|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

נציג האוצר בוועדת הכספים:

הממשלה תאשר את המשך תקצוב הצהרונים

יו"ר ועדת הכספים גפני: "ועדת הכספים תעקוב אחר הנושא ותעמוד על-כך שהצהרונים יתוקצבו" דורש מהאוצר להוסיף גם תקצוב למשפחתונים שאמורים לתת מענה לילדים עד גיל 3
01/01/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

ועדת הכספים תעקוב אחר התנהלות הממשלה בכל הנוגע לתקצוב הצהרונים, כך הודיע (יום ב', 1.1.18), יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בסוף דיון מיוחד בנוגע להפסקת תקצוב התוכנית שאמורה להביא לסבסוד הצהרונים על-מנת להקל על הורים עובדים. בעקבות הודעת נציג אגף התקציבים באוצר בדיון, כי בשבוע הבא אמורה הממשלה לאשר החלטה על המשך תקצוב הצהרונים, דרש גפני מהנציג של האוצר ומנציגי משרדי החינוך והרווחה, להודיע לוועדה, שהחלטת הממשלה אכן תתקבל ושהנושא ימשיך להיות מתוקצב. כמו-כן, לאחר שבמהלך הדיון התברר שקיים חוסר משמעותי של מאות משפחתונים לגיל הרך, קרא גפני עם שאר חברי הוועדה לאוצר ולמשרד הרווחה: "לכסות את הפער הקיים בנושא תקצוב המשפחתונים, פער לא גדול, שתקצובו ייטיב עם אלפי משפחות בהן ההורים מחפשים אחר פתרון לילדיהם, שיאפשר להם לצאת לעבוד".

את הדיון יזמו חברי הכנסת: מיקי לוי (יש עתיד), אורי מקלב (יהדות התורה), ג'מעה אזברגה (הרשימה המשותפת).

לוי: "אנחנו בתחילת 2018 ומתברר שאין תקציב לצהרונים. כלומר יש כרגע אך עומד להסתיים והורים רבים יישארו ללא מענה עבור ילדיהם החל משעות הצהריים באמצע היום. אין סבסוד לצהרונים. נותרו 30 יום להסדרת העניין עד שייגמר התקצוב עליו הוחלט במסגרת תוכנית 'נטו-משפחה' של כחלון. זה נטו כחלון או נטו בחירות??! שיבואו אנשי האוצר ויאמרו האם יש סבסוד לצהרונים או לא?!. לא ייתכן שתקצבו תוכנית כזו ויצאו בכותרות ענק על תוכנית לשנה אחת בלבד".

מקלב: "הצהרונים זה עוד חלק מהפתרונות לנשים עובדות ובכלל להורים עובדים. מעונות, משפחתונים וצהרונים, זה המענה. משפחתונים זה המענה לילדים עד גיל חובה, גיל שלוש, שמאפשר בעיקר לנשים לצאת לעבודה. צהרונים אמורים לתת עוד מענה. לגבי כל המסגרות הללו מדובר במסגרות עם רגולציה ופיקוח, מסגרות לאלפי ילדים, סידור לאם העובדת. חייבים לוודא שהפתרונות האלה יימשכו. בחמש השנים האחרונות לא נפתח ולו משפחתון אחד על-אף החוסר המשמעותי במשפחתונים. מדובר במסגרת של חמישה ילדים פחות או יותר, בד"כ בתוך בית של אישה שמפעילה אותו ושיש לה הכשרה מתאימה ויש פיקוח. התשלום מסובסד כמעט כמו במעונות. זה הפתרון הישים ביותר בהיעדר די מעונות. יש הסדרה ורישוי למאות משפחתונים אך מפעילות רבות של משפחתונים ממתינות שיהיה תקציב שיאפשר לפתוח את המשפחתונים באופן רשמי. זה יכול לתת מענה מיידי למצוקה שיש, כי לבנות מעון זה תהליך ארוך. משפחתון הוא זמין, נמצא על המדף, מאות פתרונות לילדים רבים ולא מנוצל. צריך לדרוש מהאוצר וממשרד הרווחה שיתקצבו את המסגרות הללו. מדובר בכסף לא גדול. אין אלטרנטיבה ראויה לכך, אלא מקומות פרטיים שלא מפוקחים ויקרים מאוד, כך שאין להורה העובד רוגע בידיעה שהילד שלו במקום מוסדר ומפוקח וגם הוא נאלץ לשלם ביוקר על המסגרת הפרטית. ככה לא מעודדים אנשים לצאת לעבודה. מעבר לכך, יש לשנות נוהל קיים של משרד הרווחה שמותיר משפחתונים רבים עם מקומות ריקים. מדובר בנוהל שקובע כי בכל משפחתון יהיו לא יותר משני ילדים עד גיל שנה. אם קיים חסר במשפחתונים, אזי שבינתיים ישנו את הנוהל הזה".

