|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

חדש: ועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי

יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש: הוועדה תדון בנושאים שהם בלב ליבה של החברה הישראלית: פריפריה, רווחה חינוך בריאות. הדברים נדונים בוועדות השונות בכנסת אך החלטנו לייחד ועדה לנושא כדי למקד את תשומת לב הכנסת
02/08/2016  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ח"כ יואב קיש [צילום: דוברות הכנסת]

חברי הוועדה אכרם חסון, אחמד טיבי, יוליה מלינובסקי, בצלאל סמוטריץ, ועיסאוי פריג` (מרצ), בחרו (יום ב', 1.8.16) פה אחד את ח"כ מיקי מכלוף זוהר לעמוד בראש הוועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי.

יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש, הסביר בפתח הדיון כי "הוועדה תדון בנושאים שהם בלב ליבה של החברה הישראלית: פריפריה, רווחה חינוך בריאות. הדברים נדונים בוועדות השונות בכנסת אך החלטנו לייחד ועדה לנושא כדי למקד את תשומת לב הכנסת. למיקי ידידי שהרים את הנושא של פריפריה וצדק חברתי מיום כניסתו לכנסת אתה האיש הראוי לוועדה".

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל: "חלק מהבעיות מקום המדינה הוא שגוש-דן, גדרה עד חדרה קיבל את רוב המשאבים. אין הצדקה במדינה כה קטנה לדבר במונחי פריפריה. התחלנו פיילוט לנגב המזרחי שיהפוך לדיגיטלי. צריך לבצע צדק חלוקתי במשאבים ולתת אקסטרה לאזורים שלא קיבלו עד כה. ישראל מובילה לצערי בפערים חברתיים וזה איום קיומי. חובתנו ויכולתנו לצמצם את הפער. משאבים זה סדרי עדיפויות ואני מתכוונת להיעזר בוועדה".

לאחר דברי הפתיחה עברה הוועדה לדיון בנושא צעדת השוויון:

ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "הדוגמה הירושלמית מדגימה הכל-סכנת הפערים החברתיים גדולה יותר מהטרור. יש לנו משטרה וראש ממשלה שהגדילו משאבים לטרור אבל אין משאבים לפצצה המתקתקת הגדולה ביותר בעיר. יש קיבעון חשיבתי עמוק בתקצוב המדינה את הרשויות. איך ייתכן שמתוך 236 רשויות 200 זקוקות למענק איזון? צורת התקצוב לרשויות החלשות היא בלתי סבירה בעליל. לא ייתכן שיש לנו 6000 שקלים לתושב ומתוך כך יורדים לנו פטורים ללא שיפוי. מה שלא ייכנס לתקציב הנוכחי בנושא צדק חלוקתי - הולך לאיבוד לשלוש שנים בגלל התקציב הדו-שנתי. השנה האחרונה עלתה לכולנו בדם ומאבקים, שאני מתבייש שבכלל יש צורך לנהל מאבק מחדש לטובת ירושלים והפריפריה. צריך לראות מה אפשר לעשות כדי למנוע השנה את המאבקים".

היו"ר זוהר הגיב לדבריו: "נושא התקצוב הדיפרנציאלי אמור לעלות בחוק ההסדרים ויובא לדיון בוועדה שלנו. אני מיוזמי החוק לתקצוב דיפרנציאלי והחתמנו 63 ח"כים ראשי רשויות חזקים הפעילו לובינג וגרמו לכך שההצעה לא תראה אור בגלל תאוות בצע של כמה מיליונים שעדיין שוכבים היכן שהוא".

זוהר סיכם: "כמעט אין נושא שהוועדה לא נוגעת בו אך אני מתכוון להתמקד בקיפוח של חלש מול חזק. הדיונים יהיו מעמיקים ומשרדי הממשלה יידרשו לתת הסברים ופתרונות. צריך לזכור שכולנו נותנים דין וחשבון לציבור".

