|   15:07:40
דלג
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

תורת הגזע העליון

תופעת האליטות הישראלית - המשפט, האקדמיה והתקשורת - מסכנת את קיומה של מדינת ישראל עלינו לשים סוף לתופעה סופנית זו
02/08/2010  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   סדום ועמורה   |   תגובות
הגזע העליון, הנאור, הצודק והשולט [צילום: פלאש 90]

מדינת החוק
אהרון רול
אהרון רול דן בפירושן של מטבעות-לשון שונות שנטבעו בשיח היומיומי-מדיני * "שלטון החוק", "ממשלת החוק", "שלטון העם" ו"מדינת חוק"
לרשימה המלאה

זוכרים את גרמניה של שנות השלושים? במדינה ההיא צמח גזע עליון לכל פרטיו ודקדוקיו. נוהי תיאוריית הגזע העליון שיוו בנפשם כי "הגזע הארי" הינו עליון על הכל ועל כולם, ומכאן שזכאי וראוי הוא לבצע את הפשעים החמורים ביותר נגד האנושות שנעשו בעולמנו. נזכיר גם כי מערכת המשפט הגרמנית התגייסה כולה, בנפש חפצה ובנחישות רבה, בהוותה חלק אינטגרלי ממערכת "תורת הגזע" של "הגזע העליון" הארי-נאצי.

אמנם חובה עלינו שלא לערוך השוואה במהותה של האידיאולוגיה הנאצית לבין הנעשה בארצנו. אך בכל האמור לעניין תופעת "הגזע העליון" יש וראוי לערוך השוואה, באשר צימחנו בינינו מורסה מבאישה הנקראת בית המשפט העליון על חברי "הגזע העליון" המאיישים אותו, המהווה חלק ממערכת כוללת יותר של אליטות, החונטות והגילדות ממערכות המשפט, התקשורת והאקדמיה במדינת ישראל.

המונוליטיות הגזענית הלבנה, ה"רחבייתית" של בית המשפט העליון, מעידה לכאורה כאלף עדים על מגמת ה"עליונות" הגזענית השיפוטית. אהה, כמעט שכחנו, במוסד הגזעני הזה ישנו שלט מידלדל, חיית מחמד מזרחית-דתית אחת הנקרא לדגל כל אימת שנדרש כיסוי הערווה הגזענית של משובטי העליון. והחרצופים הללו עוד מעזים לשפוט לחומרה את חרדי עמנואל בעוון גזענות. הגזענים הללו שופטים אחרים בעוון גזענות?

לנוכח העוולות: שתיקת הציבור חייבת להיקטע

בכל מדינה מתוקנת, והכוונה למדינה מתוקנת ולא לרפובליקת בננות משפטית כישראל... היה מתעורר צורך דחוף ומיידי לפזר את מושב לצי הרשע הללו ולהקים מחדש מוסד בית משפט עליון ישראלי מן המסד ועד הטפחות, הכפוף למדדים ולאיזונים שייקבעו על-ידי הריבון במדינת ישראל

משך העשור שחלף מתבכיינים חברי ה"חונטה העליונה" ומתלוננים מרות על "מסע הדמוניזציה" שמנהל כנגדם הימין הפוליטי (לכאורה). אותו ימין שחדל כמעט לחלוטין לפנות לקבלת צדק מהיכל ה"צדק", באשר טען משך שנים לאפליה משפטית עמוקה ומתמשכת כנגד כל נושא ציוני, יהודי ולאומי. רובנו הקשחנו ליבנו, רובנו ברשנו את טיעוני הימין כלא רלוונטיים באשר לא קיים היה מדד אובייקטיבי לאשש את טענות אנשיו, שהרי רק האל "בוחן כליות ולב", ומכאן הכיצד נדע צפונות לב השופטים ה"עליונים". לא עוד, העובדות והמספרים בדוח תנועת רגבים מכאיבים, מרעימים, מפלצתיים ומעוררי פלצות, ממש פחד אלוהים, אך אמיתיים וחדים כתער ואל לנו להתעלם מהם, לא עוד.

