|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

הערכה: 17,500 הרוגים מפגיעה במיכל האמוניה

נתונים אלה הוצגו בכנס חרום שהתקיים בכנסת על-רקע כשלון נוסף במכרז להקמת מפעל האמוניה והסחבת בפינויו מחיפה
21/11/2016  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
כינוס חירום בכנסת

במקרה של פגיעה במיכלי האמוניה בחיפה, ייפגעו על-פי הערכות 17,500 הרוגים ומספרם יעלה ומעל 40,000 בשלוש השעות הראשונות - כך עולה מנתונים שהוצגו בכנס חרום שהתקיים (יום ב', 21.11.16) בכנסת, על-רקע הכשלון הנוסף במכרז להקמת מפעל האמוניה והסחבת המתמשכת בפינוי מיכל האמוניה בחיפה. הכנס נערך בהשתתפות ראש עיריית חיפה, יונה יהב, יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד וראשי ערים מהצפון: ראש עיריית קריית בילאיק - אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית מוצקין - חיים צורי, ראש עיריית טבעון - דוד אריאלי, סמנכ"ל תפעול בחיפה כימיקלים - עמיחי זיידר, חברי כנסת ותושבים.

יו"ר מפגלת 'יש עתיד', יאיר לפיד, פתח את הכנס ואמר: "כולנו כאן שותפים לדאגה המתמשכת של זיהום האוויר. הערכה הכי זהירה שהוצגה בפנינו על מספר הנפגעים בעימות עתידי במיכל האמוניה היא 17,500 בזמן הפגיעה ומעל 40,000 בשלוש השעות הראשונות. זה סיכון שהמדינה לא יכולה לקחת על עצמה. בחודשים האחרונים קיימנו מספר פגישות עם מומחים כדי ללמוד את הנושא מקרוב. אפשר לרוקן את המיכל תוך 30 יום."

לפיד מתח ביקורת חריפה על הוזלת ידה של הממשלה בטיפול בנושא ואמר: "מיכל האמוניה הוא דוגמה לשלטון שלא מתפקד. אם יהיה סבב לחימה, מה הם יגידו השרים שאמורים לטפל בזה למשפחות ההרוגים? מיכל האמוניה מיושן ונמצא שם משנות ה-80? אני קורא לממשלה ללכת לעשות את עבודתה ולגרום לכנס להיות מיותר. המטרה של הכנס היא לשים את הפתרונות על השולחן וכל מה שהממשלה הזאת צריכה זה לבצע את עבודתה היסודית ולפנות את מיכל האמוניה".

ראש עיריית חיפה יונה יהב, אמר בפתח הדיון: "מיכל האמוניה מכיל 12,000 טון, 2000 טון מתוכם לתצרוכת של המשק הישראלי והשאר לייצוא לרווחים כלכליים של בעלי המפעלים ומשרד האוצר. עיריית חיפה מובילה לבד מאבקים משפטיים מזה למעלה מ-11 שנה ומערכת המשפט מתייחסת למיכל כאילו מדובר במיכל מים. באחת הערכאות הפסדנו כי לא הוכחנו לשופט כי בתוך המיכל יש אמוניה. זאת שערורייה!

יונה הוסיף: "אני מהבודדים בארץ שמאמינים לנסראללה ואף וחוויתי אותו כראש עיר ב 2006. תבינו, כל מה שהוא אמר באל מנאר,מילה במילה, קרה בחיפה. על הממשלה לסגור עכשיו את מיכל האמוניה. המדינה הזאת יודעת לעבוד רק במצבים משבריים. מיכל האמוניה פועל מזה שנים ללא רישיון עסק והיתר בנייה והמערכת המשפטית והממשלה בוחרות לטמון ראשם בחול עד האסון הבא."

מאיה יעקבס, מנכ"ל עמותת צלול, שמובילה את המאבק בנושא: "חברת חיפה כימיקלים היא האחראית העיקרית למצב אליו נקלענו היום. היא גררה רגליים, ערמה קשיים והעלתה דרישות במטרה לעכב את סגירת המיכל, מתוך ידיעה ברורה שאין פתרון חלופי ריאלי. בחברה יודעים שסגירת המיכל משמעותה סגירת המפעל במפרץ חיפה - מה שיעלה לה מאות מיליוני שקלים. חיפה כימיקלים מסכנת את תושבי חיפה מתוך אינטרס כלכלי צר וכל תושב באזור הוא בן ערובה שלה. על ראש הממשלה להתערב בנושא לאלתר; סגירת המיכל המיושן והמסוכן הזה תהיה "קוביית דומינו" ראשונה שתניע אחריה מהלך לתיקון מכלול המחדלים הסביבתיים באזור חיפה".

