|   15:07:40
דלג
  עומר כרמון  
עיתונאי עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
ח"כ שלי יחימוביץ' [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90]
ח"כ שלי יחימוביץ':

אם הפלאשמורה היו בלונדינים - היו מעלים אותם לישראל

ח"כ אלי אלאלוף: "בסיור באתיופיה ראינו את היחס הגזעני שלנו לקהילה" ח"כ מאיר כהן: "שאלת הגזענות מרחפת מעל החברה הישראלית, חיה ובועטת" יונתן צ'קול: "לא מקיימים את הזכות הבסיסית שלי לחיות עם משפחתי, אבל רוצים שאני אסע לאירופה לשכנע אנשים לעלות לארץ"
08/01/2018  |   עומר כרמון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות

ועדת הכנסת לענייני ביקורת המדינה של הכנסת דנה (יום ב', 8.1.18) בחוות דעת מבקר המדינה בנושא יישום החלטות הממשלה בעניין העלאתם של 8,000 שארית יהודי אתיופיה שעדיין מסורבי עליה לישראל למרות סדרת החלטות ממשלה קודמות בנושא.

יו"ר הוועדה ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני): "התכנסנו לדון על גורלם של אלפי שארית יהודי אתיופיה אשר עדיין נמצאים, למרבה הצער והכעס, במחנות מעבר בגונדר ואדיס. לפני שנתיים התקבלה החלטת ממשלה להעלות את שארית יהודי אתיופיה הנמצאים במחנות, חלקם כבר 20 שנים וחלקם תקופות קצרות יותר. השהות שלהם שם היא בלתי אפשרית ובלתי מתקבלת על הדעת: לא ציונית, לא מוסרית, לא יהודית ולא אנושית. אלא שגם אותה החלטת ממשלה, באופן חריג, שאיננו אופייני לשום גל קליטה אחר, נתקעה. התברר שיש מגבלה כספית, כך שקצב העלייה יהיה רק על-פי האפשרויות והסכום שהוקצה. זה חמור ביותר, מקומם וגזעני, ובניגוד גמור לאתוס העלייה המכונן של מדינת ישראל. באופן אישי, אני מביעה מחאה על כך שאנשים אלו אינם נכללים בחוק השבות אלא בחוק הכניסה לישראל; חוק השבות הוא בעל משמעות היסטורית וציונית. משום מה רק לגבי הקהילה הזו מתעקשים על כללים פורמליסטים. לו היה מדובר באנשים שאינם כהי עור, אלא ביהודים בלונדינים, אני מניחה שהבעיה הייתה נפתרת. אני לא מתכוונת להרפות. זו לא תהיה ישיבה מקרית. אם נצטרך נעשה דיון כל שבוע. אנו דורשים מהממשלה, מראש הממשלה, שר הפנים, שר האוצר ושרת העלייה והקליטה, לקבל החלטה ברוח החלטה 716 והיא להעלות את כל היהודים הממתינים לעליה. מעולם לא הותנתה שום עליה במסגרת תקציבית. מעולם. לא עליה ממרוקו, לא מחבר העמים. בפעם הראשונה בישראל אנו רואים שנותנים מסגרת תקציבית לעלייה, כאילו זה לא חלק מציפור הנפש של החזון הציוני. זו גזענות קשה שנוגעת לצבע עורם של העולים. אני מצפה מרשות האוכלוסין לתת תשובה מהירה לממשלה באשר לפוטנציאל המועמדים לעליה, לצורך האצת התהליך וקבלת החלטת ממשלה בהקדם, עוד במסגרת דיוני התקציב הנוכחים. אחזור ואדגיש שלא צריכה להיות מסגרת תקציבית לעלייה. אם תהיה עכשיו מלחמה איש לא יבדוק בכיסים אם יש תקציב לנהל אותה. אנו גם נמצאים היום לפני דיוני התקציב, ואנחנו יודעים שיש רזרבות של 3.2 מיליארד שקלים אז שאיש לא יגיד לנו שאין כסף".

ח"כ אלי אלאלוף (כולנו), יו"ר ועדת העבודה והרווחה אמר: "בסיור באתיופיה ראינו את היחס הגזעני שלנו לקהילה. צריך שהמבקר יבדוק את השוני בין עידוד העלייה בקהילות אחרות בעולם לקהילה זו. למיטב ידיעתי אין עלייה המבוססת על איחוד משפחות אלא זו בלבד. רק כשמדברים על יהדות אתיופיה מדברים על חיסול הקבוצה במקום. מי שיעז לדבר על חיסול יהדות מרוקו אני אכעס עליו מאוד. בקהילה זו יש שיקול שלא קיים לאף אחד בעולם".