מסתבר כי תחושות הבטן של הציבור באשר להתנהלותו המפלה, הגזענית ו"המשפחית" של "הגזע העליון" יש לה על מה לסמוך, הללו הרוויחו את תיעובו של מרבית הציבור בצדק. כן, אותו הצדק שלא טרחו כלל להעניק לקרבנותיהם.

בכל מדינה מתוקנת, והכוונה למדינה מתוקנת ולא לרפובליקת בננות משפטית כישראל - הרי, לאור הנתונים המחרידים כפי שפורסמו - היה מתעורר צורך דחוף ומיידי לפזר את מושב לצי הרשע הללו ולהקים מחדש מוסד בית משפט עליון ישראלי מן המסד ועד הטפחות, הכפוף למדדים ולאיזונים שייקבעו על-ידי הריבון במדינת ישראל. הנה, בימים אלו, ימי חגיגות יום הבסטיליה, קיבלנו שיעור בהיסטוריה צרפתית כיצד עלו המוני העם הנדכאים על הבסטיליה שלהם ובעטו במדכאיהם לתוך הגיליוטינות.

אך מעשה שטן, השמים לא נפלו, הסיפין לא רעדו, גיליונות העיתונות המגויסת והצגים ה"אדומים" לא רק שלא הסמיקו, פשוט התעלמו. כולם עד אחד יודעים, כולם עד אחד מתעלמים, בבוטות.

דממה תקשורתית "אתרוגנית", שקט תעשייתי מבורך ירד על מקומותינו. אפילו לא זנב של עיתון או ערוץ שידור ממוסד טרח להתייחס לעוולה הברורה, הזועקת, הנעשית לאורך זמן, בהחצף-פנים ובהתעלמות מכל נוהל וחוק ישראלי ובינלאומי, אשר הינה מהגדולות ביותר שנראו בינינו מאז קום המדינה. זהו מעשה מזעזע סיפי-הדמוקרטיה לאשורו.

אך אנו, הציבור, אל לנו לחשות. מדינות, אימפריות ועמים נפלו לתהומות אפלים אך משום שאנשים טובים ראו עוולות ורשע לנגד עיניהם, התהפכו לצד השני, כיסו עיניהם, אטמו אוזניהם וסכרו פיהם. עלינו לעלות על בסטיליית בית המשפט העליון, הוא סמל עיוות הדין והמשפט במקומותינו. זו חובתו של כל אזרח וכל הציבור שוחר החופש והדמוקרטיה במדינת ישראל, ולהשליך את המדכאים וה"משפחים" בינינו לגיליוטינות הווירטואליות, דהיינו - פחי האשפה בקרנות הרחובות.

כפי שעמי העולם הנאור ניתצו את אידיאולוגיית הגזע העליון הגרמני וביטויה באירופה, כך עלינו לנתץ את אידיאולוגיית האליטיזם והגזע העליון הישראלי. הנה כן רבותיי, אתם ה"אוניברסליים" מהשמאל הקיצוני הנושאים את שם הליברליזם והדמוקרטיה לשווא כ"קרדום לחפור בו". הנה, שם, תקיפת וכיבוש הבסטיליה הצרפתית בידי ההמון שאין נאור ממנו, היא-היא האוניברסליות העולמית במיטבה, ולא כפי שמנסים חוגי שמאל רדיקלי ואנרכיסטי לפרשם במעוקם. עלינו ללמוד מהנאורים והאוניברסליים לאשורם דאז ברחבי העולם.

"העליונים" הללו נושאים על דל שפתותיהם את שם הדמוקרטיה לשווא על כל גבעה ותחת כל שיח כמוש, מתעתעים במוחותינו באשר לנקיון כפיהם באורח "שטיפת המוח" הקוריאנית והוייטנאמית המפורסמת, בעוד שבו בזמן, ממש בעת שנושאים נאומיהם הנבזיים על אודות שלטון החוק והדמוקרטיה, מקעקעים הללו כל חלקה טובה משפטית, מטים משפט, מפלים באורח פוליטי וגזעני, בהיותם סמוכים ובטוחים כי אנו, ההמון הנבער, האספסוף הנקלה, מנוע דריסת הרגל בהיכלי ומגדלי השן הבוהקים שלהם, אנו לא נחוש בדבר, אנו נבלע שקריהם כאטריות חמות ונענה 'אמן'.

