|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

מנהיג באהבה, או לא מנהיג בכלל

עמיר פרץ נכשל אומנם כשר ביטחון אך הצליח ויכול להמשיך בהצלחה זו גם היום בשמשו פה לחלשים ובמציאת פתרונות סוציאליים. עשייתו תופרה רק מעשייה של אהבה השקעות בשווקי אירופה ובארה"ב - כדאיות? אי-שקט ביטחוני לקראת יולי-אוגוסט טיפ כלכלי לאנשי עסקים ויזמים תחזית אסטרולוגית לשבוע 17.6.11-10.6.11
10/06/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
עמיר פרץ. המדינה היא ביתו [צילום: AP]

בתאריך 12.6 כוכב סאטורן נעצר וחוזר להילוך קדמי, ובעקבות כך צפוי עומס עבודה. אולי תרגישו שלקחתם על עצמכם אחריות רבה, או שעליכם לסיים בזריזות עבודות או מטלות, מאחר שהמועד הסופי להגיש אותן הגיע מהר מדי ובדרך צצו מכשולים בלתי צפויים, ולא ציפיתם שכך יקרה. שגיאה שנעשתה בזמן שעבדתם, עלולה לצוץ ולהביא לתוצאות לא רצויות. לכן, זיכרו להתחיל מוקדם יותר ולצפות את האפשרות לדחיות. מבנה הכוכבים השבוע גורם ללוח זמנים מתסכל מאוד, בעיקר לאלה מכם שיש כוכבים במזלות הקרדינאל/יוזמה או מזל האופק נמצא שם (טלה, סרטן, מאזניים וגדי).

השבוע אתם חווים חוויות חדשות, שיעורים מהם אתם לומדים איך להתנהל עם מערכות היחסים החשובות בחייכם, בלי לגלוש לאמוציות. בחודשים האחרונים עשיתם הערכה מחדש ולמדתם על הדרך בה אתם מתחברים עם אחרים, ואיך הקשרים האלה עוזרים לכם לממש את היעדים שלכם. כעת, לאחר הסקת מסקנות על אודות אותן מערכות יחסים, תדעו מי מתוך כולן חשובה יותר.

ליקוי לבנה מלא צפוי בתאריך 15.6, במעלה 24 בקשת. שוב תזכורת: חשוב לא לעשות החלטות משמעותיות בשבוע שלפני מופע ליקוי הלבנה, מאחר שאלה לא יתממשו כפי שתוכננו.

מבנה הכוכבים בו משתלב הליקוי יוצר אי-שקט אצל חלק מכם, ואילו אחרים ירגישו שאינם יכולים לעשות דבר והם תקועים, או ההפך - מתפזרים לכל הכיוונים. הבהירות תגיע אם תבינו שלפנינו תקופה בה נדרש לשמור על גמישות תקשורתית, למצוא את האמת בין הנתונים הסותרים זה את זה, בכל מסגרת אפשרית. אין ספק שזו תקופה שבה יש הרבה מן הלא צפוי, הדמיון פרוע יותר ויש נטייה לקפוץ למסקנות שבכוחן לתדלק את הפחדים, הגורמים להחלטות או להתפתחויות נמהרות ומוטעות. הנטייה לפעול ולעשות פעולות כדי להחזיר את הסדר לחיים, או לנסות לחזור לשליטה, היא טעות. אל תנסו לקבל החלטות לצאת לכיוון חדש, עדיף להמתין עד אחרי התאריך 18.6. ההמלצה היא לתת לאנרגיה להירגע לפני שאתם נעים לדרך חדשה. אנו בתקופה בה האמוציות שולטות על הדרך בה אנו מתפקדים, מדברים וחושבים.

לאורך חיינו אנו מגיעים לצמתים רבים ואז עלינו לעשות בחירה בכל פעם מחדש. נסו להירגע, הבחירות הן אישיות ועכשוויות, לאו-דווקא החלטות על שארית חייכם. ההחלטות שתעשו תומכות בנשמה ומאפשרות לכם לצמוח, לזרום ולהשתלב בפרק הבא שתכתבו בקורות חייכם.

