|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

שמות בממלכה

האם ממשלת בריטניה תיפול?; בהמשך לפרשת האזנות הסתר, שערוריות נוספות ייחשפו; וגם: האתגרים שיעמדו בפני רופרט מרדוק זהב - השקעה בטוחה ממשלת ישראל יציבה ובטוחה תחזית אסטרולוגית לשבוע 22.7.11-15.7.11
15/07/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

הירח המלא היום שם דגש על מחויבויות ואחריות, שישפיעו בתהליך קבלת החלטות, או על דרך החשיבה, לאורך השבועיים הבאים. הנטייה היא להביט לאחור על העבר ולנסות לתקן שגיאות, או לבחון את המצב על בסיס ניסיון העבר, כדי להחליט באיזו דרך לבחור על-מנת להתקדם ולבנות את העתיד.

הציר עליו נמצא הירח המלא קשור למשפחה, לבית, לביטחון והגנה. במידה שקיימת הרגשה שחסר בסיס, הירח המלא יכול להדגיש את החסך במערכת יחסים טובה, חוסר ביטחון כלכלי, או את הקושי להתחייב. המבנה הזה מחדד את הקוטביות בין אמביציה והישגים ארוכי טווח בתחום הקריירה, לבין החיים במסגרת המשפחה, בין הצרכים הפנימיים ובין הצרכים החיצוניים. זה מביא למצב בו אם מתרכזים בעבודה במטרה להתקדם, החיים האישיים נפגעים, או אפשרות אחרת - החיים האישיים מתערבבים בחיים המקצועיים ויוצרים בעיות.

כוכב מרקורי, השליח, יהיה בתאריך 17.7-16.7 על נקודת הביניים של אורנוס/פלוטו הכוחניים. זהו מיקום רגיש, שיאתגר את מפת רעידת האדמה ביפן, שהתרחשה בתאריך 11.3.11. לפי משנתו של האסטרולוג המיתולוגי אברטין, נקודת ביניים זו מתארת תהליך של טרנספורמציה, התמוטטות הסדר הישן ובנייה והתחדשות, כלומר מהפכה. המעבר של מרקורי יוצר חשיבה אינטנסיבית וחסרת מנוחה, לצד פעילות יצירתית. האדם בלתי נלאה, מלא בתושייה, פועל ויוזם כדי לקדם תוכניות חדשות.

אלה מכם שיש להם ציר בהורוסקופ האישי, או כוכב אישי, על המעלה ה-20 באחד מהמזלות הקבועים: שור, אריה, עקרב ודלי, יכולים לצפות לשינוי משמעותי או למהפך פתאומי בחייהם. אבל זיכרו את המובאה מתוך ה"איי צינג": "אם האחד מבין את החוק של השינוי, יש לו יותר שליטה על גורלו". או בשפה פשוטה: מי שמבין, מקבל וזורם עם חוקי הקוסמוס, קל לו יותר.

סביב התאריך 19.7 נכון לפתח רשת קשרים עסקיים וחברתיים. זה יום טוב להפצה, להוציא לאור רעיון או פרסום.

הזמנים האלה מתארים תנועה של אנשים אל מעבר לגבולות של עצמם, כך שאפשר שזה הזמן הנכון לצאת מהמעגלים בהם אתם נעים סביב עצמכם. הניסיון כעת להתרכז בנושא אחד אינו מוצלח, האנרגיה מתפזרת. יש דחף חזק להגיע ולגעת במשהו גדול יותר. אל תהיו "דביקים".

אצלנו

לידיעת האופוזיציה, מבנה הכוכבים על המפה המשולבת של ממשלת ישראל ומדינת ישראל, בהורוסקופ שנקרא קומפוזייט, מבטיח יציבות לאורך השנה הקרובה עם מבנה יציב של כוכב פלוטו על ציר 4-10, ונקודת האמצע של אורנוס ופלוטו על ציר 4-10. אומנם לא פעם בחודשים הבאים הממשלה עלולה לעלות על מהמורות, אבל אלו יכולות לטלטל אותה אבל לא לגרום לתאונות.

השבוע...

15.7 הפער בין הרצוי והמצוי מאפיין את מה שתרצו לעשות היום. הירח בטל היום משעה 09:38 עד שעה 23:30 בלילה. אל תנסו מתכון חדש ברצון להפתיע את בני המשפחה בארוחת השבת, ביחרו במתכונים שכבר הוכיחו את עצמם ולא תתאכזבו.

