|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

השפעת נסיגת כוכב מרקורי על המזלות השונים

תפקידו של הכוכב מרקורי בתקופה כזו הוא להציף את הבעייתיות מעל פני השטח, על-מנת שנדע בדיוק מהו מקור הבעיה ובמה צריך לטפל. הכוכב בתקופה זו מקבל השפעה שלילית מכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות וערפול ולכן בכל תקופת הנסיגה יהיה רב הנסתר על הנגלה
09/08/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

נסיגת כוכב מרקורי והיותו מושפע לשלילה מכוכב נפטון יוצרים בלבול וחוסר וודאות. בשבוע האחרון כתבתי כי אנו נמצאים בתקופה שבה בנוסף לכוכבים משמעותיים שמביאים איתם רוח של מהפכה והתחלות חדשות, גם כוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה כך שעובדה זו מקצינה את ההתרחשויות וגל השביתות יפרוץ כאן כאש בשדה קוצים. אין ספק ששביתה אחת מדרבנת את השנייה, וגל של מחאה חברתית ממשיך לסחוף את כולם.

תפקידו של הכוכב מרקורי בתקופה כזו הוא להציף את הבעייתיות מעל פני השטח, על-מנת שנדע בדיוק מהו מקור הבעיה ובמה צריך לטפל. הכוכב בתקופה זו מקבל השפעה שלילית מכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות וערפול ולכן בכל תקופת הנסיגה יהיה רב הנסתר על הנגלה. ועד שלא תעבור התקופה בסוף החודש, ימשיכו להיות כאן שביתות מבלי להגיע ליכולת הכרעה משמעותית.

כדי שנוכל להתכונן באופן אישי, להלן השפעת הכוכב מרקורי במזלות השונים:

טלה - חודש שבו תרגישו צורך להיות יותר יצירתיים בחייכם, אך לא תהיו בטוחים שאתם בכיוון הנכון.

שור - נושאי בית ומשפחה יהיו מאוד משמעותיים עבורכם כיוון שתצטרכו להתעמת עם הסביבה ביחס לתוכניותיכם.

תאומים - נראה שהצרכים האישיים שלכם לא יתאימו לסביבה הקרובה בחייכם, ואתם תמצאו את עצמכם במרכז העימותים.

סרטן - נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים החודש ומומלץ לכם מאוד לבדוק היטב את ההתנהלות הכספית שלכם, כדי שלא תעשו טעויות.

אריה - הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו במזל שלכם, כך שזה הזמן לחשבון נפש אישי בתחומי חייכם הדורשים שינוי.

בתולה - נושאי תת ההכרה בחייכם עשויים להציף אתכם במידה ולא תתקנו את דפוסי ההתנהגות העמוקים ביותר שלכם.

מאזניים - מערכות יחסים עם הסביבה הקרובה יעלו על הפרק ואתם עלולים לנתק קשרים ישנים וטובים עבור אנשים חדשים ופחות ראויים לכם.

עקרב - נושאי עבודה וקריירה ידאיגו אתכם החודש כיוון שיש לכם צורך לפרוץ קדימה עם תוכניותיכם ואתם מרגישים שאתם דורכים במקום.

קשת - נושאי ביורוקרטיה עומדים לעלות על הפרק ואתם תמצאו את עצמכם נאבקים בסמכויות. הורידו הילוך כי ממילא אין לכם שליטה על האירועים.

גדי - כספים שאתם מצפים להם לא יגיעו במהירות שאתם מצפים. קיימת אפשרות שתרגישו מרומים. חכו עד גמר הנסיגה לפני החלטה.

דלי - נושאי השותפויות בחייכם יעלו על הפרק ואתם תצטרכו להחליט מהם הגבולות שלכם ועד להיכן אתם מוכנים להשתדל על-מנת להצליח ביחסים.

