|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מזל אריה והתאמתו לשאר המזלות

לרגל חגיגות יום ההולדת של בני מזל אריה - מהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?! וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
27/07/2010  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
התאמה זוגית [צילום: פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל אריה, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה וקשת, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל אריה עם מזל אריה - זיווג מעניין ואטרקטיבי. לא תהיה לכם דקה שקט. כל הזמן תהיו עסוקים בארגון אירועים שונים ובעיקר כאלו שיבליטו את אישיותכם. הסכנה בזוגיות זו שמרוב ששניכם תהיו עסוקים בקריירה, לא יהיה לכם זמן האחד בשביל השני, והתסכול לא יאחר להגיע!

מזל אריה עם מזל בתולה - בעיקרון, זהו זיווג מצוין לאריה. ובעיקר אם הוא הגבר שבמערכת וזאת מכיוון שהבתולה תדאג ללכת אחריו לכל מקום, לארגן, לסדר ולמיין את כל ה"בלגן" שעושה האריה. ולכן, כל מזל אריה צריך שתהיה לידו בתולה. השאלה רק אם הבתולה תהיה מרוצה בתפקיד שקיבלה ואת זה ניתן יהיה לגלות בתוך 7 שנים.

מזל אריה עם מזל מאזניים - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רבה, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, והוא אכן ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים!!

מזל אריה עם מזל עקרב - זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה, הבעיה היא שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ לחברות ולא לזוגיות!

מזל אריה עם מזל קשת - זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו ובכך שהאריה ייתן לקשת מרחב מחיה, הרי שקנה אותו לנצח. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!!

מזל אריה עם מזל גדי - זוהי זוגיות שלא תמצאו הרבה כיוון שאין לה הרבה סיכויים לשרוד, גם אם הזוגיות יכולה להתחיל עם אהבה גדולה. הגדי במשך הזמן ידכא את החיוניות של האריה בכך שינסה למסדו ולהכניסו למסגרת רשמית, עובדה שהאריה יתנגד לה בכל הכוח. מומלץ לאלו האוהבים לסבול ולהתלונן!

מזל אריה עם מזל דלי - שני מזלות אלה נקראים המזלות המשלימים באסטרולוגיה ולכן יש להם יכולת לחיות יחד ולהזין האחד את השני. שניהם ביחד יחברו לכוח אחד שבו ירצו ויוכלו לממש את חלומותיהם ושאיפותיהם, כדי ליישם אותם במציאות. מומלץ בהחלט, קשר טוב ומפרה!!!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל-כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל אריה עם מזל טלה - שילוב שני מזלות אלה יכול מאוד להצליח והתחושה של כל מי שיסתובב סביבם היא של אנרגיה מתפרצת. זיווג זה עשוי מאוד להצליח במיוחד אם אתם מנסים לבנות עסק חדש כלשהו. אלו מכם שמחפשים זוגיות לא נראה שתצליחו לקיים אותה בתנאים הללו.

מזל אריה עם מזל שור - זהו זיווג שבו האריה ירגיש חנוק על-ידי מזל השור. האריה ירצה לקום לנסוע ולהתנועע כדי לממש עצמו ושכולם יראו אותו ואילו השור ירצה לכבול אותו בשלשלאות לבית ולפינה הבטוחה, כך שעד מהרה יעופו ניצוצות. נהדר למי שאוהב לריב!!!

מזל אריה עם מזל תאומים - זהו זיווג מצוין לשני הצדדים. אף אחד מכם לא יבוא בדרישות ובקשות שאינן יכולות להתממש על-ידי הצד שכנגד, כך שתוכלו להסתפק במה שאתם מקבלים מבלי להתלונן גם אם לא יוצרו ביניכם יחסים מעמיקים. אתם מתאימים ומפרגנים זה לזו, כך שזוגיות טובה יכולה לצמוח ולהתקיים כאן!!!

מזל אריה עם מזל סרטן - למרות הקשיים להיות בזוגיות בין שני מזלות אלו, הרעיון הוא ששניכם למעשה די זקוקים זה לזו על-מנת להתקדם. הסרטן הביישן והנחבא אל הכלים זקוק להחצנה של האריה ואילו האריה זקוק לרגש וליכולת להיות בקשר זוגי ארוך טווח של הסרטן. מומלץ לכם לנסות ולאחוז בקשר, גם אם הוא קשה ודורש השקעה.

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות;
  • כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע מומלץ לכם לבדוק את זווית הראייה שלכם ביחס להתרחשויות שקורות אצלכם בחיים. פרופורציה היא המילה החשובה ביותר ולכן חשוב לכם לפעול בהתאם.

אריה

האירועים השונים בחייכם לאחרונה, היו כאלה שדי ערערו אצלכם את תפיסת עולמכם, ומכיוון שהייתם בטוחים שהדרך שפעלתם בה היא נכונה, אבל איכשהו החיים באים ומראים לכם שטעיתם בתחומים רבים, אתם מרגישים תסכול רב. תחושות אלה מתאימות לתקופת יום ההולדת כיוון שבעצם אתם מתעמתים עם טעויותיכם. זה הזמן שלכם לקחת פסק זמן למחשבה.