16.7 השבת מתאימה למפגשים חברתיים, בלי לאבד את האינדיבידואליות. אתם פתוחים לשמוע אחרים, והשמחה והאופטימיות צובעות את האווירה. אל תחפשו היגיון במה שאתם עושים, הצורך באנשים בסביבה הקרובה, מרכז את תשומת ליבכם, ייתכן גם שבתוך המפגשים האלה צומח לו, כדרך אגב, רומן. יש אולי פנטזיה של הדמות האידיאלית אותה אתם רוצים לאהוב, אבל זה חלום ואתם צריכים לזכור שבמציאות היומיומית קשה מאוד לשלב חלומות.

17.7 יש כמה נושאים המסיחים את דעתכם וגורמים למבוכה. אתם חשים צורך לשמור על מרחב אישי. אם לא תעשו כך, או לא תעשו מה שאתם רוצים, תרגישו איך אתם "מתבשלים" באיטיות מבפנים. קיים פער בין מחשבה הגיונית ורגשית, אבל הצד הרגשי הוא דומיננטי יותר, לכן קשה לכם לשמור על האיזון בין חיי המשפחה וחיי החברה. הירח בטל משעה 15:22 עד למחרת בשעה 08:13 בבוקר. נסו להשתחרר מהחוקים שאתם חוקקתם בגלל השכנים, או בגלל "מה יגידו" אחרים.

18.7 החום משפיע על כולנו. הרצון הוא ללכת לשפת הים או להישאר בחדר הממוזג. הרגשות מועצמים היום, אתם רוצים את אלה שיקרים לכם סביבכם, אך אל תגזימו. הקשיבו לעצמכם, יש השראה המתעוררת כך פתאום, זרמו איתה. אפשר לקחת אחריות משולבת בחמלה, ולשפר את הנתונים היום. בשעות הערב העדיפו להישאר בבית עם המשפחה שלכם.

19.7 נסו להשתחרר מדאגה וצאו לחיים, נסו את המתכון שיש בו שמחה ואופטימיות, אהבה וחיבוק של חברים, או של בני משפחה. חוסר שביעות רצון גורם להערות עוקצניות, או שזו הדרך להכאיב לאלה הקרובים לכם. נסו את השקט והשלווה, פנו מקום לחוויות חדשות. היזהרו מההתלהבות הסוחפת אתכם להבטחות לא צנועות, שעלולות לעלות לכם הרבה זמן, אנרגיה וכסף.

20.7 הצהרות חסרות טקט מסתירות בעיה נסתרת, אך למעשה אתם רגישים מאוד וזה עוזר לרכך הערות מיותרות. אתם מחפשים את קרבתם של אנשים אהובים. הירח בטל משעה 14:13 עד שעה 19:26. בשעות אלה אתם יותר אסרטיביים, אבל מבינים שניסוח הדברים צריך להיות חיובי ומחבק.

21.7 ילדותיות מאפיינת את גישתכם הבוקר, אתם רוצים לממש את משאלות ליבכם כאן ועכשיו. רעשנות אינה תועיל לכם לבטא יוזמה או התלהבות ממשהו. ארוחת צהריים עם אנשים שאתם מבלים איתם ביום-יום, יוצרת קשר ייחודי. שימרו על רגישות, אם אתם רוצים משהו שהוא מעבר לידידות. אתם נוטים לגלוש במרחבי הדמיון הצבעוני, בשעות הערב המאוחרות, מה שאינו עוזר לכם להתרכז ולמקד מידע חיוני.

22.7 שימו לב לפרטים בתוכניות שאתם עושים. אתם מתעוררים משלב של חלום וצועדים בצעדים גדולים, גם מבחינה מנטאלית. הצורך הוא לשמור על עצמאות, לצד מערכת יחסים חברתית. קל לכם להתבטא בהתלהבות בחברת אנשים שאתם אוהבים, גם התגובות והתמיכה שאתם מקבלים משמחות ומעשירות אתכם.

כלכלה ושווקים

ליקוי החמה שהיה בתאריך 1.7 השפיע על המפה של בריטניה הגדולה, ואירלנד קיבלה את ה"בשורה" על הורדת הדירוג, מה שאינו מפתיע את אלו הקוראים כאן בכל שבוע. גם בבריטניה עצמה יש בעיה כלכלית מתמשכת, שראש הממשלה שלה מנסה לנווט, אבל אנגליה אינה קשורה לגוש האירו, כך שהתהליכים שם זוכים לפחות כותרות כלכליות בעולם.

בארצות הברית הבלגאן חוגג בשל משבר תקרת החוב, נושא שכתבתי עליו כאן בהרחבה כמה פעמים. בארה"ב פספסו את הזדמנות שהייתה בחודש מאי, כאשר כוכב ונוס, המסמל הסכמות ופשרות, היה בהרמוניה. עכשיו קיימת הזדמנות נוספת עד לתאריך 15.7, במידה שהקונגרס והרפובליקנים יסכימו לחתוך את ההוצאות, להעלות את תקרת החוב, וזאת מבלי להעלות מיסים, על-פי הצעתו של הנשיא אובמה. במידה שיגיעו לתאריך 2.8, כשכוכב מרקורי בנסיגה, כל הדינאמיקה תשתנה והתוצאה תהווה טלטלה גדולה לכלכלת העולם.

