|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

סער על נתניהו: יש משהו גדול משנינו

השר לשעבר התייחס ללחיצת היד אמש עם ראש הממשלה והביע תקווה שמעתה יהיה שיתוף פעולה בינו לבין נתניהו "למען התנועה והמדינה" תקף את גנץ: או שאין לו דרך בכלל - או שהוא לא רוצה שהציבור יגלה את הדרך שלו עד 9 באפריל, אין לו ניסיון מיניסטריאלי
05/03/2019  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
לחיצת היד. סולחה אחרי מאבק ממושך

השר לשעבר גדעון סער, הצפוי לשוב אל הכנסת בבחירות הקרובות, אמר הבוקר (יום ג', 5.3.19) כי לחיצת היד בינו לבין יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, אתמול באירוע השקת קמפיין המפלגה מעידה על כך שהדרך המשותפת גדולה יותר משניהם.

"אני מקווה שמכאן ואילך נעבוד יחד למען התנועה והמדינה. זה מראה שיש משהו גדול יותר משנינו - הדרך והרעיון שאנחנו משרתים. זה היה חשוב לכל כך הרבה אנשים", אמר בראיון לכאן ב'.

סער תקף את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, וטען כי ניסיונו לעמעם את עמדותיו מעיד על כך שאין לו דרך או שהוא מעוניין להסתיר את דרכו מן הציבור. "מי שמנסה לעמעם את הדרך שלו ולהתחפש ולהסוות, ואומר 'אין ימין ואין שמאל', אז או שאין לו דרך בכלל - או שהוא לא רוצה שהציבור יגלה את הדרך שלו עד 9 באפריל. זה לא ראוי לתמיכה ולהצבעה", אמר.

לדבריו, מעבר לזכויותיו של גנץ כאיש צבא, הוא אינו מציג כל ניסיון מיניסטריאלי. "זה כמו לומר שאיש עסקים מצטיין יכול מחר לפקד על צה"ל. זו המערכת הפוליטית המורכבת בעולם - האם אפשר לבוא להצליח ללא ניסיון? לדעתי לא צריך להמר על עתיד המדינה", אמר.

ביחס לכתב החשדות נגד ראש הממשלה, שפרסם בשבוע שעבר היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ציין סער כי מדובר בנושא שאינו רלוונטי לבחירות. "ההכרעה שעומדת בפני אזרחי ישראל בעוד חמישה שבועות היא הכרעה אחרת לגמרי - הכרעה על הדרך, על עתיד המדינה, מי צריך להנהיג אותה, למי יש את הניסיון והכישורים להנהיג אותה. אם אתה שואל אותי, הניסיון והכישורים של נתניהו גדולים לאין ערוך מאלה של לפיד וגנץ", טען.

