|   15:07:40
דלג
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

מטרות הג'יהאד העולמי והאיסלאם הרדיקלי

האיסלאם הרדיקלי מרים ראש אט-אט ומפגין כוחנות האם זה בשל כוחו ועוצמתו, או בשל הרפיסות וחולשת הדעת של חלק מאיתנו?
03/04/2010  |     |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
לוחמי ג'יהאד [צילום ארכיון: AP]

   רשימות קודמות
  ד"ר עמוס גולדברג - עוד נציג של השמאל ההזוי
  המזוכיזם של השמאלנים
  האליטה האקדמית - טבעת החנק על צוואר ישראל
  רבותיי, "ישראל היום" לא מאוזן
  השידור הציבורי - מה יש כאן להציל?

מנהיגי העדר המסומם בתקשורת ותועמלני השמאל הרכרוכי הרופס והמתרפס זועקים ומזכירים לנו השכם והערב כי: "חובה עלינו להקים מדינה פלשתינית", אחרת - אומרים וטוענים התבוסתנים: "תהיה כאן מדינה דו-לאומית, והערבים ישתלטו עלינו ובכלל כנראה שתפרוץ מלחמת עולם שלישית". ברצוני להרגיע את הרכיכות מהשמאל - הערבים לא ישתלטו עלינו כל-כך מהר, כל האיומים שמאיימים עלינו תועמלני השמאל על ה"סכנה הדמוגרפית", הינם פאניקה ועיוורון מוחלט במקרה הטוב או שקר גס ושטיפת מוח שמאלנית טיפוסית במקרה הרע.

"הרחם של האם הערבייה לא תנצח את הרחם של האם היהודייה", זאת מהסיבה הפשוטה שהערבים הופכים אט-אט לחברה מערבית יותר ודתית פחות, לפיכך הם מאמצים את דפוסי ההתנהגות של העולם המערבי וכתוצאה מכך גם קטן מספר הנפשות למשפחה, וזאת בשונה ממה שהיה מקובל בחברה הערבית המסורתית. מעבר לכך, אותם צעקנים מסוממים שכל דאגתם ונשמתם מוקדשות ל"הקמתה של מדינה פלשתינית", שכחו כנראה כי העולם הערבי ככלל והפלשתינים בפרט לא תמיד רצו והיו מעוניינים בהקמת מדינה פלשתינית באזור. ולראיה, בשנת 1991 הצדיק ח"כ דאז עבדל-ווהאב-דראוושה את כיבוש כוויית על-ידי הרודן סדאם חוסיין. כאשר נשאל "הכיצד אתה מצדיק את הפגיעה במדינה ריבונית ככוויית החברה באו"ם?" השיב דראוושה: "אנחנו הערבים לא צריכים כל-כך הרבה מדינות ערביות, מספיקות לנו רק שש מדינות - עירק, סוריה וסעודיה באסיה, ומצרים, מרוקו ואלג'יר באפריקה"... שום מילה על מדינה פלשתינית! דראוושה הדגים לנו על קצה המזלג כי הטיעון של מדינה פלשתינית הוא רק תירוץ במטרה לשפר את הסיכוי למען המטרה הנעלה, שהיא השמדת המדינה היהודית והשמדת כל היהודים אשר בה. זוהי מטרתם העיקרית הן של הפלשתינים והן של שאר העולם הערבי. הרי אם מדינה פלשתינית הייתה המטרה העיקרית - כיצד זה ש"אחיהם הערבים" לא סייעו ולא מסייעים להם ישירות בכך?

בעתיד: רוב מוסלמי

לאחרונה שמענו את שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, מגנה את ירי חמאס על ישראל. מה קרה, מר לברוב? היכן הייתם עד עכשיו? או שאולי הפיצוצים במוסקבה פקחו לך את העיניים וגילית כי הטרור האיסלאמי פועל נגד כל המערב ולא רק נגד ישראל. פתאום זה מאיים גם על מדינתך ולא רק על ישראל. כבר קשה להתעלם מכך כפי שהתעלמת כאשר תקפו את ישראל, הלא כן, לברוב?

