|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

קיש: לא אסכים שליועמ"ש יהיה וטו על החלטות שר

ועדת הפנים דנה בהצעת חוק לשלילת תושבות קבע במקרים מסוימים מציע החוק, ח"כ אמיר אוחנה: להפסיק את הטירוף שמעניק קצבאות וזכויות סוציאליות למחבלים
28/02/2018  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ח"כ אמיר אוחנה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

ועדת הפנים דנה (יום ד', 28.2.18) לקריאה ראשונה בהצעת חוק לביטול תושבות קבע במקרים מסוימים. הוועדה מיזגה הצעת חוק ממשלתית עם הצ"ח פרטית של ח"כ אמיר אוחנה ואחרים. התיקון המוצע מבחין בין מהגר שהגיע לישראל וקיבל בה מעמד, לבין תושבי מזרח ירושלים שגרים בה שנים רבות ובידם רישיון לישיבת קבע:

במקרה של מהגר, יוכל שר הפנים לבטל את הרישיון אם נרכש באמצעות מסירת פרטים כוזבים, בשל סיכון לשלום הציבור (אם טרם חלפו 10 שנים מקבלת הרישיון) ובשל הפרת אמונים למדינת ישראל. לגבי תושבי מזרח ירושלים, מוצע כי תהיה לשר הפנים סמכות לביטול הרישיון רק בשל הפרת אמונים או אם ניתן הרישיון על סמך פרטים כוזבים. הצעת החוק הממשלתית מציעה גם כי ביטול תושבות קבע בעילה של הפרת אמונים תיעשה רק לאחר קבלת הסכמת היועמ"ש לממשלה.

יו"ר הוועדה, ח"כ יואב קיש: "אני מתנגד עקרונית לכך שליועץ המשפטי ניתנת זכות וטו. זה לא יהיה בחוק. אין בעיה שתהיה חובת התייעצות עם היועמ"ש, אבל שהוא זה שקובע ובלי הסכמתו לא יקרה – לזה אני מתנגד, ואם זה לא ישונה בנוסח ההצעה, לא יהיה חוק".

ד"ר אביעד בקשי, פורום קהלת: "אני מתנגד לסעיף שמתנה את סמכות שר הפנים בהסכמת היועץ המשפטי לממשלה. הייעוץ המשפטי לממשלה מציע לכנסת סעיפים שמרחיבים את גבולות סמכויותיו ובעצם מבקש מהכנסת לתת גושפנקה לפרקטיקה בעייתית מאוד שפוגעת בדמוקרטיה, במשילות, בזכות להליך הוגן ובהפרדת הרשויות".

ח"כ בצלאל סמוטריץ': "יש בהצעת החוק חיסרון - עד היום הייתה סמכות רחבה לשר הפנים, שבג"ץ החליט לסייג. אני חושש ש'מכלל הן אתה שומע לאו'. אם תגבילו בחוק שאפשר לשלול תושבות ממהגרים רק בתוך עשר שנים, אז שר הפנים לא יוכל לשלול מעמד אחרי עשר שנים וחודש, גם אם האיש יאנוס או ירצח, או ייכנס לקניון ויירה כי התעצבן על אשתו. צריך להיזהר מלהגביל את שר הפנים". יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש: "ננסח – מבלי לפגוע בסמכויות השר".

מציע הצעת החוק, ח"כ אמיר אוחנה: "אני לא אוהב את הצעת החוק אבל נדרשתי אליה בגלל החלטת בג"ץ שפסל החלטות של 5 שרי פנים לשלול תושבות של אנשי חמאס מורשעים. שרי הפנים רצו להפסיק את הטירוף שמעניק קצבאות וזכויות סוציאליות למחבלים על חשבון משלם המיסים הישראלי. החלטת שרי הפנים מתבקשת, מתחייבת. היא מחויב המציאות. צריך לחוקק את המובן מאליו".

ח"כ יעל כהן פארן: "בג"ץ התייחס לאנשים שהורשעו בדין, אבל זה לא מה שבחוק המוצע. ההסמכה כאן נרחבת לאין שיעור. ככל שיוגדר בחוק שמדובר במורשעים בפעילות טרור, אני לא מתנגדת לשלילת תושבות, אבל ההרחבה בחוק שלא מבקשת הרשעה נותנת לשר סמכות להיות שופט ולשלול תושבות לפני שהורשעו".