תאריך:  05/03/2019   |   עודכן:  05/03/2019
איציק וולף
+איחוד מפלגות הימין נגד היועמ"ש: "שם לו למטרה להפיל את שלטון הימין"
00:01 06/03/19  |  
רשימת איחוד מפלגות הימין אומרת כי עמדת היועמ"ש לפסול את בן-ארי לצד הכשרת חברי כנסת ערבים שתומכים בטרור ומסיתים כבר שנים נגד מדינת ישראל להתמודד היא לא פחות משערורייה. "זו אותה פרקליטות שהגנה בחרוף-נפש על זכותה של חנין זועבי לכהן בכנסת ישראל. אז טיבי וזועבי כן אבל ד"ר בן ארי שבניו משרתים ביחידות קרביות לא. אין סוף לצביעות. שלטון הפקידים בפעולה וזו מציאות מפחידה. מישהו כנראה שם לו למטרה להפיל את שלטון הימין, והוא פועל בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו בטוחים שעמדה זו לא תתקבל ורצון העם יישמע ביום הבוחר כראוי במדינה דמוקרטית".
+מיקי חיימוביץ: אשמח ששרן השכל תהיה שרת החקלאות
23:55 05/03/19  |  
מיקי חיימוביץ' (כחול לבן): "אשמח ששרן תהיה שרת החקלאות ונוכל לעבוד ביחד, החיבור של החקלאות והגנת הסביבה הוא קריטי, בכל הנושא של רפורמה בענף הלול חייבים להיות מעורבים ולדאוג שאם תהיה רפורמה תהיה אך ורק לולי מעוף ולא כלובי סוללה יותר גדולים. גם חוק הפרוות, צריך לדעת לעשות מלחמות בחוכמה ובצעדים קטנים, אם אפשר להעביר עם החרגת השטריימלים זו הדרך". היא אמרה את הדברים בכינוס למען בעלי חיים בתל אביב, לאחר שהשכל אמרה כי מתחילת דרכה ציינה שהתפקיד הממשלתי הראשון שתיקח הוא משרד החקלאות.
+גבאי: היועמ"ש הרים לנתניהו דגל אדום
23:49 05/03/19  |  
יו"ר העבודה, אבי גבאי: "אין מקום לכהניסטים בכנסת. היועמ"ש הרים לנתניהו דגל אדום. הדיל המושחת של נתניהו כמעט הקים את כהנא לתחייה והכניס את בן ארי לכנסת. נמשיך להיאבק כדי שמורשת הגזענות של כהנא לא תקום לתחייה".
+מנדלבליט: לפסול את מיכאל בן-ארי
23:25 05/03/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טוען שהתבטאויות מועמד איחוד מפלגות הימין מלמדות בצורה מובהקת על ליבוי יצרים שיטתי נגד האוכלוסייה הערבית  ▪  סבור שאין לפסול את בן-גביר, למרות שגם דבריו חמורים
(בן-ארי. למרות שכיהן בעבר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+העבודה: ליברמן ודרעי עושים קמפיין ציני על גב עולי חבר העמים
23:08 05/03/19  |  
ממפלגת העבודה נמסר כי "מאות אלפי עולים מרוסיה לא יכולים להתחתן בארץ ובמקום להילחם בשבילם - ליברמן ודרעי מנצלים אותם בשביל קמפיין פוליטי. אנחנו מחויבים לאפשר נישואים אזרחיים בישראל כדי שיתחתנו כאן, לא בקפריסין. שליחי ציבור פותרים את הבעיות של הציבור ולא עסוקים בקמפיינים פוליטיים ציניים".
+מועמד ישראל ביתנו: מאחל 7 מנדטים למרצ ו-16 למפלגת העבודה
22:52 05/03/19  |  
אלי אבידר, המועמד הטבעוני מטעם ישראל ביתנו, איחל ליריביו הפוליטיים להגדיל את כוחם ולהיכנס לכנסת: "אני מאחל למוסי (מוסי רז, מקום 7 במרצ) שייכנס, תהום פעורה בינינו בענייני מדיניות אבל בתחומי בעלי חיים ואיכות הסביבה אשתף פעולה עם כל אחד ואחת מהחברים. מאחל לך יעל (כהן פארן, מקום 16 ברשימת העבודה) שתיכנסי לכנסת, חשוב שתהיי בכנסת". הוא אמר את הדברים בכינוס למען זכויות בעלי חיים.
+אסור לסקר את החלטות היועץ
22:25 05/03/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
הנה אחת ההשלכות הטריוויאליות של החלטת היועץ כי עיתונות טובה היא טובת הנאה בעסקת שוחד
+"נתניהו התערב בשוק התקשורת גם לאחר שעזב את המשרד"
22:09 05/03/19  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו לחץ על שר התקשורת איוב קרא להביא לביטול המאסדר של יס - מועצת הכבלים והלווין. ההתערבות התרחשה תוך כדי מאמצי נתניהו שקרא לאפשר לערוץ 20 לשדר חדשות, לאחר שנפתחה החקירה בתיק בזק-יס, ולאחר שנתניהו נאלץ לעזוב את משרד התקשורת בלחץ עתירות שדרשו זאת (ספי עובדיה, חדשות 13).
+דרעי: "תיק הקליטה לידינו"; ליברמן: "ולנו הפנים"
