|   15:07:40
דלג
  עדי פלאוט  
מנכ"ל קבוצת קומליין
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

קידום עסקים דרך רשתות חברתיות

מי ששוחה ברשתות החברתיות מכיר כבר את המשחק הזה של "איסוף חברים", השאלה היא איך להפיק מזה הזדמנויות עסקיות, לקוחות חדשים ועסקים בכלל
12/08/2009  |   עדי פלאוט   |   מאמרים   |   תגובות

לקהל הווירטואלי יש עוצמה שאי-אפשר לתאר. מדובר באלפי אנשי עסקים, מנהלים ובעלי חברות, שמצאו שהדרך הקלה, היעילה, המהירה והפשוטה ביותר לעשות עסקים, היא להיות 'און-ליין' - להתחבר ולהתקשר עם אנשי עסקים אחרים שיש להם תחומי עניין משותפים, ליצור איתם עסקות חדשות, שיתופי פעולה מעניינים שלא היו מגיעים אליהם בדרך אחרת, למצוא לקוחות חדשים, ללכת לארועים עסקיים שמתפרסמים, לשמוע הרצאות, לקרוא חומר עסקי שרלוונטי להם ו... השמים הם הגבול.

כיצד לבחור את האנשים המתאימים מתוך "ים" המשתמשים ולמיין את העיקר מהטפל?

לא כל מי שנמצא ברשת יתאים לפרופיל הלקוח שלכם. חשוב להתמקד באלה שיש להם פוטנציאל אמיתי, אבל בלי לבזבז זמן אם נראה שאין התקדמות ממשית עם החבר-לקוח הפוטנציאלי.

השיטה פשוטה, נכנסים לאתרים ומסתכלים על שפע הפרצופים, השמות, התארים והתיאורים. נכנסים לכרטיס שלהם, רואים מה מעניין אותם, במה הם עוסקים ולפי זה מקבלים החלטה אם יש פה פוטנציאל או לא. אם אתם בספק, צרו קשר בכל זאת, ומהר מאוד תתחילו להתמחות בנושא ולהתמקד בצורה יעילה. כעת צרפו אותם לקבוצה שבניתם לעצמכם והתחילו לדוור להם באיטיות מידע על אודות העסק שלכם.

כיצד לגרום להם לבצע פעולה? איזה פעולות יהיו מקובלות על הקהל הזה ומהי צורת התקשורת שתפיק תגובות חמות?

מה לא עושים:

לעולם לעולם לעולם אל תפנו אל כל הקהל שלכם במסות, בבת אחת, בהודעה אחת שאתם שולחים לכל העולם בצורה לאקונית ולא אישית. לעולם לא. למה? מאוד מפתה לעשות בדיוק את זה. ניקח מקרה בו למשתמש העסקי ישנה רשימת תפוצה של שלוש מאות איש. לבטח ירצה לדוור לכולם בבום אחד ענק. אחרת בשביל מה אסף אותם והשקיע את מאמציו? הדבר הטוב ביותר שיוכל לעשות הוא להתגבר על הדחף לדוור לכולם ולא לעשות זאת.

בתוך הקבוצה הענקית הזאת יושבים אנשים שרק אתמול דיברו איתכם על משהו, והיום מקבלים מכם פתאום הודעה שלא קשורה לכלום. יושבים בקבוצה הזאת אנשים שלמרות שהם בחבורה שלכם, הם לא בדיוק מתאימים לדבר הספציפי שאותו אתם רוצים לקדם. והכי הכי הכי חשוב - כששולחים הודעות בתפוצת נאט"ו, האדם מרגיש שכמוהו יש עוד אלף ושהוא לא מיוחד בעיניכם. אפילו שמדובר באינטרנט, אנשים שלא מכירים אחד את השני רוצים מאוד להאמין שהם חשובים אחד לשני.

