מישל בן וייס, מנכ"ל שטראוס סלטים הודיע היום כי
אחלה יוביל את שוק הסלטים בישראל.
בחודשים האחרונים ביצענו מהלך כולל לטיפול במותג תוך שימור העוצמות שלו כאחד המותגים האהובים ביותר בישראל וטיפול בנושאים הדורשים טיפול.
היקף ההשקעה במהלך זה עומד על 25 מיליון שקל.
בן וייס הוסיף כי, "כחברה מובילה שבנתה את שוק הסלטים, אנו לוקחים אחריות על פיתוח השוק והובלתו. לצורך כך אנו מכריזים היום על מהלך אסטרטגי שנשען על מותג מוביל, טעם מנצח וחדשנות פורצת דרך. אנו מתכוונים להשקיע במהלך החדש בנחישות ולאורך זמן".
בן וייס אמר היום: "אני מאמין כי חברת שטראוס תוביל את קטגוריית הסלטים בתוך שנתיים".
נירית שמעון, מנהלת השיווק של שטראוס סלטים ציינה כי "המותג אחלה הינו המותג החזק ביותר בתחום הסלטים בישראל. כחברה מובילה שצועדת עם הזמן, חיזקנו בחודשים האחרונים את ערכי המותג ואישיותו ומהיום אנו מציעים לצרכן חוויה של אוכל ישראלי אמיתי. ההבטחה החדשה שמה דגש על טעם, ישראליות ואמיתיות".
נירית שמעון הוסיפה כי, "בתהליך פיתוח מוצרים מתקדם שבנינו, אנו מאתרים בכל נקודת זמן את הרצונות של הצרכנים שלנו ומציעים להם את הטעם הטוב ביותר, את המגוון האטרקטיבי והעדכני ביותר ובאיכות ללא פשרות של שטראוס. מבחני דעת הקהל, שפורסמו באמצעי התקשורת בשנה האחרונה, מוכיחים זאת היטב".
נירית שמעון מדגישה כי מדובר במהלך כולל ומתמשך שיעביר לצרכן את החוייה של אוכל ישראלי אמיתי בעיצוב מחודש ללוגו אחלה, בשפה פרסומית חדשה, בטעמים מנצחים, בסדרות מוצרים ייחודיות, בעיצוב חדש לאריזות וביצירת חוויות טעם ייחודיות בנקודות המכירה.