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד): "שאלת הגזענות מרחפת מעל החברה הישראלית, חיה ובועטת. כראש עיריית דימונה אני יודע שיכולתי להעלות יוצאי רוסיה בקלות ואתיופיה בקשיים עצומים. משרד הפנים והסוכנות יודעים לעשות את העבודה. הבעיה היא ברוח המפקד. ראש הממשלה ושר הפנים לא יכולים להיות אדישים לשאלה של גזענות".

הוועדה שמעה כמה עדויות מבני משפחות המחכים שקרוביהם יגיעו לארץ:

פיקרה פנטהון, פעילה במטה המאבק להעלאת יהודי אתיופיה, בת 23 מנס ציונה, היום סטודנטית לתואר ראשון בבר-אילן. עלתה לארץ יחד עם דודתה, בשנת 1999 אמה נפטרה ואביה נותר בגונדר וממתין לעליה. סבתה עלתה לארץ בשנת 2008 אך אביה לא זכה לעלות יחד עמה. אביה, ממתין כבר 10 שנים בגונדר כדי לעלות לארץ. "כילדה לא זכרתי את אבי, לא את פניו לא את החיבוק שלו. אחרי 17 שנות פרידה טסתי לפגוש אותו, עכשיו אני מכירה את הפנים שלו ואני יודעת שאני לא לבד. זה אבסורד שכולנו פה והוא תקוע שם. סבתי מבוגרת, המצב שלה מתדרדר מיום ליום, הייתי רוצה שאת הבן שנותר לה באתיופיה היא תוכל לראות שוב לפני שהיא הולכת חס וחלילה לעולמה. אני לא רוצה שאבא שלי יבוא לביקור, אני רוצה שיעלה לארץ כפי שמגיע לו. שרתי בצה"ל, הייתי קצינה במודיעין, מתסכל אותי לדעת שהמדינה שאת מדיה לבשתי בגאווה מונעת ממני לחיות עם אבא שלי".

סמ"ר יטייש מיכל איילו, חיילת: "אני חיילת בסדיר, נאבקת בשביל אבא שלי ועוד שלוש ילדות שנותרו באתיופיה. אני היחידה בארץ: הורי התגרשו, אמי התחתנה ועלתה לארץ עם בעלה החדש, ואבי הביולוגי נשאר שם. הוא התחתן עם נוצרייה למרות שהוא יהודי מדורי דורות. הוא נמצא שש שעות מגונדר. הוא שם בגלל המצב הכלכלי, הוא לא יכול להרשות לעצמו לגור בערים הגדולות. אני מבקשת בשבילו, אני רוצה להיות ילדה רגילה, אני לא רוצה להעביר את חיי במאבק, אני רוצה לראות את אבא שלי. אני לא יכולה לחבק אותו, לספר לו כמה קשה לי בצבא. החלום שלי זה להיות ילדה רגילה".

סורפל עלמו, ממטה המאבק למען העלאת יהודי אתיופיה: "כשעלינו ארצה, נשארו מאחור שלושה אחים שלא עלו. מה שאמרו לנו בסוכנות זה שבגלל שהם מעל גיל 18 הם יעלו מאוחר יותר. מאז אנו מחכים 18 שנה שיעלו. אבא שלי נפטר בלי שזכה להתאחד עם הילדים שלו. שרתי בצבא בצוק איתן, מה אתם רוצים מאתנו? משפחות מברזיל, מארה"ב כולם באים יחד לארץ. 30 אלף עולים כל שנה ממדינות שונות ורק לנו מוציאים את המיץ. אבא שלי לא זכה לחגוג את החג עם הילדים שלו. יהודי ברה"מ עולים עם שרשראות של צלב ואיש לא בוחן אותם. רק אותנו בוחנים. למה אני בגיל 22 צריך להתעסק בעליה במקום לדאוג לעתיד שלי".

יונתן צ'קול, ממטה המאבק למען העלאת יהודי אתיופיה: "אני עתודאי שנה ג' בצה"ל. אני פה עם אימא שלי, שאמה שלה נותרה מאחור יחד עם הדודים שלי. אין לי זיכרונות מסבתא, אבל לאימא יש. סבתא שלי מבוגרת, ואני לא יודע אם נזכה לראות אותה שוב. אימא שלי מחלקת את המשכורת שלה לשתי משפחות - חצי ממנה היא שולחת לאתיופיה. בתור סטודנט אני מקבל מיילים של משלחות לארץ: בואו תעודד את ישראל בתפוצות, בוא תעודד משפחות באירופה לעלות לארץ - זה אירוני. לא מקיימים את הזכות הבסיסית שלי לחיות עם משפחתי, אבל רוצים שאני אסע לאירופה לשכנע אנשים לעלות לארץ".

