|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

פגישת הלשעברים השנתית

מנדלבליט לא יזם דיון בתיקי נתניהו

במשרד המשפטים דוחים את ההערכות לפיהן נערך היועמ"ש לפרסם הודעת שימוע בתיקי נתניהו עוד לפני הבחירות בכירי מערכת המשפט לשעבר המליצו למנדלבליט להודיע על שימוע עד חודש לפני הבחירות
01/01/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
מנדלבליט. פגישה שגרתית [צילום: מאיר וקנין/פלאש 90]

‏משרד המשפטים מכחיש דיווחים שפורסמו בכלי התקשורת על-ידי כתבים בכאן חדשות ובחברת החדשות, לפיהן היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נערך לפרסם הודעת שימוע בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו עוד לפני הבחירות. בהודעת משרד המשפטים נאמר: "היועץ המשפטי לממשלה לא התחייב באשר למועד בו יקבל את החלטתו".

העיתונאי גיא פלג פרסם (יום ג', 1.1.19) כי היועמ"ש נפגש עם בכירי המערכת המשפטית לשעבר, ובהם יועצים משפטיים לשעבר ושופטים בדימ., ודן איתם בשאלה האם אין בעיה משפטית עם פרסום הודעת שימוע טרם הבחירות. לדבריו, המשפטנים הבכירים שהשתתפו בכינוס הביעו עמדתם לפיה יש לפרסם הודעת שימוע עוד לפני הבחירות, ובלבד שהדבר ייעשה עד חודש לפני הבחירות.

במשרד המשפטים מבהירים כי המפגש האמור לא נועד מלכתחילה להעלאת הנושא, היועמ"ש לא יזם את הכינוס כדי לדון או להתייעץ בתיקי נתניהו, וכי עניין המועד לקבלת החלטה בתיקי ראש הממשלה כלל לא הועלה על-ידי מנדלבליט מיוזמתו.

עוד אמרו כי היועץ התייחס לדברים במסגרת סקירתו, והסביר כי תהליך קבלת ההחלטות בתיקים אלה נמשך כסדרו על-אף פיזור הכנסת. היועץ לא התחייב במפגש באשר למועד בו יקבל את החלטתו.

בפגישה עם בכירי המערכת המשפטית לשעבר נכחו לפי הדיווח: אהרן ברק, מאיר שמגר, דורית ביניש, אליקים רובינשטיין, עדנה ארבל, יהודה וינשטיין, משה לדור, גבריאל בך ויצחק זמיר.

על-פי הדיווח של גיא פלג, היועמ"ש מנדלבליט אמר באותה פגישה: "פרסום ההחלטה לפני הבחירות הוא חובתנו לציבור שהולך לבחירות. אעשה מאמץ מרבי להשלים את העבודה בהקדם. זאת בלבד שלא תהיינה השלמות חקירה".

עוד הבהירו במשרד המשפטים כי אין מדובר בפגישה חשאית, וכי מדי שנה מקיים היועץ המשפטי לממשלה מפגש שנתי עם היועצים המשפטיים לממשלה ופרקליטי המדינה לדורותיהם, בהשתתפות פרקליט המדינה ובכירי ייעוץ וחקיקה והפרקליטות. המפגש נקבע מבעוד מועד לפני מספר חודשים והוא התקיים זו השנה השנייה ברציפות. במפגש שהתקיים לפני שבוע עלו סוגיות משפטיות שונות, העומדות על סדר היום הציבורי.

תאריך:  01/01/2019   |   עודכן:  01/01/2019
עידן יוסף
+ביבי וטראמפ בזירה חדשה
10:25 02/01/19  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה
בהיותם נואמים מוכשרים ובלתי נילאים, אשפי תקשורת ויחסי ציבור, גם ביבי וגם טראמפ משדרים עסקים כרגיל
(נתניהו וטראמפ. באותה סירה [צילום: איוון ווצ'י/AP])
+נתניהו יבחר שוב ובגדול
10:05 02/01/19  |  הרב אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
בעיני רבים השורות הבאות תיראנה קונספירטיביות מדי אבל עם קצת עיון היסטורי כדאי לתת עליהן את הדעת
(נתניהו. מחכה בסבלנות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"מעולם לא הסתכלתי עליה כעל אישה - אלא כעל קולגה"
09:45 02/01/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה החדשה ח"כ יחימוביץ': לבני היא לא טירונית בשדה הפוליטי ועשתה בעצמה לא מעט דברים אכזריים לאחרים  ▪  יו"ר סיעת העבודה, ח"כ שמולי: השותפות הזו הגיעה למקום של אין מוצא  ▪  לבני בתגובה: "גבר שמנסה לעשות את התרגיל הוא חלש"
(גבאי. עומד על שלו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ברקים ורעמים
09:01 02/01/19  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - מוכנים?, אי-פריון, עת התבונה ומהומה
(ברקים ורעמים [צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+אהוד ברק - הנווט המושיע
08:12 02/01/19  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
רק רמטכ"ל בדימוס מסוגל לא רק להוציא את ביבי משלוותו, אלא הוא גם בעל המעמד, הנתונים והיכולת לשנות את פני המציאות הפוליטית