22:00 05/03/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ש"ס תובע כי תפקיד זה ייצא מישראל ביתנו ויעבור לש"ס בנוסף לתיק הפנים, כדי לדאוג גם לעולי צרפת ואתיופיה  ▪  ישראל ביתנו: זו גזענות. עסקנים חרדיים המציאו בדיקות דנ"א משפילות ומבזות
(דרעי. לא ננהל מו"מ עם גנץ [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+סקר: הימין מאבד את הרוב בגלל מפלגות קטנטנות
21:10 05/03/19  |  
סקר מכון מדגם עבור חדשות 12: כחול לבן 36; הליכוד 30; העבודה 9; חד"ש-תע"ל 8; יהדות התורה 7; ש"ס, איחוד מפלגות הימין 6; כולנו, הימין החדש 5; מרצ, רע"ם - בל"ד 4. לא עברו את אחוז החסימה: גשר 2.2%; זהות 2%; ישראל ביתנו 1.7%; יחד 1.5%. על-פי סקר זה מקבל גוש הימין 59 מושבים.
+סקר וואלה: ש"ס מגרדת את אחוז החסימה; ליברמן נמחק
20:53 05/03/19  |  
סקר את 'וואלה': כחול לבן 36; הליכוד 31; חד"ש-תע"ל 9; העבודה 8; יהדות התורה, איחוד מפלגות הימין 7; הימין החדש, מרצ, כולנו 6; ש"ס 4. מצב הגושים - ימין 61, מרכז שמאל 59. לא עברו את אחוז החסימה: ישראל ביתנו 2.8%, גשר 2.7%, זהות 2.6%, רע"ם בל"ד 1.6%. גם אלי ישי ואורן חזן נמדדו בסקר וקיבלו פחות מאחוז בודד.
+תמלילי אשכנזי: נוני יעשה מה שאגיד לו
20:42 05/03/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תמלילי חקירת אשכנסי שחלקים מהם הובאו בערוץ 12 חושפים את המאבק של הרמטכ"ל לשעבר ומועמד כחול לבן לכנסת נגד אהוד ברק ודבריו על סגנו דאז בני גנץ ("חמור")  ▪  וגם: המסרים המאיימים ומטרידים נגד העיתונאית אילה חסון
(אשכנזי על גנץ: "חמור" [צילום: פלאש 90])
+מכתב פתוח לכבוד נשיא המדינה ראובן רבלין
14:40 05/03/19  |  אברהם שרון   |   לרשימה המלאה
מצופה ממך, אדוני הנשיא, להצהיר מבעוד מועד כי אתה לא תטיל את מלאכת הרכבת הממשלה אשר הומלץ להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע בעבירה שיש עמה קלון
(ריבלין. אומץ לב ציבורי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+תיכון בליך: ניצחון לגנץ וללפיד
13:56 05/03/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הליכוד במקום השני עם 21%  ▪  מפלגת העבודה לא עברה את אחוז החסימה  ▪  גבי אשכנזי נאם בפני התלמידים: "שמנו את הממלכה לפני המלוכה, באנו לשרת אתכם"
(תיכון בליך בר"ג [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+ביבי נשמע בציבור יותר מדי
13:36 05/03/19  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
זאת לפני השימוע בפני הפרקליטות  ▪  הוא מזיל אותן דמעות תנין כמעט בכל נושא הנוגע לו: הרי הוא ביקש ולא נתנו לו להתעמת עם עדי המדינה - שוב הוא שוכח שנסוג בו מבקשותיו אלו בטענה שעליו להיוועץ תחילה עם סניגוריו, "התיעצות" ממנה טרם שב
(נתניהו. שוכח [צילום: סבסטיאן שיינר/AP])
+סקר סובב עולם
13:24 05/03/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
איש אינו סוקר את כל ציבור הבוחרים, זה בחירות, סוקרים מדגם, ההנחה היא כי הסטטיסטיקה משקפת מציאות  ▪  של מה? של היות כל בני האדם כים, והמדגם כטיפה שיש בה ממה שיש בים כולו
(סטטיסטיקה [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+אותי זה לא מפחיד
13:08 05/03/19  |  תרצה הכטר   |   לרשימה המלאה
מה ומי עשוי להיות הגורם שיעזור לציבור, שמזמן הפך לקורבן הדמגוגיה, להתגונן מפניה? מה תפקידם של הקרובים ביותר לדמגוג, במערכת הבחירות הבלתי שפויה הנוכחית?
(נתניהו.מפחיד [צילום: אהרון קרוהן/פלאש 90])
+"לא נבוא לפאנלים שיושבים בו כהניסטים"
12:57 05/03/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
קראו במכתב שנשלח לביה"ס: "לא לארח במוסדותיכם אנשים המלבים גזענות, קוראים לטרנספר וטיהור אתני"
(אנשי עוצמה יהודית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+סיפורי הסחי בשרות ה"פמניזם החזירי"