הילה סעדיה ממטה המאבק להעלאת יהודי אתיופיה: "כרגע אני מדברת בשם 8,000 ממתינים שמלאי תקווה לעלות ארצה. המשפחות שלצדנו ממתינות להם ומחכות שרשות האוכלוסין תיתן אישור לעלייתם. לפני שלוש שנים התקבלה החלטה 716 שקבעה קריטריונים לעליה. הוגדרו קריטריונים ברורים. 60 יום ניתנו לוועדה להגיש המלצות להסדרת הנושא - וזה פשוט לא קרה. הם זנחו את יהדות אתיופיה והתעלמו מההחלטה הזו. זו העלייה היחידה שלא ניתן לה מענה. אני אישית אמרתי קדיש על הקברים של יהודי אתיופיה שלא זכו לעלות. מ-2015 נפטרו מאות יהודים באתיופיה. מי ייקח את הדין על היהודים הללו. סבא של יונתן צ'קול נפטר במהלך ההמתנה לעליה. כולם פה מסירים אחריות. מי האבא של החלטת הממשלה הזו? הקברים הללו שמתווספים באתיופיה ממשיכים להתווסף בזמן שאנו יושבים כאן".

ליאורה שמעוני, מנהלת החטיבה לענייני חברה ורווחה במשרד מבקר המדינה, אמרה בדיון: "מדובר על ריכוז צאצאי יהודים שבמהלך ההיסטוריה התנצרו ונקראים הפלאשמורה. בני קהילה אינם זכאים לעלות מחוק השבות אלא רק מחוק הכניסה לישראל בשל העובדה שאותם אנשים התנצרו. בשנת 2003 התקבלה החלטת ממשלה להעלות את כל בני הפלאשמורה אולם בהחלטות לאחר מכן, הוחלט לממש את העלייה רק במכסות בהתאם לתקציב".

ח"כ אברהם נגוסה (הליכוד), יו"ר ועדת העלייה והקליטה, אמר כי המדיניות עד 2013 הייתה להעלות את מי שיהודי מצד אמו. באוגוסט 2013 הסתיימו הזכאים לעלייה על-פי האם לפי נתוני הסוכנות. נותרה רשימה של הקהילה אך ללא הוכחת יהדות. ב-15.11.15 התקבלה החלטת ממשלה 716, פה אחד, להעלות את הממתינים במחנות. באוגוסט 2016, התקבלה החלטה 1911 ובה הוחלט להעלות על-פי קריטריונים של קרבה ראשונה 1,300 ממתינים בלבד, במהלך שנת 2017, ואכן כולם הגיעו. בהחלטה בסעיף 5 נקבע כי: אם משרד הפנים רואה שיש יותר או פחות מ-1,300 על-פי אותם קריטריונים - משרד הפנים יביא את הנושא לדיון מחודש בממשלה. הכדור אצל שר הפנים, שלא הביא את זה לדיון נוסף. אם הייתה קהילה דומה באירופה באמריקה מזמן היו מביאים אותם, לא היו מדברים על תקציבים, היו מקבלים אותם עם שטיח אדום בשמחה".

עמוס הראל, מנהל אגף מרשם ומעמד ברשות האוכלוסין: "אני עוסק בנושא מ-2010. יש להגיד בצורה ברורה: אנו פועלים כדרג ביצוע למימוש מדיניות לפי חוק או החלטות ממשלה. אין באמצע. אני לא רוצה שיאשימו את הפקידות המבצעת. יש את חוק השבות ואת חוק הכניסה. אני לא בוחן אם אדם התפלל שחרית או עבר מילה. זכאות לעליה היא לפי חוק השבות, הוא חל על אתיופיה וכל מדינה אחרת. אין אדם אחד שזכאי לפי חוק השבות ולא מקבל זכות לעלות. באתיופיה חל חוק השבות ואין אתו בעיה. חוק אחר הוא חוק הכניסה לישראל. הקבוצה הזו שאנו מדברים עליה היא אינה זכאית לפי חוק השבות מכל מני סיבות. אולי היו יהודים כשרים בעבר. זה לא חשוב. חוק השבות לא חל עליהם. ואז מגיע חוק הכניסה לישראל. חוק השבות מדבר על היותך יהודי, בן ליהודי, או נכד ליהודי. שלושה דורות, כולל מצד האבא. המצב היום הוא שצריך החלטת ממשלה. ההחלטה האחרונה דיברה על 1,300 איש, והיא בוצעה. עכשיו אנחנו ב-2018. כדי להתחיל לעבוד ולהביא אנשים נוספים אנו צריכים החלטת ממשלה. משרד ראש הממשלה מוביל את ההחלטה הקודמת והוא יוביל את ההחלטה הבאה. אם ביום ראשון תהיה החלטת ממשלה, ביום שני אנחנו יוצאים לדרך. נוכל לתת מספרים תוך כמה ימים, זה לא מסובך לעשות את זה. אבל לא כל הפוטנציאל יאושר כי חלק לא יענו על הקריטריונים. לא בדקנו את כל ה-9,000. אנו צריכים כמות אנשים יותר גדולה כדי לבחון את הבקשות".