בתולה

כוכב התקשורת המבקר במזל שלכם אמור להביא לכם תקופה טובה כיוון שאתם המזל המושפע ביותר על-ידי כוכב זה. ולכן, בחודש הקרוב תמצאו את עצמכם הרבה יותר מוחצנים וורבליים בתחומים החשובים לכם ואף תוכלו למצוא בחודש הקרוב את הזמן המתאים לכם במיוחד, כדי להביע את דעתכם בתחומים החשובים לכם. גם ביקור ונוס כוכב הפינוקים יביא אליכם בתקופה זו רגעים יפים ומהנים.

מאזניים

הכוכב סטורן שמביא איתו התלבטויות רבות ולקיחת אחריות מהסוג הפחות נוח, מבקר כרגע במזל שלכם ואתם נאלצים פעמים רבות לפעול בניגוד לרצונכם. התובנות החדשות נוגדות את תפיסתכם הקודמת ולכן אתם נעים בין מצבי הרוח השונים. אנשים שרציתם בחייכם, אכן נמצאים בסביבתכם אך למרות כל המאמצים שהשקעתם, עדיין אינכם מרוצים ולעיתים קרובות אתם תוהים האם לא הקרבתם הרבה מדי למען היחסים.

עקרב

אתם נמצאים בתקופה מאוד לא קלה עבורכם, כיוון שאתם נוכחים לדעת בהתאם לאירועים שונים בשטח שהחיים שאתם מנהלים אינם נכונים לא רגשית ולא כלכלית ולכן, אתם חייבים לנהל את ענייניכם אחרת. מאחר שבדרך כלל אתם בטוחים שאתם פועלים נכון, הרי שתובנה זו קשה לכם. במקום לקחת אחריות אישית אתם מתעמתים עם הסביבה הקרובה לכם שסופגת את כל התסכולים שלכם, אך אינה יכולה לפעול במקומכם.

קשת

הימים האחרונים מאוד קשים עבורכם כיוון שאתם מודעים לעובדה שקלות הראש בה נהגתם לפעמים אינה פועלת לטובתכם ואתם נאלצים להתמודד עם אירועים חדשים בחייכם, שאין לכם ברירה אלא להתנהג בדרך שונה ממה שנהגתם עד היום. גבולות הוא שם המשחק בחייכם, וזאת מאחר שבדרך כלל פעלתם בחוסר פרופורציה ולכן יצירת מסגרת בטוחה, הוא הדבר שעליכם לפעול למענו.

גדי

משבוע זה עבר הכוכב סטורן לבית הקריירה שלכם, כך שצפויות לכם שנתיים וחצי של השקעת אנרגיה בנושא זה כדי לגרום לשינוי המיוחל. מאחר שכבר תקופה ארוכה שאתם רוצים לשנות את סגנון חייכם הרי שאין פלא שפעמים רבות אתם מרגישים מתוסכלים ביחס להתנהלות חייכם המקצועית. חשוב שתדעו שמאחר שאתם מזל שרגיל לקחת על עצמו אחריות, הרי שתוכלו להתמודד עם כל אחריות חדשה שהיקום יזמן לכם.

דלי

אתם נמצאים בתקופה של מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זהו הזמן המתאים ביותר לעריכת חשבונות נפש, האם דרך הפעולה שנקטתם בה עד היום נכונה לכם ואם לאו. הגיע הזמן שלכם לשנות ולפעול בהתאם לתוכניותיכם ולא לחכות לזמן נוסף אחר. ככל שתתמהמהו הרי שהדברים הבסיסיים לא ישתנו ורק התסכול שלכם יגדל ולכן, פעלו בכל דרך להרגיע את עצמכם מנטאלית כדי שתוכלו לחשוב ולפעול בצורה הגיונית.

דגים

אתם אמורים להתחיל תקופה טובה יותר בגלל העובדה שכוכב השפע יופיטר נכנס לבית הכספים שלכם, עובדה זו אמורה לתת לכם פוטנציאל הרבה יותר טוב להתחלות חדשות. ואולם, אל תצפו מעצמכם ליציבות כלכלית בשנה הקרובה כיוון שלצד כוכב השפע נמצא כוכב אחר המביא איתו חוסר יציבות וארעיות. ולכן, שמרו על כספכם ואל תפעלו בצורה אימפולסיבית בתחומים השונים ללא ייעוץ מקצועי.

טלה

בחודש הקרוב יעברו כוכבים רבים לבית השותפויות שלכם ושוב יעלה נושא זה על הפרק. דווקא עובדה זו גורמת לכם לתסכול יותר גדול כיוון שייתכן ולא תדעו כיצד לפעול בגלל שפע האפשרויות שיפלו בחלקכם. עובדה זו מאוד משמעותית ואתם תמצאו עצמכם מנהלים משא-ומתן עם הקרובים לכם על היכולת שלכם לשאת בחלוקת הנטל. במידה וציפיתם לקבל עזרה מאחרים, זה הזמן לעשות זאת.