כוכב ונוס יפגוש בנקודת ליקוי חמה בתאריכים 19.6-18.6 וישחרר אנרגיה. מאחר שזה קורה במזל תאומים, נוכל לצפות לתקשורת נעימה יותר ברמה הבינאישית לצד פתרונות לעימותים שהתעוררו בגלל חוסר הסכמה.

אפשר לצפות לחדשות בנושא הכלכלה, בעיקר בכל הקשור לנדל"ן.

עד התאריך 19.6 מבנה הכוכבים יביא להפתעות רעיוניות ויצירתיות, אבל ייתכן גם שאלה רעיונות מסוכנים (כמו שנכתב לעיל - הדמיון פרוע). נשמע הצהרות רדיקאליות-קיצוניות מפיהם של פוליטיקאים במקומות שונים בעולם, אפשר גם שנשמע רעיונות נמהרים מדי. צפו לאירועים שיהיו רמז מקדים למה שעומד להגיע לתוך חיינו במהלך 2012.

לאירועים שיתרחשו ברבעון הזה (23.6-15.6) תהיה משמעות גדולה יותר, זה נכון בעיקר לגבי נסיעות או טיולים והתחום התקשורתי.

החודש, המושפע מהליקויים, יצא שר החינוך בהצהרה על שינויים במועדי החופש, קיצור החופש הגדול והארכה של החופשות בתקופת החגים. תוך זמן קצר, לאחר תגובות נסערות של כמה הורים וחברות נסיעות, הבין שהקדים את זמנו בקבלת ההחלטה ושלוח הזמנים צריך להשתנות. לא מפתיע! נאמר כאן בכתבות האחרונות - בחודש שבו יש ליקויים, ההחלטות שמתקבלות אינן מביאות את התוצאה הרצויה ויש לשנות אותן אחר-כך. גם לוח הזמנים משתנה ומעוות את התמונה.

כמו-כן, סיום ההתפקדות במפלגת העבודה מושפע מהליקויים, "ארגזים" עם טפסים חתומים של מתפקדים חדשים. כמה לדעתכם יישארו באמת חברים במפלגה אחרי שהמיפקד וההצבעה ליו"ר המפלגה יסתיימו? מאחר שיש עוד ליקויים לפנינו, נשמע בקרוב עוד כמה "סיפורים" והצהרות בנושא, כאלה שבין נקודת ההתחלה והסוף יביאו למשהו אחר.

הזן הקטלני של החיידק אי-קולי בגרמניה: כוכב נפטון מסמל מחלות זיהומיות ואינפקציות, וכוכב סאטורן מסמל לחץ, סחיטה ומיצוי. השילוב בעצירה של אלה, מדגיש את הפגיעות הרבה בבריאות ואת חוסר היכולת לזהות את המקור לחיידק החדש. אבל זה כוחו של נפטון, יוצר בלבול וכאוס, אחד מאשים את השני ואיש לא יודע את הסיבה.

ועוד בגרמניה - מעברו של כוכב נפטון למזל דגים הביא איתו שם את העיסוק האינטנסיבי במערכות הגרעין היוצרות אנרגיה (לאחר האסון ביפן). ההנהגה שם החליטה החלטה פופולרית, לסגור את הכורים המסוכנים ולמצוא תחליף ליצירת אנרגיה בריאה. עם הנפטון זה נשמע יפה כל-כך, מעורר השראה, אבל באיזה עיתוי התקבלה ההחלטה.