ובכן רבותיי, אפשר שמישהו שכח לספר ל"משפחים", אך כללי המשחק השתנו (באדיבותו של ספירו אגניו האמריקני), אנו כבר מיודעים, מלאים עד אוזנינו בעוולותיכם, אנו עוקבים אחריכם כנשרים אחר טרפם ואנו, הציבור השפוי, הדמוקרטי, תאב הקיום, רודף הצדק, אנו נפילכם, מוקדם מבמאוחר, כך יאה וכך נאה.

עם חופשי: מעריצות ומכפייה רעיונית

המושג ישיבה ב"מגדל השן" מתאים לאנשים אלו ככפפה ליד. הללו אטומים רגשית, אינטליגנטית ומשפטית, באורח שאינו רציונלי למתרחש סביבם, משוכנעים בעליונותם, בזים ל"רחשי הרקע" אשר הולכים ומתקרבים לרעשי הפיכה שיפוטית בידי העם, נגד המוסד האטום הזה

כאשר נעלמים הצדק ודרך המשפט, כאשר השופטים ה"עליונים" אינם חייבים דין וחשבון לאיש ולאלוהים, כאשר ה"עליונים" בוחרים את עצמם כגוף אליטיסטי חונטאי למהדרין, הרי כל שנותר לאזרחים הוא למתוח ביקורת אישית ואף ציבורית. הללו, "העליונים", מנצלים, משתמשים בשיח הדמוקרטי על-מנת לבצר שלטונם על הדמוקרטיה באורח 'דיקטטורה שיפוטית' (ראה ערך "הכל שפיט") ובכך, להלכה ולמעשה, מקעקעים את אותה הדמוקרטיה. ניתן להשוותם ל"קניבלים משפטיים" הרותמים את רוממות שלטון החוק להפכה לשלטון השופטים עצמם תוך גזל "חוקי" לכאורה של סמכויות הריבון, הוא העם.

הערה לסדר: בהחלט ניתן לראות בכל הנותן גיבוי לשופטי בית המשפט העליון ול"שלטון החוק" שלהם הפסול מעיקרו (בניגוד ל"שלטון מדינת החוק" כפי שאמור להיות), עוכר ישראל, עם ישראל ומדינת ישראל. באשר כל אותם פושקי השפתיים, השרלטנים, הצבועים והתקינים-פוליטית הללו מודעים ויודעים את שמסתתר במרתפיו האפלים של בית המשפט העליון, ובכל זאת מספקים לו גיבוי להמשיך במעלליו.

לכאורה, דומה שקולו של האזרח הבודד אינו נשמע, וכך - מדוע ירים קולו. לכאורה, כמוהו כטיפת הגשם הבודדה. אך בל נשכח כי טיפות הגשם הרבות יצרו את הנחלים, ואלו יוצרים את הנהרות, והללו יוצרים את הימים, זהו ימה של תקומת ישראל בעת החדשה. ועל כך כבר נכתב על-ידי משוררנו חיים נחמן ביאליק בשירו "מתי מדבר אחרונים" באשר ליציאת עמנו מעבדות לחירות:

  • "קומו תועי מדבר, צאו מתוך השממה, עוד רבה הדרך, עוד רבה המלחמה, רב לכם לנוע, לנוד בערבה, ולפניכם פרושה דרך גדולה, רחבה... קומו איפה נדים, עיזבו את השממה".


והמבין - ודאי יבין...

להיות עם חופשי בארצו אין פירושו לחיות אך בגבולות בטוחים. פירושו גם, ובעיקר, לצאת מהשממה, להיות עם חופשי מעריצות ומכפייה אידיאית, מוסרית ורעיונית בארצנו שלנו.

