|   15:07:40
דלג
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

האנטישמי ושונא-ישראל הגדול

רבים לא רצו להאמין, רבים הטילו ספק, אך כעת לאחר שנבחר לנשיאות, ברק חוסיין אובמה לא מסתיר את דתו, כוונותיו ושאיפותיו אובמה הוא מוסלמי המעוניין בחיסול המדינה היהודית! ולא רבותיי, אני לא מגזים...
29/05/2010  |     |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
נשיא ארה"ב, ברק חוסיין אובמה. שונא-ישראל, תומך במוסלמים ומאיים על העולם [צילום: AP]

   רשימות קודמות
  ההשמצות בתקשורת נגד בית"ר והימין
  שפן סדרתי ורופס
  האליטה התקשורתית: אסון טבע (ב')
  מטרות הג'יהאד העולמי והאיסלאם הרדיקלי
  ד"ר עמוס גולדברג - עוד נציג של השמאל ההזוי


אנטישמי נותר אנטישמי

האם ידעתם מה עשה אובמה לאחר מלאכת הרמייה של הבחירות האחרונות, בהן "התנער" מהכומר המטיף והאנטישמי ג'רמיה רייט, בהן הודיע כי "ירושלים היא בירת ישראל הנצחית", בהן הסתיר ומחק את שמו המוסלמי, בהן רימה ו"עבד" על כולם כמיטב המסורת של האיסלאם? האם ידעתם כי לאחר כל זאת נפגש בחשאי (כפי שנפגש עם נתניהו...) עם דייויד דיוק - הלא הוא האנטישמי הלבן הידוע לשימצה (אשר קיצוני יותר בעמדותיו מאשר ג'רמיה רייט, לואיס פאראחן ואדוארד סעיד יחדיו)? מטרת הפגישה החשאית והחשובה הייתה לא פחות ולא יותר - "לדון על ההשלכות ההרסניות של פעילותו של הלובי היהודי". אובמה, יש לשער, ידע כיצד להתנער מדייויד דיוק כפי שעשה כך קודם לכן עם ג'רמיה רייט.

האם ידעתם כי אובמה מינה ליועציו הקרובים את אוהדי תנועת "האחים המוסלמים", את אוהדי "אל ג'מאעה אל איסלאמייה" ואת אוהדי החמאס? האם ידעתם כי אובמה מינה אנטישמים כתומאס פינגאר, ואן ואן דיפלאן וקנדל בריל לראשי קהילת המודיעין? האם זה מקרי שיהודוני חצר כרם עמנואל, דייויד אקסלרוד ומרטין אינדיק בוחשים בקלחת המדינית במטרה להכפיש ולבזות את מדינת ישראל? ובכן, רבותיי, זה איננו מקרי כלל וכלל!

הממשל הנוכחי בחר לפייס את האיסלאם ולנגח את מדינת ישראל, ישראל "בת הברית הנאמנה" הפכה בן-רגע ל"פילגש הלא חוקית". כל הצרות במזרח התיכון נובעות מסרבנותה של ישראל ומעקשנותה לבנות בירושלים. רק נפסיק את הבנייה בירושלים, והנה יבוא שלום על המזרח התיכון, האירנים לא יאיימו יותר בהשמדתנו, החמאס יפסיק את ירי הקסאמים, החיזבאללה והסורים בצפון יכרתו שלום עימנו, הרשות ה"מתונה" של אבו מאזן ופיאד תפסיק את החרם עלינו, מצרים תפסיק לגנות ולהוקיע את ישראל בכל פורום בינלאומי והסעודים - לא להאמין! - הסעודים אף ירשו לנו "לטוס מעל למדינתם" - ממש אידיליה. והכל יקרה רק ברגע שנפסיק להיות כה עקשנים ולהתעקש על זכותנו לבנות בירושלים וביו"ש.

האיוולת בגישתו של הממשל לסכסוך באזור הגיעה לרמה כה גבוהה עד שהגנרל האמריקני פטראוס ניסה לקשר בין מספר ההרוגים של חיילי ארה"ב בעירק ובאפגניסטן לכמות הדירות והמרפסות הנבנות ברמת שלמה. הקשר כה אווילי, שרק אנלוגיה אידיוטית בין דברי שר המשפטים לשעבר דניאל פרידמן כסיבה שהביאה את פיני כהן לזרוק נעליים על ביניש זהה לה באווילותה וטמטומה. ה"מומחה" לענייני ביטחון ג'יימס ברנאן טוען כי "יש לחזק גורמים מתונים...בחיזבאללה" וכי "סעודיה היא מדינה מתונה". שר המשפטים האמריקני מפחד להוציא מפיו את המילים "טרור וג'יהאד איסלאמי", "הפסיכיאטר המוסלמי שרצח חיילים אמריקנים בבסיס צבאי תוך קריאות 'אללה אכבר' הוא תמהוני", "הרוצחים באפגניסטן של העיתונאי היהודי דניאל פרל הם קיצוניים אלמונים" וכולי...

