הוט מובייל - חברת הסלולר של קבוצת הוט - חייבה לקוחה בתשלומי יתר במשך חודשים רבים, למרות שלא הצליחה לאתר את החוזים שכנגדם, כך טענה, בוצעו החיובים.
שושנה אוחיון הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בבית שמש תביעה נגד הוט מובייל, בטענה שהיא מחייבת אותה שוב ושוב בגין ארבעה קווים - למרות שברשותה קו אחד בלבד. אוחיון אמרה כי היא נאלצת לפנות להוט מובייל, שמחזירה לה את חיובי היתר - ואז מבצעת אותם שוב.
הרשם הבכיר בנימין בן-סימון אומר בפסק דינו (5.11.16), כי הוט מובייל לא הצליחה להסביר את פשר החיובים והזיכויים החוזרים ונשנים. יתרה מזאת: הוא אפשר לה להציג את החוזים עליהם התבססה, ורק לאחר שיהוי ניכר ובלתי מוצדק הודיעה הוט מובייל, כי לא הצליחה לאתה אותם. למרות זאת, היא המשיכה וטענה ש"אין מחלוקת בין הצדדים באשר להתקשרות התובעת תחת המנויים השונים כפי שפורטו בהרחבה בכתב ההגנה".
בן-סימון אומר: "משמעות הודעת הנתבעת הינה, כי החברה חייבה את התובעת ללא הסכמי התקשרות וכי פעולתה מול התובעת לוקה בהפרת חוק החוזים על כל היבטיו, לרבות אי-התקשרות בחוזה ולרבות הטעיית הנתבעת בחיובה בחיובים ללא מקור חוקי". בן-סימון חייב את הוט מובייל לפצות את אוחיון ב-4,000 שקל על עוגמת הנפש שנגרמה לה ולשלם לה הוצאות בסך 2,000 שקל.