|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

כ"ץ: מבחינת הרכבת, הקו לירושלים מוכן

השר ישראל כ"ץ הציג בוועדת הכספים תוכניות להמשך השקעות ניכרות בתחבורה הציבורית ובכבישי ישראל: "כמעט 9 שנים מאז שסומנו יעדים כלכלים וחברתיים לאומים והם ממומשים, אנחנו לקראת השקעה כוללת של 200 מיליארד ש"ח" גפני: תקציב המשרד ראוי אך קרא לשר לטפל בפקקים הכבדים: "עד להבשלת הפתרונות ארוכי הטווח יש לתת מענה גם לבעיות העכשוויות, זה נוגע בציבור בכל עת ובכל מקום"
26/02/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

   עידן יוסף
פתיחת הרכבת לירושלים נדחית בחצי שנה

ועדת הכספים קיימה (יום ב', 26.2.18) דיון בעניין תקציב משרד התחבורה והבטיחות בדרכים במסגרת הצעת חוק התקציב לשנת הכספים 2019, בהשתתפות שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כ"ץ.

כ"ץ התייחס לעיכוב בקו הרכבת המהיר לירושלים ציין השר כי מבחינת הרכבת הייתה מוכנות, אך הוא העדיף שלא להתעכב על היעד הזמני, ולהבטיח פתיחה מלאה ובטוחה בהסכמת כל הגורמים במתוכנת מלאה של 4 רכבות בשעה במועד: "היעד הוא שעד סביבות ראש השנה נעמוד בכך עם עלייה בכל תחנה עד לתחנת הרצליה".

במהלך הדיון הציגו השר ואנשי משרדו את הנעשה בתחומי המשרד בשנים 2018-2017 וכן את הצפי לשנים 2018 ו-2019. בין היתר הוצג כי התחבורה הציבורית על רבדיה השונים, לרבות נתיבי תחבורה ציבורית היא נדבך מרכזי בתוכניות. בנוסף הוצגו תוכניות שחלקן כבר מבוצעות, לחיזוק כבישי הפריפריה והגישה אליה וממנה. בנוסף הוצג כי בכוונת המשרד לעבור לתשלום דרך כרטיסי רב-קו בלבד בנסיעות עירוניות תוך שילוב מערכים פקחים וללא מעורבות הנהגים. שר התחבורה ציין כי 2019 תמשיך את "מהפכת התחבורה בישראל. מפת הכבישים לכל אזורי הארץ היא מפה חברתית למדינת ישראל". יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, בירך את השר על העשייה הרבה וציין כי תקציב המשרד ראוי אך קרא לו לפעול גם לעניין הפקקים הכבדים בישראל: "עליכם לתת מענה גם לבעיות העכשוויות".

תקציב משרד התחבורה לשנת 2019 יעמוד על 21.337 מיליארד שקל ברוטו, עלייה 45.5% מאז שנת 2015 בעוד תקציב המדינה עלה בתקופה זו ב-26.7%. תקציב המשרד גדל בשיעור של 9.3% לעומת שנת 2018. כ-7 מיליארד שקל בשנת 2019 ישמשו לצרכי התחבורה הציבורית, כ-6.9 מיליארד ישמשו לתמיכות בתחבורה בכלל ו-6.2 מיליארד שקל ישמשו לסלילת ופיתוח כבישים.

גפני פתח את הדיון: "התקציב מובא בזמן קצר מאוד, לקחנו על עצמנו להתמקד במשרדים הגדולים ומשרד התחבורה הוא אחד המשרדים המרכזיים שאנחנו רוצים למקד בהם את הדיון. אנו מברכים על הנעשה במשרד, מדובר בתחום המשפיע על האוכלוסייה כולה".

קרן טרנר, מנכ"ל משרד התחבורה, הציגה סיקרה לגבי הנעשה בשנת 2017 והצפוי בשנתיים הקרובות וציינה כי "הפרויקטים בתחום התחבורה הם גורם מרכזי לצמצום פערים וצמיחה תקציבית. בשנת 2017 השקענו 12.5 מיליארד שקל על פיתוח התחבורה הציבורית, הרוב - כ-6.5 מיליארד על תחבורה ציבורית, כ-6 מיליארד על פיתוח כבישים, כאשר גם מתוך סכום זה יש הקצבה נכבדת לנתיבי התחבורה הציבורית, בכלל השקענו סכומים גדולים בנתיבים אלה בשנים הקרובות. ב-2018 אנחנו צופים שיושקעו כ-13.2 מיליארד שקל בפיתוח התחבורה, מתוכם כ-7.3 מיליארד שקל על תחבורה ציבורית [בעיקר רכבות, ע.י.]. בתקציב 2019 תהיה המשך עלייה בהשקעה בתחבורה הציבורית עם השקעה של כ-7.8 מיליארד שקל מתוך השקעה כללית של 15.3 בפיתוח התחבורה הציבורית ועוד סכומים נכבדים לנתיבי התחבורה הציבורית".

