|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

7 שנים טובות או 7 שנים רעות?

מפת הכוכבים לשבוע זה: הצורך לבלות תחת השפעת ונוס; שינויים והתחלות חדשות וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
07/04/2010  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
הבחירה בידיים שלכם [צילום: AP]

בימים אלה של האביב נמצא הכוכב ונוס, המשפיע על יחסים בין-אישיים טובים במזל שור, ונותן לנו רצון לבלות וליהנות, ובכך עוזר לנו לעבור את תקופת החגים בדרך נעימה ונוחה יותר. עובדה זו גורמת לאינטנסיביות המשפחתית להיות זורמת יותר.

אנו נמצאים בתקופה שבה מתנהלת דינאמיקה של התחדשות מול צורך בסגירת העבר, בדרך מתונה ואיטית. הצורך בהתחדשות מיוצג על-ידי הכוכב המגביל והקורא לסדר ומשמעת, המוכר בשמו סטורן, שחוזר השבוע למזל בתולה ושם יבצע את נסיגתו האחרונה לפני שהוא יצא לחלוטין מהמזל בסוף מאי. ואילו הצורך בסגירת העבר מיוצג על-ידי הכוכב פלוטו שבא לסגור/למחוק את העבר ולהתחיל בצורת חיים בריאה ונכונה יותר. גם הוא נכנס השבוע לנסיגה עד לחודש ספטמבר 2010.

שני כוכבים אלה מצטלבים זה בזה השבוע במפת השמים, כאשר שניהם באים לעזור האחד לשני כדי לממש שחרור הדרגתי של דפוסים ישנים, ומקדמים בברכה את תהליכי השפע שהחיים מזמנים.

תהליך התיישרות הכוכב סטורן יחול רק בסוף מאי, ונכון שעדיין לא הגענו לתאריך זה על-פי לוח השנה, אך השפעת התיישרות הכוכב ניכרת בכל ההתפתחויות של החודשים האחרונים, וכאשר יגיע התאריך האמור - הרי שמרבית השינויים יהיו כבר בחזקת עבר.

אנו נמצאים בשלב האחרון של הבנה ועשייה לגבי נושאים שהיו בעייתיים בחודשים האחרונים. נראה שעברנו כבר את מרבית הדרך לשינוי והבנה, כשעכשיו מתחילה ההפנמה האמיתית לעיכול האירועים.

כוכב סטורן, הקרוי גם "המורה הגדול" ו"הצל", נמצא בצומת דרכים חשובה בסוף מזל בתולה וישפיע בצורה חזקה על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: דגים, קשת, תאומים, דלי וטלה, ובצורה עדינה יותר על שאר המזלות. הכוכב ימשיך להשפיע באופן פחות דרמטי, גם לאחר היציאה מהנסיגה עד לחודש אוגוסט, אז ייצא לחלוטין ממזל בתולה, בו שהה בשנים האחרונות ויעבור למזל מאזניים, בו ישהה בשנתיים וחצי הקרובות. להזכירכם, סטורן הוא הכוכב שבהשפעתו אנו עושים שינויים והוא זה המוכר ככוכב המאפיין של 7 השנים הטובות ו/או הרעות, כשהטוב או הרע מותנה בבחירות שאנו עושים. ולמי ששכח מהו תפקידו של הכוכב, הרי הוא להאיר דפוסי התנהגות ואורח חיים לא נכון, בדרך כזו שהאדם "נדחק לפינה" בנושא מסוים, כדי לנסות לשנות את התנהגותו וחייו בהתאם לצרכים החדשים.

בימים אלה, עם התיישרות הכוכב, הרי שמרבית תהליך השינוי כבר בוצע, במידה שאכן אתם זורמים עם תהליכי השינוי שהיקום מבקש. אלה מכם שעדיין לא הפנימו מהו השינוי הנכון בשבילכם - הרי שתיאלצו להתמודד עם אותה הבעיה, מזווית אחרת, בעוד שבע שנים.

מאחלת לכם בחירות נכונות ונבונות שיביאו להתפתחויות חיוביות בחייכם.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע אתם נמצאים בתקופה מעולה, בה אתם רואים לפניכם אפשרויות חדשות להרוויח כספים, ובכך לסגור את הפער אותו הייתם חייבים כדי להתיישר מבחינה כלכלית.

טלה
שיחות רבות ויחסי ציבור יהיו דבר הכרחי עבורכם בזמנים אלה, כדי להתיישר מבחינה כלכלית בהמשך. סוף-סוף עליתם על הגל הנכון ואתם יודעים בדיוק מה ואיך עליכם לעשות, אתם חזקים והחלטיים, ויכולים לנהל את חייכם כרצונכם. היעזרו בחברים בהתאם לצורך זה, כיוון שהם יוכלו לתת לכם חוות דעת אמיתית ואובייקטיבית כדי שתוכלו לפעול בצורה הנכונה לכם ולהתקדם.

