|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

פלאפון מסכמת שנתיים של הצלחה למותג הצעירים Esc

- הודעה מטעם פלאפון
18/01/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ענבר דובב, יחסי ציבור  |    |  Fleisher Communications


במלאת שנתיים לפעילות המותג הסלולארי לצעירים של חברת פלאפון, ניתן לראות בברור כי הצעירים מצביעים Esc: למרות הסביבה התחרותית בה פועל המותג, כ- 350,000 מנויים הצטרפו ל- Esc ובכך גדל נתח השוק של החברה בקרב צעירים עד גיל 30 ב- 50%: מ- 20%, ערב השקת המותג לפני שנתיים, לכ- 30% כיום. למעלה מ- 60% מהמצטרפים ל- Esc הם מנויים שנטשו את החברות המתחרות או מנויים חדשים בענף. לקוחות אלו מוציאים פי אחד וחצי ממנוי ממוצע בכל שאר הרשתות.

חברת פלאפון היא החברה הסלולארית הראשונה בישראל אשר מנהלת שני מותגים נפרדים ומבודלים. אסטרטגיית ה- OPTIMIZER בה נוקטת פלאפון מאפשרת את מימוש הפוטנציאל של החברה בכל זירות השוק בהתאם לקהלי היעד. באמצעות Esc הושגה מובילות בזירת ה- Mobile Entertainment ואילו מותג פלאפון מממש את הפוטנציאל בזירת ה- Best Value for Money ובזירת העסקים.

היתרון התחרותי המרכזי עליו מבוסס Esc הוא תפיסה כוללת של חוויה סלולארית חדשה תוך מיצוב מבודל לצד ערכי מותג מובחנים ורלוונטיים עבור קהל היעד שהוגדר – הצעירים. פלאפון פרצה דרך לפני שנתיים בהשיקה את המותג הסלולארי הראשון בישראל שממוצב כבידור סלולארי (Mobile Entertainment) עבור קהל זה. המותג נבנה כולו בהתאמה לעולם הצעירים: שפה ייחודית, תכנים, מוצר ומכשירים. במהלך השנתיים הושק מגוון רב של שירותי ערך מוסף פורצי דרך התואמים את המציאות אחרת של Esc: אפליקציות מוזיקה חדשניות (דוגמת Esc FX, קריוקי, הלחנת צלצולים והקלטת צלצולים קוליים), משחקי ג'אווה ומשחקי רשת מתקדמים (כמו השש בש הסלולארי הראשון) ושירותים לחיזוק התקשרות בין החברים כמו Esc2Friends , שרות MADLOVE ועוד.

המטרה הושגה: השקת Esc החזירה את פלאפון כאופציה רלוונטית בשוק הצעירים. 90% ממנויי Esc הם בני פחות מ- 30, רובם הגדול בני פחות מ- 24. לקוחות Esc הנם משתמשים קבועים ופעילים בשירותי התוכן של Esc ולכן ההכנסות משירותים אלו גבוהות עד פי שלוש מהממוצע למנוי סלולארי. לקוחות Esc שולחים פי שתיים הודעות SMS מהממוצע בשוק וגולשים למעלה מ- 2.5 מיליון דקות גלישה בחודש.

הגידול הניכר של פלאפון בנתח השוק של הצעירים בצרוף העובדה כי מנויי Esc הנם האיכותיים ביותר בשוק הסלולארי ומוציאים פי אחד וחצי ממנוי ממוצע בשאר הרשתות מעידים כי השקת Esc היוותה מהלך מכריע בהתאוששות של חברת פלאפון ובחזרתה למובילות בשוק הסלולאר.


פלאפון מקפידה לערוך בדיקות וסקרים ולעקוב אחר כל מדדי ההצלחה של המותג במטרה להמשיך לשפר ולהגדיל את נתח השוק שלה בקרב צעירים.
בסקר שנערך על ידי חברת "כלים שלובים" במלוא שנתיים להשקת המותג נמצא Esc כ"מתאים ביותר לצעירים" בקרב 81% מהצעירים (לעומת 11% לאורנג' ו- 4% לסלקום)!
בבדיקת נתח השוק הפוטנציאלי נמצא ענו 38% מהצעירים שבמידה שלא היו מנויים באף חברה היו בוחרים ב- Esc 32% ענו אורנג' ו- 15% ענו שהיו בוחרים בסלקום.
6% מלקוחות סלקום אמרו שהם מתכוונים לעבור ל- Esc בזמן הקרוב, כך גם 4.5% מלקוחות אורנג'.

הקונספט הפרסומי של Esc שם דגש על הביזאריות והצבעוניות ומצליח לקדם את עולם המשחקים והתוכן הסלולרי החדשני והנועז של המותג. קמפיין העיר האדומה של Esc נבחר במשאל שנערך על ידי "נמר של נייר" כקמפיין השנה של 2004 (כמהלך הפרסומי של 2004 נבחר המיתוג המחודש של פלאפון) משאל זה מצטרף להערכה התקשורתית הרבה ולשלל הפרסים שלEsc ובינם הכתרתו על ידי מגזין דה מרקר כאחד מעשר ההצלחות השיווקיות של השנה, זכייה ב- Effie 2003, קקטוס 2003, פרס ה-Globe על הקמפיין הרב שיטתי הטוב ביותר , מותג השנה וקמפיין שנת 2003 על פי מעריב ועוד.

תאריך:  18/01/2005   |   עודכן:  18/01/2005
ענבר דובב, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"אריה הזהב" 2005 נפתח להרשמת נציגים ועיתונאים
יוסף (ג'ו) ניסימוב נבחר לסמנכ"ל עיריית הרצליה
לרגל חגיגות שנת ה-80 להרצליה יוענק השנה 'פרס הרצל'
חברת ג'יימס ריצ'רדסון משיקה את חנות הדרגסטור SKY PHARM במרכז שחקים, טרמינל 3
CA ישראל: ManageTech 2005 יוצא לדרך
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
החל שלב ההוכחות בקובלנה שהגיש ליברמן נגד כמיסה    כבר עתה נראה: טיעוניו של כמיסה, לפיהם ליברמן הזמין כביכול רצח של סנדו מזור, ייוותרו בגדר סיפורי בדים    האמת הפשוטה: כמיסה ניסה להוצ...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על הממשלה - באמצעות המשרדים המופקדים על כך, לפעול להפסקת הסחבת הבלתי נסבלת בכל הנוגע לשיפור ההכרחי של השידור בשפה הערבית הן לעולם הערבי, הן לתושבי רצועת עזה ויהודה ושומרון והן לדוב...
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il