ח"כ מוסי רז (מרצ): "אתמול עפו פה מיליארדים של שקלים לכל מיני כיוונים (במסגרת העברות תקציביות של סוף שנה). 300 מיליון ש"ח שאמורים לממן כ-50 אלף ילדים בצהרונים לזה אין כסף??! זה קריטי כי זה מאפשר לאנשים לצאת לעבודה ודווקא בזה הממשלה צריכה לתמוך, בוודאי לאור ההצהרות בדבר עידוד יציאה לעבודה".

מנהל תחום הגנים בקרב ארגון ההורים בירושלים, ישראל אליסף: "משפחתונים וצהרונים הם שירות חיוני שאמור לאפשר להורים לצאת לעבודה. אנחנו רוצים לראות סעיף תקציבי שמתקצב באופן קבוע את הצהרונים ולא באופן חד-פעמי בהחלטה של שר אוצר. לגבי המשפחתונים הפתרון שמציע ח"כ מקלב הוא פתרון מעולה. קודם כל, עד שייבנו עוד מעונות שיסבסדו עוד משפחתונים ובנוסף, שבינתיים ישנו את הנוהל של משרד הרווחה, כך שניתן יהיה למלא משפחתונים קיימים שכבר מתוקצבים".

רפרנט חינוך באגף התקציבים באוצר, שאול קירשנבאום: "סבסוד צהרונים ביישובים 4 - 10 הממשלה צריכה להקצות לכך מתקציב הרזרבה. בשבוע הבא צפויה להתקבל החלטת הממשלה בנושא. אמורה לעלות לאישור הממשלה ההחלטה והסכום הוא כפי שתואר בתוכנית. הסכום השנתי אמור לעמוד על 900 מיליון ש"ח ובהחלטת הממשלה הקרובה יאושרו עוד 600 מיליון ש"ח מעבר ל-300 מיליון שכבר תוקצבו. עד כה הועברו התשלומים לרשויות המקומיות, מה שמכסה את העלויות עד סוף החודש".

מנהל היחידה לתוכניות משלימות למידה במשרד החינוך, חיים הלפרין, עדכן את הוועדה בנושא המשפחתונים: "מדברים על סדר גודל של כ-8 מיליון ש"ח לכל 100 משפחתונים מדברים ובסה"כ קיים חסר תקצוב של 32 מיליון ש"ח למשפחתונים".

היו"ר גפני אמר בסיכום הדיון: "ראשית, בשבוע הבא נדרוש לקבל הודעה מנציגי האוצר על אישור החלטת הממשלה שצפויה להתקבל בשבוע הבא, בדבר המשך תקצוב הצהרונים. שנית, ועדת הכספים דורשת ממשרדי האוצר והרווחה, לתקצב 32 מיליון ש"ח החסרים לצורך הפעלת עוד 400 משפחתונים, שייענו על הביקוש הקיים. בנוסף, על-מנת לתת מענה מיידי להורים שמבקשים להכניס את ילדיהם למשפחתונים, אנחנו קוראים למשרד הרווחה לשנות את התמהיל הקיים הקובע שלא מכניסים יותר משני ילדים עד גיל שנה לאותו משפחתון. כל עוד המצב הוא שיותר אנשים נמצאים בחוץ וממתינים בתור למשפחתון, יש לשנות את התמהיל הזה. זה מה שההיגיון אומר. נקיים ישיבה עם אנשי האוצר בנוגע לתוספת התקציב הזו".