נציגי המשרד הציגו כי כביש 531 צפוי להיפתח עם תחנות הרכבת שלצדו בתקופת הקיץ, וכי עד סוף 2018 ייפתח כביש 6 בקטע שבין יקנעם לסומך בהשקעה של 7 מיליארד שקל. בנוסף הוצג צפי לפתיחת תחנות רכבת שונות ברחבי הארץ ושדרוג תחנות חדשות, כאשר בשנת 2019 צפויות להיפתח תחנות חדשות ברחובות, בקריית גת, באשדוד ובבית שמש, לצד המשך קידום משמעותי של הרכבות הקלות בגוש-דן.

גפני ביקש הבהרות לגבי מקטע הקו הסגול המתוכנן במסגרת הרכבת הקלה בגוש-דן - "קיימות התנגדויות רבות בנוגע לקו, מצד התושבים והעירייה, טוענים לפגיעה בהם ובעיר, מה עושים לעניין זה?". ח"כ יואל חסון: "אתם כנראה בשל שיקולים כלכליים לא מוכנים לאשר שבמקטע מסוים יהיה קו תת-קרקעי ולא עילי למרות פתרונות שהוצגו לכם. צריך להודות שאתם נחושים לעשות את הקו ולא מוכנים להשקיע כדי שיהיה פחות מזיק".

ישראל כ"ץ: "אני לא יכול לעשות שיקולים פוליטיים בעניינים האלה, להוריד את המסילות המשמעות לדחות את הביצוע ב-10 שנים והמשמעות בפועל היא לא לבצע. קיימתי 5 ישיבות לעניין הזה, המדיניות שלי היא שאם אפשר להיות קשובים בלי לפגוע תחבורתית, בלי לשנות את הלו"ז ובלי לייקר את הפרויקט משמעותית אז ללכת לקראת, אם אי-אפשר אז אי-אפשר. אם הייתי עושה את השיקולים הפוליטיים הייתי צריך להסביר למה זה לא קרה. הקו כבר תוכנן, אושר ותוקצב, הוא יקנה 6 תחנות רכבת בר"ג, בתחנה בשטח המדובר אנחנו מדברים על 11,000 נוסעים ביום, במאזן הכולל וודאי צריך לקיים את הקו הזה".

גפני: "אתה כשר התחבורה עושה את עבודתך, בקו הסגול צריך לנסות להגיע להסכמות, הייתי בסיור במקום וראיתי את הקשיים, יש להגיע לאיזון ככל שניתן, אפילו למזעור הנזק".
בעקבות בקשת יו"ר הוועדה הודיע השר כי יבחן את הנושא פעם נוספת.

לצד כך קרא יו"ר הוועדה לשר להשלים את קטע הכביש המוביל למירון: "מדובר בקטע קטן שיפתור את בעיית הנגישות למקום". שר התחבורה השיב כי הדבר ייבחן בהתאם לתוואי הסביבתי בשטח.

שר התחבורה הצביע גם על כוונה לשנות את המצב בו נוסעים צריכים לעבור דרך הנהג כדי לתקף כרטיס וציין כי התשלום במזומן יעלם בתחבורה העירונית בשנה הקרובה: "נוודא שנוסעים יעלו מהדלת האחורית בכל מקום, אנשים מוכנים להרוויח פחות ולא לעבוד באוטובוס כי החיכוך עם הנוסעים הוא נטל כבד. הכנסת תידרש לאשר חוקים שכמו ברכבת הקלה יאפשרו עבודת פקחים, כדי לאפשר נסיעה ללא מעבר אצל הנהג".