בכך מזכיר הנשיא הכסיל את יחסה של התקשורת הישראלית לטרור ערבי-ישראלי ולטרור של ערביי השטחים - כינויים כגון: "צעירים", "אלמונים", "רעולי פנים", "צעירים שתויים", "פעילים" וכולי אופייניים בתקשורת הישראלית כלפי זורקי אבנים ובקת"בים, כלפי מציתי יערות ומפירי סדר בבילעין ובנעלין, ואף כלפי רוצחי אריק קרפ ז"ל בטיילת של תל אביב. נרמז כי הם - לא להאמין! - "צעירים שתויים", ממש ילדים טובים ירושלים.

כידוע, בתקשורת הישראלית אסור להזכיר את דתם וסיבת פעילותם של בני המיעוטים, ממש הס מלהזכיר זאת. המאזינים והצופים האינטליגנטיים מוזמנים לפענח זאת לבד. מאידך-גיסא, אם מדובר במעשי "תג המחיר" של המתנחלים, יש בתקשורת שלנו שמחה לאיד, הכללה והסתה גורפת נגד "הברברים והחוליגנים של נערי הגבעות ורבניהם".

האנלוגיה במקרה זה ברורה - בדיוק כפי שהדבר מתבצע בתקשורת הישראלית: ערבים = צעירים, מתנחלים = ברברים וחוליגנים - כך גם בתקשורת האמריקנית (במיוחד באמצעי התקשורת המגויסים לטובת אובמה כ"ניו-יורק טיימס" ו"הוושינגטון פוסט") כאשר מדובר ב"עבירות של יהודים" כגון מיידוף, ושל ישראלים אחרים. זה אוטומטית הופך ל"פושעי מלחמה", "קלגסים", "פשיסטים", "רודפי-בצע", "גזלנים" ו"נצלנים" כמיטב המסורת האנטישמית. ואילו כאשר מדובר בעבירות ובפשעים של מוסלמים, זה אוטומטית הופך ל"צעירים", "אלמונים", "תמהונים", "קיצוניים" וכולי. טרור וג'יהאד איסלאמי? הס מלהזכיר...

ואם זה לא הספיק לכם, בא אחר-כך המזכיר ג'ונס וטוען באדונות כלפי ישראל כי "הישראלים אינם מבינים את הקשר הישיר בין מעשי הבנייה בירושלים לבין הגרעין האירני". מיסטר ג'ונס, גם אני לא הבנתי את הבדיחה. אם המצב לא היה כה עצוב ועגום, היינו ודאי מתפקעים מצחוק.

ההיערכות המתבקשת מצד ישראל
כיצד על ישראל להיערך מול האיום האירני ומול האיום האמריקני?
▪ ▪ ▪

1) נתניהו הוזמן ל"פגישה חגיגית" בבית הלבן (וזאת לאחר הזובור וההשפלה שספג מהנשיא המוסלמי בפגישה הקודמת). אל לנתניהו וליועציו להתלהב יותר מדי - זו עלולה להיות מלכודת-דבש אשר בסיומה יהיה "אמבוש" על נתניהו לוותר ולהאריך את הקפאת הבנייה. אסור לנתניהו להיכנע לשום גחמה אמריקנית - לא שחרור מחבלים, לא הארכת ההקפאה, לא הקלות במחסומים.

2) על נתניהו להזכיר לאמריקנים את החרם הגזעני על ישראל מצד "הרשות המתונה". עליו להזכיר לאמריקנים כי גם ערבים נפגעים מחרם זה היות שהוא פוגע בפרנסתם. עליו לומר לנשיא האמריקני הכסיל כי ישראל לא תאפשר זאת ואם יש צורך תיזום חרם נגדי, ואז נראה מי "ישבר ראשון". פשוטו כמשמעו.

3) על נתניהו לומר כי ירושלים תישאר בריבונותנו וכי זהו קו אדום מבחינת ישראל.