ח"כ זוהיר בהלול: "אם הנושא היה רק שלילת קצבאות הייתי מתדיין אתך, אבל הצעת החוק באה לבצר את ייהוד ירושלים ולהכניס עוד ועוד אנשים כפוטנציאל לגירוש. מה זה 'סכנה לציבור'? זה משהו דמיוני, שיכול שר הפנים לאמץ על-פי גחמת שירות הביטחון. זה עלול לכלול אנשים שמתחתנים בחו"ל. אין להעניק סמכות ערטילאית לשר הפנים שניזון מאלמנטים זרים". ח"כ אמיר אוחנה: "איזה אלמנטים זרים שר הפנים מושפע מהם?"

תאריך:  28/02/2018   |   עודכן:  28/02/2018
אלעזר לוין
+נתניהו הקים צוות מיוחד: חוק היסוד עשוי לרדת
01:14 01/03/18  |  עומר כרמון, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החרדים: לא נתמוך בהצעת התקציב אם חוק הגיוס לא יעבור  ▪  שר הביטחון: חוק הגיוס הוא חוק ההשתמטות  ▪  הליכוד הזהיר את החרדים מהתחזקותו של יאיר לפיד
(כולם חוששים מבחירות [צילום ארכיון: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הרופאים מתווכחים והחולים מתים
17:47 28/02/18  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה
נתק כמעט מוחלט בין המרכז הארצי למניעת זיהומים ובין האיגוד המקצועי של הרופאים למניעת זיהומים ▪ יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ שלי יחימוביץ': "אין לנו את הפריבילגיה למאבקים כאלה"
סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+חסימת קווי הזימה לא תמנע ניוד
14:48 28/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה לקריאה שנייה ושלישית: חסימת טלפונים המפרסמים שירותי זנות או סמים  ▪  תתבצע לאחר התראה של 24 שעות ולמשך 30 ימים עם אפשרות להארכת החסימה בהליך שיפוטי  ▪  סלומינסקי: "החסימה לא נועדה להעניש אלא למנוע את העבירה"
(אילוסטרציה)
+בטרומית: ייצוג הולם בשירות המדינה למשרתי מילואים
14:42 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות המדינה (מינויים) (תיקון - משרת מילואים פעיל), התשע"ח-2017 של חבר הכנסת ניסן סלומינסקי. מוצע בה לקבוע כי יינתן ביטוי הולם לייצוגם של זכאים לתעודת משרת מילואים פעיל בקרב העובדים בשירות המדינה. סיעת יהדות התורה מימשה את איומה על-רקע חוק הגיוס ונמנעה, למעט ח"כ מנחם אליעזר מוזס שהצביע נגד, בניגוד למשמעת הקואליציונית.
+פרשת המסרונים: ועדת החוקה תתכנס לדיון מיוחד
14:33 28/02/18  |  עידן יוסף
ועדת החוקה תתכנס ביום שני לדיון מיוחד על דפוסי העבודה בין השופטים לבין גורמי אכיפת החוק. הדיון צפוי להתקיים ביום שני הקרוב. יו"ר ועדת החוקה ח"כ ניסן סלומינסקי: "נחשפנו לאירוע חריג בחומרתו שמזהם את ההליך. הנשיאה והשרה הבינו מידית את חומרת העניין ונתתי למערכת לעשות את פעולתה. יש לנו אחריות לשמור על מערכת המשפט ואי אפשר להתעלם ממה שקרה ועלול להשפיע על שופטים".
+בטרומית: פטור מביטוח לעוסקים בספורט עממי
14:20 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הספורט (תיקון - פטור מביטוח לעוסקים בספורט עממי), התשע"ח-2017 של חבר הכנסת יואל רזבוזוב וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי ספורטאי רשאי לבטח את עצמו. עוד מוצע לקבוע כי אם אגודת ספורט, ארגון ספורט, התאחדות, איגוד או הספורטאי עצמו רכשו ביטוח עבור הספורטאי, יהיו הגופים האחרים פטורים מלבטח אותו. כמו כן, מוצע להוסיף לרשימת הספורטאים הפטורים מביטוח את הספורטאים המשתתפים בפעילות ספורט שאין בגינה תשלום שכר או כל תמורה אחרת ("ספורט עממי").
+בטרומית: יורשי נפטר יהיו זכאים למענק לו היה זכאי הנפטר ערב פטירתו
