה שמבקשת להלך אימים על בג"ץ במסגרת קרב ארוך על האקטיביזם השיפוטי, של חבורה שמנסה לקעקע ולפגוע במעמדו של ביהמ"ש העליון, עכשיו זה התירוץ אבל זה לא הדיון. המטרה היא להשפיע על כל החלטות ופסיקות ביהמ"ש ובצער אני אומרת- זה עובד. בית המשפט הוא המעוז האחרון להגנה על זכויות המיעוטים אבל יושבים שם שופטים והם חיים בקרבנו ורואים את ההתלהמות וגם הם מצנזרים את עצמם"

ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) אמר: "אני חושד במוטיבציה להצעת החוק. תמיד ובמיוחד בקדנציה הזאת בוחרים בכל מיני תיקונים משמעותיים בדברים שאיכשהו משרתים שיח או כיוון מסוים ואף פעם לא חלק מהמבנה כולו. אם הייתם מבצעים שינוי ממשלי עמוק, מייצרים הפרדת רשויות אמיתית שבה הכנסת הייתה רשות עצמאית וחזקה ולא נשלטת על-ידי הממשלה והייתם מחזקים את מקומם של חברי הכנסת הייתי אומר אולי יש לייחד את פעילות הח"כים לתוך הכנסת, אבל התהליך שאנו נמצאים בו הוא החלשת הכנסת וחברי הכנסת, פחות ופחות כלים פרלמנטריים עומדים לרשותנו, במיוחד באופוזיציה" .

ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) הוסיף: "יש לי ביקורת על ביהמ"ש העליון, על מידת האיזון ושיטת מינוי השופטים, אבל הצעת החוק היא לא המענה הנכון. חבר כנסת הוא אזרח וברור שכאשר הכנסת מחוקקת חוק שפוגע באזרחים או בקבוצה מסוימת זה לא חוקתי ולא נכון. זה כלי שאסור לנו לשלול מהאופוזיציה, שום אופוזיציה".