08:25 05/03/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
הסיפור של גב' גיי'קובס מארה"ב - כנגד בני גנץ, כשהיה כבן 17, מוריד את רמת הסחי במאבק הבחירות מתחת לאפס  ▪  נושאי התשובה, ההזדמנות הנוספת והמחילה, ועוד בגיל הנערות, עומדים לעבור מהעולם בחברתנו אם מתקפות ה"פמניזם" הברוטאלי הזה תמשכנה בלהט נקמני נגד אישי ציבור, שכולם רק גברים
(גנץ. תרם לחברה הישראלית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סער על נתניהו: יש משהו גדול משנינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
A'MAVHIR
5/03/19 17:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
יש גבול לכול תעלול. אני מבין שלא פעם עולה סיפור בעל ריח רע ומחניק על מעלליו של איש ציבור שמעד וביזה אישה זו אחרת. אין ספק שאדם, בהיותו משרת ציבור ונציגו, חייב לשמור על יצריו האפלים ולא לתת להם דרור. אבל ישנו גם מצב הפוך: כאשר גברים בלבד נרדפים על-ידי נשים בתמיכת "שדולת הנשים", ובתמיכת עוד כמה גברים ששדולה זו קישטה את עצמה בהם. המושג "הטרדה מינית" יצא מכלל שליטת הבנה ממשית והפך לחרב נשית הרודפת כל איש ציבור שאיננו מוצא חן פוליטית ו/או אישית בעיני הרודפות. הרדיפה - נגד "הטרדות מיניות", היא רק חד-צדדית. נשים נגד גברים. השיגעון הזה - לשלוח בליסטראות נגד כל מי שלא מוצא חן בעיניך על בסיס ה"הטרדה המינית" הוא כיום גם מעבר לכול זמן אפשרי.
05/03/2019  |  אליהו קאופמן  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לחץ בחום את ידיו של גדעון סער. זאת הפעם הראשונה שבה השניים נפגשים ושבה יוצר נתניהו קשר עם סער לאחר שטען כי נשיא המדינה, ראובן ריבלין, מעוניין להטיל על סער את מלאכת הרכבת הממשלה.
04/03/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
ערוצי הטלוויזיה יעבירו הערב (יום ב', 4.3.19) בשיהוי של עשר דקות את דבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעצרת הבחירות להצגת רשימת הליכוד לבחירות ה-21. כך קבע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, חנן מלצר.
04/03/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
קיים קושי באישור מועמדותו של פנחס עידן ברשימת הליכוד לכנסת ה-21 - סבור (יום ב', 4.3.19) היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. זאת, אם לא יינתן מענה מספק לשאלות שהציג בחוות הדעת שהגיש לוועדת הבחירות המרכזית.
04/03/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
אילו היו הבחירות נערכות היום, הייתה מפלגת זהות בראשות משה פייגלין עוברת את אחוז החסימה ללא קושי, וגוש הימין היה מקבל 62 מושבים. כך מעלה (יום ב', 4.3.19) מיזם המדגם של ישראל, סקר ענק של מכון מסקר בהנחיית ד"ר עדו ליברמן שנערך (3-1.3.19) בפילוח של 4,500 משיבים, המציג תמונה שונה מזו של סקרים אחרים.
04/03/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
מנדלבליט: רוסו יכול להתמודד  /  איתמר לוין
אורלי לוי: נתניהו לא צריך להתפטר כעת  /  מחלקה ראשונה
תבוסה לעבודה: לא תוכל להסיע את אוטובוס השבת  /  עידן יוסף
גנרלים חברתיים  /  מאיר חוטקובסקי
הסתמכות השמאל על הערבים  /  בעז שפירא
זהות יהודית  /  ציפי לידר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
נשיא מצרים עבד אל פתח א-סיסי [צילום: AP]
איל השקס
מצרים לא פותרת את בעיותיה: החוב, השפעות המלחמה ברצועת עזה, מעורבות הצבא בכלכלה והאהבה למגה-פרויקטים    אך לעת עתה נחלצת מהמשבר בזכות חברותיה
עתיד לא ברור [צילום: משה שי/פלאש 90]
גדי חיטמן
לישראל אין תוכנית מדינית ל"יום שאחרי" המלחמה. לפחות לא תוכנית גלויה    מצב כזה של דשדוש תמידי בבוץ של עזה (וגם של יהודה ושומרון) מבלי לנהל את הסכסוך מתוך יתרון מחליש את ישראל עוד יו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il