ונזכיר היכן שהכל התחיל, בתורתו ומדריכו של עם ישראל, שנאמר "מה שהיה הוא שיהיה":

  • א. מזמור לאסף: אלהים נצב בעדת-אל; בקרב אלהים ישפט. ב. עד-מתי תשפטו-עוול; ופני רשעים תשאו-סלה. ג. שפטו-דל ויתום; עני ורש הצדיקו. ד. פלטו-דל ואביון; מיד רשעים הצילו. ה. לא ידעו ולא יבינו – בחשכה יתהלכו; ימוטו, כל-מוסדי ארץ. ו. אני-אמרתי אלהים אתם; ובני עליון כלכם. ז. אכן, כאדם תמותון; וכאחד השרים תפלו. ח. קומה אלהים, שפטה הארץ: כי-אתה תנחל, בכל-הגוים.


תופעת האליטות הישראלית - הלא אלו הן מערכות המשפט, האקדמיה והתקשורת - מסכנת את קיומה של מדינת ישראל. זו אינה מנטרה פופוליסטית באשר תופעה זו מפלגת קשות את העם וכושר העמידה הישראלי אל מול אויביו, אשר הינו נגזרת ישירה מהחוסן הלאומי הנובע מלכידות לאומית. וב"איפכא מסתברא", דווקא מערכות אלו הן שאמורות לשמור וללכד את העם להעצמת חוסנו הלאומי. מכאן, שיש להכיל-עד לחסל תופעה זו, והמקום הנאות ביותר להתחיל בכך הוא מערכת המשפט ומוסד "העליון" בראשה, אשר מהווה כעין מעטפת נכלולית מדריכה, מכוונת ומגוננת לכלל האליטות הישראליות. גימוד מערכת המשפט והצבתה במקומה החשוב אך הראוי ביחס לכלל הרשויות, יצמצמו את התופעה ואפשר שיחסלוה באיבה, באשר זו מהווה מטריית הגנה חד-אג'נדתית, טוטליטרית, גזענית, החסינה מפני ביקורת ופיקוח ציבורי, ומכאן שהינה המקור להרבה מן הרע האופף את החברה הישראלית.

ברגיל, ביקורת המוטחת במבוקר אמורה להניעו לשנות אפוא אי-שם מדרכיו במידה שישנו בסיס הגיוני לכך. לא במקרה מערכת המשפט, ובפרט מוסד בית המשפט העליון. המושג ישיבה ב"מגדל השן" מתאים לאנשים אלו ככפפה ליד. הללו אטומים רגשית, אינטליגנטית ומשפטית, באורח שאינו רציונלי למתרחש סביבם, משוכנעים בעליונותם, בזים ל"רחשי הרקע" אשר הולכים ומתקרבים לרעשי הפיכה שיפוטית בידי העם, נגד המוסד האטום הזה.

לכן, אין לצפות מאנשי "הגזע העליון" לתקן דרכיהם תוך שיהיו קשובים לביקורת בונה. גם המערכת הפוליטית הישראלית משותקת ואימפוטנטית למול מערכת המשפט, אפשר שמפאת "תיקים באפלה" השמורים בכספות עלומות ליום פקודה במידה שהפוליטיקאים לא יצייתו למערכת המשפט. לכן אין מוצא אחר מאשר להרוס ולבנות מחדש, מהמסד ועד הטפחות. זו אמורה להיות ה"בסטיליה" שלנו.

  • הערה: המאמר לעיל נמצא על שולחנו של המחבר כבר כשבועיים, בניסיון לתת הזדמנות לכלי תקשורת ממסדי, ולו אחד, צדיק אחד בסדום, להתייחס לממצאים. משנכזבה התקווה, פורסם המאמר.

