|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

זוהר: חושש לאכיפה סלקטיבית בתלונות שווא

קיש: לא ניתן לסתום פיות פה בכנסת גליק: במצב הנוכחי פראיירית מי שלא משתמשת בזה סמוטריץ': לייצר נוסחה שבה תועלת הנזק תהיה גדולה יותר מהערכת התועלת שתצמח מכך
10/07/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מתלוננת [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

הוועדה לצדק חלוקתי התכנסה (יום ב', 10.7.17) לדיון המשך בהצעה לסדר בנושא "הטיפול בתלונות שווא - האם גברים שווים בפני החוק?". מדובר בדיון המשך לדיון שהתקיים בוועדה ביום חמישי, לאחר הצעת לסדר שהגיש ח"כ זוהר ואושרה על-ידי המליאה.

יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר: "הייתם עדים למאבקים סביב הדיון הזה, הוא היה אמור להתקיים כבר בשבוע שעבר אבל נדחה עקב התנגדות של גורמים רבים בעיקר ארגוני הנשים. אני מכבד את ארגוני הנשים ומבין את החשש שלהם, עובדה קיימת שנשים רבות נפגעו מאלימות וחלקם נרצחו ואף העליתי הצעות להחמרת הענישה כלפי גברים. ובאותה נשימה צריך לומר שישנם גברים ששילמו מחיר כבד מנושא עקב תלונות שווא. במדינה יש תופעה שנשים רבות החליטו שהכלי המאוד יעיל הזה, הוא כלי שאפשר להשתמש בו על-מנת להשיג מטרות כמו הסדרי ראיה, קידום בעבודה, נקמה על דברים שנעשו בעבר, בגידה של אותו גבר ודברים נוספים. נסיבות מסוימות שלעתים מסוימות גורמות לנשים מסוימות להגיש תלונות שווא.

"יש תלונות שווא שפוגעות באמינותן של אלה שהגישו תלונות אמת. כל פמיניסטית אמיתית תאמר שהיא רוצה שוויון גם בזכויות וגם בחובות. צריך להבין שבין אלה שמוגשות נגדם תלונת שווא יש מי שישלם מחיר יקר עד לכדי התאבדות. ישנם 20,000 תלונות בשנה, רק 40% מגיעים לכתב אישום מה שאומר ש-60% אנחנו לא יודעים אם הם תלונות אמת או תלונות שווא. מתוך 12,000 תיקים שנסגרים רק 180 המשטרה מחליטה לחקור. המשטרה סירבה לחשוף כמה מתוך 180 תלונות השווא הוגשו נגד נשים וכמה נגד גברים. כשהמשטרה מסרבת לחשוף נתון אני מודאג. כנראה שהרוב הוגשו נגד גברים ולא נגד נשים. אני מצטער על כך שארגוני הנשים בחרו להחרים את הדיון, אבל זו החלטתם ואני מכבד אותה".

ח"כ יואב קיש (ליכוד): "אנחנו לא ניתן לסתום פיות פה בכנסת, העידן הזה הסתיים. אני שמעתי שעורכי דין ממליצים לאישה שרוצה להתגרש להעליל על בן הזוג שהוא היכה אותה או פגע בילדים, כי גם אם זה יתברר כתלונת שווא היא לא מפסידה כלום מיזה. אנחנו מדברים על אבסורד של לפעול בניגוד לחוק וזה רק הורס לצד השני את החיים. למה גברים גרושים מתאבדים? כי שמים גברים נורמטיביים במעצר. אני רוצה לקרוע את המסכה מעל התופעה הזו".

ח"כ יהודה גליק (ליכוד): "גם אם אין אף תלונת שווא, תפקידה של הכנסת לשים לב ללקונה. אם יש קלות בלתי נסבלת להגיש תלונת שווא, תפקידנו כאן בכנסת לשים על זה את האצבע. גירושים תמיד כוללים מצוקה של כולם ויש פה מאבק שכולם רוצים לנצח בו. במצב הנוכחי פראיירית מי שלא משתמשת בזה. גורמים שלא רוצים שיתקיים דיון על איזה שהוא נושא, זה מדליק אצלי נורות אדומות. יש פה גברים שצועקים מצוקה וגם נשים שצועקות מצוקה, ואנחנו כחברה צריכים להתגייס למען מי שצועק שכואב לו. חייבים ליצור גורמי הרתעה".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "מספיק לראות באיזה שיטות ניסו למנוע את עצם קיומו של הדיון עוד לפני שהגענו לתוכן. אנחנו חייבים לסתום את הפרצה בעניין הזה ולייצר מצב שבו הגשת תלונת שווא זה דבר שלא משתלם. חייבים לייצר נוסחה שבה תועלת הנזק תהיה גדולה יותר מהערכת התועלת שתצמח מכך. חובתנו כמחוקקים לוודא שגם סיטאציות מורכבות כאלה תתנהל בכללי משחק ברורים של הגינות ויושר. חייבים להתניע מהלך של חקיקה בעניין".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "אותי איש לא יכול להאשים שאני נגד נשים. באתי לחזק כדי שהדיון הזה לא יראה גברים נגד נשים. אני נחשפתי למצבים שבהם עורכי דין ממליצים ללקוחות להגיש תלונות שווא. התופעה הזו פוגעת בתלונות האמיתיות. כשאישה מגישה תלונה אין חזקת חפות ולך תוכיח שאין לך אחות. בכול בכל הליך פלילי צריכות להיות תוצאות והוצאות, ואם זה מה שיהיה התופעה הזו תלך ותקטן. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות פוליטיקלי קורקט."