עמיחי זיידר, סמנכ"ל תפעול חיפה כימיקלים אמר בדיון: "חיפה כימיקלים מאוד מעוניינת שיוקם מפעל בדרום ושאנחנו נרכוש ממנו אמוניה. מי שטען שתקענו מקלות בגלגלי המכרז טועה ומטעה. אני יכול להריץ שני תרחישים שרוב מוחלט לא ידע להבדיל ביניהם השני יראה טווח סיכון ש 10 ק"מ והשני של 100 ק"מ. הסיכונים בסדרי גודל יותר נמוכים ממה שזורקים לאוויר. מה באמת הסיכונים ומה באמת הסיכונים? לפי הסקרים שעשינו בתרחיש החמור ביותר עשרות אנשים ייפגע ואפילו בנאדם אחד לא ייהרג ואני מקווה שלא נגיע לנקודה".

אדריאן הלל שהתמודד על המכרז להקמת המיכל בדרום אמר בדיון: "כל עוד חיפה כימיקלים תתמודד על המכרז מיכל האמוניה ימשיך להיות בחיפה. המדינה פועלת רק במשברים. לחיפה כימיקלים אין אינטרס להתפנות מהשטח כי זה עולה לה מיליוני דולרים. המיכל משמש היום את המיכל התפעולי של חיפה כייקלים צפון ולכן גם אם המדינה תבזבז מאות מיליוני דולרים היזם אין לה איפה להכניס את זה אלא לתוך המיכל שהוא פג תוקף. אין לו איפה להכניס את מה שהוא צורך. לא ניגשתי למכרז האחרון כי הוא הוא היה הזוי וכל מטרתו הייתה להמשיך את המצב הקיים. עד שלא יהיה משבר לא יקרה כלום."

ראש עיריית קריית טבעון, דוד אריאלי: "מיכל האמוניה לא צריך להיות איפה שהוא נמצא כי אסור שהאזור שלנו יהפוך לפח הזבל של מדינת ישראל".

ח"כ יעל גרמן: ״בתקופת כהונתי כראש עיריית הרצליה היה בעיר מפעל חמצן שהנזק שהיה עלול להיווצר רק מתאונה באחד המיכלים בו, שלא לדבר על פגיעת טיל - היה לעשרות ואפילו מאות תושבים. סגרנו אותו, לאחר שקיבלנו את תמיכתם ההכרחית של המשרד להגנת הסביבה והמשרד לביטחון פנים, שהכירו בסכנה שהיווה המפעל. כך צריך לקרות גם במקרה של מיכל האמוניה בחיפה״.

תאריך:  21/11/2016   |   עודכן:  21/11/2016
מירב ארד
+השר אריאל לרב קרים: ״אל תיכנע ללחצים״
00:28 22/11/16  |  
בעקבות החלטת בג"ץ לעכב את מינויו של הרב אל"ם אייל קרים לרב הצבאי הראשי "עד שיבהיר עמדותיו" ביקש השר אורי אריאל מהרב קרים שלא להיכנע ללחצים. "אני רואה זאת כניסיון נוסף להלך אימים ואף לסתום פיות של רבנים מלדון ולפסוק בנושאי הלכה וחברה" כתב לו אריאל, "זו פגיעה במסורת הפסיקה היהודית ואין להשלים עם כך. אני מבקש לחזק את ידך בעת הזו, וקורא לך שלא להיכנע ללחצים כאלו ואחרים. זו שעת מבחן - עמידתך האיתנה על החופש לדון ולומר את דעת ההלכה ללא מורא, היא אבן יסוד בביצור מעמד הרבנות בכלל והרבנות הצבאית בפרט".
+נתניהו: לא אאפשר עליית ח"כים להר בזמן הקרוב
00:26 22/11/16  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי ההחלטה שלא לאפשר עליית חברי כנסת להר-הבית לא תשתנה בקרוב. הוא התייחס להמלצת המשטרה בנושא, כפי שהוצגה לו ע"י ח"כים. לדברי נתניהו, "לא הייתה המלצה מהמשטרה אלא הערכת מצב. כרגע כולכם מבינים שאנחנו בעיתוי רגיש", דבריו.