רגבים על העליון: נוקט איפה ואיפה

מחקר מדעי מפורט שנערך על-ידי 'תנועת רגבים', זו התנועה לשמירת אדמות הלאום היהודי (הלא"ה), אשר פורסם ממש בימים אלו, הוכיח כי בהתאם למדדים אובייקטיבים לחלוטין, כגון: משך זמן לשמיעת טענות צדדים, הוצאת צווי מניעה, הרכב שופטים לעומתי וכדומה, הרי שבית המשפט העליון נוקט תוך עזות מצח, בנוסח "אני ואפסי עוד", במדיניות "הגזע העליון" הזכור לרע משנות השלושים למאה הקודמת בגרסתו המודרנית הישראלית, הגורסת כי תביעות המגיעות מצד שמאל (חולצות חומות?) של המפה הפוליטית זוכות לממוצע היענות חיובית של כ-75% לפי המדדים שפורטו לעיל; בעוד שתביעות המגיעות מצד ימין (היהודים של אז והיום), כמו גם מהצד הדתי של המפה הפוליטית, זוכות להיענות חיובית של 0% (לא, אין טעות. אפס אחוזים, אפס מקרים, נדא, מפיש, כלום). שערוריה? לא, חמור מכך - קיעקוע יסודות המדינה הדמוקרטית.

ממצאי מחקר 'תנועת רגבים' מורים כי תחושות הבטן של ציבורים נרחבים במדינת ישראל באשר לנזקו של בית המשפט העליון, היו מבוססות ביותר גם אם לא נשענו בעבר על ממצאים אובייקטיבים-מחקריים.

דוח תנועת רגבים מתייחס להתנהלותו של בית המשפט העליון לסוגיות איפה ואיפה, צדק ופוליטיקה בין השנים 2009-2005, דהיינו, ממש בימינו אלה. התייחסות המחקר על אודות הבג"צ לעתירות משני צידי המתרס הפוליטי הינן על בסיס פרמטרים זהים, אובייקטיבים ומדידים. הממצאים מאששים את תחושות הבטן של רבים. הנה תמצית הנתונים:

  • הרכבים בראשות נשיא/ת בית המשפט העליון בתלונות עמותות שמאל – 57%. נוכחותו בתלונות עמותות ימין – 0%.

  • הוצאת צווי ביניים (לחסימת פעילות מתיישבים) בעתירות השמאל – 90%. צווי ביניים בעתירות המתיישבים – 0%.

  • מספר ממוצע של ימים לתגובה מקדמית בעתירות השמאל – 25 יום. מספר הימים בעתירות המתיישבים – 88 יום.

  • הוצאת צו על תנאי (לחסימת המתיישבים) בעתירות השמאל - 35%. צו על תנאי בעתירות המתיישבים – 0%.

  • מספר ימים לדיון ראשון בעתירות השמאל הקיצוני – 177 ימים. מספר ימים לדיון ראשון בעתירות ימין – 389 ימים.

  • מספר ממוצע של דיונים שהתקיימו בעתירות השמאל הקיצוני – 1.9 ימים. דיונים בעתירות הימין – 0.5 ימים.


לראות נתונים אלו ולהתפלץ. אלו הם אותם פוסט-שופטים (שהרי אין שופטים בירושלים), המחצרצים בכל הזדמנות את "שלטון החוק" ו"שלטון הדמוקרטיה". כדי ביזיון וקצף. אלו הם נתוני קדם משפט אשר אינם נשענים על שמיעת עדויות, דהיינו - רשאים אנו להניח קיום דעות קדומות ואף שוטמות של מרביתו המכרעת של צוות שופטי הבג"צ, מפאת אג'נדה פוליטית מקובעת, חד-צדדית, כנגד מגזרי הימין, הדתיים ומתיישבי איו"ש בפרט.

חשוב להוסיף כי מרבית עתירות המתיישבים והימין הינן "עתירות ראי", דהיינו - עתירות שהוגשו על-ידי המתיישבים בדיוק במקרים דומים עליהם התלוננו עמותות השמאל אך בהיפוכם, נגד עוולות זהות בדיוק אשר נעשו על-ידי פלשתינים כנגד המתיישבים. ומכאן כי העוול, האפליה וההדרה בולטים וצועקים במשנה-תוקף.

מיותר אף להזכיר כי תוצאות השפיטה המוטות באורח חריף, מונוליטי ובלעדי לטובת עמותות השמאל ונגד עמותות הימין, הינן תואמות את הממצאים דלעיל. בקיצור, הבג"צ בעט ובועט את הימין מכל המדרגות באורח שיטתי, עקבי, מפלה ומתנשא.