אינני בא בטענות לעולם, טענותיי הן כלפי הגיס החמישי אשר יושב בתוכנו ומגן על דרישותיו של העולם הצבוע. בזמנו, הגיס החמישי היה מורכב בעיקרו מערבים-ישראלים, כיום הוא מורכב בעיקר מיהודים בעלי נשמה ערבית. האיסלאם הפשיסטי משתלט אט-אט גם על אירופה. אין זה סוד שאירופה נכנעת לאיסלאם הפשיסטי ומפחדת להיאבק נגדו מחשש שתצטייר כ"לא דמוקרטית". במאי הולנדי נרצח כי "לא אהד" את האיסלאם; פוליטיקאי הולנדי כחירט וילדרס, המבין את הסכנה האיסלאמית לטווח הארוך, מוצג כ"גזען"; מאידך-גיסא, הדיפלומט הישראלי (איש מוסד) מגורש בבושת פנים מבריטניה, וזאת על כך שלכאורה הוא אחראי על זיוף הדרכונים הבריטים, ובעקבות זיוף זה גרם לחיסולו של "לוחם החופש" אל-מבחוח (הם הרי זקוקים לקולות המצביעים המוסלמים, הלא כן?)... זכור המקרה של צריחי המסגדים שנאסרו לבנייה בשווייץ (עקב משאל-עם לגיטימי ודמוקרטי). ובכן, איזה מחול שדים פרץ כאן?

הרודן הפתטי והעילג של לוב, מועמר קדאפי, איים לנתק את היחסים עם שווייץ. לא רק זאת, אלא שהוא אף זכה להתנצלות מבזה של הנשיא המוסלמי וחולם החלומות הרופס והרכרוכי, חוסיין אובמה. אותו אובמה, המאמין בדיאלוג עם האיסלאם הרדיקלי. כנראה שלחוסיין אובמה ישנם מניעים נסתרים לתמיכתו העיקשת בדיאלוג האינסופי עם רודנים. מה הם אותם מניעים? אני סבור ומאמין כי חוסיין אובמה (מוסלמי בעצמו) רוצה "להציל" את מעמדם של המוסלמים ולכן כה נזהר בכבודם. הוא רוצה להעלות את האיסלאם למעלה ולהחזיר "עטרה ליושנה". לא אופתע אם בתוך תוכו כבר השלים עם הגרעין האירני, וכל דיבורי הסרק על סנקציות אינם אלא אחיזת-עיניים בפני המערב, האדיש בין כה וכה. מדיניות הכניעה וההתרפסות של אירופה בפני האיסלאם גורמת אט-אט להשתלטות המוסלמים על אירופה ולהפיכתם לרוב דומיננטי עם כל ההשלכות של זה.

המפגע: יהודים
[צילום: פלאש 90]

הם, הפלשתינים, לעולם לא מסכימים ולעולם גם לא יסכימו על הישארותם ונוכחותם של יהודים בתוך המדינה הפלשתינית, והרי אם מדברים על שלום בינינו לבינם - היכן כאן הבעיה? מדוע לא יכולים יהודים לחיות במדינה הפלשתינית כפי שערבים חיים במדינת ישראל?

כאשר מדברים על "פתרון מדיני" הם, הפלשתינים, לעולם לא מסכימים ולעולם גם לא יסכימו על הישארותם ונוכחותם של יהודים בתוך המדינה הפלשתינית, והרי אם מדברים על שלום בינינו לבינם - היכן כאן הבעיה? מדוע לא יכולים יהודים לחיות במדינה הפלשתינית כפי שערבים חיים במדינת ישראל? מדוע אי-אפשר שיהודים יחיו כמיעוט במדינה הפלשתינית כפי שמיעוטים אחרים חיים במדינות שאינן שלהם? ובכן, הבעיה היא הנוכחות היהודית! מדינה עצמאית מעניינת אותם כשלג דאשתקד, אלה היהודים שכה מפריעים להם!

כאשר במלחמת השחרור כבשו הערבים את יו"ש ומזרח ירושלים, הם גירשו את כל היהודים והרסו את כל בתי הכנסת. מבחינתם, הם עשו זאת בצדק, והרי ידוע כי במלחמות מכל שטח שמשוחרר על-ידי צד א' מידי האויב, מגרשים או משמידים את האוכלוסיה העוינת. בסוף מלחמת העולם השנייה נפלו שטחים גדולים של גרמניה המובסת לידי צרפת, צ'כוסלובקיה, פולין ורוסיה. בנוסף לכך, גורשה כל האוכלוסיה הגרמנית המקומית לאוסטריה ולגרמניה. רק גרמנים אשר הצליחו להסתיר את זהותם הגרמנית, נשארו באזור. על כך דיברה לאחרונה קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל: "שליש מאוכלוסייתה של גרמניה הם פליטים וצאצאי פליטים". הם, הפליטים הגרמנים, לא דורשים זכות שיבה למקומות שמהם גורשו, וזאת למרות שכיום גרמניה מדינה מספיק חזקה בכדי לתבוע זאת. האם מישהו חושב ברצינות להציע זאת? האם גרמניה הנאצית שהייתה הצד התוקפן אשר החל ויזם את המלחמה והובס בסופה, האם יעלה על הדעת שכעת, לאחר יותר מ-60 שנים, גרמניה תתבע את זכות השיבה לגרמנים שגורשו משטחי גרמניה דאז ושטחי צרפת, פולין, צ'כיה או רוסיה כיום?