נפטון הוא אל הים ובמזל דגים הוא מרגיש במיטבו, ומוכיח את כוחו פעם אחר פעם ו"דואג" שנבין זאת. לאחר הצונאמי הקשה ביפן, שמענו גם על שיטפונות במדינות רבות נוספות, לאחרונה בארצות הברית, והשבוע השיטפונות גובים חיי אדם בדרום ובמזרח סין. השיטפונות הללו, לצד איתני הטבע הרועדים (צ'ילה) שיש להם מה לומר. אלה ימצאו את הדרך להתבטא שוב בחודש הקרוב, בעקבות ליקויי החמה והלבנה.

המצב הביטחוני

ליקוי הלבנה בתאריך 21.12.10 "סגר" על כוכב מארס המקודם של מדינת ישראל. הרמז היה ברור, שכאשר הליקוי הזה יתודלק, אפשר יהיה לצפות למתחים ביטחוניים וצבאיים. ואכן, כשכוכב מארס במעבר הגיע למעלות האחרונות של מזל דגים, בסוף חודש מרס 2011 ובימים הראשונים של חודש אפריל, החמאס "התעורר" ומטחי טילים עפו לכיוון ישובי הרצועה, עד שצה"ל הסביר להם בדרכו "עד כאן" ואז חזר השקט היחסי.

עתה קשה להתעלם מהגעתו של כוכב מארס למזל תאומים בתחילת חודש אוגוסט. בין התאריכים 4.8-29.7 צפוי שוב אי-שקט, שוב המתחים הביטחוניים עולים למעלה.

המארס ידליק את המפה של המדינה כמה פעמים, עם סיכונים לאורך חודש אוגוסט. הימים 11.8-6.8 אינם נחמדים ולמעשה מסוכנים בהרבה מקומות בעולם.

השבוע...

10.6 יש לכם צורך במרחב, להתרחק מבן/ת הזוג או השותף/ה או מהתחייבות. אתם מוטרדים או בדיוק ההפך - מוקסמים מאילוזיה או מהתפכחות. חיפשתם את האהבה האידיאלית והתאכזבתם, נסו לחזור למציאות. מערכות יחסים עסקיות גוררות מאבקי כוח. נסו לשמור על עצמאות ולא להיכנע ללחצים מיותרים. העדיפו את הסביבה המשרה עליכם הרמוניה. מידע שמגיע אליכם יוצר מציאות חדשה בתוך רגע אחד. מפגשים נחמדים פותחים אתכם לעושר חברתי ומשפחתי בשעות הערב.

11.6 יש נטייה לעצלות או גלישה לחלומות בהקיץ. הצורך הוא בחברה ובמפגשים היוצרים עניין הדדי, והקשרים משפיעים על מצב רוח נחמד. הירח בטל משעה 11:02 עד למחרת, יום ראשון בשעה 03:33 לפנות בוקר. נסו להימנע מכעסים, כאלה הגורמים לסובבים אתכם להתרחק מכם. העקשנות גורמת להתנהגות המדמה אתכם לפיל בחנות חרסינה.

12.6 אתם מתעוררים עם אנרגיה, אבל אין לכם סבלנות לאיש. חוסר מנוחה מקשה עליכם להתארגן וכל ניסיון להסביר את עצמכם מסרבל יותר את המצב. כעס ותרעומת לא נעימים קיימים ברקע. נסו להשתחרר, לקחת אחריות ולהתחלק במטלות. בשעות הערב, נסו לתקשר עם חברים וידידים, לספר ולהסביר מטרות וכוונות, השתדלו להישאר צמודים להיגיון, אולי כך תמצאו פתרונות לבעיות שצצו לאחרונה.

13.6 ייתכן שתגיעו למסקנה שאתם צריכים לקחת פסק זמן מהתחייבויות. הזרמים מתחת לפני השטח עוזרים לכם להשתלט על המתרחש, אבל המתח נשאר. נסו להשתמש קצת בהומור, שלבו אותו בשיחות, בעיקר אם יש לכם קושי לבטא את רגשותיכם. הירח בטל משעה 20:42 עד למחרת בשעה 05:38 בבוקר.