שור

נושאי עבודה יהיו מאוד משמעותיים החל מתקופה זו ולמשך כל השנה הקרובה בגלל ביקור כוכב סטורן בבית העבודה שלכם. זה הזמן שלכם לנצל את המיומנויות הטבעיות שלכם ולהשקיע את כל כולכם בנושאים שאתם יודעים שיעזרו לכם בהמשך הדרך. בתקופה הקרובה ייכנס גם מארס כוכב העשייה לבית העבודה שלכם וייתכן לכם יכולת לבנות את המשך דרככם, תוך תחושה של תנופה ועשייה.

תאומים

בחודשים הקרובים תהיו מושפעים תחת כוכב נפטון שיגיע לבקר אתכם בבית הקריירה. עובדה זו תעורר בכם תהיות לגבי מהו המשך הדרך הנכונה עבורכם. נראה שלא תהיו יציבים בתוכניות שלכם ועובדה זו תבלבל אתכם. בדרך-כלל אתם יודעים מה אתם רוצים, ותקופה כזו עלולה לגרום לכם לטעויות ולכן, הדרך הטובה והנכונה ביותר היא, לחכות קצת עד אשר תהיו בטוחים בתוכניותיכם.

סרטן

השמש תבקר במשך כל החודש הקרוב בבית הכספים שלכם, כך שנושאים אלה ממשיכים להיות קשים ואף בעייתיים עבורכם. אסור לכם להתייאש כיוון שאתם נמצאים בתחילה של תהליך בו היקום מבקש כי תשנו את סגנון חייכם והרגליכם ורק כאשר תהיו בשלים בנושא זה תוכלו ליהנות מפרות יצירתכם. בינתיים צפו לשינויים רבים שאינם נוחים לכם, אך הכרחיים להמשך דרככם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  27/07/2010   |   עודכן:  27/07/2010
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל אריה והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום שישי האחרון, לאחר כ-15 שעות של עיכובים וחקירות בנמל התעופה בן-גוריון, הועלה העיתונאי והצלם העצמאי יזיד קמלדיאן על מטוס וגורש מישראל.
27/07/2010  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
מטופלות רבות פונות אליי בשאלות מה מומלץ ואפשרי לעשות בזמן הריון וממה עדיף להימנע. נשים רבות, בעיקר אימהות צעירות, "לחוצות" יותר בזמן תקופת ההיריון בין היתר בעקבות חוסר מידע, אולם חשוב לציין כי תהליך ההיריון טומן בחובו אחריות כבדה של שני בני הזוג, מתחילתו ועד לשלב הלידה עצמה.
27/07/2010  |  ניר פלורנטין  |   כתבות
בחדר צנוע בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה יושב פרופ' אילן גור-זאב ומנהל את מלחמתו באנטישמיות החדשה. גור-זאב, פילוסוף של החינוך ואחד התיאורטיקנים המובילים בזרם הפדגוגיה הביקורתית, עשה לפני כשנתיים מהלך שהדהים רבים: הוא החל לעסוק בקשר שבין אינטלקטואלים ואנשי רוח מהשמאל, רובם אנשי שמאל קיצוני שאותם הוא מגדיר "הפרוגרסיבים החדשים", לבין האנטישמיות החדשה שביסודה שלילת ישראל ואנטישמיות המוסווית כאנטי-ציונות. המהלך של גור-זאב הדהים את חבריו לא בשל תוכנו אלא יותר מפני שגור-זאב עצמו ביצע אותו. מי שהיה אסיסטנט של הפילוסוף הפוסט-ציוני הנודע עדי אופיר, שעסק במפורש בנכבה, שהיה ממבקריה החריפים של ישראל ושהטיף להתארגנות לגלות מאורגנת בגבולות הארץ, עבר מהפך רעיוני ואידיאולוגי.
27/07/2010  |  דוד מרחב  |   כתבות
אין ספק - התקשורת ליוותה את מהלך ההינתקות ולא ביקרה אותו. מדוע? פשוט ביותר: התקשורת בכללה הייתה בעד ההינתקות. האם זו תקשורת דעתנית, כפי שטוען אמנון אברמוביץ' או תקשורת אפלה, לשיטתו של יעקב אחימאיר? האם בכלל זוהי עיתונות? גונן גינת, עורך ב'ישראל היום', חושב שאברמוביץ' הוריד את העיתונות לזנות; "הוא הפך מעיתונאי לפוליטיקאי", אמר גינת.
26/07/2010  |  אורן קאשי  |   כתבות
ניתוחים פלסטיים לשיפור ואסתטיקה של המראה החיצוני הינם פרוצדורות שהפכו זה מכבר לחלק משגרת החיים המודרניים. המודעות למראה החיצוני, האסתטי והצעיר גוברת הן בקרב נשים והן בקרב המין הגברי. לאט לאט, כובשים הגברים חלק מעולם האסתטיקה והפלסטיקה במטרה להיות אטרקטיביים, חלקים ויפים יותר, עוברים הסרות שיער, הזרקות חומרי מילוי, הרמות עפעפיים ואפילו שאיבות שומן והרמות פנים.
26/07/2010  |  ד"ר דין עד אל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il