תאריך:  01/01/2018   |   עודכן:  01/01/2018
עידן יוסף
+מחסור הרופאים בפריפריה מאיים על התקציב הבא
10:21 02/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש המועצה המקומית להבים על אפליית הבריאות: "אני אהיה במיון שלוש שעות. יש פרוטקציה, הבן שלי לעומת זאת ישכב שם יום שלם, בואו נשים דברים על השולחן"  ▪  ח"כ אבו עראר: "בישובים הבלתי מוכרים האמבולנסים לא מגיעים בכלל, זאת המדיניות מאז קום המדינה. 80 אלף בני אדם לא זכאים לשירות מציל חיים"
(בית חולים זיו. פריפריה בשוליים)
+"עד שלא ירשם צ'ק, הכל בלבולי מוח"
10:20 02/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר התקשורת בוועדת הכלכלה: נקדם הצעות חוק שתאפשר לפייסבוק וגוגל להקצות משאבים ליצירת תוכן ישראלי  ▪  יו"ר הוועדה כבל זעם על דחיית הרחבת שירותי בנק הדואר: "המצב מבזה את כולנו וצריכה להתקבל החלטה"
(קרא. אסדרה על ספקי התוכן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+חוק ירושלים המאוחדת אושר בכנסת
09:00 02/01/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי התיקון ל"חוק יסוד: ירושלים בירת ישראל" שאושר ברוב של 64 תומכים מול 51 מתנגדים, כל שינוי בשטח או מעמד הבירה יחייב רוב של 80 ח"כים  ▪  הצעת החוק מבטלת את סעיף חוק היסוד שקיים האומר שאסור לשנות את התחום המוניציפלי של העיר
(ירושלים. עיר בעלת מעמד מיוחד [צילום: פלאש 90])
+משרד החינוך: "נאפשר הכנסת סמארטפונים לבתי הספר"
23:32 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במסגרת דיון בחקיקה האירופית המתגבשת בנושא, ציין נציג המשרד כי בניגוד למצב הקיים, בשנה הקרובה מתכונן המשרד לעדכן את חוזר המנכ"ל ולאפשר שימוש מווסת בסמארטפונים לצרכים לימודיים  ▪  ועדה מיוחדת של המשרד תחל לדון במתווה בשיתוף יו"ר הוועדה לזכויות הילד  ▪  בשלב ראשון הכוונה היא להחיל את השינוי בבתי הספר היסודיים תוך איסור שימוש בהפסקות
([צילום: AP])
+אושר חוק מימון הבחירות המקדימות
23:26 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפיד: מבקשים שיקחו מכל אזרח ישראלי כסף כדי לתת לכל חבר כנסת בליכוד 300,000 שקל  ▪  לוין: יש עתיד משכה מהקופה הציבורית למעלה ממאה מיליון שקל בחמש שנים
(ההצבעה במליאה)
+ההצבעה על חוק המרכולים נדחתה בשבוע
23:01 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לבקשת הסיעות החרדיות נדחתה ההצבעה לאחר כדי לאפשר את השתתפותם בהצבעה של יהודה גליק ודוד אזולאי  ▪  גם ההצבעה על חוק ליצמן נדחתה מחשש שלא יושג הרוב הדרוש
(דרעי. לא מסתכן [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+קנס מופחת למתקני עבירות בנייה
22:08 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד העבודה והרווחה רשאי להפחית עיצומים כספיים של קבלני בנייה שתיקנו הפרות בטיחות
([צילום: פלאש 90])
+הכנסת הוציאה צו הבאה לשר האוצר ומנכ"לו
21:09 01/01/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לאור סירובו של שר האוצר לחתום על הצו למיסוי האייקוס ולנמק את החלטתו בפני הציבור, הוועדה למאבק בסמים הוציאה צו זימון לשר האוצר ולמנכ"ל המשרד, שיחייב אותם להגיע לדיון בוועדה