4) אסור לנתניהו ללכת שולל אחר "האווירה הטובה" בפגישה - זוהי מלכודת שנועדה לשכנע את יהדות ארה"ב הנאיבית כי "פניו של אובמה לפיוס והבנה". אין מלכודת גדולה מזו. אובמה, כתלמיד נאמן של תרבות האיסלאם, מומחה בשקר ובאחיזת-עיניים.

5) על נתניהו להבהיר את "מדיניותו הישנה" מהקדנציה הקודמת שלו, משמע - "יתנו יקבלו, לא יתנו לא יקבלו". למרבה הצער, המצב לאחרונה דומה יותר ל"יתנו יקבלו, לא יתנו גם כן יקבלו, ואפילו יותר".

6) על נתניהו להיות חזק ולעמוד בלחצי הממשל כפי שעשו בזמנו שמיר, בן-גוריון ואף בגין (במקרים מסוימים).

7) בנוגע לאיום האירני - האיום הוא כולל ואינו מותנה בדבר, לכן אין להתנות בו שום הקפאה, מחווה או דבר הבל אחר.

8) במידה שהאמריקנים יאסרו על ישראל לתקוף, וישראל תראה כי האמריקנים לא מתכוונים לפעול - על ישראל לפעול, כפי שעשה מנחם בגין ב-1981 בהפגזת הכור העירקי, וזאת למרות "מחאותיו של הפריץ האמריקני והשמאל הישראלי".

9) במידה שהכסיל המוסלמי יחליט להטיל עלינו סנקציות (ויש לי ספק שכך יהיה), יש להבין כי זה כבר התבצע בעבר, הן בתקופת שמיר והן בתקופות קודמות. יש לזכור כי בסופו של דבר עברנו זאת. יתר על כן, יש לזכור כי גם האמריקנים מקבלים מהישראלים סיוע מודיעיני וביטחוני מסווג שספק אם ירצו לוותר עליו.

יש לצאת מהקיבעון המחשבתי כי "ללא הסיוע האמריקני נחדל להתקיים" - זוהי שטיפת מוח ובלוף מצוץ מהאצבע. אסור לנו לחזור על טעויות העבר כמו ביטול עסקת הפלקון וביטול פרויקט הלביא.

תקוותי היא כי בשלוש השנים שנותרו לכהונתו של חוסיין אובמה, נהיה עם חזק ומאוחד. רק בידינו הדבר ועם חזק קשה לשבור. לכן, כפי שעברנו את פרעה נעבור גם את חוסיין!

למרות שטיפת המוח השמאלנית בתקשורת המזוהמת שלנו, יש להבין - המפלגה הדמוקרטית בארה"ב נחלשת וכך גם נחלש חוסיין אובמה. ולראיה - אפילו אישים ליברליים כחיים סבן נואשו ממנו והודו כי האיש "שונא ישראל" - פשוטו כמשמעו.

על מדינת ישראל לעמוד על האינטרסים שלה, אסור למדינת ישראל להיכנע לחוסיין אובמה. אובמה גרם וגורם לנזקים אדירים לארה"ב ומדרדר את מעמדה ממעצמה למעמד של עוד מדינה. בסופו של דבר, ההיסטוריה תשליך את חוסיין אובמה לפח האשפה של ההיסטוריה, ואילו מדינת ישראל תמשיך להתקיים ולשגשג כפלא הגדול ביותר של המאה ה-21!

הסכנות הנובעות מתפישתו הנאיבית
תמימות מתפרצת [צילום: AP]

האם ידעתם כי חוסיין אובמה, הנשיא המוסלמי הראשון וחובב האיסלאם, מתכוון להקים מסגד על חורבות מגדלי התאומים? אם חשבתם כי המדובר במתיחה של ה-1 באפריל - טעיתם. למרבה הבושה זו לא מתיחה, זו עוד הזיה מבית מדרשו של חוסיין.

ובכך הכל מתחיל ונגמר: הערבים והמוסלמים באירן רואים נשיא חלש, רכרוכי והססן המנסה בתמימותו, בהבלי פיו, בטמטומו הרב ובמעשיו המטורפים לפייס את האיסלאם הפשיסטי. לא בכדי מדינות כסעודיה ומצרים מרגישות כי "המלך האמריקני הוא עירום"; לא בכדי הן "תומכות בשקט" בתקיפה ישראלית באירן, וזאת עקב כך שהן רואות את הרפיסות האמריקנית הרבה ומבינות כי "לא משם תצמח הישועה". הסורים בזים לאמריקנים ולועגים להם בפרהסיה, וכך עושות גם קוריאה הצפונית, אירן ושאר המדינות באזור.