תאריך:  02/08/2016   |   עודכן:  02/08/2016
מירב ארד
+על רשות הסייבר להגן על הסייבר
20:36 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוץ והביטחון אישרה לקריאה שנייה ושלישית: האחריות על הגנת הסייבר של מרבית המערכות הממוחשבות החיוניות תועבר משב"כ לרשות הסייבר הלאומית
([צילום: AP/Martin Meissner, File])
+י-ם: 2/3 ממטופלי תקיפה מינית - חרדים
20:17 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
2,500 קטינים טופלו ב-2015 במרכזי טיפול מידי לנפגעי תקיפה מינית  ▪  120 מהקטינים נזקקו לטיפול בידי רופא
([צילום אילוסטרציה: AP])
+מחצית ההרוגים בתאונות עבודה - בענף הבניין
19:58 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
31 עובדים בבנייה נהרגים מדי שנה, חצי מכלל נפגעי תאונות העבודה  ▪  3,000 אתרי בניה בארץ עם מנופים - ורק 10 מפקחים  ▪  אלאלוף: רשם הקבלנים לא פסל עשר שנים ולו קבלן אחד
([צילום אילוסטרציה: AP])
+גלאון גידפה - ועדת האתיקה סלחה
19:53 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון במליאה, כינתה יו"ר מרצ את ניסן סלומינסקי "עלוב קטן", "שקרן", "מסית" ו"חצוף"  ▪  ועדת האתיקה החליטה שלא להטיל עליה עונש מבלי להסביר מדוע
(גלאון. שפה לא פרלמנטרית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+תוקם ועדה משותפת לדיון בחוק V15
15:28 02/08/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ההצעה מגדירה כי גוף המבצע פעולות מסוימות אשר באופן רגיל נעשות רק על-ידי מפלגות בתקופת בחירות ייחשב "גוף פעיל בבחירות" ויחולו עליו מגבלות הנוגעות לפעילות וגיוס תרומות בדומה למגבלות החלות על מפלגה
(חוק V-15 [צילום: דניאל שטרית / פלאש 90])
+ועדת החוקה: הביקורת על הפרקליטות תפוצל
15:15 02/08/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בעוד שנה תעסוק הנציבות רק בביקורת פרטנית, והביקורת המערכתית תועבר למשרד מבקר המדינה  ▪  היועץ המשפטי יוכל למנוע ביקורת אם יקבע שהתלונה עוסקת ב"שיקול דעת משפטי"
(שקד ולבני. הולכות ביחד)
+הכנסות יחולקו בין תפן למועצות בגבולה
11:52 02/08/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
השר דרעי: "הרשויות הסובבות את המועצה התעשייתית מגדל תפן, יהנו מחלוקה זו ויובילו לקידום ופיתוח כלכלי בתחומם והפערים בין הרשויות יצומצם"
(דרעי. החליט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+סופית: הורדת הגיל למתן רישיונות לכלי ירייה
11:50 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק כלי הירייה (תיקון - הגבלת גיל למתן רישיונות לכלי ירייה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת עליזה לביא וקבוצת חברי כנסת. כיום לא ניתן רישיון או תעודת הרשאה לכלי ירייה למי שטרם מלאו לו 21 שנים, אולם השר לביטחון פנים רשאי, באישור ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, לקבוע נסיבות בהן יינתן רישיון לכלי ירייה או תעודת הרשאה למי שמלאו לו 18 שנים וטרם מלאו לו 21 שנים. סיומו של שירות צבאי מלא יחשב נסיבה להענקת רישיון לכלי ירייה או תעודת הרשאה כאמור.
+בקריאה ראשונה: יעוגן מעמדו של מכון וינגייט