נציגי המשרד הוסיפו כי בדומה לנעשה בבאר שבע שם כבר מכרטסים הנוסעים את כרטיסי התחבורה ללא מעבר אצל הנהג, הצעד יונחל בקרוב גם בירושלים ובהמשך בשאר הארץ, כאשר לנוחות האוכלוסיות שאינן מחזיקות כרטיס רב קו ודומיהם ימכרו בשלב ראשון גם כרטיסים יומיים כי שאף נוסע לא יורד מהאוטובוסים. בנוסף יצא המשרד להסברה נרחבת בקרב האוכלוסייה הוותיקה, אך הרצון הוא שכולם יחזיקו כרטיסי נסיעה קבועים. השר כ"ץ ציין כי הדבר "קריטי לשדרוג התחבורה הציבורית לצד נתיבי התחבורה הציבורית, אנחנו רוצים להיות כמו המדינות המתקדמות בחו"ל".

ח"כ גפני קרא למשרד להיערך כראוי לצעד "זו מהפכה שלא עוברים דרך הנהג ואתם צריכים להיות מוכנים לכך על כל הנובע מזה. אנשים הורגלו במשך שנים שהם הולכים לנהג ומשלמים לו. צריך הערכות בשטח והערכות הסברתית".

ח"כ דב חנין: "אני מברך את המשרד על העשייה וכן על הדיאלוג עם הכנסת. אנחנו היום במצב שגם במשרדים אחרים מבינים שהתחבורה הציבורית היא המפתח וכך בהחלט אפשר לעבוד עם גורמים נוספים. לצד כך במערכת הפוליטית אנחנו צריכים לגרום שב-2018 ראשי ערים שלא ירצו לקדם תחבורה ציבורית ישלמו על זה מחיר פוליטי, שאזרחים שבאים להצביע ידעו מי הנבחרים שמקדמים תחבורה ציבורית ומי לא".

ח"כ איתן ברושי: "יש ויכוח אם בישראל יש פריפריה. אז יש פריפריה, יש נגב, יש ק"ש, ככל שעומס התחבורה גדל יש צורך עם כל הכבוד למרכז הארץ לתעדף את האזורים האלה. בנוסף לטעמי בתקציב חסרה ראיה ארוכת טווח, אני מצפה שתכניסו סעיפים לגבי יעד האוכלוסייה הצפויה, מה הגידול הצפוי בתחבורה והמענים הדרושים לכך".

ח"כ מוסי רז: "אני מסכים עם הצעד הזה, זו שערורייה שעדיין משלמים בישראל במזומן על תחבורה ציבורית אך עם זאת שימו טוב טוב לקשישים, יש עוד דרכים מעולות בעולם לשלם בתחבורה הציבורית".

ח"כ ואאל יונס: "אני מברך על העבודה שאתם עושים בכל הארץ, אבל אתם שוכחים את כביש 65 - ברקאי עד מגידו, כביש ממש אדום". מנכ"ל המשרד השיבה ליונס כי "יש תכנון לעניין הזה, בציר נחל עירון נדרשת סטטוטוריקה ופינויים, דברים לא פשוטים אך אנחנו נתכנן זאת".

ח"כ יעל כהן פארן: "הדברים שאתה מקדם כשר הם עתידיים ברובם, יש לדאוג גם למה שקורה כעת - המצב בפקקים נוראי, אפילו כביש 6 תקוע כל בוקר. מתוך כך זה לא פופולרי לומר כשר לאנשים להפסיק לנסוע ברכב הפרטי אבל יש לעשות זאת".

גיל יעקב, מנכ"ל 15 דקות: "איך נתגבר על השלמת הפערים הגדולים בתדירות הקווים וכיסוי האזורים אם האוצר בסוף מאשר רק 2 אחוזים בסובסידיה?! יש גם את בעיית המחסור בנהגים שדורשת פתרון".

שר התחבורה סיכם וציין כי "ישנה לא פחות ממהפכה בתחום התחבורה בישראל" בהתייחסו לשינויים השונים שנעשו ונעשים בתחום "אני גאה להוביל מהפכה ואני לא לבד אלא לצד הממשלה וראש הממשלה, כמעט 9 שנים מאז שסומנו יעדים כלכלים וחברתיים לאומים והם ממומשים לא רק דרך תוכנית 100 מיליארד הש"ח, אנחנו כמעט לקראת 200 מיליארד השקלים. זו מהפכה שנעשתה לפני עשרות שנים בארה"ב ואירופה, כמו כל מהפכה היא קשה, אבל מאוד מתגמלת ואנחנו רואים את התגמול של הדברים שכבר בוצעו. פעלתי נגד קונספט לפיו מצפון לחדרה ומדרום לגדרה לא כלכלי להשקיע ולא ייסעו שם. גם כביש בית שמש וירושלים זה לא היו רוצים. הדברים בוצעו נגד התפיסה והזרם. התוצאות ברורות - הכבישים, הרכבות, נתיבי התחבורה הציבורית - כל התחזיות הופרחו. הכבישים והרכבות מגיעים לכל המקומות והמהפכה נמשכת. מפת הכבישים לכל אזורי הארץ היא מפה חברתית למדינת ישראל".

