|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

עופרת יצוקה 2?

שימו לב למילים היוצאות מפיכם וזיכרו כי אינן ניתנות להשבה חדשות דרמטיות במישור הפוליטי איתני הטבע בהחלט מוכיחים את עצמם מחירי הנפט והקיום ימשיכו לעלות המצב הביטחוני עלול להביאנו למבצע עופרת יצוקה שני תחזית אסטרולוגית לשבוע 21.1.11-14.1.11
14/01/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
שוב נצא לקרב? [צילום: AP]

כוכב מרקורי יגיע לצמידות עם כוכב פלוטו בתאריך 18.1, אבל השפעה כבר קיימת ומורגשת. שני אלה מייצגים את כוחן של המילים, כך שהמשמעות והפרשנות יכולות להיות כוחניות. היו זהירים בדרך בה אתם משתמשים במילים בימים הקרובים. אתם יכולים בהיסח הדעת לפגוע בזולת, או באדם קרוב או יקר לכם. העוצמה של המילים עלולה לחדור ולגעת בנקודות הכי רגישות החבויות בתוך הנשמה, משהו שלא התכוונתם אליו כלל.

ימים טובים לפתור בעיות בעבודה ובמערכות יחסים. התבוננות, הסקת מסקנות וניתוח מצבים - חיוביים יותר בסביבת העבודה ובמו"מ.

אלה העוסקים בנושאי כספים - בנקאים, כספרים, חברות אשראי וגם ברוקרים - נוטים לטעויות יותר מן הצפוי.

חדשות דרמטיות במישור הפוליטי, החברתי או האישי, מגיעות לכותרות עם הצמידות זו.

כוכב מרקורי שנכנס למזל גדי, נפגש עם ראש דרקון (גורל), בתאריך 15.1 - שימו לב עם מי אתם נפגשים או יוצרים תקשורת, אלה חשובים לעתידכם ולתוכניותיכם.

כוכב מארס עובר למזל דלי, מה שיגרום לכם להשקיף מלמעלה ומרחוק על המציאות העכשווית. ההמלצה היא לתכנן תוכנית ולהביט על תמונה בגדול, זה זמן טוב לתוכניות אסטרטגיות, אישיות ואחרות.

הירח המלא בתאריך 19.1.11 במעלה 29.27 במזל סרטן, יהיה מול כוכב מארס בתחילת מזל דלי - זהו שילוב אגרסיבי והשילוב עם ליקוי החמה יוצר קושי. ניסיון לעבוד על פרויקטים בשבועיים הקרובים ידרוש מאמץ כפול, כיוון שיהיה צורך להתגבר על האיטיות שמשתלטת על הקצב הרצוי. עדיף לא להגדיר לוחות זמנים, כפי שאתם רגילים; במקום זה, הוסיפו לתוכנית המוכרת כמה ימים, על-מנת שלא תתאכזבו או תתעצבנו.

הריקוד המשותף של אורנוס ויופיטר במזל דגים הגיע לשיאו בתאריך 4.1, ביום שהיה גם ליקוי חמה, מה שמאיץ, על-פי רוב, את איתני הטבע להוכיח את כוחם. בתחזית כאן במדור בתאריך 31.12 נכתב: "השילוב של היופיטר והאורנוס במזל דגים יכול להביא גשם (משאלה או תפילה), אולם במקומות המועדים לפורענות זה בהחלט עלול לגרום לשטפונות. יופיטר תמיד מגזים...". אנו עדים בשבועיים האחרונים לשטפונות באוסטרליה, המוגדרים כאסון טבע ענק. גם בברזיל יש שטפונות שגרמו למפולות בוץ. שוב אנו עדים לאיתני הטבע, המוכיחים לכולנו שגם מוכנות אינה מקטינה את חוסר האונים מולם.

כוכב מרקורי ופאלאס מגיעים גם הם לצמידות בתאריך 23.1. אלה יהיו על מעלת הליקוי חמה וישחררו אנרגיה שתחדד את החשיבה ותוביל לסיעור מוחות. שימו לב לרעיונות שלכם, לכתיבה של פרויקטים; אתם מצליחים "לצאת מהקופסה" ויכולים להפתיע את עצמכם ואת הסביבה. זהו יום טוב לישיבות עבודה.

אצלנו

כוכב יופיטר "מדליק" השבוע את ליקוי הלבנה, שהיה בתאריך 21.12 ו"משחרר" אנרגיה. אצלנו, מאז אותו שבוע בו התקיים ליקוי הלבנה, ש"סגר" על המארס המקודם של המדינה, זרם הטילים לסוגיהם ש"עף" מרצועת עזה הלך וגבר. ייתכן שהיופיטר, שבדרכו מגזים או מנפח מצבים, לטוב או לרע, עלול להגביר בהמשך את המטחים, מצב שעלול להחזיר אותנו אחורה, כמו אל האירועים שבעקבותיהם יצאה מדינת ישראל למבצע הצבאי "עופרת יצוקה".