+הוועדה לזכויות הילד ציינה 70 שנה לפעילות יוניסף
00:20 22/11/16  |  
הוועדה לזכויות הילד קיימה דיון חגיגי לרגל 70 שנה ליוניסף, קרן האו"ם למען ילדים. במהלך הדיון, בו נכחו בני נוער רבים, הושם דגש על עשיית הארגון ב-20 השנה הראשונות שלאחר הקמת המדינה, בהם נתן הארגון סיוע מסיבי למדינה הצעירה. יו"ר הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון: "חשוב לדבר עם ילדים ולא רק עליהם, ואת זה יוניסף מיטיב לעשות".
[צילום: דוברות הכנסת]
+ויקי קנפו: להשוות את הקצבאות לשכר המינימום
00:08 22/11/16  |  
הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי של הכנסת קיימה דיון מיוחד על הכלים לצמצום העוני בפריפריה, בעקבות צעדת בשביל הצדק אותה יזמה והובילה ויקי קנפו במחאה על מה שהגדירה ההתעלמות ממצב העוני בישראל ועל חוסר בטיפול בבעיה ההולכת ומחריפה. דינה דיין מראשי המאבק, דרשה הכפלת קצבאות הזקנה והכפלת קצבת הנכות בעבור נכים לא מקבלים קצבה נוספת. ויקי קנפו הוסיפה: "אנחנו לא אנשים פוליטיים אלא מדברים מהכאב. אני לא נכה ולא קשישה, אני עובדת במקום עבודה מסודר אבל כואבת את כאבם של הנזקקים. 180,000 קשישים, מהם 40,000 ניצולי שואה, יתקשו לעבור את החורף הקרוב כי אין להם כסף לחשמל של תנור החימום".
+ארדן: המשטרה לא אוכפת חוק המואזין
23:59 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר השיב בשעת שאלות במליאה  ▪  על ביטול התאגיד: "ככל שתבוא הצעה לבטלו, הודעתי שאצביע נגדה"  ▪  עמונה: "מקווה שחוק ההסדרה יעבור  ▪  כניסת ח"כים להר-הבית: "משטרת ישראל חושבת על בסיס הערכות מקצועיות שלה שניתן לחדש את הביקורים"
(השר גלעד ארדן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+המשטרה: פייסבוק הסירה 95% ממה שביקשנו
23:13 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השר לביטחון פנים: "פייסבוק וגוגל מעדיפות שלא תוטל עליהן האחריות לניטור הסתה לטרור, כדי שהן לא יצטרכו להקצות מספיק כוח אדם"  ▪  נציגת גוגל: "הטכנולוגיה עדיין לא מאפשרת ניטור אוטומטי"
(ועדת המדע. הדעות חלוקות [צילום: דוברות הכנסת])
+בקריאה ראשונה: ממצאים ומסקנות של פס"ד בבימ"ש צבאי יהיו קבילים כראיה במשפט אזרחי
22:56 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת הראיות (מס' 19) (פסק דין פלילי של בית משפט צבאי כראיה בהליך אזרחי), התשע"ו-2016, של חברת הכנסת ענת ברקו. מוצע בה להסדיר בחוק את מעמדם של פסקי הדין הפליליים הניתנים בערכאות השיפוט ביהודה ושומרון. מוצע לקבוע בפקודת הראיות שהממצאים והמסקנות של פסק דין של בית משפט צבאי יהיו קבילים כראיה במשפט האזרחי.
+ראשי רשויות בדרום נעדרו מדיון כנסת בעניינם
21:41 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ מאיר כהן: ראשי הרשויות לא צריכים להתהדר רק בפתיחה של עוד קניון אלא לתת את הדעת למצב העסקים שצריכים להדליק נורה אדומה  ▪  מנהל לשכת המסחר בדרום: כמעט שאין תעשיה באזור
(רהט)
+"טיפול נפשי לסובלים מטראומות העלייה מאתיופיה"
21:30 21/11/16  |  
ועדת העלייה והקליטה קראה למשרד הבריאות לפעול למימון טיפול נפשי ליוצאי אתיופיה הסובלים מפוסט-טראומה בעקבות סבלם בעלייה לארץ. לדברי יו"ר הוועדה, ח"כ אברהם נגוסה, "רבים איבדו את יקיריהם בייסורים - אך החוק להכרה באסירי ציון והרוגי מלכות, אינו מאפשר הכרה באלמנים, אלמנות ויתומי מבצע משה - כמשפחות הרוגי מלכות, וגם בג"ץ דחה על הסף לפני כארבע שנים עתירה". בוועדה נשמעו עדויותיהם הקשות של כמה מעולי אתיופיה, שראו מול עיניהם את מותם של רבים מבני משפחותיהם, מאלימות שוטרים וחיילים באתיופיה ובסודן.