14.6 קיימת תחושת מבוכה. אתם רוצים חופש ומעדיפים אותו יותר מנכסים חומריים. אתם מחפשים הרפתקאות חדשות והלחצים דוחפים אתכם לעימותים מניפולטיביים, עם רצון לנצח בכל מחיר. מיצאו חבר לארוחה משותפת, כדי להוציא את כל מה שהצטבר בתוככם, חפשו עזרה ממישהו שאתם בוטחים בו, כדי לראות נכון את המצב וכדי לקבל החלטות כלכליות נכונות. המגמה האמוציונלית יוצרת מצבים מתסכלים, נסו לשמור על שיקול דעת, בגרות בגישה תביא ליציבות יחסית.

15.6 ליקוי הלבנה צפוי בשעות הערב המאוחרות, אך יורגש במהלך היום, כאשר מצבים חסרי ההיגיון יצוצו. יש תחושה שהכל מעקצץ, אתם עומדים בפני אפשרויות אינספור, אבל כל אחת סותרת את השנייה והתחושה העיקרית היא שמישהו מאתגר אתכם. נסו לשמור על מחשבה בהירה, היו ערניים ככל האפשר והכי חשוב - דחו כל דבר למחר. אל תיתנו לאיש לדחוף לכם רעיונות שאתם לא יודעים מאיפה אלה צצו. העולם הרגשי של כולנו סוער.

16.6 הירח בטל היום משעה 06:29 בבוקר עד שעה 08:59 בבוקר. יש נטייה לנוסטלגיה, סנטימנטליות ורגישות. הבוקר יש מזל טוב, השפעה מבורכת על כל מה שתנסו לעשות. ייתכן שאתם חושבים שהביטחון שלכם נמצא במבחן, מישהו מנסה לערער את התוכנית המקורית, התרכזו במה שחשוב לכם, כך תשלטו בתהליכים. אל תערבו את הצד הרגשי עם חוסר אחריות, רסנו את עצמכם. נסו למצוא את הדרך להתפייס בתוך מערכות היחסים שנפגעו בימים האחרונים.

17.6 האינטואיציה במיטבה, ביטחו בחושים שלכם. הצד המעשי עוזר לכם להתקדם בלי להיות במבוכה, המשיכו בהחלטיות, אל תדחפו אחרים בכוח לכיוון שאינם רוצים להיות בו, התמקדו במה שחשוב לכם. גישה חיובית תביא שמחה ותמורה, אותה תחוו בעתיד הקרוב. אחריות ובגרות משתלבות היום ביחד, עוזרות לכם לקבל התחייבות ולבנות מערכת יחסים טובה על בסיס אמון.

טיפ חשוב לאנשי עסקים, יזמים ועוד

כוכב מארס יהיה במזל בתולה ויתחיל בנסיגה מחודש ינואר 2012 עד אפריל 2012 (כולל). זה הזמן שבו מומלץ לא להתחיל עסקות חדשות, עסקים חדשים או עבודה חדשה. בחודש מאי 2012 כוכב ונוס יתחיל בנסיגה שתימשך עד תחילת חודש יולי. וונוס קשורה לכספים, פיננסים, ניירות ערך וגם לנושאי היופי, הקוסמטיקה והאמנות לכל גווניה. לכן אלה מכם שיש להם תוכניות ארוכות-טווח, נסו להתחיל לממש אותן עד סוף 2011, או רק מאמצע הקיץ, בשנת 2012. כשנתקרב למועדים הללו, יגיע גם ההסבר והפירוט ברשימות כאן.

"החברה מורכבת משני מעמדות: אלה שיש להם יותר ארוחות מאשר תיאבון ואלה שיש להם יותר תיאבון מאשר ארוחות" [ניקולאס שאמפור].

כלכלה ושווקים

בשבוע הקרוב כוכב סאטורן משנה כיוון, מצב יותר עגמומי ולא משמח, עם סבירות גבוהה שהבלבול ימשיך לצבוע את השווקים וישפיע על הכיוון הדובי.