מה כן עושים:

קודם כל דואגים להיות בקשר רצוף ואישי עם כל רשימת החברים שלכם. מגיבים לדברים שהם כותבים, מעניקים להם דירוג, אנשים מחכים לזה בכיליון עיניים. שולחים מדי פעם הודעות אישיות קטנות שמביעות עניין. בבוא הזמן, כשצריך לדוור ולהפיץ משהו חשוב על-מנת להשיג תוצאות לכל המאמצים שלכם, לוקחים את כל הרשימה ובוחנים אותה בעיני נץ. מי מתאים. מי רלוונטי. מי לא מתאים. מי יגיב טוב ומתחילים לשלוח להם אחד-אחד הודעות.

התמכרות

צריך להיזהר ולהישמר מפני התמכרות... זאת מדיה ממכרת ועלולה להיות "גזלנית" זמן כי היא דינאמית, "חיה", התקשורות יוצאות וזורמות ללא הרף בתגובה כמעט מיידית - זהו הנטוורקינג בהתגלמותו, רק שהוא על מסך מחשב. אתם מוצאים אדם אחד שאתם רוצים לעבוד איתו, ופתאום יש לכם שלושה. כי הוא מביא את החברים שלו... וזה לא נגמר.

עדי פלאוט, מנכ"ל ובעלים של קבוצת קומליין.
תאריך:  12/08/2009   |   עודכן:  12/08/2009
עדי פלאוט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קידום עסקים דרך רשתות חברתיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יש רק דרך אחת לקבוע אם תוכנית הצליחה: לבדוק את הפער בין ההערכה המוקדמת לבין התוצאה. אין פער פירושו הצלחה. פער קטן פירושו הצלחה לא מלאה ופער גדול פירושו כישלון. יש עוד אפיון להצלחה: בשונה מהכישלון היתום, להצלחה יש הורים. לעיתים, הרבה הורים. בפועל, גם לכישלון יש הורים, אלא שהם כדרכם של מניאקים, מתכחשים להורותם.
12/08/2009  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
מדי תקופה, כמו ריטואל קבוע באזורנו, שוב מופיעה הפסיכוזה של מלחמה בפתח. כלי התקשורת מבליטים כל התבטאות וחוזרים על כך מדי שעה בשעה, וכך הציבור בישראל עלול לחשוב שהנה אנו עומדים בפני התלקחות נוספת. על-אף העובדה שניתוח ענייני ורציונאלי איננו ערובה לעתיד לבוא, בכל זאת הוא יכול לסייע בהבנת התמונה הכוללת.
12/08/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
הכותרת לכאורה חריפה ומפחידה, אולם מקבץ הפרשיות, השחיתויות, הארועים והתהליכים ההרסניים במציאות חיינו מוכיחים את קיומו של טירוף מערכות בכל המסגרות בנוסח סדום ועמורה. תוהו ובוהו הרסני שניתן לתרגמו למושג חדשני - סדומוקרטיה.
12/08/2009  |  מתי דוד  |   מאמרים
איך נפתח ספר בישול מרוקאי? 'קודם כל תירגעי'. אם אי פעם ייכתב הספר "כל מה שרצית לדעת על גברים ולא ידעת את מי לשאול", סביר להניח שהוא ייפתח באותו משפט בדיוק. ביקום הגברי, המקביל לשלנו, יש שלושה דברים ששנואים יותר מכל: הפסד של הקבוצה האהובה, כאבי ביצים ונשים מלחיצות. ומתי אנחנו מלחיצות אותם הכי הרבה? נכון, אחרי הסקס הראשון.
12/08/2009  |  ויקי דור  |   מאמרים
לאחרונה התרחש בארצנו אירוע חשוב, שעוד ישפיע כאן רבות – הוועידה הכללית של הפת'ח בבית לחם. התקשורת קימצה מאד בדיווחיה על הוועידה, מפני שהאמת שהפציעה משם אינה נוחה לאידיאולוגיה השמאלנית, אינה מבשרת טובות להזיות השלום. כדי להעריך נכונה את אשר התרחש בוועידה, הבה ונבהיר לעצמנו, האם אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים.
12/08/2009  |  אליקים העצני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il