+הסדרת ענף מוניות השירות עברה בקריאה ראשונה
21:23 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק הממשלתית לתיקון פקודת התעבורה (מס' 117) (קווי שירות למוניות), התשע"ז-2016. מוצע בה להסדיר באופן קבוע את ענף מוניות השירות ומתן הרישיונות לקווי השירות למוניות, כך שבעיקרו שמתן הרישיונות לקווי השירות למונית יהיה בהליך תחרותי. כמו-כן, מוצע לקבוע בהוראת מעבר עד לסוף שנת 2019 שיסדירו את הענף עד ליישומו של החוק. ח"כ דב חנין האשים את הממשלה בכך היא עושה הכל כדי להמית את הענף, ואף אינה מוזילה את הנסיעה במוניות השירות.
+אושר סופית: פטור מארנונה לארכיון ציבורי
21:12 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) (מס' 27) (פטור מארנונה לארכיון ציבורי), התשע"ז-2016 של חברי הכנסת נאוה בוקר ויוסי יונה. פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) תתוקן כך שתפטור מארנונה כללית או מאגרה שטח נכס המשמש ארכיון ציבורי כהגדרתו בחוק הארכיונים, התשט"ו-1955. ח"כ יונה: החוק הזה יתרום ולו במעט במתן כבוד לעבר שלנו.
+בקריאה ראשונה: החובה לתעד חקירת חשוד לא תחול על חקירת חשוד בעבירות ביטחון
21:10 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (חקירת חשודים) (תיקון מס' 8) (חקירת חשוד בעבירת ביטחון), התשע"ז-2016. מוצע בה לתקן ולקבוע כי החובה לתעד חקירת חשוד בתיעוד חזותי או בתיעוד קולי לפי החוק, לא תחול על חקירת חשוד בעבירות ביטחון. מוצע כי הבקרה במקרים אלו תהיה באמצעות ביקורים אקראיים בחקירות של שירות הביטחון הכללי ושל משטרת ישראל בעבירות ביטחון. השר לבטחון הפנים גלעד ארדן הבהיר כי היועמ"ש לא יאפשר לממשלה לקיים חקירות ללא מנגנוני פיקוח ובקרה.
+בגין: חשש למגבלת יתר במינוי הקאדים
20:39 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: החמרה בתנאי הסף למינוי קאדים
(בני בגין [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+יוסדר פיקוח על המזון בצהרונים
18:58 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לפיקוח על איכות המזון ולתזונה נכונה בצהרונים, התשע"ז-2016. החוק קובע הוראות בעניין פיקוח על המזון שמסופק בצהרונים. הוא מטיל חובות על ספק מזון בצהרון, לרבות עמידה בתנאים שיקבע שר הבריאות לעניין הרכב המזון וערכו התזונתי. בנוסף, יחולו חובות בתחום גם על מפעילי הצהרונים. כן יוטלו קנסות על ספק מזון או מפעיל צהרון שיפרו את החובות המוטלות עליהם. ח"כ רחל עזריה מיוזמי החוק: ילדים שוהים בצהרון כחמש-עשרה שעות שבועיות לערך ושם אוכלים את הארוחה החמה המרכזית ולכן ראוי כי לילדי הצהרון תובטח תזונה בריאה וראויה".
+חברת הביטוח תפצה במקרה שנהגה בחוסר תום לב
18:54 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חוזה הביטוח (תיקון מס' 8), התשע"ז-2016 של חברי הכנסת אורי מקלב ומשה גפני. שיעור הריבית המיוחדת שנפסק אם חברת ביטוח נוהגת בחוסר תום לב, יוגדל כך שהוא לא יעלה על פי עשרים מהריבית הקבועה בחוק פסיקת ריבית והצמדה, לעומת פי שלושה כפי שקבוע היום. בנוסף, גם לגבי ביטוח מפני מחלות ואשפוז וביטוח רכב חובה יהיה בית המשפט חייב לפסוק פיצויים לפי הריבית המיוחדת. מקלב: "המטרה שלנו היא שההצעה לא תמומש וחברות הביטוח לא ידחו תביעות סתם כך. ההצעה הזו באה לאזן את מערכת היחסים בין הלקוח לחברת הביטוח. החברה היום יכולה להתעלם מהתביעות להתנער ולדחות את התביעה כי היא יודעת שאין לה מה להפסיד. יש להם עורכי דין בחוזה קבוע שיש להם את כל הזמן והיכולת לעמוד מול הלקוח, שמצידו צריך להשקיע זמן וכסף".