מדינות אירופה ורוסיה בראשן לא סופרות את ארה"ב בראשות חוסיין אובמה! אובמה ניסה לפייס את הרוסים בכך שהסיר את ההחלטה של הנשיא בוש הבן - להציב מערכות יירוט נגד טילים בפולין ובצ'כיה (החלטה שרוסיה התנגדה לה) - אך כאשר רצה אובמה לרתום את הרוסים ל"מאמץ" נגד אירן, כאשר רצה לרתום את הרוסים ל"חבילת הסנקציות" נגד אירן - הראו לו הרוסים אצבע משולשת או בלשון העם "ירקו לו בפרצוף". פשוטו כמשמעו!

וכך קורה שהנשיא הפציפיסט, המנסה לעצב "מזרח תיכון חדש ונקי מנשק גרעיני", גורם לתוצאה הפוכה. כי דווקא בגלל רפיסותו וניסיונו לפייס את אירן, הוא גורם לרצון מצד סעודיה, מצרים ושאר המדינות הסוניות להצטייד בנשק גרעיני וזאת מפחד האיום האירני. אכן מזרח תיכון חדש.

אובמה ויועצי האחיתופל שלו לא מבינים את שפת המזרח התיכון, הם לא מבינים כי "מילה זו לא מילה והבטחה זו לא הבטחה". ובכך הם ב"חברה טובה" יחד עם הזויי "הסכם אוסלו" וחבר מרעיהם מהשמאל הסהרורי וההזוי. הבעיה העיקרית היא, שלא לישראל בלבד נגרם נזק מהנשיא המוסלמי הכסיל, והרי אירן והאיסלאם הפשיסטי מאיימים על כל הציוויליזציה המערבית, על הדמוקרטיות באירופה ועל "השטן הגדול" ארה"ב. כמו הזויי השמאל בארץ, כך גם ההזוי אובמה וחבר מרעיו יהודוני החצר ויועצי האחיתופל לא מבינים כי האיסלאם לא מבין את "שפת הפיוס". ככל שתנסה לפייס מוסלמי, כך הוא ירגיש כלפיך בוז רב יותר ויתעב אותך יותר. מצד שני, כאשר תוכיח לו כי אתה חזק, הוא אולי לא יאהב אותך, אך יכבד. אובמה, למרבה הבושה, מותיר לאיסלאם הפשיסטי תקווה כי ניתן יהיה לחסל את "השטן הגדול" לאחר שיחוסל "השטן הקטן"!

הקדמה: גלגל שאינו חוזר
אובמה מפעיל כריזמה בעת מסע הבחירות שלו [AP]

הנאיביות, כך אומרים, היא המפלט של האדם מהמציאות הלא נוחה לעולם החלומות והתקוות. מסתבר, כי דווקא בגלל אותה הנאיביות בנוגע ל"מושיע" חוסיין אובמה, טופחת כעת המציאות המרה על פניהם של הרבה ישראלים ואמריקנים. הם מגלים כי האדם הניצב מולם איננו האדם שחשבו. הם מגלים כי האדם אשר בכושר דיבורו הרטורי ובהופעותיו הסוחפות בטלוויזיה סחף אותם להצביע בשבילו - הוריד לפתע את המסכה מפניו ועטה על ראשו את הכאפייה אותה הסתיר מקודם. הם מרגישים כי רומו וכעת אינם יודעים כיצד ניתן יהיה להחזיר את הגלגל אחורה.

במאמר זה אנתח את כל התסמינים וסימני האזהרה שהיו לגבי חוסיין אובמה לפני הבחירות, אתן רקע על ההיסטוריה האנטישמית של חוסיין, אדגיש את הסכנות הרבות לעולם בכלל ולישראל בפרט הנובעות מתפיסתו הנאיבית והמסוכנת של הנשיא המוסלמי. לסיכום אציע רעיונות כיצד על מנהיגי ישראל להיערך מול האיום האירני ומול האיום האמריקני! מסתבר כי דווקא בימינו האיום האמריקני על מדינת ישראל הוא אכן איום חמור ואין לזלזל בו.