שור
בימים אלה נכנס הכוכב המקושר איתכם, ונוס שמו, לביקור במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב. נראה שאתם עומדים בפני חוויות חדשות ומהנות. יהיו נושאים רבים שתרצו לטפל בהם, ובעיקר מהצד האנושי שבהם. ייתכן שתצטרכו לעשות שינויים כלשהם כדי לשדרג את עצמכם בהתאם לציפיות של עצמכם. בכל מקרה, מחכה לכם חודש של פינוקים ואתם יכולים סוף-סוף להרשות לעצמכם קנייה שמזמן רציתם, אך לא התאפשר לכם.

תאומים
במשך כל החודש הקרוב, הדבר הנכון ביותר עבורכם יהיה לנצור את מחשבותיכם לעצמכם וגם את רגשותיכם. לא תוכלו לאפשר לעצמכם להגיד את כל אשר על ליבכם. במידה שכן תעשו זאת, הרי שיהיה לכך מחיר, שלא נראה כי מומלץ לכם לשלם אותו בשלב הזה. הנסיבות תהיינה כאלה שתצליחו להתקדם בתוכניותיכם כאוות נפשכם, ואף הפן החברתי יהיה מוצלח. אבל, מבחינה אישית מומלץ לחכות ולא להגיע להחלטות.

סרטן
אתם נמצאים בתקופה של התעוררות חברתית. נראה שאתם יוצרים לעצמכם כר חברתי חדש ונוח לתנאים אותם אתם מבקשים לעצמכם. תבלו ותיהנו יותר, ויהיו פעמים שאף תגידו לעצמכם שהנה אתם מצליחים לשכוח את החודשים האחרונים שהיו כלל לא קלים. עדיין לא יצאתם מהסבך הכלכלי, אך אין ספק שעם העצות הנכונות וההתנהלות שתגיע בהתאם, אתם בהחלט יכולים לנווט כהלכה את מהלך העניינים.

אריה
לאחר שבתקופה האחרונה הרשיתם לעצמכם להתפנק על-ידי טיולים ונסיעות, נראה שהחזרה לעבודה תקרקע אתכם ותגרום לכם להתיישב שוב אל שולחן העבודה כדי להשלים את החסר. זוהי תקופה מעולה ליצירת יחסי ציבור ואנוש בצורה מסיבית למדי, וזאת כדי להחדיר לשוק את התודעה שהנה חזרתם ואתם עדיין יצירתיים ומעולים בתחומכם. אל תהססו - ותצליחו!

בתולה
נושאי כספים מאוד מטרידים אתכם ואיכשהו הביטחון הכלכלי שכל-כך חשוב לכם, מתפוגג על-ידי כך שההוצאות שלכם כרגע עלולות להיות מרובות מההכנסות. אתם נכנסים לתקופה בה חשוב מאוד שתצמצמו את ההוצאות שלכם ותבצעו רק מה שאתם באמת חייבים. אינכם מזל בזבזן, כך שלא צריך לחזור על כך בשנית. רק התנהלות שקולה ואיטית, תעזור לכם בתקופה אליה אתם נכנסים.

מאזניים
הדרך הנכונה לפתירת בעיותיכם תהיה ביצירת יחסי אנוש וחברה חדשים. אתם בתקופה של התחלות חדשות, אם כי נראה לכם שהכל מגיע אליכם בצורה קשה ואתם צריכים להתאמץ עבור כל דבר. ההתחלות החדשות המצפות לכם בשנה זו תהיינה כאלה שיעזרו לכם לצאת מהסבך בו אתם נמצאים. חצי השנה שלאחר יום ההולדת, היא תמיד תקופה של חשבונות נפש שלאחריה, תוכלו לקבל תשובות הולמות.

עקרב
נושאי זוגיות עולים אצלכם על הפרק עכשיו, כיוון שאתם תוהים ביניכם לבין עצמכם האם אתם נמצאים במקום הנכון. אתם מרגישים שאתם אהודים ומקובלים, אך לעיתים ביניכם לבין עצמכם אתם מרגישים שאינכם לגמרי שלמים עם הבחירה שעשיתם, ועובדה זו מכניסה אתכם לחשבונות נפש עם עצמכם. הקשיבו לאני הפנימי שלכם, כיוון שהאינטואיציה שלכם היא הקול הנכון ביותר להקשיב לו.

קשת
אתם עוברים עכשיו שינויים חברתיים כיוון שאנשים רבים שעד היום ראיתם בהם חלק קבוע מהיומיום שלכם, אכזבו אתכם, ובכל פעם שאתם מדברים איתם, אתם שומעים ריטואל קבוע. מאחר שאינכם מזל מקובע, הרי שהגיע זמנכם לנער את האבק מהחלק שלאחרונה הרדמתם, ולחזור ולהכיר אנשים בתחומי עניין חדשים ומגוונים שדרכם תוכלו להכיר עוד אנשים, עד אשר יתמלא מחדש העולם הפנימי שלכם.