מארס מסמל אנרגיה לוחמנית וההתפתחות יכולה להיות גם בדרך צבאית אחרת, או באזור אחר, באחת הרצועות לאורך גבולות המדינה (אולי בצפון?). כאן במדור כבר נכתב לא פעם שהירח המקודם מגיע להיבט מדויק עם כוכב מארס בהורוסקופ של המדינה, לקראת סוף חודשי ינואר-פברואר הקרובים, היבט המעורר תחושה של אי-נוחות רבה. נקווה שזה יסתיים רק במתח ולא מעבר...

האלימות והטרור יסלימו בהדרגה על בסיס עולמי. כוכב אורנוס, הבלתי צפוי, מגיע למזל טלה הלוחמני, בחודש מרס 2011 ובתאריך 3 באפריל, יגיע כוכב מארס למעלה אפס טלה, מעלה המשפיעה על העולם כולו. מארס יצטרף לאורנוס, מרקורי ויופיטר - כוכבים הנמצאים במזל טלה - והאש תוצת, תרתי משמע.

אירן, סעודיה ותימן, שהן מרכז לארגוני הטרור, יהפכו למקומות "חמים", מאחר שלא מעט מדינות בעולם יהוו יעד לאותם ארגונים.

לא פעם כאן במדור, הזכרתי שמבנה הכוכבים מגביר את המגמה הלאומנית, נושא שקיבל ויקבל כותרות בכל מקום ברחבי העולם; זו מגמה שרק החלה ותלווה אותנו לאורך כמה שנים. לפני שבוע, באריזונה בארה"ב, הרצח בכינוס פוליטי והניסיון לרצוח את הסנאטורית גבריאל גיפורדס הדמוקרטית; ואצלנו, אין צורך להרחיב, הנושא הלאומני, בשם הנאמנות, מקבל כותרות לא פשוטות, בכל שבוע כותרות חדשות.

הערה אסטרולוגית למחשבה

משרד החוץ הודיע על סכסוך עבודה ב-23.2.10 - היה זה בזמן שכוכב מארס היה בנסיגה. לאחרונה הם הסלימו את הסכסוך, היה זה בזמן שכוכב מרקורי בנסיגה. האם זו הסיבה שאותו סכסוך תקוע ואינו זוכה לאנרגיה שתניע את הבעיה להגיע לפתרון?

"המדע בלא דת דומה לפיסח, הדת בלי המדע דומה לסומא" [אלברט איינשטיין].

השבוע...

14.1 גם אלה מביניכם שהם שלווים יותר, מאבדים הבוקר את השקט הפנימי ומתבטאים בחוסר סבלנות. נסו להתמקד בסדר-יום מעשי יותר הבוקר. חוסר-ודאות או ביטחון או אולי חוסר מזומנים, גורם לכם חוסר אפשרות לממש רצונות או צרכים. נסו לאמץ משמעת עצמית, כך תוכלו למתן את אי-הנוחות הקיימת. המגמה היא להתגונן או להתפרץ אם אתם מרגישים מאוימים. בשעות הערב המאוחרות האווירה נוחה יותר ומאפשרת לכם ליהנות מכל מה שיש לכם או שהשגתם לעצמכם.

15.1 ייתכן שאתם מקבלים מידע שגוי בנושאים פיננסים. גם השמרניים שביניכם לא רוצים להישאר היום בשגרה. מצב הרוח טוב, יש מפגשים משפחתיים או חברתיים סביב שולחן המלא בכל טוב. הירח הבטל יהיה בשעה 14:46 עד שעה 15:23. המחשבה מציאותית יותר ועונה לתובענות שהתנחלה בחיי היומיום. יש לכם רעיונות מגוונים, אבל קיים קושי להתמקד באלה, המחשבות "עובדות" שעות נוספות ומעוררות דאגה המעוותת את המציאות.

16.1 יש לכם צורך להשתמש בדמיון כדי לקדם קשרים. ישנה תחושה של חוסר יציבות בנושא המשפחה, או בנושאים מקצועיים. הסבלנות יכולה לעזור ובהמשך היום יחזרו תחושות היציבות והביטחון, שיסייעו לכם להגיע להסכמות הדדיות.

17.1 ישנם מאמצים למצוא את האיזון בחייכם, אך האמביציות עלולות לגרום לכם לאבד כיוון. המציאות משתנה והופכת לאידיאליסטית, עם צבעים יפים, אבל בהמשך, חוסר שקט שוב משפיע על מצב הרוח וקשה להתמקד בנושא אחד. הנטייה היא להיות יותר רוחניים. הרגישות בעיקר סביב מטרות ותקוות שהתפתחו לאחרונה. הירח בטל משעה 19:53 עד שעה 21:29. מערכות יחסים משתנות ואתם מגיעים להסכמות העוזרות לממש את משאלות הלב שלכם.