+דמי הלידה לשכירוֹת יחושבו לפי ששת החודשים שקדמו ליום הקובע
18:51 21/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 183), התשע"ז-2016, לקביעת מסלול לחישוב דמי לידה לעובדת שכירה לפי חצי השנה שקדמה ללידה. זאת, נוסף על מסלול החישוב הקיים כיום לפי רבע השנה שקדמה ללידה. דמי הלידה יחושבו לפי הסכום הגבוה מביניהם. ח"כ טלי פלוסקוב: "כדי להימנע ממצבים בהם משולמים למבוטחת דמי לידה אשר אינם תואמים לשכר הממוצע שהיא מרוויחה בחודש, מוצע לשנות את האפשרות בה דמי הלידה יחושבו על פי ממוצע הכנסתה של המבוטחת ברבע שנה שקדמה ליום הקובע, לממוצע הכנסתה בחצי שנה שקדמה ליום הקובע".
+מנוי ממוצע משלם 230 שקל בחודש
18:31 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרפורמות בענף התקשורת: יו"ר הקואליציה ביטן: אם לא יהיו הסכמות בין משרדי האוצר והתקשורת נתעקש לא לחוקק את זה  ▪  ח"כ פרי: יש לי יותר מתחושה שמשרד התקשורת לא כל כך איתנו  ▪  ח"כ נחמיאס ורבין: בדיון על רפורמה כזו היה ראוי שגם מנכ"ל משרד התקשורת ישתתף, אבל מהישיבה על התאגיד הוא לא מגיע לוועדה
(פתיחת שוק התקשורת)
+אמסלם: להגיע להסכמות בעניין תוכנית האשכולות בשלטון המקומי
18:04 21/11/16  |  
ועדת הפנים דורשת ממ"מ מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן לשבת עם יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס ולחדד ניסוחים בפרק ג' של הצעת חוק התוכנית הכלכלית העוסק באשכולות שיאגדו מספר רשויות מקומיות לפעילות אזורית. דיון נוסף בנושא יתקיים בשבוע הבא.
יו"ר הוועדה, ח"כ דוד אמסלם: "יש שירותים שלא יכולים להינתן ברמת עיר בודדת. טיפול בפסולת זה לא דבר עירוני, זה נושא ארצי. גם טיפול בגזם. לכן יש שירותים שהעיר נותנת במשותף עם רשויות בסביבה. אני מצפה ממשרד הפנים לנתח מול הרשויות את הצרכים. חשוב לי להבין את החששות".
+קנסות למובילי נפטר שינסו למכור מוצרים ושירותים נוספים למשפחה אבלה
17:51 21/11/16  |  
ועדת העבודה של הכנסת אישרה פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק, לפיה חברות הובלת נפטרים לא יוכלו בנוסף למכור או לשווק מוצר ושירות הקשורים בפטירה, בלוויה, בקבורה ובהקמת מצבה. עוד קובעת הצעת החוק כי מי שעוסק בהעברת נפטרים ללא רישיון וגובה על כך כסף, יהיה מחויב להודיע לקרובי הנפטר כי הם זכאים לקבל את השירות ללא עלות מגוף בעל רישיון (חברה קדישא). על הפרת שני הסעיפים הנ"ל יוטל קנס בגובה 14,400 שקלים. עוד נקבע כי אין להפעיל לחץ ואין לנצל מצוקת קרובי נפטר לצורך חתימה על הסכם הובלה. במקרים כאלה יהיה רשאי בית המשפט לפסוק פיצויים בסך של עד 5,000 שקלים, בנוסף לתביעה שקרובי המשפחה יהיו רשאים להגיש. יוזמת החוק, ח"כ מרב מיכאלי הדגישה בדיון כי הצעת החוק אינה גורמת לחילול שבת. ח"כ ישראל אייכלר אישר כי חשוב היה לו ולחברי כנסת נוספים לוודא כי אכן כך.
+ארדן: קיימת בעיית משילות תקציבית
17:41 21/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים דורש להעביר את סמכויות הביצוע התקציביות במשרד לביטחון פנים לידי השר, לחיזוק השליטה הציבורית בתקציב המשטרה וגופי החרום האזרחיים  ▪  השר לבט"פ: "כשר אני קובע את המדיניות, אך אין לי הכלים לוודא ביצוע בפועל"
([צילום: יצחק הררי])
+ליברמן: חוק ההסדרה לא יציל את עמונה