רפ"ק ישראל לוי: "כל דבר עבירה שמגיע לפתחה של המשטרה היא חייבת לחקור, בלי קשר אם זה אישה או גבר. אני לא מכיר לא את הגבר ולא את האישה, ואני עובד לפי ראיות. לגבי הנתונים, אין למשטרת ישראל שום דבר להסתיר, אבל קיים קושי להנפיק נתון של מה אחוז הגברים ומה אחוז הנשים מבין התלונות שמוגשות".

משה מרציאנו, סגן המשנה לעניינים פליליים בפרקליטות המדינה: "המדיניות לגבי תלונות שווא, וההנחיות לפרקליטים קובעת שבתלונות שווא יש חקירה פלילית ואם יש תשתית ראייתית יש העמדה לדין. יש תיקים שבהם מסתבר לנו שמתלוננת שיקרה, ולא רק שאנחנו מעמידים אותה לדין, אלא אנחנו גם בודקים תיקים קודמים שבהם היא התלוננה. במקרה אחד אנחנו ביוזמתנו ביקשנו לזכות אדם שהורשע על יסוד עדותה של אותה אישה. חשוב לציין שיש פער גדול בין תלונה שלא מספיקה להעמיד לדין, שבו צריך להוכיח מעבר לכל ספק סביר, לבין תלונת שווא. אין לנו פילוח מגדרי של התלונות שהוגשו".

ח"כ נאוה בוקר (ליכוד): "במשטרה לא לוקחים סיכון, ברגע שאישה מתלוננת הם חייבים לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע מקרי אלימות ואף רצח. ברוב המקרים התלונות מוצדקות אבל ישנם נשים שמתלוננות תלונות שווא ולדעתי הם צריכות להיענש בחומרה. רק החמרת הענישה תוכל למנוע את הקטנת המקרים האלה. הקלות שבה אפשר להעליל על אנשים אחרים צריכה להיפסק. בסוף מה שקורה כאן זה זאב זאב, ובגלל תלונות שווא דווקא אלה שהתלונות שלהם אמיתיות לא יאמינו להם".

יו"ר הוועדה זוהר: "אני חושש שישנה אכיפה סלקטיבית בנושא תלונות השווא. הוועדה מבקשת מהמשטרה נתונים על כמה כתבי אישום הוגשו על תלונות שווא, כולל פילוח מגדרי של כמה תלונות הוגשו נגד נשים וכמה נגד גברים. זה לא כל כך מורכב ואני חושב שיש למשטרה ולפרקליטות את היכולת לעשות את זה".