בנוסף, חזרתו של נפטון יוצרת כוחות מנוגדים, האחד לחפש מהמקום הכי עמוק בתוכנו את הרוחניות וההבנה, מה שהופך לחמלה, לאכפתיות וגם לאהבה אוניברסלית; וממקום אחר, להאשים אחרים בטעויות הגורמות לסבל, דחף לא נשלט למצוא את השעיר לעזאזל, ובדרך הזו לפזר שמועות המבוססות על הסברים מוטעים. מצד אחד נדיבות ועזרה, ומצד שני היסטריה והתנהלות מגושמת, עם מידע מוטעה מכוון.

יש להיזהר ממי שמוסרים לכם נתונים, שימו לב למה שאומרים והעדיפו רק את אלה המוסרים אינפורמציה שניתן לבחון את מהימנותה. לאלו הדואגים להפיץ מידע מוטעה בכוונה, צפויה תוצאה מביכה ומשפילה.

כוכב נפטון משפיע לכיוון של חוסר היגיון, ובימים האחרונים המעבר של כוכב ונוס לתאומים עזר לערפל את כל התמונה. העצירה של כוכב סאטורן יוצרת תחושה כאילו שני אלה בצמידות. כוכב נפטון מכניס אותנו לארץ החלומות, ואילו הסאטורן מציג חלום בלהות. בשני המקרים זיכרו בבקשה, זהו רק חלום.

סימן שאלה עתה הוא מה יתרחש בהמשך, כשהשמש תעבור למזל סרטן ותיצור את הריבוע של ה-T עם האורנוס, סאטורן ופלוטו.

אלה מכם העוקבים אחר ההודעות של המנהיגות הכלכלית בארה"ב מבינים שלמרות הניסיון להישמע אופטימיים, הם בצרות. משיכת היתר, ההלוואות מקרנות הפנסיה של עובדי הפדראל וחוסר היכולת להגיע להסכמות על תקרת החוב.

המתחים הפוליטיים בעולם משפיעים על התנהגות המשקיעים, והפחד מוליך אותם למשוך מזומנים. השינויים מגיעים מהר יותר ממה שחשבו, בעיקר עם הכוכבים אורנוס ופלוטו.

יש חוסר-ודאות. התחושה שמתקרבים אל הקצה מביאה הצהרות, כשברננקי אמר לפני שבוע: "איש אינו יודע כיצד מעשי ידיו של אדם יובילו לתהום". ובימים האחרונים גם מסביר שההתאוששות אינה עונה לציפיות. איטית מדי.

אנחנו כבר יודעים שמעברו של כוכב פלוטו במזל גדי אינו משאיר אבן אחת לא הפוכה, כלומר "עונש" מגיע לאלה המנהלים את המערכת הבנקאית שם, מאחר שלא עמדו בהתחייבות שלהם כלפי הממשל והציבור. ההבטחות שלהם אכזבו את הציבור האמריקני. כוכב פלוטו במזל גדי מקבל אחריות! זה מבטיח שהנתיב הנכון יימצא בכל דרך אפשרית ורק אחרי זה תגיע ההתאוששות והמרפא. הרמז ברור, זמנם של אלה הנמצאים בתפקידים הבכירים בכלכלה בארצות הברית, אלה שהבטיחו גדולות ונצורות, מסתיים.

לא רק השווקים במשבר, גם הדולר נמצא באלכסון כלפי מטה לאט-לאט. בכתבה שפורסמה כאן בתאריך 6.5.11 צוין שחודש יוני יקבע לאן פני הדולר.

ליקוי החמה, הצפוי בתאריך 1.7, ישפיע על נשיאת אירלנד, מארי מק'אליס, שנולדה בסוף יוני 1951. השנה הקרובה תהיה מלאה בהפתעות עבורה, מה גם שליקוי הלבנה משפיע בהורוסקופ האישי שלה. הבעיות הכלכליות באירלנד ממשיכות, מקשות עליה ועל תפקידה. המשבר הפיננסי שם לא הצטמצם, והלחץ ימשיך גם לתוך שנת 2012. אורנוס/פלוטו יביאו לשינויים גדולים במצב הכלכלי והמדיני שם, אבל כל זה בתנאי שילווה בשינויים דרמטיים.