דוגמה דומה לכך היא תקדים קפריסין; היוונים בצפונה של קפריסין, אשר גורשו לפני כ-35 שנה על-ידי הטורקים, הגישו תביעה לפרלמנט האירופי בשטרסבורג - להכיר בהם כפליטים ולהשיב להם את אדמתם והנכסים שנלקחו מהם. ובכן, מה פסק בית המשפט? בבית המשפט נקבע כי לאחר 35 שנים, העניין כבר לא אקטואלי ואי-אפשר לשנות את המציאות לאחר שנים כה רבות. הוא הדין ביחס לגרמניה שלא תובעת ולא תעז לתבוע את שטחיה אותם הפסידה במלחמת העולם השנייה. אותו דבר גם בנוגע לחוסר רצונה ומוכנותה של רוסיה לוותר ולתת שטחים ליפן, אותו הדין בכל הנוגע לאיי פוקלנד שבריטניה לא מוכנה להעביר לשליטת ארגנטינה, ואותו הדבר גם בנוגע לגיברלטר אשר בחופה של ספרד, ואשר האנגלים והאוכלוסיה השוכנת בגיברלטר מסרבים לתת לספרדים (כידוע, אין שם מלחמות והמרחק בין בריטניה לספרד גדול מאוד ולמרות זאת ואף על-פי כן, הבריטים מסרבים לתת את השטח לספרדים!). הנמשל ברור?

רק בנוגע למדינת ישראל הידועה ב"גודל שטחיה" וב"חוסר המשמעות האסטרטגית" שיש לשטחים אלה, רק היא זו הנתבעת על-ידי העולם האנטישמי והצבוע לשלם את המחיר! כנראה שלעשות לערבים את מה שבזמנו עשו לגרמנים - בלתי אפשרי בעידן הנוכחי של "זכויות האדם". בעידן ה"דמוקרטיה" שלנו מותר לגרש רק את היהודים!

ת"א: האינטרסנטים ההוזים

נחמד מאוד לשבת במגדל השן של האקדמיה המנותקת ולבחון כל דבר במונחים של אפרטהייד וגזענות (למרבה הצער, זה קורה יותר מדי במדינת ישראל), אך מה לעשות שבמציאות הדברים הרבה יותר מורכבים מאשר התיפייפות משפטית ואקדמית במשרדים הממוזגים של בתי המשפט והאקדמיה

שמאלנים יפי-נפש ופוסט ליברלים (גם בישראל) נופלים למלכודת של טענות הסרק של המוסלמים על "קיפוח, עוני ודלות, חוסר בהשכלה" וכולי, כסיבה ראשית לטרור - אין איוולת גדולה מזו!!! אותם פציפיסטים מתיפייפים אינם מבינים כי למצב הסוציו-אקונומי ולרמת ההשכלה אין קשר לטרור! האיסלאם הפונדמנטליסטי שואף לשלוט בעולם ולהחיל את חוקי האיסלאם על כל השאר. אלה שלא יסכימו לקבל עליהם את האיסלאם - יומתו או יהפכו לבני חסות של המוסלמים. לכל אותם מתייפיפים הטוענים כי העוני והדלות גורמים לטרור - אותם אני מפנה לטרוריסטים שביצעו את פיגועי ה-11/9/01 במגדלי התאומים ובפנטגון - כולם באו ממשפחות מבוססות ועשירות בסעודיה ובמצרים, כולם היו בעלי השכלה מערבית.