תאריך:  10/07/2017   |   עודכן:  10/07/2017
עידן יוסף
+קלפיות בבתי אבות: "מזל שעל בסיסי צה"ל
אין אומץ מוסרי לומר שזה עולה כסף"
09:12 11/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק להציב קלפיות בבתי אבות ובבתי חולים גם בבחירות לרשויות המקומיות
([צילום: פלאש 90])
+מנהל מבת חלל: חברה זרה תבנה את עמוס 8
00:31 11/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עפר דורון אומר כי בהעדר תקצוב, מכרז לבניית לווין התקשורת יצא לדרך: "החל פיזור צוותי התכנון, הרכש נעצר ובקרוב תיעצר הפעילות כולה"  ▪  האוצר: "בוחנים את הצורך בתקציב גדול יותר למרות שהלווין קטן יותר מקודמו"  ▪  מקלב: "איננו יכולים להיות תלויים בלווינים זרים, בטח לא בעתות חרום"
([צילום: דוברות הכנסת])
+בקריאה ראשונה: נפגע או נפגעת מין התובעים פיצוי - לא ייבדקו ע"י מומחה מטעם העבריין
00:25 11/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק בתי המשפט (תיקון מס' 90) (מינוי מומחה מטעם בית המשפט), התשע"ז-2017. נפגע עבירה שניזוק בעבירה אשר נוהל בשלה הליך פלילי שהסתיים בהרשעה, זכאי יהיה להגיש נגד העבריין תביעת נזיקין לפיצויים בעבור נזקים אלה. שר המשפטים יהיה רשאי לקבוע הוראות לעניין מינוי מומחה מטעם בית המשפט בתביעה אזרחית, בכל הנוגע למצבו הרפואי של התובע - נפגע עבירת המין. לא תותר הבאת חוות דעת מומחה נוספת על ידי מי מהצדדים, אלא באישור בית המשפט ומטעמים מיוחדים שירשמו. שר המשפטים יהיה מוסמך לקבוע עניינים נוספים שלגביהם ניתן יהיה לקבוע הוראות לעניין מינוי מומחה מטעם בית המשפט. מדובר בהצעת חוק ממשלתית.
+רגב הציגה: קיפוח תרבותי בפריפריה
22:26 10/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שרת תרבות והספורט בוועדת הכספים: "יותר תקציבי תרבות וספורט יופנו מהמרכז לפריפריה. תל אביב היא לא העיר היחידה במדינה"  ▪  "נוסחת שתי מדינות לשני עמים אינה מקובלת עלי, לא מדינית ולא חברתית"  ▪  ההתייחסויות לתוכניות העבודה של המשרד נחצו בין קואליציה ואופוזיציה
+בעין הסערה: שינויים בתקציב 2017
20:41 10/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים מעכב בקשה של האוצר לאישור קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה  ▪  גפני: "לא ייתכן שמצד אחד מחלקים כספים ואח"כ עושים תעמולת בחירות באמצע הקדנציה, ומצד שני באים לקצץ בכל משרדי הממשלה, כולל בשירותים חברתיים"
(כחלון. בחירות באמצע הקדנציה [צילום: איציק וולף])
+"לא ניתן לרפורמה בבנקים להתמסמס"
20:07 10/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ ילין: לבנק ישראל אין את הדרייב להוריד מחיר והוא לא משתף פעולה - צריך להפסיק את המתח בינו לבין האוצר  ▪  מנכ"ל האוצר: חלק מהסיכומים להפחתת יחס הלימת הון והון ראשוני נעלמו מהשקפים והמצגות של בנק ישראל  ▪  פרופ' זוסמן: נדווח פעמים בשנה על ההתקדמות - הדיווח הראשון יוגש בדצמבר 2017
(זוסמן. המהפכה לא יצאה לפועל - נעקוב מקרוב [צילום: יח"צ])
+בקריאה ראשונה: הטבות המס ליישובים סמוכים לגבול יגדלו באופן מידי
19:06 10/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הטבות במס וייעוץ במס (תיקוני חקיקה) (תיקון והוראת שעה) (הרחבת הזכאות לזיכוי ממס), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת משה גפני וקבוצת חברי כנסת. כיוון שעל פי הצפוי מדד הפריפריאליות יתפרסם רק לקראת שנת 2018 ,מוצע לתקן את הוראות המעבר בחוק, שהתייחסו לשנים 2016 ו־2017 , ולהחיל את תקופת הזכאות לזיכוי ממס לגבי תושב של יישוב כאמור גם בשנת 2018 .
+בקריאה ראשונה: הסיוע לשדרות ויישובי עוטף עזה יוארך עד לסוף שנת 2021