14:17 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להגדלת שיעור ההשתתפות בכוח העבודה ולצמצום פערים חברתיים (מענק עבודה) (תיקון - מענק ליורשי נפטר), התשע"ז-2016 של חבר הכנסת מיקי לוי. מוצע בה לקבוע כי אם נפטר עובד או עצמאי וערב פטירתו היה זכאי למענק לפי החוק - יורשו יהיה זכאי לתשלום המענק. כן מוצע לקבוע ששר האוצר, באישור ועדת הכספים של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות לעניין אופן ומועד התשלום ליורש.
+בטרומית: פרסום פרטים מזהים של סרבני גט
14:02 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק בתי דין רבניים (קיום פסקי דין של גירושין) (תיקון - מרשם סרבנים אינטרנטי), התשע"ח-2017 של חברי הכנסת רויטל סויד, איציק שמולי וקארין אלהרר. מוצע בה לקבוע כי בית הדין הרבני יהיה רשאי להורות על הוצאת צו לפרסום ברבים של שמו ותמונתו של מי שניתן נגדו פסק דין לחיוב או כפיית גט, בין היתר באתר אינטרנט שנועד לשם כך. עוד מוצע כי רישום פרטיו של מקבל הצו באתר יימחק, משקיים את פסק הדין.
+בטרומית: דירה בקבוצת הרכישה שטרם הסתיימה בנייתה לא תחשב כדירה שנייה
14:00 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) (תיקון - דירת מגורים יחידה), התשע"ז-2016 של חברי הכנסת אורי מקלב, משה גפני ויעקב אשר. מוצע בה לקבוע, לקביעת מס רכישה, שכל זמן שבניית הדירה הראשונה שנרכשה בקבוצת הרכישה טרם הסתיימה, יראו דירת מגורים שרכש יחיד תושב ישראל כדירתו היחידה עד שבנייתה של דירתו הראשונה תושלם.
+בטרומית: ביטול ההגבלה על תשלום רטרואקטיבי של קצבת ילדים
13:37 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תשלום רטרואקטיבי של קצבת ילדים), התשע"ז-2017 של חברת הכנסת יוליה מלינובסקי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לבטל בחוק הביטוח הלאומי את ההוראה הקובעת כי ילד שנרשם במרשם האוכלוסין לאחר שחלפו 30 ימים מיום לידתו, תשולם בעדו קצבת ילדים רטרואקטיבית רק בעד תקופה שלא תעלה על 3 חודשים בתכוף למועד שבו הוגשה התביעה.
+בטרומית: החלת זכויות נפגעי עבירה גם ביהודה ושומרון
13:22 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה (תיקון - החלת זכויות נפגעי עבירה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת ענת ברקו. מוצע בה להחיל את חוק זכויות נפגעי עבירה על נפגעי פעולות איבה בהליכים המתקיימים בפני בתי משפט צבאיים, לרבות בשטחי יהודה ושומרון.
+בטרומית: הסדרת הליך שיבטיח קשר בין ילדים להוריהם לאחר גירושין
13:21 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבטחת קשר בין ילדים להוריהם, התשע"ח-2018 של חברת הכנסת רויטל סויד. מוצע בה לקבוע הליך ייעודי שבו יעשה שימוש בכלים טיפוליים כדי לאפשר הבטחת קשר בין הורים לילדיהם לאחר פירוד או גירושין במקרים בהם יש נתק או סירוב לקשר. מוצע לעגן את זכות הילד לקשר תקין וסדיר עם הוריו. לצד זאת, מוצע לקבוע כי הורה הטוען לסירוב לקשר או לנתק בינו לבין ילדו, יוכל להגיש תובענה לבית המשפט למימוש הקשר. ההורים וילדם יופנו למומחה ייעודי שימליץ על תכנית טיפולית המתאימה לצרכיהם, אותה רשאי בית המשפט לאמץ או לקבוע תכנית אחרת. אם ימצא כי התכנית הופרה, יהיה רשאי בית המשפט לנקוט בצעדים שונים כגון חיוב בהשתתפות בתכנית טיפולית, חיוב בהוצאות, הטלת קנסות, העברת המשמורת להורה התובע ועוד.
+בטרומית: הסדרת הליך שיבטיח קשר בין ילדים להוריהם לאחר גירושין
13:09 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הבטחת קשר בין ילדים להוריהם, התשע"ח-2018 של חברת הכנסת רויטל סויד. מוצע בה לקבוע הליך ייעודי שבו יעשה שימוש בכלים טיפוליים כדי לאפשר הבטחת קשר בין הורים לילדיהם לאחר פירוד או גירושין במקרים בהם יש נתק או סירוב לקשר. מוצע לעגן את זכות הילד לקשר תקין וסדיר עם הוריו. לצד זאת, מוצע לקבוע כי הורה הטוען לסירוב לקשר או לנתק בינו לבין ילדו, יוכל להגיש תובענה לבית המשפט למימוש הקשר. ההורים וילדם יופנו למומחה ייעודי שימליץ על תכנית טיפולית המתאימה לצרכיהם, אותה רשאי בית המשפט לאמץ או לקבוע תכנית אחרת. אם ימצא כי התכנית הופרה, יהיה רשאי בית המשפט לנקוט בצעדים שונים כגון חיוב בהשתתפות בתכנית טיפולית, חיוב בהוצאות, הטלת קנסות, העברת המשמורת להורה התובע ועוד.
