מחלבת טרה מרחיבה את שיתוף הפעולה עם ערוץ "ישראל פלוס"
בעקבות הצלחת קמפיין החסויות בערוץ הישראלי בשפה הרוסית, שהביא לעלייה ניכרת של כ-30% במכירות גבינות טרה בקרב צרכני המגזר הרוסי.
מחלבת טרה, אשר עלתה לאחרונה בקמפיין חסויות לגבינות טרה 3% בטעם של 5% (קוטג' טרה וגבינה לבנה טרה) בערוץ ישראל פלוס (הערוץ הישראלי בשפה הרוסית), מרחיבה את פעילותה השיווקית והפרסומית בקרב המגזר הרוסי בכלל ועם ערוץ "ישראל פלוס", בעקבות עלייה ניכרת במכירות גבינות טרה בקרב המגזר.
דני פלד, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה מסר: "בעקבות קמפיין החסויות שעלה בערוץ ישראל פלוס, שהציג שקופיות של גבינה לבנה טרה 3% בטעם של 5% ושל קוטג' טרה 3% בטעם של 5% בתחזית מזג האוויר, נרשמה עלייה משמעותית במכירות גבינות טרה בקרב העולים החדשים, בשיעור של כ-30%. החשיפה היתה חזקה ואפקטיבית והוכיחה כי למגזר הרוסי מודעות גבוהה לגבינות ולמוצרים מובילים בתחומם כמו גם שיעורי צפיה מרשימים בערוץ".
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ושולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ - 600 עובדים וכ-80 מחלקים עצמאיים.