19:03 10/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סיוע לשדרות וליישובי הנגב המערבי (הוראת שעה) (תיקון מס' 6) (הארכת ההטבות במס לתושבי אזור קו עימות דרומי), התשע"ז-2017 של חבר הכנסת משה גפני וקבוצת חברי כנסת. בהצעת חוק זו מוצע להאריך את הוראת השעה האמורה עד לסוף שנת 2021, מעבר להוראה שנקבעה בתקנות סיוע לשדרות וליישובי הנגב המערבי (הוראת שעה), התשע"ה-2015. תיקון זה יאפשר לרשויות המקומיות ולתושבים להמשיך לחיות בשדרות וביישובי הנגב המערבי, תוך ידיעה שהוראת השעה חלה לתקופה ארוכה וידועה מראש עד לשיפור המציאות הביטחונית הקיימת באזור זה.
+בקריאה ראשונה: העלאת גיל הזכאות לקצבת זקנה לנשים תדחה לכל הפחות עד לסוף השנה
19:00 10/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק גיל פרישה (תיקון מס' 6) (אי-העלאת גיל הפרישה), התשע"ז-2017 (קריאה ראשונה) - של חברי הכנסת אורלי לוי אבקסיס, משה גפני, מרב מיכאלי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לדחות את המועדים האמורים בשלישית, כך ששר האוצר יגיש את המלצותיו לוועדת הכספים 30 בספטמבר 2017 ועל ועדת הכספים יהיה לתת את החלטתה בעניין עד יום 31 בדצמבר 2017. כמו כן, מוצע לקבוע במפורש כי גיל הפרישה יעלה בהתאם לחודש הלידה ולשנת הלידה של האישה, כמפורט בתוספת לחוק גיל פרישה, רק אם הוגשו לוועדת הכספים המלצות שר האוצר והוועדה לא נתנה החלטה.
+בקריאה ראשונה: הקלה לחנויות קטנות - שלט אזהרה אחד בלבד
18:58 10/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק להקלת נטל האסדרה בעסקים (איחוד שילוט), התשע"ז-2017 (קריאה ראשונה) - של חבר הכנסת אכרם חסון וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסמיך את שר הכלכלה והתעשייה (להלן - השר) לקבוע בתקנות הוראות שיאפשרו להציג בעסק שלט מאוחד שיכלול את תוכן השלטים שחלה החובה להציגם בעניינים המנויים בתוספת לחוק המוצע, כולם או חלקם במקום שלטים נפרדים, ובכלל זה: הוראות הנוגעות לאיסור מכירה, הגשה או הספקה של משקה משכר בשעות מסוימות, אזהרה בדבר הנזקים האפשריים של צריכת משקאות כאמור, איסור מכירה, השכרה או השאלה של מוצר טבק או של מוצר המשמש לעישון טבק לקטין וכיוצא באלה. עוד מוצע, כי בעל עסק עליו חלה החובה להציג שלטים כאמור יהיה רשאי לבחור אם להציג כל שלט שהוא חייב בהצגתו בנפרד או בשלט מאוחד, ובלבד שהשלט המאוחד יעמוד בהוראות שקבע השר לעניין זה.
+בקריאה ראשונה: תקוצר תקופת ההמתנה לעולים באשרת תייר עד לקבלת זכויות מביטוח לאומי
18:16 10/07/17  |  
תקופת ההמתנה של עולים המגיעים לארץ כתיירים, תיספר מיום ההגעה לארץ ולא מיום קבלת אישור התושבות. מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 196) (תקופת שהות בישראל לעניין תושבות), התשע"ז-2017של חבר הכנסת ישראל אייכלר.
ההסדר הקיים בחוק הביטוח לאומי נועד לוודא כי הזכויות לפי החוק יינתנו רק למי שמרכז חייו בישראל. ולפיכך הזכאות להטבות הקבועות בחוק הביטוח תותנה בהמתנה של 183 ימים לאחר קבלת אישור התושבות.
ואולם בשל כך, מי שנכנס לישראל ושוהה בה מכוח אשרה חוקית זמנית (על פי רוב אשרת תייר) חודשים ולעתים אף כמה שנים, שכן הליך קבלת אשרה ורישיון לישיבה, עלול להימשך תקופה ממושכת, נאלץ להמתין 183 ימים נוספים מיום קבלת אישור התושבות מבלי להתחשב בשהייתו הממושכת בפועל בישראל קודם לכן.
לפיכך, מוצע לצמצם את הסייג ולקבוע כי ספירת הימים, לגבי בעלי האשרות המפורטות בחוק, תתחיל ביום הכניסה לישראל במקום ביום קבלת האשרה.
+בקריאה ראשונה: הגדלת מספר החברים בוועדת החוץ והביטחון
17:27 10/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לעניין הרכב ועדות בכנסת (הוראות מיוחדות לכנסת העשרים), התשע"ז-2017 - מטעם ועדת הכנסת. ההצעה כוללת שני תיקונים שעניינים הרכב ועדות הכנסת בתקופת כהונתה של הכנסת הנוכחית: האחד, נועד לאפשר להגדיל את מספר חברי ועדת החוץ והביטחון ל-21, במקום 17 כקבוע היום בחוק הכנסת; השני, נועד להאריך הוראת שעה העומדת לפקוע שתכליתה לאפשר ליושב ראש לוועדה המשותפת לתקציב הביטחון, המורכבת מחברים מוועדת הכספים וועדת החוץ והביטחון, להיבחר מקרב כל חברי הוועדה ולא רק מקרב חברי ועדת הכספים.