(ברק. אופוזיציונר [צילום: פלאש 90])
+כשהשר משה כחלון מפגין מנהיגות
07:56 02/01/19  |  משה נסטלבאום   |   לרשימה המלאה
השר משה כחלון הפגין צעד של מנהיגות והחליט לפטר את השר יואב גלנט, שהחזיר את המנדט ל"כולנו"  ▪  גלנט, שהכחיש עד כה את כוונתו להצטרף ל"ליכוד", הזדרז לעשות את מה שהכחיש עד כה והודיע שירוץ בבחירות הקרובות במסגרת הליכוד  ▪  איך זה מסתדר עם אמינותו של גלנט והאם כדאי להאמין לו בעתיד? תשאלו את מי שיאמץ את גלנט לחיקו הפוליטי
(גלנט, כחלון. עכשיו ניצים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הכנסת אישרה הארכת הוראת שעה בעניין רכבי השרד של השרים
22:46 01/01/19  |  
ועדת הכנסת החליטה להאריך את הוראת השעה בדבר גילום מס הכנסה ליו"ר הכנסת וליו"ר האופוזיציה בגין רכב השרד שהוצמד אליהם מתוקף תפקידם עפ"י דרישת שירות הביטחון הכללי.
+אהוד ברק: מנדלבליט מגדל עמוד שדרה
22:21 01/01/19  |  
אהוד ברק בטוויטר: "סקופ: מנדלבליט מגדל עמוד שדרה. עמדתם הנחרצת של ה׳לשעברים׳ חורצת את גורלו של ביבי. החשוד מבלפור יירד בקלון מהבמה. לא בטוח שיעמוד בראש הליכוד ב-9 אפריל. בסך הכל עצוב, ובכל זאת אנחת רווחה ראשונה".
+פגרת הבחירות תחל מחר
20:38 01/01/19  |  
ועדת הכנסת הודיעה כי פגרת הבחירות תחל ממחר, 2 בינואר. היום הוא יום המליאה האחרון של הכנסת ה-20. עוד נקבע, הממשלה תהיה ראשית לדרוש את כינוס מליאת הכנסת לדיון בהצעות חוק. כמו-כן, 25 ח"כים יהיו רשאים לדרוש את כינוס המליאה לדיון בהצעות לסדר. ועדות הכנסת יוכלו להתכנס רק באישור ועדת ההסכמות. יו"ר הכנסת רשאי במקרים מיוחדים לבקשת מזכיר הממשלה לכנס את מליאת הכנסת. 40 ח"כים רשאים לפנות ליו"ר הכנסת ולבקש את אישורו לכינוסה של הכנסת. ההוראות יחולו על כל סוגי הוועדות, הדיונים והסיורים, למעט דיוני ועדת הכנסת באישור יו"ר הכנסת, הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון וועדות המשנה של ועדת חוץ וביטחון-ועדת המשנה לתקציב הביטחון, ועדת משנה לענייני מודיעין, ועדת המשנה לנושאים מיוחדים וכן ועדת השניים.
+הסתיימה ללא החלטה ישיבת רבני הציונות הדתית
20:35 01/01/19  |  
ישיבת רבני הציונות הדתית הסתיימה ללא החלטה. בתום הפגישה לא יצאה קריאה להצביע עבור הבית היהודי, ככל הנראה בשל חוסר הסכמה. ההצעה כי הבית היהודי יחבור למפלגת יחד אינה על הפרק, אך לא נשללת האפשרות לחבירה למפלגה אחרת.
+עמית סגל: ‏תרגיל ההטעיה של גבאי
20:12 01/01/19  |  
הכתב עמית סגל מדווח כי אבי גבאי החליט להיפרד מלבני כבר לפני שבוע; חיכה שבני גנץ יקים מפלגה ושיפקע המועד שבו ניתן לפרוש מהעבודה עם מימון המפלגות; העריך שאהוד ברק ולבני מתואמים ולכן קבע עם שניהם פגישה פיקטיבית, כדי "להרדים" אותם וכן לא עדכן איש בסיעה, כתב את הנאום בכתב יד ולא דיבר מהטלפרומטר.
+מירב בן-ארי סירבה להצעה מהימין החדש
20:07 01/01/19  |  
מפלגת 'הימין החדש' הציעה לח"כ מירב בן-ארי מ'כולנו' להצטרף לשורותיה. בן-ארי סירבה (ערוץ 10).
+רשמית: יחימוביץ' תחליף את לבני כראש האופוזיציה
19:49 01/01/19  |  
יו"ר העבודה, אבי גבאי מינה הערב את ח"כ שלי יחימוביץ' לתפקיד ראש האופוזיציה. גבאי: "אני גאה בשלי, ח"כית מצוינת שמובילה מאבקים נחושים בכנסת ומחוצה לה. שלי היא דוגמה לשליחת ציבור המחויבת לשינוי. היא מילאה בעבר בנחישות ועל הצד הטוב ביותר את תפקיד ראש האופוזיציה. אנחנו ערוכים לבחירות ולניצחון". איציק שמולי יהיה יושב-ראש הסיעה במקום יואל חסון.
+פחתו הסיכויים לריצה משותפת של גנץ ויעלון
19:37 01/01/19  |  
בעקבות הקמת "הימין החדש", פחתו הסיכויים לריצה משותפת של גנץ ויעלון. גנץ ויועציו האמינו בתחילה כי שר הביטחון לשעבר יכול להעניק למפלגה 3-2 מושבים נוספים בדמות מצביעי ימין, אולם כעת סבורים שמצביעים אלו יעדיפו להצביע למפלגה החדשה בראשות שקד ובנט. (הארץ)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט לא יזם דיון בתיקי נתניהו
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אא
1/01/19 22:26
 