נחמד מאוד לשבת במגדל השן של האקדמיה המנותקת ולבחון כל דבר במונחים של אפרטהייד וגזענות (למרבה הצער, זה קורה יותר מדי במדינת ישראל), אך מה לעשות שבמציאות הדברים הרבה יותר מורכבים מאשר התיפייפות משפטית ואקדמית במשרדים הממוזגים של בתי המשפט והאקדמיה. שמאלנים ופוסט ליברלים נאיבים כחוסיין אובמה (הוא, דרך אגב, לא כל-כך נאיבי בנוגע למוסלמים וסיבותיו ומטרותיו עימו...) אשר חושבים כי רק על-ידי סיוע ועזרה כספית, על-ידי הענקת השכלה ויחס חם וסלחני כלפי האיסלאם והמוסלמים, הם יצליחו ויזכו לפייס את האיסלאם - טועים ומטעים ובעיקר משלים את עצמם באשליה מאוד מסוכנת! אותו הדין בכל הקשור למדינת ישראל. אותם שמאלנים יפי-נפש וחלשי אופי החושבים כי רק יוותרו על שטחים ומיד הפלשתינים והעולם הערבי יעשו איתם שלום, ייפלו על צווארם ויתאהבו בהם - משלים את עצמם ובעיקר מכניסים את כולנו למלכודת אשר לא נצליח לצאת ממנה.

כבר היום אנו מרגישים ורואים למה הם, יפי-הנפש, גרמו ולהיכן הובילו אותנו אותם הוזים עם הסכמי אוסלו הארורים. אותה סכנה של התעלמות מהמציאות ומהסכנות לטווח הארוך קיימת גם בהבאתם של מהגרי עבודה לא חוקיים וברוב המקרים, גם עוינים למדינת ישראל, ממדינות כמו סודאן המוסלמית ומשאר מדינות אפריקה המכונות מדינות עולם שלישי. כל אותם מתיפייפים מצפון תל אביב, אשר כה "דואגים" לזרים (או שמא לעצמם) ואשר מעסיקים אותם בשכר רעב וללא אישורים, שולחים אותם לישון בדרום תל אביב (נווה שאנן), שם הם מתעסקים במעשי אונס, זנות, סמים ורציחות - ולכך ייקרא "פליטים חסרי-ישע". וזאת במקום שאותם "דאגנים אינטרסנטים" ידאגו למקום לינה לעובדים הזרים אצלהם בצפון העיר. כנראה שבינם לבין עצמם הם יודעים עם מי יש להם עסק, אך בכדי לנצל את כוח העבודה הזול ובכדי לצעוק על ה"התנכלות לזרים" ולהרגיע את מצפונם המעוות, כנראה שלשם כך זה מספיק.

אותם אינטרסנטים עלובים (התוקפים את יוזמתו של ח"כ כץ להעביר את הזרים לעבוד בדרום, ותוקפים את כל מי שמתנגד לניצול המדינה על-ידי אותם מסתננים "תמימים") הם אלה אשר מנצלים את העובדים הזרים למטרותיהם האישיות. הרי אחר-כך לא באמת איכפת להם שהפשיעה עולה והלאומנות והאנטישמיות נגד המדינה עולות (הם הרי סודנים). כל זה הרי לא מפריע לאזרחי מדינת צפון תל אביב. כמו שהם היו מוכנים, ומוכנים גם עתה, לגרש יהודים בכדי ש"יבוא השלום ולא נצטרך לראות את הערבים הללו אצלנו" - כך הם גם מוכנים לקלוט (אך לא לדאוג להם) מסתננים לא חוקיים ובלבד שזה ישרת את מטרותיהם האישיות, כי הרי טרור, קסאמים, זריקת אבנים, שחרור מחבלים ופשיעה גוברת מצד אותם הסודנים - מעניינים אותם כשלג דאשתקד. הרי התופעות שהזכרתי אף פעם לא הציקו למצפון של הצפונבון מצפון תל אביב. כל עוד שזה לא קשור אליו ישירות ולא מפריע לחייו השלווים במדינת תל אביב - זה לא נוגע לו.

לכן, כאשר שואלים את ההזויים מה יוליד יום? ומה אם העובדים הזרים יגרמו להגברת הפשע והלאומנות נגד המדינה? עונים אותם "הזויי הסכם אוסלו": "קודם ננסה ואחר-כך... נחפש פתרונות". אכן מוח יהודי מפותח... אולי כאשר יגיע ג'ו ביידן לנאום שוב באוניברסיטת שייח' מוניס (רמת אביב), שם יגיד כי "יש להקפיא את הבנייה ברמת אביב וברחוב שינקין" - אולי אז יתעוררו חלק מאותם שמאלנים הזויים וחולים; אולי אז האיסלאם הכלל עולמי יתחיל להפריע ליפי-הנפש ממדינת תל אביב; אולי אז הם יבינו קצת יותר את המציאות הכלל עולמית ואת המציאות המורכבת באזורנו. לי יש ספק רב בדבר...