11:50 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק המכון הלאומי למצוינות בספורט (מכון וינגייט), התשע"ו-2016. מוצע לעגן את מעמדו של מכון וינגייט כמכון הלאומי למצוינות בספורט ולקבעו כתאגיד סטטוטורי. מוצע לקבוע הוראות בדבר הקמתו, מטרותיו, תפקידיו, מוסדותיו, עובדיו ובעלי תפקידים בו. בנוסף, מוצע כי התקציב השנתי של המכון ימומן מתקציב המדינה וכן מהכנסות נוספות שיהיו למכון מפעילותו לפי החוק ומתרומות.
+סופית: הפסקת פעילות באתר תאונת עבודה קטלנית
11:49 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ארגון הפיקוח על העבודה (תיקון מס' 10) (צווים להפסקת עבודה באתרי בנייה), התשע"ו-2016 של חברי הכנסת אלי אלאלוף, איל בן-ראובן וקבוצת חברי כנסת. מפקח עבודה שנודע לו על תאונת עבודה באתר בנייה שהביאה למותו של אדם או לפציעתו הקשה, יוסמך להורות בצו על סגירת האתר לשני ימי עבודה, עם אפשרות להארכה בשלושה ימים נוספים. למחזיק במקום העבודה תינתן האפשרות להשמיע טענותיו לביטול הצו בהזדמנות הראשונה שלאחר מתן הצו או לאחר הארכתו. יוכיח המחזיק כי עמד בכל הוראות הבטיחות הנדרשות - יבוטל הצו. בנוסף, אי-קיום צו הפסקת עבודה יהווה עבירה מסוג אחריות קפידה, ויגרור עונש של שנתיים מאסר או קנס בסכום של 75,300 שקלים חדשים, או שני העונשים יחד, וכן קנס בגובה 1,400 שקלים חדשים לכל יום שבו נמשכת העבירה. הוראות החוק יחולו, בשינויים המחויבים גם לגבי אתר בנייה שאינו מוסדר שארעה בו תאונה שגרמה למותו של אדם.
+סופית: עוגן מסלול הגבייה המקוצר שבחוק ההוצל"פ
11:36 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 51) (מסלול מקוצר), התשע"ו-2016, אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ מירב מיכאלי ודוד ביטן. מסלול הגבייה המקוצר שבחוק ההוצל"פ (הפועל היום מכוח הוראת שעה) יעוגן כמסלול קבע ולבטל את הוראות הדיווח שנקבעו בהוראת השעה. בנוסף, התנגדות לבקשת ביצוע שטר או לתביעה על סכום קצוב שנדחו בלא רשות להתגונן לא תגרור מעבר למסלול הרגיל. כמו כן יבוטל התנאי שההליכים הננקטים במסלול המקוצר (דהיינו הליכי העיקול) יסתמכו רק על מידע שמסר הזוכה או שהתקבל מכוח צו רשם ההוצל"פ, וכן יובהר כי זוכה רשאי לבקש נקיטת הליכים לפני המצאת אזהרה לחייב.
+הכנסת אישרה ביטול חובת לימודי ליבה
10:51 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת של האופוזיציה מחו על התיקון לחוק, שיפטור 10% ממוסדות החינוך החרדי מחובת לימודי ליבה ולא יתנה בכך את תקצובם
(חסון. לא הכובע קובע [צילום: מן הטלוויזיה])
+אושר: תוספת קצבה לנכי צה"ל מטופלי דיאליזה
09:48 02/08/16  |  
ועדת העבודה אישרה את תקנות משרד הביטחון, לפיהן כל נכה צה"ל פגוע כליות המטופל בדיאליזה באופן קבוע, יקבל אוטומטית, מעבר לגמול החודשי לו הוא זכאי, גם סכום של 1,620 שקלים לחודש, לתקופה בה נמצא בטיפולי דיאליזה. עד כה התוספת לא ניתנה אוטומטית, אלא על פי שיקולי אגף השיקום במשרד הביטחון. לדרישת משרד הביטחון ההחזר יינתן רטרואקטיבית, לנכי צה"ל שהיו בטיפולים מ-1 בינואר 2016.
+מענק ליתומים משני הוריהם בעקבות פיגועים
09:11 02/08/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