תאריך:  12/07/2016   |   עודכן:  12/07/2016
עידן יוסף
+לקריאה שנייה ושלישית: ישונה שם "קצבת ילד נטוש"
12:16 12/07/16  |  
ועדת העבודה אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק לפיה שמה של "קצבה לילד נטוש" המוענקת על ידי המוסד לביטוח לאומי, תשונה ל"גמלה מיוחדת לילד". הגמלה, בסך כ-1,800 שקלים לחודש, ניתנת לילדים הממתינים להשתבץ במשפחות אומנה או שיוצאים לחופשה מפנימייה בה שוהים, אשר אחד מהוריהם אינו נמצא בארץ, או אינו נוכח דרך קבע, כמו גם אם הוא חסר מסוגלות הורית.
+השינוי בשיעור המכס - לקראת פסח
11:39 12/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה לביקורת המדינה: היבואנים הרוויחו מהורדת המכסים. הצרכנים לא  ▪  כך עלה בדיון שהתקיים בוועדה לביקורת המדינה בנושא השינויים בשיעור המכס לקראת חג הפסח  ▪  ילין: "מידע הודלף החוצה. יש לפתוח בחקירה"
([צילום: איתמר לוין])
+משרד הבריאות: לידת בי"ח בטוחה מלידת בית
10:56 12/07/16  |  
ויכוח ניטש בין נציגת משרד הבריאות, עו"ד טל נשרי-אמתי ונציגי המוסד לביטוח לאומי, עו"ד מיכל מזוז ואורי קנדל, בעניין העברת פרטי לידות הבית. בדיון בוועדת העבודה של הכנסת, נשרי-אמתי ביקשה כי משרד הבריאות לא יהיה זה שיעביר את התצהיר החתום על ידי מיילדת הבית או הרופא למוסד לביטוח לאומי לצורך קבלת המענק. "אנחנו לא דוורים", אמרה. הוועדה לא קיבלה את עמדתה; יו"ר הוועדה ח"כ אלי אלאלוף, אמר: "הויכוח הוא טכני, לא מעניין והפך להיות בלתי נסבל". ח"כ זנדברג: "לא ייתכן שהצעת החוק תתעכב וציבור שלם ייפגע בגלל בעיה מטופשת". נשרי-אמתי אמרה עוד: "העמדה המקצועית של משרד הבריאות היא שלידה בבית חולים היא בטוחה יותר מלידת בית". הוועדה אישרה פה אחד לקריאה ראשונה את הצעת החוק, לפיה מענק לידה מטעם המוסד לביטוח לאומי יינתן עבור כל לידה, ולא רק עבור לידות המתבצעות בבתי חולים או מצריכות אשפוז.
+בדואיות מוגבלות סובלות הכי הרבה
10:19 12/07/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נשים מהוות 68% מכלל בעלי המוגבלות באוכלוסייה הבדואית בנגב, אולם הן מהוות רק 39.9% מבין מקבלי הקצבאות הבדואיים  ▪  מעבר למוגבלותן סובלות נשים אלה מהיעדר נגישות לשירותים, בנגב, ובפרט לנשים. עלה כי קיימות בעיות של נגישות לשירותים, היעדר מודעות לזכויות, אכזבה משירותי הרווחה, ליקויים בהנגשה, תת-אבחון ודעות קדומות בחברה
(מופלות לרעה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+272 ילדים נפגעו מהסעות לבתי הספר
09:04 12/07/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
214 מהנפגעים שהו בתוך ההסעות בזמן תאונות הדרכים  ▪  שאשא ביטון לשר התחבורה: "קבע איסור להסעת ילדים בעמידה"  ▪  נציג הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: "רכבי הסעות נוסעים בלי ברקסים"
(דיון הוועדה [צילום: כנסת])
+גילאון: "העוני בישראל טוב לפוליטיקה"
08:46 12/07/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
יישום דוח העוני: "חלק מביצועי משרד הרווחה אינם תואמים את המלצות הדוח  ▪  ח"כ ג'מאל זחאלקה: "ממשלת ישראל אימצה רק חלק מדוח העוני, ולא את כולו"
(אלאלוף. הבטיח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל ינון / Eyal Yinon   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אשר גרוניס / Asher Grunis   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זהבה גלאון   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הצעה שתשמור על כבוד הכנסת ומעמדה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ע_הראל
12/07/16 11:15
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הוועדה המיוחדת לזכויות הילד קיימה (יום ב', 11.7.16) דיון בנושא 'הסעות תלמידים במסגרות החינוך הרגיל'.
12/07/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
בדיון אשר סקר את יישום המלצות דוח הוועדה למלחמה בעוני משנת 2014 על-ידי משרד הרווחה, אמר יו"ר הוועדה ח"כ אלי אלאלוף, אשר היה גם יו"ר הוועדה למלחמה בעוני, כי חלק מביצועי משרד הרווחה אינם תואמים את המלצות הדוח, אך ציין כי משרד הרווחה החל בביצוע של מרבית ההמלצות הרלוונטיות לו, ומבקש לקחת אחריות כוללת על הטיפול בעוני במדינת ישראל. "עד כה לא הצלחנו לשכנע אף משרד להוביל את הנושא הזה, וזה חידוש", אמר אלאלוף.
12/07/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
חומרי חקירה מודיעיניים שלא שייכים באופן ישיר לכתב אישום, לא ימסרו לנאשמים. כך עולה מהצעת חוק שנדונה היום בוועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת שדנה (יום ב', 11.7.16) בהצעת חוק חיסיון חומר מודיעיני.
12/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום דיון ארוך וממושך ולאחר הסתייגויות רבות של סיעות האופוזיציה, אישרה (יום ב', 11.7.16) מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חובת גילוי לגבי מי שנתמך על-ידי ישות מדינית זרה (תיקון), התשע"ו-2016. מדובר בהצעה ממשלתית של שרת המשפטים איילת שקד ובהצעות פרטיות של חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ורוברט אילטוב (ישראל ביתנו). לאחר שנדחו כל ההסתייגויות, בקריאה שלישית תמכו בהצעה 57 והתנגדו 48.
12/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ב', 11.7.16) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית להסדרת מוסר התשלומים לספקים - כך שימי האשראי של ספקים מול המגזר הציבורי לא יעלו על שוטף פלוס 30, אליה צורפו הצעות חוק דומות של ח"כ שלי יחימוביץ' וח"כ רועי פולקמן. במהלך הדיון אישרה הוועדה מספר סעיפים בהצעה, בהם סעיף ההגדרות וכן הסעיף הקובע כי משרדי הממשלה ישלמו לספקים בתוך שוטף פלוס 30 יום.
11/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
11 מיליארד שקל ביום הועברו בוועדת הכספים  /  עידן יוסף
אושרה לקריאה שנייה ושלישית הצ"ח הדגל  /  יפעת גדות
בקרוב: ניתן להצביע באמצעות חוגר  /  עידן יוסף
הארץ מגן על חנין זועבי  /  אלעזר לוין
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
המחוקק מעל החוק  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il