18.1 הניסיון להתגונן רגשית מערער את ההיגיון והלוגיקה בשיחות שלכם, ישנם מאבקי כוח מנטאליים ואתם מרגישים שכל אחד חושב בדרך שונה מכם. חילוקי דעות לא נפתרים והחשדנות מתלווה לכל ויכוח, מה שגורע מהתוכן ומקשה להגיע ליעדים. סוד אותו אתם שומרים, יביא את ההזדמנות לה אתם מצפים לאורך זמן. הרגשות ממשיכים להשפיע על התכנים והתקשורת הופכת להיות מעורפלת. נסו לשמור על העקרונות שלכם, אל תוותרו על מה שאתם מאמינים בו.

19.1 האמוציות ממשיכות לנדנד אתכם בצורה מוזרה. מערכות היחסים שלכם גם הן מושפעות מהמבוכה הכללית ואתם מחפשים מקום להירגע. הלחצים והחשדנות ממשיכים, אתם מרגישים צורך להשתלט על עצמכם. ניסיון להעריך מצבים בעזרת אינטואיציה עלול להטעות, השתחררו, תנו לעצמכם לבטא את מה שאתם מרגישים יותר בקלילות, השתלבו במקום בו אתם יכולים להיות אתם בלי הצגות ומניפולציות. הירח בטל משעה 23:22 עד שעה 00:16 אחרי חצות.

20.1 השתחררו והיו פתוחים לקבל היום בחזרה הרבה דברים שמגיעים לכם. הביטחון חוזר אליכם ומחזק את ההשראה האישית, יש כאלה שיבטאו כמה משפטים בדרמטיות כדי לקבל תשומת לב, אחרים יתנהגו בצורה משונה כדי להיות באור הזרקורים. האהבה חוזרת לחייכם, רגועה ויציבה, ובן הזוג מעניק ביטחון. מתנו את עצמכם, לא צריך להגזים בדרישות או בציפיות.

21.1 הדרך בה אתם מתבטאים, עלולה להיות קצת מגושמת, הדאגה מרגשות שליליים משפיעה על התנהגותכם ומצב הרוח משתנה תוך רגעים אחדים. נסו לשחרר את עצמכם, ביחרו בחופש לעשות מה שבא לכם, קחו מה שאתם חושבים שאתם רוצים, או את מה שמגיע לכם. הירח בטל משעה 20:54 עד שעה 01:10 בלילה אחרי חצות.

כלכלה ושווקים

כוכב יופיטר נכנס השבוע למזל טלה ואורנוס, יגיע בעקבותיו אל מזל טלה בחודש מרס. הניסיונות לשפר את הכלכלה בעולם יודגשו בתקופה הבאה. מזל טלה מסמל התחלה חדשה וזה יביא לתקופה טובה, השווקים יגיבו בשמחה גדולה, בעיקר עם היופיטר עכשיו, אלא שעדיין לא יצאנו מהמעגל, המבחן יחזור בשנת 2012, אך בינתיים, "אכול ושתה", יהיה מרגש מעניין מאתגר.

באפריל 1927, כשהצמידות בין יופיטר ואורנוס הייתה בטלה, הדגש היה על תרבות הבילויים, בידור והנאה. אז הייתה קפיצה אדירה בכל נושא התקשורת, טלוויזיה וסרטים עם דיבור, קולות ומוזיקה - כך שמדובר בהתפתחויות טכנולוגיות מתקדמות שהיו אז ויש להניח, שגם בעתיד הקרוב, נתבשר על תגליות טכנולוגיות חדשות, התפתחויות ברפואה, בתקשורת, או משחקי מחשב חדשים. הקידמה מגיעה לכל תחום, זה דבר שאי-אפשר לעצור וכדאי לחפש השקעות תואמות, לאלה מכם שיש חשיבה יצירתית לטווח ארוך.

המיתוס שהשווקים תוססים ומשתפרים, מעיד גם שהכלכלה משתפרת, יתפוגג בתוך שנה, לכן כדאי להיות זהירים. מחירי הנפט ימשיכו לעלות וישפיעו על המחירים של מוצרי הקיום, כלומר מצב של אינפלציה. מחירי המזון, האנרגיה והתעבורה יעלו, וייתכן מאוד גם מחסור במוצרי מזון בעתיד הלא רחוק.

ההשקעות הטובות הן בסחורות (commodities), בזהב ובכסף, למרות שגם באלה נראה תנודות מחירים. בינתיים, עד התאריך 17.1, השווקים נחמדים יותר.

