חברת פרטנר זכתה בציון לשבח במסגרת הפרס הלאומי בתעשייה ובמסגרת פרס איגוד תעשיות האלקטרוניקה והמידע לשנת 2004
חיים רומנו, משנה למנכ"ל פרטנר ציין היום, כי החלטת ועדת פרס האיכות הלאומי בתעשייה להעניק לחברת פרטנר ציון לשבח במסגרת איגוד תעשיות האלקטרוניקה והמידע, למרות שהחברה היא חברת שירות, הינה ביטוי לכך שחברת פרטנר היא לא רק חברת השירות הטובה ביותר, אלא גם חברת השירות האיכותית ביותר בישראל.
עוד הוסיף רומנו, כי איכות ושרות, הינם ערכים המצטרפים לשורת ערכים המלווים את העשייה בפרטנר מיום הקמתה, בפעילותה היומיומית, והם אלה שבאו לידי ביטוי בכל שלב בתחרות.
בטקס חגיגי שהתקיים היום במלון דן פנורמה העניק מר אהוד אולמרט, שר התמ"ת והתקשורת ומ"מ ראש הממשלה את פרס הציון לשבח, לחיים רומנו, משנה למנכ"ל.
על הזכייה:
מכון התקנים הישראלי, בחסות משרד המסחר והתעשייה, התאחדות התעשיינים ואיגוד תעשיות האלקטרוניקה והמדע, מקיימים כבר יותר מעשור תחרות לאומית לאיכות בתעשיה.
לפני כחמש שנים עודכנו הקריטריונים של הפרס ומניהול לאיכות כוללת עברו לניהול איכות למצויינות עסקית. מטרת הפרס הינה "שיפור רמת הניהול בארץ על מנת לחזק את רמת התחרותיות של החברות התעשייתיות".
יצויין כי ההחלטה התקבלה לאחר שלושה שלבי בחינה וסינון בהם הוכיחה החברה בכל פעם מחדש מצוינות בכל מרכיבי העשייה גם בהתמודדות מול חברות תעשייתיות ומערכי איכות ותיקים.
קריטריונים לזכייה
הפרס שכותרתו ניהול איכות ומצויינות עסקית, מוענק על סמך הצלחה בפרמטרים משמעותיים וביניהם:
דגש על ההצלחה העסקית של החברה ואיכות הניהול בחברה, מערך ניהול התהליכים וניהול המידע, דגש על מרכיבים חדשניים בהצלחה העסקית כגון: למידה, מהירות הגעה לשוק, גמישות ושיפור מתמיד בכלל התהליכים בארגון תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות.
גם התרומה לקהילה נכללת בקריטריונים, ועל כן נמדדת החברה גם בפעילויות התמיכה והשתתפותה בחיזוק הקהילה והחברה.