+"לפעול לשיקום מערך הפסיכולוגיים החינוכיים"
13:07 28/02/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך קוראת ועדת החינוך למשרד החינוך ולמשרד האוצר  ▪  מייקל איתן, מזכיר חטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות המח"ר: לדרוש רפורמות בשכר ולהתנתק ממתח הדרגות הקיים כדי למשוך אנשים טובים למערכת
(ועדת החינוך של הכנסת [צילום: הדס פרוש / פלאש 90])
+בטרומית: הארכת התקופה להגשת בקשה לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו
12:30 28/02/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו (תיקון - הארכת התקופה להגשת בקשה לרישום פסק דין שניתן לפני יום התחילה), התשע"ח-2018 של חברי הכנסת אלי אלאלוף ומרב מיכאלי והצעה דומה של ח"כ מיכל רוזין. מוצע בה להאריך בשנה נוספת את התקופה לרישום פסק דין לחלוקת חיסכון פנסיוני שניתן לפני יום התחילה של החוק לחלוקת חיסכון פנסיוני בין בני זוג שנפרדו, לעניין זכאות לקצבת שארים.
+גילאון וגלאון פורשים מהמרוץ במרצ
12:24 28/02/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גלאון: ״התרשמתי שמתפקדי מרצ מעוניינים בהנהגה חדשה״  ▪  גילאון: "אירוע רפואי מגביל את היכולת שלי להמשיך"  ▪  6 מתמודדים על ראשות מרצ
(לקראת עידן חדש בשמאל [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יגאל דמרי / Igal Dimri   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קיש: לא אסכים שליועמ"ש יהיה וטו על החלטות שר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ד', 28.2.18) פה אחד לקריאות שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית - הצעת חוק חסימת מספר טלפון לשם מניעת ביצוע עבירות, התשע"ז-2017 אליה מוזגו הצעות החוק שיזמו חברות הכנסת מרב מיכאלי, יוליה מלינובסקי וח"כים נוספים לחסימת קווי טלפון המשמשים לפרסום זנות.
28/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
בדיון שהתקיים (יום ד', 28.2.18) בוועדת החינוך בראשות ח"כ יעקב מרגי. בנושא מצוקת התקנים לפסיכולוגיים חינוכיים בבתי הספר קראו הפסיכולוגיים החינוכים לחברי הכנסת לסייע להם לשפר את תנאי השכר שלהם.
28/02/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון, הודיעה (יום ד', 28.2.18) כי היא מסירה את מועמדותה מהמרוץ לראשות מרצ ולא תתמודד לקדנציה נוספת, אחרי שהתרשמה שחברי מרצ מעוניינים בהנהגה חדשה. גם חבר הכנסת אילן גילאון הודיע על הסרת מועמדותו בשל אירוע רפואי שעבר.
28/02/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית (יום ג', 27.2.18) תיקון להצעת חוק זכויות החולה של חברי הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) ואילן גילאון (מרצ). 20 חברי כנסת תמכו בהצעה. לא היו מתנגדים.
27/02/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון של הכנסת דנה (יום ג', 27.2.18) במשבר מול ממשלת פולין סביב "חוק השואה".
27/02/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
אין הצבעות על תקציב המדינה  /  עומר כרמון
חיסול שוק התקשורת בישראל  /  עומר כרמון
בנות הזוג של חללי צה"ל קיבלו לראשונה הכרה  /  עומר כרמון
חובה לשמש דוגמה לשיח מכבד  /  יצחק הרצוג
שלטון הרוב בצד כיבוד זכויות הפרט  /  בנימין נתניהו
האחות הרוסייה של ש"ס  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il