ח"כ גפני סיכם את הדיון: "אתם בהחלט יכולים לזקוף לזכותך ולזכותכם שיש בישראל מערך הסעת המונים וכבישים מוסדרים. אנחנו נוסעים בכבישים רחבים, התחבורה הציבורית והנת"צים בהחלט צריכים לקבל עדיפות והתקציב שלכם ראוי. עם זאת עד שמגיעים לפתרונות הללו יש פקקים בלתי נסבלים, גם בתוך הערים. נכון שאתם צריכים לכסות על פיגור של הרבה מאוד שנים אך אתם כאנשי המקצוע צריכים לתת מענה גם לבעיות העכשוויות, זה נוגע בציבור בכל עת ובכל מקום".

תאריך:  26/02/2018   |   עודכן:  26/02/2018
עידן יוסף
+"הופכים את הטלוויזיה לאינטרנט ולבית זונות"
12:05 27/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה, בתום דיון סוער על פרק התקשורת בחוק ההסדרים: לא מדובר במהפכה – משרד התקשורת חייב לטלטל את השוק לפני שנגיע לשוקת שבורה  ▪  האוצר: מעורבות הרגולטור בתכנים ובפרסומות תצומצם – התוצאה תהיה הוזלת מחיר חבילת השידורים לצרכן
(שמאלוב ברקוביץ [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+טבק לגלגול הגיע ב-2016 ל-12% מכלל שוק הטבק
09:54 27/02/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ב-2017 צרכו 760 טון טבק לגלגול. לפני 4 שנים רק 217 טון ולפני 6 שנים רק 60 טון  ▪  מנכ"ל משרד האוצר: הדרך לפעול היא לא דרך מס, אלא דרך חקיקה נוקשה שתאסור עישון בחוק הפלילי  ▪  ח"כ גליק: במחקרים בעולם הוברר שמיסוי זה הכלי הראשון להפחתת עישון
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+50 אלף ש"ח קנס לבנק שימנע מעבר בין הבנקים
09:43 27/02/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בנוסף הוכנס גם סעיף, שהוא בגדר סעיף סל, ומאפשר לנגיד בנק ישראל לקבוע כי בנק עבר על הוראה מהוראות החוק וגם כאן לראות זאת כהפרה
(מעודדים את התחרות)
+מכון וולקני עלול להיסגר
00:49 27/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל מינהל המחקר החקלאי: "משמעות הקיצוץ של משרד החקלאות במכון לשנת 2019 - הפסקת הפעילות"  ▪  מקלב: "בלתי מתקבל על הדעת שמשרד החקלאות יבצע קיצוץ כה משמעותי מבלי לתאם עם הנהלת המכון ובלי להכין נייר עמדה שמצביע על אפשרויות הקיצוץ. אפעל עם ועדת הכספים בדיון משותף למנוע את הקיצוץ"
(פרופ' אלי פיינרמן)
+לא נאכוף חוק השואה לפני דיון עם הישראלים
00:41 27/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השגריר חודורוביץ': "אנחנו כעת בלב הסערה אבל ישנה הסכמה שמעכשיו נדבר יותר בשקט ושלווה על הנושא. נאמרו יותר מדי מילים"
([צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+ח"כ סידה הצהיר אמונים במליאת הכנסת
23:48 26/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר במליאה: ככל שאוכל לעזור ולסייע לאחיי החקלאים בני המושבים, המושבות והקיבוצים
(ח"כ דני סידה [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+מסתמן: חוקי הגיוס יעלו אחרי הפגרה
23:40 26/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הליכוד כנראה הצליח לשכנע את הסיעות החרדיות כי חקיקת בזק תגרום נזק יותר מתועלת  ▪  התחייב לאשר את החוקים מיד אחרי סיום פגרת הכנסת
(אבי דיכטר ויעקב ליצמן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: חברת סלולר תחויב בהודעה קולית על סיום עסקה לתקופה קצובה