החוק נועד לסייע ליתומים לשני הורים כתוצאה מפיגועים מלפני שנת 2001. רק מ-2001 המדינה מימנה יתומים משני ההורים  ▪  יו"ר ועדת הכספים גפני: "אי צדק משווע שחייב לבוא על תיקונו"
(נציגי היתומים בועדת הכספים [צילום: דוברות הכנסת])
+לוין על התאגיד: סך הכל ביקשנו דחייה קצרה
08:54 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אלהרר: כוונת המחוקק הייתה שהתאגיד יפעל אבל ראש הממשלה סופר כיפות  ▪  גילאון: מציע שביטן ידאג שכל אנשי התאגיד יהיו לפי מפתח המפלגות  ▪  יחימוביץ': זה לא מאבק על תקשורת אלא על חופש הביטוי וחופש העיתונות
(השר יריב לוין [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניר ברקת / Nir  Barkat   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חדש: ועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 1.8.16) לקריאה שנייה ושלישית, הצעת חוק שתכליתה להוסיף עוד מענק חד-פעמי ליתומים משני הוריהם בעקבות פיגועים מאז קום המדינה ועד לשנת 2001. עד אז המדינה לא נתנה קצבאות או מימון לאותם יתומים. מדובר בקבוצה של 39 יתומים שעד היום קיבלו שני מענקים, פעם אחת 550 אלף שקלים ופעם שנייה 200 אלף שקלים, כל אחד.
02/08/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי (תיקון מס' 5), התשע"ו-2016. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ נחמן שי. 58 חברי כנסת הצביעו בעד הצעת החוק, 22 הצביעו נגד ונמנע אחד. הצעת החוק תועבר לוועדת הכלכלה לדיון.
02/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"המדינה קיבלה אישור להוציא 270 מיליון שקל עבור 2.5 מיליון תעודות זיהוי חכמות, בטרם ידעה אם יעבור החוק", תהה יו"ר ועדת הפנים ח"כ דוד אמסלם בדיון (יום ב', 1.8.16) על בזבוז כספי ציבור על תעודות הזיהוי הביומטריות, ביוזמת ח"כ אילת נחמיאס-ורבין וח"כ רוברט אילטוב. "למה אתם צריכים 2.5 מיליון תעודות גלם שישבו במחסנים? נניח שהחוק הביומטרי לא היה עובר? מה הייתם עושים עם כל התעודות שהמדינה רכשה? ואם יצאתם במכרז ב-2005, למה התעודה הראשונה הונפקה ב-2013?
01/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
לפני כארבע שנים פתח מבקר המדינה יוסף שפירא, שלוחה בקריית שמונה, כדי לקבל תלונות מהציבור. היום הוא מחליט לסגור אותה, לאחר עלות גבוהה, יבול דל של פניות, וניסיון למצוא מסגרת שתיתן מענה טוב יותר. בוועדה לביקורת המדינה, ניסו (יום ב', 1.8.16) חברי הכנסת תושבת העיר יפעת שאשא-ביטון (כולנו) ויואל חסון (המחנה הציוני) - להבין מה השתנה.
01/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה לקידום טכנולוגיות לאנרגיה מתחדשת קיימה (יום ב', 1.8.16) דיון בנושא קידום החלטות ועידת פריז בתחום החקלאות ומשק המזון.
01/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
בקרוב: יורחב סל התרופות ללא מרשם  /  עידן יוסף
אין כסף? תגבו יותר מס הכנסה  /  עידן יוסף
האוצר: מצאנו ספקים זולים מ'שראל'  /  עידן יוסף
אי-ההסכמה מאחורי חוק השבת  /  עידן יוסף
הארץ מגן על חנין זועבי  /  אלעזר לוין
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il