הפחדים משפיעים על התנודתיות בשווקים, ועולים "קולות" על קשיים במצב הכלכלי באיטליה וגם המצב ביוון עוד לא מושלם.

אנחנו תחת השפעת כוכב אורנוס במזל טלה, כך שיש הרבה רעש... חשוב לזכור שתחת השפעה זו שום דבר לא מתקדם לפי התוכניות, מאחר שיש אלמנט של הפתעה, ושוב צריך להיות מוכנים ללא צפוי.

הבחירה היא בזהב כהשקעה בטוחה. כוכב מרקורי ההליוצנטרי נכנס למזל קשת בתאריך 19.7 וישהה בו עד סוף החודש. מעבר זה ישפיע בעליות גם על מחירו של הזהב, וייתכן שהשווקים גם הם יגיבו בעליות.

סקנדל התקשורת בבריטניה, רופרט מרדוק והממשלה
דייוויד קמרון. ישרוד? [צילום: AP]

בתאריך 1.7.11 כתבתי כאן על השפעת הליקוי: "ליקוי החמה בתאריך 1.7 משפיע גם על בריטניה הגדולה ואירלנד, שההורוסקופ שלהן, נכון לתאריך 1.1.1801. גם השמש וגם הציר הדרומי מושפעים מהמולות של הליקוי, לכן אפשר לצפות לאי-שקט בבלפאסט, אבל לא נופתע אם יתעוררו גם בעיות המחלישות את הממשל במדינות האלה ובהמשך יגיע השינוי או המהפך עם המבנה של הכוכבים אורנוס ופלוטו. שקט לא יהיה באזור שם".

הסקנדל שנחשף באנגליה, בעקבות האזנות של עיתונאים באימפריה של רופרט מרדוק, גרם לאי-שקט ועדיין משפיע על הממשל, בראשות דייוויד קמרון. זו השפעה ישירה של הליקוי שהיה במולות לשמש בהורוסקופ של בריטניה. המעבר חשף בעיה פוליטית (הון-שלטון) בממשלה הנוכחית, שתשפיע על יציבותה ולא נופתע אם תיפול.

כוכב נפטון שאוהב סקנדלים, נמצא במקום בולט בהורוסקופ של בריטניה, וכוכב מרקורי (תקשורת) המקודם הגיע למנעד מתוח איתו. היבט זה מתחזק לקראת חודש אפריל 2012, כך שצפויות עוד התפתחויות וחשיפות שאופיין שערורייתי.

התמונה מתחדדת ומעידה על כך שאנגליה נכנסת לבעיות עמוקות בגלל הקשרים בין התקשורת והפוליטיקאים. בקרוב, הכוכבים אורנוס ופלוטו ישפיעו על מפת אנגליה ויטיילו על הציר 1-7 וציר 4-10 במהלך 2012. הכעס על הפריצה המביישת לטלפונים הניידים של נפגעי טרור, או לפרטיות של ידוענים ובני משפחת המלוכה, צף ועלה וגרם טלטלה לא פשוטה לממלכה כולה.

גם המפה המשותפת של ראש הממשלה דייוויד קמרון ומפת הממלכה, מושפעת עתה מכוכב אורנוס על ציר 1-7 עד סוף חודש אוגוסט 2011, וגורמת לחוסר יציבות במעמדו של קמרון. אם ישרוד את המעבר הזה, יגיע כוכב פלוטו ויחזק את הסטאטוס שלו על ציר 4-10. התנודתיות בבריטניה צפויה ותשתנה לפי תנועת הכוכבים שיתבטאו במהלך השנתיים הקרובות.

מרדוק עצמו נולד בתאריך 11.3.1931, באוסטרליה. הוא בן מזל דגים עם אופק במזל גדי. במפה המקודמת של מרדוק כוכב נפטון נמצא מול האופק המקודם. כוכב נפטון ממוסס מצבים, כך שהרבה קשרים מקצועיים שלו נפגעים, בעיקר ב"אדיבותו" של נפטון, המסמל כיסוי, טשטוש, הונאה, מצבים חבויים ולא ידועים. בנוסף, הצירים במפה שלו, חווים גם הם את הכוכבים אורנוס ופלוטו, כך שהוא צפוי לשינויים מהירים עם בני בריתו, שינויים שישפיעו על עסקיו. גם אצלו, למרות שניסה לחפות על ההתנהלות הפלילית של העיתון, נוכל לראות עוד התפתחויות במהלך החודשים הבאים.