גדי
בשבוע זה נראה שיחולו עימותים פנימיים ביניכם לבין עצמכם כיוון שלא תהיו מרוצים ממהלך העניינים. החג יגבה מכם מחיר שאינכם מעוניינים לשלם אותו והכוונה היא שתצטרכו להיות בחיק המשפחה הרבה יותר מכפי שנוח ומתאים לכם. כדי להרגיע את עצמכם, מומלץ לכם לעסוק ביותר עיסוקים שיש בהם משום פריקת מתחים כמו ספורט, מדיטציה, או כל תחום אחר שיכול להרגיע אתכם.

דלי
נראה שימי החג אינם מוסיפים לכם נחת ורוגע. אתם בהתלבטויות מתמידות ואינכם מרוצים ממהלך העניינים. למרות חוסר הנוחות שלכם, מומלץ לכם להקשיב לגוף כמה שיותר ולנוח. המתח שחוויתם לאחרונה עלול להחליש את המערכת החיסונית שלכם ולכן אתם חייבים להירגע. מבחינה כספית המשיכו בתוכניותיכם. הגיע הזמן לשדרג את חייכם והעשייה שלכם לאחרונה, בהחלט משפרת את הסיכויים.

דגים
הכוכב יופיטר נמצא בבית החברים והחברה שלכם, כך שנראה שעיסוקים חדשים יעזרו לכם לשפר את מצבכם הכלכלי. אתם נמצאים בתקופה טובה כדי לחזק לעצמכם את הביטחון האישי והשינויים אותם חוויתם לאחרונה, רק חישלו אתכם לעשייה נכונה בהמשך. הרשו לעצמכם יותר לצאת ולבלות עם אנשים קרובים, ובעיקר במעגל האישי הראשון הקרוב אליכם. יש לכם יכולת לשפר ולחזק את מערכות היחסים האישיות שלכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  07/04/2010   |   עודכן:  07/04/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
7 שנים טובות או 7 שנים רעות?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
היום (7.4.10) אמור להתקיים באוניברסיטת בר-אילן כינוס מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה והפקולטה למשפטים של האוניברסיטה המארחת, תחת הכותרת "סרבנות, מחאה, חברה" וכותרת המשנה "הסרבנות וגבולות המחאה". המושב הראשון של הכינוס יתנהל תחת הכותרת "פינוי יישובים: משימה צבאית או אזרחית?".
07/04/2010  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
מניסיון, גם למנהלים שמגיעים מתחום הכספים, קשה לנהל את העסק ובמקביל לנהל את ההיבט הפיננסי שלו. כדי להבין את אחת הסיבות, להלן דוגמה אמיתית.
07/04/2010  |  עדי פלאוט  |   מאמרים
מאז שסופחה ירושלים המזרחית, שמענו שתי הגדרות המתארות את יחס הממשל האמריקני לבנייה במזרח העיר: "הסכמה שבשתיקה" ו"קריצה". עובדה היא שכל הממשלות בנו בה. ציפורה תגיד: "עד שהגיע לשלטון בנימין נתניהו". המציאות תגיד: עד שהגיע לשלטון חוסיין אובמה.
07/04/2010  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
ימים בהם התקשורת ופרשניה יוצאים למסע צלב בנושא כלשהו, תוך הפגנת אחידות דעים מרשימה, הם המועד הנכון לקורא/למאזין/לצופה הנבוך להתחיל לחשוב בעצמו. הפרשה העלומה שעליה הוטל צו איסור הפרסום, והידועה כבר לכל העולם ואשתו, היא בוודאי הזדמנות נאותה. קו הטיעון של התקשורת הוא אחיד: 'מה הטעם באיסור פרסום כאשר כל המידע כבר פורסם באופן מלא בתקשורת הזרה וניתן לאתרו ללא כל בעיה ברשת האינטרנט?'
07/04/2010  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
כיליד-אוסטריה של הרייך השלישי היה מן הסתם הצורר הנאצי, אדולף היטלר, מתהפך בקברו, לו היה עד לתחייתה המחודשת והעכשווית של הקהילה היהודית בוינה. אף שזו מונה כיום עשירית בלבד מכלל שבעת מיליוני התושבים באוסטריה, עומדים לרשותה שירותים ייחודיים כמו מרכז קהילתי ענק, בית-כנסת מרכזי, מוזיאון מיוחד, מועדון-ספורט עתיר-תהילה, בית-אבות מפואר ולהבדיל, אלף אלפי הבדלות, גם בית-קברות מטופח להפליא.
07/04/2010  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il