22:09 26/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 58) (הודעה קולית על סיום עסקה לתקופה קצובה), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ורועי פולקמן. מוצע בה לקבוע כי בעסקה לתקופה קצובה עם חברות הסלולר, שבה הן מחייבות את חשבונו של הצרכן בתשלומים לפי הרשאה לחיוב חשבון או לפי הרשאה לחיוב כרטיס אשראי, אם מספר הטלפון הנייד שמסר הצרכן לעוסק חסום, תודיע חברת הסלולר לצרכן על מועד סיום העסקה או ההתחייבות בהודעה קולית.
+בקריאה ראשונה: מניעת פעילות במוסד חינוך של גורמים חיצוניים הפועלים נגד צה"ל
21:52 26/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חינוך ממלכתי (תיקון מס' 17) (מניעת פעילות במוסד חינוך של גורמים חיצוניים הפועלים נגד מטרות החינוך ונגד צבא הגנה לישראל), התשע"ח-2018 של חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להוסיף למטרות החינוך הממלכתי את המטרה של חינוך לשירות משמעותי בצבא הגנה לישראל או לשירות לאומי-אזרחי. עוד מוצע לקבוע כי שר החינוך יקבע כללים למניעת כל פעילות במוסד חינוך, על ידי אדם או גוף חיצוני שפעילותו עומדת בסתירה חמורה ומשמעותית למטרות החינוך הממלכתי, או של גורם חיצוני הפועל באופן יזום לשם נקיטת הליכים משפטיים מחוץ לישראל נגד חיילי צבא הגנה לישראל בשל פעולה שביצעו במסגרת תפקידם.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עופר עיני   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   קרן טרנר / Keren Tarner   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כ"ץ: מבחינת הרכבת, הקו לירושלים מוכן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"זה עשר שנים שישראל הפכה למקלט מס מהטובים - או מהגרועים - שיש בעולם, ולא מצאנו עוד אף מדינה בעולם שיש בה חוק דומה. מדובר אפוא גם על נזק תדמיתי גדול". כך אמר מנהל רשות המיסים, משה אשר בדיון בוועדה לביקורת המדינה, בנושא תיקון 168 לפקודת מס הכנסה ("חוק מילצ'ן").
26/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 26.2.18) את חוק הפחתת הגירעון והגבלת ההוצאה התקציבית לשנת התקציב 2019. מדובר בחוק נלווה לחוק תקציב המדינה שמטרתו היא לעגן בחקיקה את המגבלות על ההוצאה הממשלתית ושליטה בגירעונות התקציביים. זאת בין השאר, על-מנת למנוע גידול ביחס החוב-תוצר של המדינה ואף לשמר את מגמת הירידה המתמשכת ביחס זה. הגירעון הינו ההפרש בין סך ההוצאה הציבורית לבין סך ההכנסות ממיסים, סכום המחולק בתוצר המקומי הגולמי.
26/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
בשל הליך הרגולציה הנוגע לכבאות, המעכב את רישוי העסקים לכשליש מהעסקים בישראל, מבקשת הממשלה להקים ועדה מייעצת שתמליץ על האמצעים הדרושים לצורך מניעת דליקות, ותעביר את המלצותיה לשר לביטחון פנים כשמדובר בתקנות, או לנציב הכבאות, כשמדובר בהנחיה מקצועית. משרד האוצר מבקש להכניס במסגרת חוק התוכנית הכלכלית תיקון לחוק רשות הכבאות.
26/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ב', 26.2.18) פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית, אשר מוזגה עם הצעות חוק פרטיות של חברי הכנסת עודד פורר, מירב בן ארי, אורן חזן ויו"ר הוועדה אלי אלאלוף. לפי הצעת החוק שאושרה, יורחבו העילות בהן ניתן להתיר העסקת עובדים בשעות נוספות. בין היתר נקבע כי:
26/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
זקן חברי הכנסת, עמיר פרץ שוב יוצא לקרב מול חברו למפלגת העבודה, ח"כ יצחק (בוזי') הרצוג. כתובת המריבה הפעם היא לא רחוב יגאל אלון בת"א, אלא רחוב הנשיא בירושלים.
26/02/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il