כל זה לא קיים כאן בישראל. אלא שהנטייה של המשקיעים לפזול לשווקים באירופה ובארה"ב גורמת להם להעתיק את דפוסי ההתנהגות, במקום להישאר עצמאיים. חבל.

עמיר פרץ ומדינת ישראל

עמיר פרץ בן מזל דגים, עם אופק במזל דלי. פרץ יוצר תנאים שבהם יוכל לבטא את עצמו במקוריות, עם פריצות דרך רעיוניות. חולשתו היא בכך שהוא מאמין שרק הוא יודע מה נכון למדינת ישראל ומצפה שבבוא היום יבינו את המשמעות של המסרים שהוא מנסה להעביר לציבור. הוא מכוון את דבריו לאותו מכלול שיש לו מכנה משותף איתו, בכוונה ליצור אווירה שוויונית. בסיס המפה שלו במזל שור צמוד לשמש של מדינת ישראל, כלומר, הוא מתחבר לרגש ולתחושות, דרך הריחות המוכרים. הוא מרגיש שמדינת ישראל היא ביתו! לכן מנסה לטפח את הבית בדרך שהוא מאמין שהיא נכונה.

עוד היבט מעניין, הוא נקודת האופק של ההורוסקופ של עמיר פרץ, שנמצאת על הנקודה הדרומית של מפת המדינה. גם השילוב הזה מחזק את התחושה שלו שחייו במדינה מעניקים לו בית וביטחון. הוא מרגיש מוגן בתוך מציאות מוכרת, העוזרת לו להתקדם ולקדם את ה"אני מאמין" שלו. הוא מודע לכך שעליו להתאים את רצונותיו לערכים ולמסורת השורשית הבסיסית של המדינה. גם כאן הוא משקיע אנרגיה ומאמץ אישי בגלל שאיכפת לו לשמור על בסיס קיומה (ערכים?) של המדינה.

הירח של עמיר פרץ במזל אריה, צמוד לסאטורן בהורוסקופ של מדינת ישראל - צמידות לא קלה. סאטורן דורש אחריות, רצינות מחד-גיסא, ומגונן מאידך-גיסא - מה שמדגיש את הצורך שיש לעמיר פרץ להיות במקום הנותן לו הרגשה בטוחה. השילוב הזה מבטיח הדדיות בעשייה, אם כי מצידו של הסאטורן יש קרירות כלפי בעל הירח. סאטורן אינו רגשן, לכן פרץ צריך ללמוד להתבטא מתוך משמעת עצמית, בלי להשתפך ברגשנות למרות שחשוב לו להוכיח שאיכפת לו ממה שקורה בארצנו הקטנה, בכל הרבדים החברתיים.

אורנוס במפה של פרץ נמצא על הוונוס במדינת ישראל. לאורך הדרך, עמיר פרץ כיו"ר ההסתדרות, וגם כחבר כנסת, דאג לשפר את מצבם הכלכלי של העובדים, גם אם דרכו לא הייתה תמיד נוחה (שביתות), היו לו הישגים, והחוק האחרון להעלאת שכר המינימום, ייזקף לזכותו, גם אם יתקבל על-ידי ממשלה אחרת ושר אוצר שלא ניהל איתו את המו"מ. עמיר פרץ הוא אביו מולידו של החוק, לו יש זכויות יוצרים. יש להניח שאם יחזור אי-פעם לתפקיד בעל השפעה, יהיה עליו לזכור לקבל על עצמו רק מה שכרוך בנושאים כלכליים וחברתיים (ונוס) כי באלה אין ספק שיטביע את חותמו במובן החיובי לחברה הישראלית.