ד"ר הילה טל-אביטן, ראש תחום חברה במשרד ראש הממשלה ומרכזת החלטת הממשלה 1911, אמרה כי המכתב כלל בקשה ממשרד הפנים ליידע את הממשלה כמה אנשים עומדים בקריטריונים להמשך העלאה. הנתונים והבקשה הרשמית נדרשים על-מנת שהממשלה תוכל להכריע על המשך יישום החלטה 1911: "לא מדובר על כלל 8,000 הממתינים, אלא אך ורק על הורים שלא נכנסו. העלאת יתרת הקבוצה תידון במסגרת דיוני התקציב לשנת 2019. לא תהיה כניסת יהודיים מאתיופיה ללא החלטת ממשלה. אנו מקווים לקבל תשובה עד לישיבת הממשלה ביום ראשון".

תאריך:  08/01/2018   |   עודכן:  08/01/2018
עומר כרמון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גזענות / racism   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד אזולאי / David Azulai    דוד אמסלם / David Amsalem   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמוס הראל   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אם הפלאשמורה היו בלונדינים - היו מעלים אותם לישראל
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לורשן
8/01/18 18:40
2
פלאשמורה=נוצרים
8/01/18 18:43
3
םםםםםם
8/01/18 22:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת המשנה של הכנסת למאבק בסחר בנשים ובזנות דנה (יום ב', 8.1.18) בקידום חקיקה שתאסור על צריכת זנות בישראל. חברי הכנסת האזינו לעדויות של נשים העובדות בתעשיית המין, וחלקן מתנגד לחוק המוצע.
08/01/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 8.1.18) את הצעת חוק בתי המשפט בדבר הקמת מחלקה כלכלית בבית המשפט המחוזי בחיפה. לפי הצעת החוק תוקם מחלקה כלכלית בבית המשפט המחוזי בחיפה, שתתווסף לזו הקיימת בבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו. שתי המחלקות ידונו ב"עניין כלכלי" כהגדרתו בחוק, ובלבד שהליך לגבי "עניין כלכלי - מנהלי" יידון בפני המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו בלבד.
08/01/2018  |  אריאל י' לוין  |   חדשות
בדברים שנשא (יום ב', 8.1.18) יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד על חוק המרכולים, כינה לפיד את החוק "חוק מעליב". לדבריו, חוק זה הוא עלבון לכל אזרח בישראל כאשר באים לאזורים בלי דתיים ואומרים כיצד לחיות.
08/01/2018  |  אריאל י' לוין  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת החליטה היום שלא לקבל הצעת חוק ממשלתית, לפיה תופחת קצבה לזכאים לגמלת הבטחת הכנסה, אם אלה יקבלו תמיכה כספית קבועה מקרוביהם או מתרומות בסכום העולה על למעלה מ-3,000 שקלים בחודש ליחיד, או 4,500 לבעל משפחה. זאת למרות שההצעה מאפשרת לראשונה לקבל תמיכה לכל מטרה עד סכומים אלה מבלי לאבד את הקצבה, ולא מגבילה את התמיכה רק לתשלום שכר דירה, כפי שנהוג כיום.
08/01/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
המועצה האזורית הגלבוע, יצרה אתמול (7.1.18) חוק עזר חדש המאפשר לה לשמר על הסטאטוס- קוו הקיים במועצה ויאפשר לה להמשיך ולהתנהל מתוך כבוד הדדי, לכל ערכי הדתות והזרמים במדינה. הגלבוע היא המועצה האזורית הראשונה המחוקקת חוק עזר שכזה.
08/01/2018  |  אריאל י' לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 34  /  מי ומי  
שתי צעירות נעצרו בחשד לקיום קשרים עם דאעש  /  אריאל י' לוין
הנהלת הקואליציה: חוק המרכולים יעלה היום  /  עידן יוסף
מרצ עוברת לפריימריז: בחירות בעוד חודשיים   /  עומר כרמון
האם מנסה דרעי לאיין את חוק המרכולים  /  עידן יוסף
לא בני אדם  /  איתמר לוין
הממשלה נגד קק"ל – המאבק רק התחיל  /  אלעזר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il