תאריך:  03/04/2010   |   עודכן:  03/04/2010
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מטרות הג'יהאד העולמי והאיסלאם הרדיקלי
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
shailash
4/04/10 11:14
2
אריה פרי
4/04/10 12:46
3
אריה פרי
4/04/10 12:52
4
ישמעאל
4/04/10 14:10
5
יאיר בורשטיין
16/04/10 11:10
6
רפאל1
20/04/10 11:16
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השחקן איתי טיראן הוא אדם רע. נקודה. האגואיזם, הנחוץ לכל שחקן במידה מסוימת, משתכשך אצלו במי מדמנה. הסביבה שלו היא הקהל שאותו הוא מקסים וזה אמור לגמול לו בתשואות חן. זהו. אין הוא חייב לאותה סביבה דבר וחצי דבר על עצם קיומו ועל ביטחון חייו. הדבר מובן מאליו. מגיע לו. ראיתי ושמעתי אותו ב"אולפן שישי" וחשתי תיעוב, גועל וקֶבֶס. כל כישרון המשחק שלו, אם יש לו כזה, מתבטל ביטול גמור נוכח התבטאויותיו המטופשות בדבר חובות האדם לזולתו.
03/04/2010  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
בעקבות המיני-סידרה שהדגימה את שירת הנשים העברית באמצעות שיריהן של לאה גולדברג ושל זלדה, משוררות מדור "האימהות", יוקדשו הטורים הבאים להדגמת שירת הנשים העברית באמצעות שיריהן של דליה רביקוביץ' ויונה וולך, משוררות מ"דור המדינה". כדי להבליט את ההתפתחות שחלה בין הדורות הללו תיצמד גם המיני-סידרה השנייה לנושא היחסים בין גברים ונשים.
03/04/2010  |  יוסף אורן  |   מאמרים
כשהיינו קטנים, הרבינו אחותי ואני לריב. כשאבא נזף בנו, החלו מיד ההאשמות ההדדיות לגבי השאלה מי התחיל. פעם אבא הגיב ואמר לי כי אין זה משנה מי צודק - עלי לוותר. לוותר? הרי תמיד לימדת אותי לא לוותר, אף פעם לא להיכנע. איני זוכר היכן ומתי זה היה, אך נדמה לי שהיינו בשעת הליכה, משום שבדמיוני, באותו רגע נעצר אבי בפתאומיות, מתכופף כדי להישיר את מבטו אלי ואוחז בי בשתי ידיו בעודו מדבר אלי. כנראה ההתרחשות לא הייתה כה דרמטית, וזו רק דרכי לזכור אירוע שבדיעבד אני מייחס לו חשיבות רבה. בכל אופן, אבא שמח על האתגר שהצבתי ועל ההזדמנות להבהיר: "דני, לאויבים אף פעם לא מוותרים, אף פעם לא נכנעים. אבל בין אחים - הֱיֵה הראשון לוותר!".
03/04/2010  |  דני בן-ישי  |   מאמרים
לכאורה, הסתיים עידן המלחמה הקרה. למעשה, אותם האינטרסים מפעפעים מתחת לפני השטח. השבוע ביקר ראש ממשלתה של רוסיה, ולדימיר פוטין, בוונצואלה. במהלך הביקור חתמו פוטין ונשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, על שורה של הסכמים ובתוכם הסכם לפיתוח תחנת כוח גרעינית. הסכם נוסף נחתם עבור זכויות לחפירות נפט ובמסגרתו העביר פוטין לצ'אווס מקדמה של מיליוני דולרים.
03/04/2010  |  אלכס נחומסון  |   מאמרים
מערכת יחסי העבודה בין המוסדות האקדמיים בישראל לבין המרצים היא על סף פיצוץ. הגורם העיקרי לכך הוא תביעת המרצים מן החוץ, שהם חלק הארי של ציבור המרצים בישראל, להשוואת מעמדם ותנאי עבודתם לאלה של שאר השכירים במשק - תביעה שהנהלות האוניברסיטאות והמכללות מתנגדות לה בדרכים שונות.
03/04/2010  |  גבריאל בן-עמי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף יריב לוין מפגין צביעות
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il