מעניין במיוחד לראות שזנב הדרקון בהורוסקופ האישי של פרץ נמצא בצמידות למארס של מדינת ישראל, וההפך - גם כוכב מארס של פרץ נמצא בצמידות לזנב הדרקון במפה של מדינת ישראל.

עמיר פרץ התפתה לקבל את תפקיד שר הביטחון בשנת 2006, בממשלתו של אולמרט. כוכב מארס מסמל לוחמה וצבא. ההיבטים האלה מחזקים את מה שכבר כולנו יודעים, זו הייתה טעות גדולה. הוא התפתה לקחת תפקיד עם כוח והשפעה, אלא שזנב דרקון שייך לעברו של האיש, כלומר הוא גלש למקום שאין לו פוטנציאל לאנרגיה חיובית - מצב שמביא להרס עצמי וגם לפגיעה במדינה. בתפקיד הזה הגורל רשם לו כישלון (למרות שאינו מודה בו). הוא היה צריך להתגבר על רגש ההתנשאות ולהתחשב באחרים. עתה עליו לחפש דרך לממש את מה שהוא מאמין בו (לפי מה שהוא מצהיר בפורומים שונים), למצוא פתרונות סוציאליים, להיות פה לחלשים במדינה, לזעוק את זעקתם של המקופחים, ולהביא לכאלה מזור ומרפא, גם אם הכוכבים לא תמיד נחמדים אליו. מקומו כמנהיג חברתי בעשייה של אהבה למען מדינת ישראל. זה המקום שבו מובטחת לו הצלחה.

תאריך:  10/06/2011   |   עודכן:  10/06/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
באוקטובר 2009 סיקרה סוכנות ידיעות מקור ישראלי את כנס היסוד של ארגון ג'יי סטריט, שפועל בוושינגטון בשיתוף עם הלובי הערבי בגבעת הקפיטול נגד מדיניות ישראל. ארבעה מתוך שבעת הדיונים בכנס נוהלו על-ידי בכירים של מרכז פרס לשלום, ובמהלכם הופץ מכתב מאת נשיא המדינה שבירך את המשתתפים על "שאיפת השלום" שלהם.
10/06/2011  |  דוד בדין  |   כתבות
המחזה בבימויו של רועי הורביץ מרגש בחשיפת מכלול הפרטים, שלא היו ידועים לציבור עד היום. ובנוסף - הודות לבימוי המופלא של השחקן והבימאי ששיתף בעבר פעולה עם השחקן רמי ברוך בהצגת "שעונים", ולמשחק המזהיר, הכנה, התופס אותך בגרון ומסובב לך את הבטן.
10/06/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אֲנִי חוֹצֵב אוֹתָך בְּגוּשׁ קָשֶׁה שֶׁל שַׁיִשׁ
10/06/2011  |  שושנה ויג  |   כתבות
באחד מביקוריי באירוע תרבות פגשתי במקרה בחורה גבוהה, נאה ביותר, יפה ומושכת את העין. הכירו לי אותה והתברר שהיא מבולגריה, אוהבת מאוד את ישראל, מתמצאת במסורת היהודית, מתעניינת בכל מה שקשור ומתרחש בארץ, למרות שאין לה כל שורשים יהודיים.
10/06/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
ההשפעה המזיקה של השמש ניכרת בשכבות עור רבות. בדרמיס היא פוגעת במבנה שרשרת הקולגן וכתוצאה מכך היא מזיקה לאלסטיות העור. היא פוגעת בכלי הדם וגורמת להם להיות שבירים, דבר המגביר את תופעת הקופרוז (נימי דם בולטים). באפידרמיס היא גורמת להתעבות לא שווה ולכתמי פיגמנטציה. כמו-כן, קרינת השמש פוגעת בהתנגדות העור ויכולתו להוות מחסום בפני מעבר המים, דבר הגורם להתייבשות העור.
09/06/2011  |  עידית גור  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il