(באב"ד וכחלון. חויבו להגיע [צילום: אמיל סלמן])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   ג'מעה  אזברגה    דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי קירשנבאום   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הממשלה תאשר את המשך תקצוב הצהרונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"אנחנו בתחילת 2018 ומתברר שאין תקציב לצהרונים. כלומר יש כרגע אך עומד להסתיים והורים רבים יישארו ללא מענה עבור ילדיהם החל משעות הצהריים באמצע היום. אין סבסוד לצהרונים. נותרו 30 יום להסדרת העניין עד שייגמר התקצוב עליו הוחלט במסגרת תוכנית 'נטו-משפחה' של כחלון. זה נטו כחלון או נטו בחירות??! שיבואו אנשי האוצר ויאמרו האם יש סבסוד לצהרונים או לא??!. לא ייתכן שתקצבו תוכנית כזו ויצאו בכותרות ענק על תוכנית לשנה אחת בלבד" - דברי יוזם הדיון בוועדת הכספים, ח"כ מיקי לוי בנוגע להפסקת תקצוב הצהרונים.
01/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בין ה-1 בינואר ל-30 בספטמבר אירעו 1,299 תקריות אנטישמיות ברחבי ארצות הברית, לרבות התקפות פיזיות, השחתת רכוש וכן מתקפות על מוסדות יהודיים. המספר הכולל של התקריות מהווה עלייה של 67% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בשנת 2016, וכבר גבוה מסך התקריות שדווחו במהלך השנה שעברה כולה - כך עולה מדוח של הליגה נגד השמצה שהוצג (יום ב', 1.1.18) בוועדת העלייה, הקליאה והתפוצות של הכנסת.
01/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
תזכיר חוק המרכולים שהופץ על-ידי משרד הפנים עלול היה להכשיר בדיעבד קיום משחקי כדורגל בשבת המתקיימים כיום ללא היתר ובניגוד לחוק, נושא המצוי כיום על שולחנו של בג"ץ. גם אם אין מדובר במתן הכשר ישיר, היה בהצעת החוק שהגיש השר אריה דרעי משום הכרה רשמית בקיומם של המשחקים, המתקיימים בניגוד לחוק שעות עבודה ומנוחה - וזאת בדומה להכרה שנתנו בזמנן המפלגות החרדיות לרפורמים באמצעות אישור מתווה הכותל, מתווה ממנו נסוגו בעקבות לחץ מהציבור הדתי ומהעיתונות החרדית.
01/01/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה של הכנסת קיימה (יום ב', 1.1.18) דיון על ההיערכות הלאומית להגנה מפני איום הרחפנים בעקבות דוח הביקורת המיוחד של מבקר המדינה בנושא. חלקו השני של הדיון התקיים בפורום חסוי ומצומצם בוועדת המשנה לענייני ביטחון של הוועדה לענייני ביקורת המדינה.
01/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המשותפת כלכלה-כנסת לדיון בהצעת החוק לאסדרת ערוצים ייעודיים, בראשות ח"כ יואב קיש, התכנסה (יום א', 31.12.17) לישיבה שנייה לדון בהצעה של ח"כ שרן השכל. היו"ר קיש הזכיר כי מדובר בישיבה שנייה של הוועדה, ואמר כי בעקבות דרישתו ודרישת חברי הוועדה התקבלה הבטחה של ערוץ 20 שלא לפטר עובדים בשבועיים הקרובים. הוא שב והבהיר כי הצעת החוק תנסה לתת מענה לכל הבעיות של כלל הערוצים הייעודיים, אבל לא תוכל לטפל בכל הבעיות של ענף התקשורת, המצריכות טיפול שורש עמוק.
31/12/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il