15:34 21/11/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו אמר בישיבת סיעת מפלגתו כי יש להמתין עד לכניסת ממשל טראמפ לבית הלבן כדי לנסות ולהגיע למדיניות משותפת לישראל ולארה"ב ביחס לבניה ביהודה ובשומרון
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי דוקורסקי   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיים צורי   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יונה יהב / Yona Yahav   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הערכה: 17,500 הרוגים מפגיעה במיכל האמוניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
אודה, שהיו לי הרבה מלים טובות לכתובתו של שר הבריאות, יעקב ליצמן, כאשר הגיש את הערר של חוק המאזין, וזאת לאחר שקרא את נוסח החוק והתברר לו, כי הנוסח כפי שהוא עתיד להעלות להצבעה ימנע הפעלה של צופרי האזעקה בישובים היהודים בימי ששי, צופרים המציינים את מועדי כניסת השבת.
21/11/2016  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
רק במקרים קיצוניים יש להחיל על חברי כנסת את ההגבלה של ניגוד עניינים - כותב היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד איל ינון. ועדת האתיקה בכנסת ביקשה ממנו חוות דעת זו בעניין מס על דירה שלישית, מאחר שלכמה ח"כים יש כמה דירות.
20/11/2016  |  אלעזר לוין  |   חדשות
האם חוק המואזין, כמו גם הערר שעשוי להיות מוגש בגינו, מיותרים? החוק היום אוסר מפגעי רעש מצד מואזינים מצריחי מסגדים, כשם שהוא אוסר את הצפירות המבשרות על-כניסת השבת. כך גילה גלעד ארדן, בעת שהיה השר להגנת הסביבה, במהלך דיון שהתקיים לפני כשש שנים וחצי, במהלך גיבוש התקנות למניעת מפגעים (מניעת רעש), שהתקיים בוועדת הפנים של הכנסת, אז בראשות ח"כ דוד אזולאי.
20/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון המשיכה (יום ה', 17.11.16) את דיוניה בסעיפי חוק ההסדרים בנושא קיצור שירות החובה לגברים מ-32 חודשים כיום, ל-30 חודשים.
17/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
יממה אחרי ישיבת ועדת הכספים (יום ה', 17.11.16) בעניין הצעת החוק להקמת קרן לחלוקת כספי הארנונה הממשלתית בין הרשויות המקומיות באופן שיצמצם את הפערים ביניהן, ייפגש בימים הקרובים שר הפנים אריה דרעי עם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, על-מנת לגבש את אמות המידה לחלוקת הכספים. הצעת החוק באה לתקן עיוותים שנמשכים מזה שנים רבות, כשחלק מהרשויות נהנות מכספי הארנונה הממשלתית וחלקן לא, חלוקה שמגדילה פערים חברתיים-כלכליים שקיימים ממילא בין הרשויות.
17/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
"לא לתת הגנת ינוקא לעידן פלוס"  /  עידן יוסף
ארדן: דוח מעוות של עוה"ד  /  איתמר לוין
ליברמן: להגיש מדיניות מגובשת לארה"ב  /  עידן יוסף
ערים חכמות כראי ליחסי הממשל המרכזי והשלטון המקומי  /  יהודה קונפורטס
הכנסת בעליבותה  /  שמעון זיו
ועדת העסקנים   /  דביר מור
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
עולם מוסלמי [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
שי גולדשטיין
הערבים הם כוח הולך וגובר באירופה ואמריקה ולכן העולם המערבי מפנה לנו את גבו    אין לנו ברירה אלא להבין שאנחנו הולכים ומבודדים מול עולם מתאסלם
[צילום: יהב גמליאל/פלאש 90]
לורן גונר
כדאי לשתף את הילדים בהכנת משלוח המנות, האריזה חשובה לא פחות מהתוכן    גם כשבוחרים חטיפים למשלוח מנות ניתן לבחור באופציות בריאות יותר שישמחו לא פחות את הקטנטנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il