חוסיין אובמה ושורשיו האיסלאמיים
ברק אובמה מסתודד עם אדוארד סעיד

ראשית אפתח בשאלה - האם אתם יודעים באיזו מדינה נולד אובמה? השאלה חשובה מהסיבה הפשוטה, שלפי חוקי ארה"ב נשיא לא יכול להיבחר במידה שנולד מחוץ לגבולות ארה"ב. ועכשיו אשאל שוב - היכן נולד חוסיין אובמה? על-פי "האתרוגנים השונים של אובמה" הוא נולד בהוואי, אלא שלפי חשיפה שביצעה אורלי טייטס
(יהודייה ממוצא רוסי המתגוררת בארה"ב) אובמה כלל לא נולד בארה"ב. על-פי הממצאים ייתכן כי נולד בקניה או במדינה אפריקנית אחרת (ייתכן כי אביו של אובמה רצה להראות למשפחתו בקניה את אשתו הכורעת ללדת, והרי ידוע כי יש כבוד במסורת האפריקנית כלפי "אב המשפחה", ייתכן שאובמה נולד במהלך "מפגן" שכזה. ייתכן אף כי נולד כאשר אביו ואמו שבו מקניה באחת מתחנות המעבר באחת ממדינות אירופה). אדגיש כי אינני יודע את האמת המוחלטת, אך עצם העובדה כי חוסיין אובמה הסתיר פרט חשוב זה מעוררת סימני שאלה רבים. על כל פנים, גברת טייטס זכתה לביקורת ולזלזול מצד התקשורת האמריקנית (מלבד רשת fox), כמו גם מהתקשורת הישראלית אשר הפכה עוד מלפני הבחירות ל"שפוטה" של חוסיין אובמה. ובכל אופן, תעודת לידה רשמית של חוסיין מעולם לא הוצגה בפני הציבור האמריקני.

חוסיין אובמה עבר ונדד בילדותו בין כמה מדינות: קניה - שם ככל הנראה נולד. ארה"ב - שם בילה את שנותיו המוקדמות (והרי איננו יודעים בוודאות היכן נולד...). אחר-כך, לאחר שאביו המוסלמי למחצה התגרש מאמו הלבנה וחזר לקניה, נשאר עם אמו בארה"ב עד גיל 6.

בהיותו בן 6 הכירה אמו סטודנט אינדונזי בשם לולו סואטורו ו"המשפחה החדשה" עברה לג'קרטה שבאינדונזיה. אובמה למד באינדונזיה בכמה בתי ספר, לימודיו היו בשפה האינדונזית. באינדונזיה ספג אובמה את האיסלאם לראשונה בחייו - להשפעה זו עתידה להיות משמעות על כל המשך חייו העתידיים. בהיותו ילד בן 10 חזר לארה"ב וגדל אצל הורי אמו. אובמה המשיך בלימודיו בבית ספר אמריקני פרטי ויוקרתי, אחר-כך המשיך בלימודיו וסיימם באוניברסיטת קולומביה ובבית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד - שם ספג אובמה את ה"ליברליות השמאלנית" הידועה לשימצה. בנוסף לכך עבד כרכז קהילתי וכעורך-דין המתמחה בזכויות האזרח. וכאן אנו מגיעים לסייפא של דבריי - בשנת 1996 נבחר חוסיין אובמה מטעם המפלגה הדמוקרטית לסנאט של מדינת אילנוי אשר בשיקגו. במהלך כהונתו נודע בעמדותיו הסופר-ליברליות, אך יתרה מכך וזהו העניין החשוב - התחבר והתיידד עם אישים פרו איסלאמיים ואנטישמים מובהקים כאדוארד סעיד, לואיס פאראחן והכומר האנטישמי ותומך החמאס הלא הוא ידידנו הידוע לשימצה ג'רמיה רייט. אובמה נפגש עימם בכינוסים שונים, שתה בצמא את דבריהם, שמע את דרשותיו האנטישמיות של ג'רמיה רייט (ממנו נזכר אובמה "להתנער" לפני הבחירות...) ולמרות האנטישמיות הארסית, המשיך לבוא לשמוע וללמוד מאותם "הוגי דעות ליברליים".

כאשר אנו בוחנים את תפקודו הנוכחי, כאשר אנו רואים את סלידתו ואיבתו כלפי ישראל מחד-גיסא ואת השתחוותו ורפיסותו כלפי האיסלאם מאידך-גיסא, אנו יכולים להבין מהיכן באה תפישת-עולם זו, אנו רואים היכן צמחה ומה ומי היו שורשיה ומניעיה.