מערבולת בלבנון

לבנון, השכנה של מדינת ישראל בצפון, שוב נכנסה למערבולת, בעזרת הכוכבים נפטון על ציר 1-7, אורנוס 5-11 ואורנוס/נפטון על ציר 6-12. אלה מעידים על חוסר-ודאות, התרופפות של מסגרות, דינאמיקה שאינה מאפשרת מציאות ברורה והחלטית. הניסיון ללכת נגד הזרם ונגד מה שנחשב נורמטיבי, יוצר חוסר ביטחון.

למעשה, הניסיון ליצור יציבות בלבנון במהלך השנה הקרובה נראה בלתי אפשרי. מצב כוכבים זה מאפשר הסכמות זמניות בלבד, פשרות ואילוצים; לכן הבלגן המתמשך, בעיקר עם הכוכבים על הציר 6-12, המעיד שהחלק הבעייתי הוא ההבדלים המנטאליים בתרבויות שמאפיינים את אזרחי לבנון, מצב שאינו מאפשר אינטגרציה. כוכבים על ציר 6-12 מצביעים על דיסאינפורמציה, פעילות מאחורי הקלעים שנועדה ליצור סיטואציות מכשילות בכוונה.

תאריך:  14/01/2011   |   עודכן:  14/01/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארבעה ספרים חדשים על המדפים "סעודה אצל המלכה" - סיפור + קומיקס מאת רותו מודן "האריה והעכבר" - משל קלאסי של איזופוס "החקיין" - ספר למבוגרים + כישרון מופלא של המחבר דייוויד בלבין "בלעדיה" - נובלה קצרה + גבר ספרדי מאת אנטוניו מוניוס מולינה קריאה נעימה
14/01/2011  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
אם, במוקדם או במאוחר, תהיה כאן רעידת אדמה, יהיו לפחות 700 משפחות שיוכלו, כנראה, לישון פחות או יותר בשקט: אלו הם האנשים שבעשרים השנים האחרונות קנו מחברת אוסטק-שמיר, בבעלות דרור שמיר, בתי פלדה. "הבתים שלנו" - אומר שמיר, בראיון ל-News1 - מוגנים מפני סכנת רעידת אדמה. הפלדה היא חומר חזק וגמיש, שיעמוד בזעזוע".
14/01/2011  |  אלעזר לוין  |   כתבות
הילכדותם של נוסעי הרכבת לירושלים בקרונות בוערים, לפני כחודש, אינה מפתיעה את מ', נוסע ותיק בקו ב"ש-ת"א. לדבריו, דלתות שלא נפתחות הן תופעה קבועה ברכבת. "בקרונות יש דלתות שמוצמדת להן מדבקה 'נא לפנות לדלת אחרת, הדלת לא פעילה'. מישהו חושב לטפל בדברים האלה?"
14/01/2011  |  אבינדב ויתקון  |   כתבות
כבר שלושה חודשים וחצי שקולות הדחפורים שוב נשמעים ביישובי יהודה ושומרון. לאחר עשרה חודשים של הקפאת בנייה, נשמעים הטרטורים הללו כמעט כמו מוזיקה עבור האוזניים המקומיות. העובדה כי הקפאה נוספת ירדה בינתיים מן הפרק מצליחה גם היא להעלות קצהו של חיוך, שנעלם די מהר תחת החשש מגזירות עתידיות. ברשויות העירוניות אומנם מחכים עדיין ששר הביטחון יחתום על אישורי השיווק, שיאפשרו גם להם לבנות לאחר שנים של קפיאה על השמרים, אבל ביישובים בהחלט בונים.
13/01/2011  |  הודיה כריש-חזוני  |   כתבות
כתבתי כאן לא פעם על מאבקי הבדואים בנגב, בדגש ההריסות החוזרות ונשנות של הכפר אל-עראקיב ("אל-עראקיב נהרס בפעם ה-8 - יש היגיון בשיגעון?", 24.12.10; "אל-עראקיב - עקירה או הכרה", 15.10.10; "הריסת הכפר הבדואי אל-עראקיב - אין דין ואין דיין?", 24.7.10, ועוד). ברבים מהמאמרים הללו הזכרתי את ידידי מזה 35 שנה נורי אל-עוקבי. נורי נאבק שנים רבות למען זכויות הבדואים. בשנות השבעים הוא רתם גם אותי למאבק, ארגנו 70 יהודים שהדרימו לכפר חורה לשישי-שבת, ויחד בנינו גן ילדים - תושבי הכפר לא עשו זאת לבדם, מפחד "הסיירת הירוקה". אגב, הצריף שהקמנו עומד עד היום. נורי הפך, עם השנים, ליושב-ראש האגודה להגנה על זכויות הבדואים, והוא מנהל מאבקים אזרחיים רבים בעניין, בבתי-המשפט ובשטח.
13/01/2011  |  נפתלי רז  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il