עד שנת 2013 מעמדו של רופרט מרדוק יושפע מכוכב פלוטו, כך שאם חשב לשחק משחק שח ולהחליף את הפיונים, עם סגירת העיתון (העיתון יצא לאור לראשונה בתאריך 1.10.1843) בהמשך יבין שזה לא היה מהלך חכם ויגרום לו נזק. יהיה מעניין לעקוב אחריו, מאחר שרשת התקשורת שלו היא רשת משפחתית, עם שמש ומרקורי הנמצאים בבסיס המפה שלו. השינוי נכפה עליו, גם אם הוא כביכול יזם את הצעדים. לא נתעלם גם מכוכב אורנוס, שהוא הג'וקר, שתמיד קופץ בהפתעה ומביא את השינוי הלא צפוי, אבל הוא נמצא על ציר 4-10, כך שהשינוי וניקוי השולחן של רופרט מרדוק הוא במטרה לפנות מקום לתחליף. פלוטו, שמסמל את עוף החול, הקם לתחייה אחר מותו, יאתגר את מרדוק לאורך זמן ולא יאפשר לו להרגיש שהוא צועד על קרקע בטוחה.

"אין גוזרין גזירה על הציבור אלא אם כן רוב הציבור יכול לעמוד בה" [בבא בתרא ס ע"ב].

תאריך:  15/07/2011   |   עודכן:  15/07/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אופירה גולומב, בת 50 פלוס, יצרה תקדים לפני שבעה חודשים: היא נבחרה ליו"ר ארגון הקבלנים והבונים בראשון לציון, המסונף להתאחדות הקבלנים. זו פעם ראשונה בתולדות ההתאחדות, בת עשרות השנים, שאישה נבחרת לראשות אחד הארגונים, המרכיבים את ההתאחדות.
15/07/2011  |  אלעזר לוין  |   כתבות
מנהלים, אנשי עסקים וסתם עמך ישראל נוטים לנסוע לעיתים תכופות לחו"ל, לעיתים לצרכי עבודה, לעיתים לצרכי טיול ולפעמים הם משלבים בין השניים. הבעיה: מרביתם נוסעים עם מכשיר הסלולר, ומחייגים אתו מחו"ל או גולשים דרכו מחו"ל (או באמצעות מודם סלולרי של חברת הסלולר). התחום הזה דינאמי, ויש בו כמה חידושים. היות שעומדים להיכנס בקרוב כמה שחקני סלולר חדשים לשוק, מומלץ לנקוט משנה זהירות, ולבחון את הפתרונות כל הזמן.
15/07/2011  |  מיכאל פנחס  |   כתבות
סעיף 33 לחוק הגנת הדייר אשר נחקק בשנות ה-50 על-רקע מצוקת דיור בשנים הראשונות להקמת המדינה, קובע כי אין לפנות חייב המחזיק בנכס שבבעלותו או בחכירתו ולא את שותפו לבעלות או לחכירה המחזיק בנכס, גם אם החייב אינו פורע את חובו והנכס נמכר בהוצאה לפועל או בהליכי פשיטת רגל. במקרים אלה, יהפוך הבעלים של הנכס הנמכר למעין דייר מוגן של הבעלים החדש שירכוש אותו.
15/07/2011  |  עו"ד טל קדש  |   כתבות
"חלק מקרוביו הרחוקים של בנימין מינץ, אנשי פועלי אגודת ישראל, ששמעו שאני כותב עליו, אמרו לי דיר בלכּ, אל תכתוב על השנה האחרונה שלו. אמרתי - אני, היסטוריון, לא אכתוב על השנה האחרונה של מינץ? איך אפשר לא לכתוב על החיכוך שלו עם האדמו"ר שלו, הרבי מגור? על האיומים על חייו? על מודעות האבל הפיקטיביות שפורסמו, על האנשים שנתפסו עם מספריים בדרך לגזור לו את הזקן, על ההצקות שלמעשה גרמו למותו המוקדם, על ההשכחה שנעשית לו עד היום? אני יכול לטאטא את זה מתחת לשטיח?
14/07/2011  |  צור ארליך  |   כתבות
כולנו מכירים את התחושה של החום המעייף הבלתי נסבל הזה, של הקיץ. אנחנו נהיים עייפים, כבדים ובקושי מצליחים להגיע אל המזגן ולהדליק - לתחושת ה: אההה... איזה קור נעים ומפנק. אבל גם למזגנים יש מחיר שרבים מאיתנו משלמים ומתנזלים שוב ושוב.
14/07/2011  |  ניצן מאייר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il