תאריך:  29/05/2010   |   עודכן:  30/05/2010
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האנטישמי ושונא-ישראל הגדול
תגובות  [ 37 ] מוצגות   [ 37 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ברק אובאמה
30/05/10 01:22
 
פלא יועץ
30/05/10 02:49
 
אך חושש לדבר...
30/05/10 04:36
 
גילוי האמת לאמיתה
30/05/10 11:51
 
דש-בום
7/06/10 00:31
 
i was told
30/05/10 15:07
2
מהנשיא ברק אובאמה
30/05/10 01:55
3
פלא יועץ
30/05/10 02:11
4
יונאס
30/05/10 02:54
 
Gilead
30/05/10 06:35
 
איל
30/05/10 22:57
5
טריליונים לבנקאים
30/05/10 03:10
6
קורןנאוה טבריה
30/05/10 03:11
 
גזען אשכנזי
30/05/10 11:46
7
אמנון לביא-לוי
30/05/10 06:30
8
ישראלי8
30/05/10 07:55
9
RAWni
30/05/10 08:24
10
אסיר ציון בציון
30/05/10 08:26
11
מוטי1
30/05/10 09:49
12
מומו
30/05/10 10:32
 
צ'יצ'ולינה והנחש
30/05/10 11:56
13
עידו בן סעדיה
30/05/10 10:44
 
יריב א.
30/05/10 14:17
 
חשדנית
30/05/10 20:03
14
dodel
30/05/10 12:30
15
Jonas
30/05/10 14:59
16
isadora
30/05/10 15:00
17
ע.ג4
30/05/10 17:00
18
מ.צ.
30/05/10 17:47
19
חשדנית
30/05/10 18:21
20
חשדנית
30/05/10 18:43
21
דוד י.
30/05/10 19:00
22
הניה
30/05/10 20:41
23
לו-טיטוס
30/05/10 20:59
24
מוחמד עבמה
31/05/10 05:05
25
נחמני
31/05/10 06:06
26
אופירה לוי
14/09/13 09:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קשה להפריז בחשיבות של שמירה על קשר עם הלקוח. כולנו יודעים את זה, ומרגישים את זה אינטואיטיבית, אך בשטח מעט מאוד עסקים שומרים על קשר רציף עם הלקוחות שלהם, וכך מאבדים עד 70% מהמחזור בעסקות חוזרות שאף פעם לא קורות.
29/05/2010  |  רועי קיש  |   מאמרים
זכורני כיצד יושב-ראש האופוזיציה, ציפי לבני, גינתה את בנימין נתניהו זמן לא רב לאחר היבחרו לראשות הממשלה, כאשר, לכאורה, יחסינו עם ארה"ב ואירופה החלו להתדרדר. מדיניותו של ראש הממשלה מקלקלת את מעמדנו, ביקרה, ומבלי משים חשפה את יסוד תפישת-עולמה, שלה ושל חלקים מסוימים בשמאל הציוני מימים ימימה.
29/05/2010  |  דני בן-ישי  |   מאמרים
בין אם מדובר בדבריו של נועם חומסקי, בביטול המופע של אלביס קוסטלו בישראל (לאחר מכירה מוצלחת של הכרטיסים) מטעמים פוליטיים, או במשט ההזוי לחופי עזה שמארגנים אנשי שמאל קיצוניים, בכל המקרים מדובר בלא יותר מאשר ב"אידיוטים מועילים".
29/05/2010  |  יואב לוי  |   מאמרים
בנימין נתניהו אינו זקוק עוד להוכחה, כי יש בתקשורת הישראלית רבים האורבים לו מעבר לכל פינה, ומטילים בו דופי בגין דברים שאמר ושלא-אמר ובגין מעשים שעשה או שלא-עשה. ואולם, נתניהו עצמו מסייע לאלה הרוצים לשתות את דמו, ומספק להם תחמושת - דווקא במקומות שבהם היה יכול לעשות הון תדמיתי רב מהתנהגות שונה לחלוטין.
29/05/2010  |  עו"ד משה מכנס  |   מאמרים
בראשית השבוע ישב ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט באחד מחדרי החקירות של יחא"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה) ונאלץ להשיב במשך שמונה שעות על שאלותיהם של שלושה חוקרים בכירים ומנוסים.
29/05/2010  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
נתניהו: מתקן חיזבאללה סודי על אדמה סורית  /  עידן יוסף
כך מועברים טילים לחיזבאללה  /  איציק וולף
אסד: "העולם עומד בפני מציאות חדשה"  /  עידן יוסף
הרעים האמיתיים במזרח התיכון  /  דוד קשני
מכתב אל האמריקנים  /  ד''ר אברהם שלום
ככה זה כשמהמרים  /  נרי אבנרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il