לאא
2/01/19 07:56
2
ישראל בר-ניר
1/01/19 22:51
3
א.ל. רמת-גן
1/01/19 22:53
4
אקטואלי
1/01/19 23:45
5
שלהבת
2/01/19 01:14
6
עושים מאתנו צחוק
2/01/19 05:47
7
ארי כספי
2/01/19 07:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
הממשלה והשרים יכולים להמשיך בפעילות שוטפת בתקופת הבחירות, ובמקביל יש להימנע במידת האפשר מהחלטות שיכבלו את ידיה של הממשלה הבאה ומהחלטות העלולות להעניק יתרון בלתי הוגן למפלגה או למועמד תוך שימוש במשאבים ממלכתיים. כך כותב המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, ליועצים המשפטיים של המשרדים.
01/01/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
בשולי הכותרות: חוסן ישראל - שתיקה כאסטרטגיה? כאן דרוש קורס מזורז בעברית נכונה ולקינוח עמוס עוז היהודי
01/01/2019  |  ציפי לידר  |   מאמרים
ח"כ ציפי לבני הגיבה על ה'זובור' המחושב שהעביר אותה יו"ר מפלגת המחנה הציוני, אבי גבאי, כשהודיע לה בשידור חי ואל מול פניה כי הוא מפרק את השותפות הפוליטית בין מפלגת העבודה למפלגת התנועה שבראשה עומדת לבני.
01/01/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
דרמה פוליטית וטלטלה במפלגת "המחנה הציוני": יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי הודיע (יום ג', 1.1.19) כי העבודה והתנועה בראשות ח"כ ציפי לבני מתפצלות. בישיבת הסיעה אמר גבאי: "קיוויתי והאמנתי שהשינוי והשותפות החדשה יובילו לצמיחה שלנו, לחיבור של ממש, לפירגון הדדי. אבל הציבור חכם הוא רואה שזה לא מצב הדברים והתרחק. אני עדיין מאמין בשותפות, בחיבורים, בלאחד מחנה גדול ומחויב לשינוי, אבל חיבורים מוצלחים מצריכים חברות, עמידה בסיכומים ונאמנות לדרך. זה לא קורה בשותפות הזאת ולכן אני שוב בוחר בציבור". עוד הוסיף גבאי: "ציפי, אני מאחל לך הצלחה בבחירות, בכל מפלגה שבה תהיי. אנחנו נמשיך להילחם ולהיות מחויבים לשינוי שעם ישראל רוצה".
01/01/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
היועץ המשפטי לממשלה הפך את ראש הממשלה לשפן ניסיונות. החקירה נגד בנימין נתניהו לא הייתה יכולה להיפתח לולא קרא היועמ"ש לפתוח בה. ומה מעלה החקירה עד היום? רק דעות ולא עובדות. הרי אין פשוט מלקחת חברת ניטור שתבדוק כמה כתבות ואזכורים היו לטובת נתניהו בוואלה... מדוע זה לא נעשה? כשמטיבים לבדוק ולחזור על כתבות שבהם הוזכר נתניהו (פרט לדיווחי חדשות) מיד בולט שגם אתר וואלה, כמו שאר האתרים, היה עויין! לא שירת את נתניהו, לא חיבק, לא ליטף, ההפך הגמור!
01/01/2019  |  אסתר שניאורסון גרי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשות נתניהו  /  מי ומי  
נתניהו: לא אתפטר גם אם יוחלט על אישום  /  איציק וולף
איש הקש של בנט: עו"ד וינברגר  /  איציק וולף
"תרומות למועמדים ייבדקו תוך כדי הבחירות"  /  עידן יוסף
הקריצה הסרוגה של לפיד  /  עידן יוסף
הטעיות והזיות פוליטיות  /  בעז שפירא
פורום צעירי מפד"ל המיתולוגית זועמים  /  מאיר חוטקובסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il