ולאלו המנחמים עצמם כי אליהם מערכת המשפט לא תגיע ולא תיגע - תרגיעו, תנוח דעתכם, גם תורכם יגיע. היום אלו המתיישבים, מחר הוא כל אחד ואחד מאזרחי ישראל. אפילו פושעים חוזרים לסורם, כל שכן "שופטי העליון". מומלץ למעוניינים להקיש הערך "ארתור נימלר" במנוע חיפוש, הדברים יתבררו כהרף עין.

תאריך:  02/08/2010   |   עודכן:  02/08/2010
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תורת הגזע העליון
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוסי שפניר
2/08/10 16:55
2
שישא פרי
2/08/10 20:15
3
צנחן
2/08/10 20:30
4
ש. גוטווין
3/08/10 00:11
5
קורא ותיק
3/08/10 00:44
6
אורי נטע
3/08/10 02:27
7
השקרן והפחדן
3/08/10 10:29
8
קורא ותיק
3/08/10 11:56
9
עזרי
3/08/10 13:16
10
xxxxxxx
3/08/10 13:18
11
joo
3/08/10 22:46
12
צריך שינוי
4/08/10 08:30
13
האליטה
4/08/10 08:32
14
חשדנית
7/08/10 15:16
15
רונידאבוש
9/08/10 00:08
16
yeshurun
6/09/10 19:20
17
נחום שחף
14/09/10 00:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במאמר בעיתון הארץ מ-25.7.10 תחת הכותרת "משטרה חולה" תוקף העיתונאי גדעון לוי בחריפות רבה את הגיבוי שמעניק מפכ"ל המשטרה לשוטר שחר מזרחי, אשר הורשע ונידון למאסר בגין הריגת עבריין ערבי.
02/08/2010  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
השבוע חשף אתר האינטרנט "ויקיליקס" (אתר המתמחה בחשיפת סודות שאנשים מעוניינים להסתיר) 92 אלף מסמכים מסווגים המעידים על הלחימה הכושלת של חיילי ארצות-הברית באפגניסטן.
02/08/2010  |  רועי אורן  |   מאמרים
תחשבו על שני אירועים. האירוע הראשון טרי ומדמם (יולי 2010): התרסקות מסוק של חיל האוויר הישראלי ברומניה. האירוע השני קורה ארבע שנים קודם: ישיבת חירום של ממשלת ישראל, כשעל סדר היום מלחמה עם החיזבאללה (יולי 2006).
01/08/2010  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
יום שבת. אני מדרים דרומה לאל-עראקיב, כפר בדואי שנהרס על-ידי משטרת ישראל. בדרך אני מעסיק את עצמי בין שוטטות עיניים דרך חלון האוטובוס אחר הנוף המתחלף מירוק לנוף מדברי, ובין שוטטות על פני ספר התנ"ך ב-ל"ו המקומות בהם מוזכרת העיר באר שבע (מי שרוצה, שיאחז במשמעות של ל"ו).
01/08/2010  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בעיר דמיונית אחת היו חמישה דוכני פלאפל. לכל דוכן היו ה"חסידים" משלו. המחיר למנה היה אחיד: 9 שקלים. יום אחד, בדוכן של חיים ומשה העלו את המחיר ל-10 שקלים. אף אחד לא התרגש מכך, אבל משראו זאת בעלי דוכני הפלאפל האחרים, גם הם העלו את המחיר ל-10 שקלים למנה.
01/08/2010  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מופעי השנאה והקריאות להשמדת מדינת ישראל גברו מאוד לאחר טבח שבת שמחת תורה    הקורבן הואשם בכל רעות העולם ונשיאות שלוש האוניברסיטאות סברו כי מתקפות השנאה נגד היהודים בקמפוסים חוסות תח...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
עדנה בקנשטיין לשעבר נשיאת בתי משפט השלום במחוז תל אביב ושופטת בבית המשפט המחוזי מספרת על חיזוריו של אריק בעלה והגעגועים אליו, ושוללת מעבר לדיור מוגן    כתבת דיוקן החושפת דמות שופטת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il