+בקריאה ראשונה: הטבות מס לבונים דירות להשכרה לטווח ארוך
17:25 10/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לעידוד השקעות הון (תיקון מס' 74) (עידוד בניית דירות מגורים להשכרה), התשע"ז-2017. מוצע בה לקבוע מסלול הטבות מס חדש שבו יינתנו הטבות מס גבוהות יותר מאלה הניתנות במסלול ההטבות הקיים.
במסגרת המסלול החדש, מוצע להעניק הטבות מס לחברה בלבד, בשל השכרת מחצית מדירות המגורים בבניין מגורים חדש, כך שככל שהנכס יוצע לשכירות לתקופה ארוכה יותר, הטבת המס שתתקבל תהיה גדולה יותר. כמו כן, מוצע להפחית את מס הרכישה על הקרקע שעליה נבנה הבניין להשכרה לשיעור של 0.5%, אם מתקיימים לגביו התנאים שנוגעים להשכרת דירות לתקופה של 15 שנים לפחות. עוד מוצע, להעניק את ההטבות האמורות לסוגי בניינים שלא היו זכאים להטבות בהכרח במסלול ההטבות הקיים. בנוסף, מוצע להרחיב את תחולת ההטבות גם על תוספות בנייה וכן על בניינים שייעודם שונה לשימוש למגורים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   זיו וולושין / Ziv Voloshin   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זוהר: חושש לאכיפה סלקטיבית בתלונות שווא
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ע_הראל
13/07/17 02:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 10.7.17) לישיבה מיוחדת לבחינת יישום החוק להגברת התחרות ולצמצום הריכוזיות בשוק הבנקאות. היו"ר איתן כבל פתח והזכיר כי החוק שאושר התבסס על מסקנות הוועדה להגברת התחרות בשירותים הבנקאיים והפיננסיים, בראשה עמד עו"ד דרור שטרום, והוא כולל בין היתר מהלך של הפרדת חברות כרטיסי האשראי מהבנקים הגדולים, הסרת חסמים לכניסת מתחרים חדשים לענף והגנות לגופים הפיננסיים החדשים.
10/07/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (יום ב', 10.7.17) פה אחד לקריאה ראשונה את הצעת החוק של חברי הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני), מאיר כהן (יש עתיד), יו"ר הוועדה ח"כ אלי אלאלוף (כולנו) ואח', לפיה המחלקות לשירותים חברתיים יחויבו לסייע לנזקק למצות את הזכויות המגיעות לו, בתחומי רווחה, בריאות, חינוך, תעסוקה, דיור ועוד. בנוסף, להגדרה "נזקק" יתווסף גם מי שזקוק לסעד מחמת עוני (כיום החוק מגדיר "נזקק" רק את מי שזקוק לסעד מחמת גילו, מצב בריאותו, ליקויו הרוחני או הגופני).
10/07/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ב', 10.7.17) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה לתקן את חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו אשר מבקשת לאפשר הגדלת זמן מקבצי פרסומות בתחנות הרדיו האזוריות בחודשי חגים. ההצעה אושרה פה אחד על-ידי שלושת חברי הכנסת היחידים שהשתתפו בהצבעה - ח"כ מיקי זוהר, ח"כ רועי פולקמן, ויו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן.
10/07/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
רישיונו של חבר הכנסת אורן חזן יפסל למשך חודש (זאת, בחופף לפסילה המנהלית שכבר הוטלה עליו, ועל כן הרישיון לא יפסל בפועל לתקופה נוספת), וכן יוטלו עליו שלושה חודשי פסילת רישיון על תנאי.
09/07/2017  |  אלה לוי-וינריב  |   חדשות
הוועדה לפניות הציבור קיימה (יום ה', 6.7.17) דיון מעקב בנושא פיצוץ המו"מ על סלילת מסילת הרכבת הקלה לבית החולים הדסה עין כרם. לפני ארבעה חודשים הצליחה הוועדה לחדש את המו״מ שהוקפא במשך שנה בין 'סיטיפס' לממשלה. זאת לאור פניות של אזרחים בקריית יובל ועיר גנים ונווה יעקב ומשפחות החולים בהדסה, שהלינו על חמש שנות עיכוב וסבל בסלילת הרכבת הקלה. הסכסוך הקפיא את העבודה ומקשה בעיקר על הגעה לבית החולים הדסה עין כרם. בדיון התברר כי הרכבת כבר הייתה אמורה לנסוע עד צומת ״המפלצת״ מזמן ויתעכב בשנתיים נוספות לאור פיצוץ המו"מ בגלל אי-הסכמות כספיות בסכומי עתק בין המדינה לבין חברת סיטיפס.
06/07/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il