דגים - נושאי עבודה יהיו אינטנסיביים בתקופה הזו כיוון שאתם צריכים לעבוד ולהתאמץ הרבה יותר להגיע להישגים. שמרו על האנרגיות שלכם.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב מומלץ לכם לקחת לעצמכם זמן להתכנסות פנימה כדי לבדוק עם עצמכם תשובות לגבי נושאים אישיים פרטיים שאינכם משתפים את האחרים בהם.

אריה - השבוע נמצאת וונוס במזל שלכם כך שצפויים לכם ימים נחמדים בהם תרגישו אהובים ופופולריים על-ידי האנשים הקרובים לכם. זוהי תקופה נהדרת לחוות יום הולדת. ובכל זאת, עליכם להיזהר מאובדן פרופורציה והקפידו להיות קשובים גם לאנשים הקרובים אליכם. בדקות שאינכם עסוקים בלפנק את עצמכם, התרכזו במשמעות האמיתית של הבנת המניעים הפנימיים שלכם.

בתולה - אתם עוברים תקופה מאוד לא קלה של בדיקה ותהייה של המניעים הכי עמוקים שלכם. יש לכם תחושה שאתם מגיבים לאחרים כתוצאה מכך שהדפוסים הרגשיים שלכם מופעלים ולכן, פעמים רבות במקום להגיב לסיטואציות כמו שבאמת צריך לעשות – אתם נסחפים אל העולם הפנימי שלכם ושוכחים להגיב כפי שצריך באמת. זה הזמן לקבל תשובות מתת ההכרה שלכם, ולא להניח לעצמכם בתשובות שאינן אמיתיות.

מאזניים - מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה של התחלות חדשות ומגנוט אנשים חדשים אל תוך חייכם. זה הזמן הנכון עבורכם להגיב בחיוב להזמנות שאנשים שולחים לכם ומצפים לראות אתכם במעגל חברתי חדש. האחריות שלקחתם על עצמכם בשנים האחרונות תעזור לכם לא להתפזר בבחירותיכם האישיות מתוך רצון להיות בסדר עם האחרים, אלא לעשות את המיון הנכון בין האנשים ולהשאיר בקרבתכם רק את הנכונים.

עקרב - אתם נמצאים בתקופה שבה כוכב סטורן מבקר אצלכם בבית תת המודע, עובדה שגורמת לכם להתעמת בהצלחה עם נושאים רבים בחייכם שעד עכשיו לא רציתם לעשות, כיוון שאתם חוששים משינויים. נושאי קריירה יהיו הדבר הראשוני שאתם צריכים לקחת בחשבון בזמן שאתם רוצים לממש את השינויים בחייכם וגם להצליח בהם. הגיע הזמן שלכם לשבור מסגרות ולהעיז לפנות לתחומים חדשים שעד היום רק חלמתם עליהם.

קשת - למרות העובדה שאתם מזל שזקוק לחברת אנשים רבים, הרי שעכשיו אתם נמצאים בתקופה שבה אתם לא מעוניינים בקשר משמעותי מעבר למה שכבר קיים, עם אף אחד. יש לכם רצון להתבודד, לאסוף כוחות ולשמור על השקט הנפשי שלכם ככל שאתם יכולים. מבחינה אישית, זוהי תקופה מאוד משמעותית כיוון שאתם מתעמתים עם ה"שדים" הרגשיים מהעבר שמנהלים אתכם ולא נותנים לכם לפעול בחופשיות.

גדי - זה נכון שאפשר לסמוך עליכם. כולם יודעים זאת ואתם יותר מכולם, אבל נמאס לכם להיות תחת המשבצת של האנשים הנכונים בזמן הנכון. החודש כאשר נכנס כוכב מארס למזל סרטן המזל המולי שלכם, תמצאו את עצמכם חסרי סבלנות מתמיד לטעויות של אחרים. הצורך שלכם לעבוד ולהתמקצע בתחומים האישיים שלכם, יעזור לכם בשיפור מערכות היחסים, כיוון שתהיו נזקקים לאנשים קרובים שיתמכו בכם.

דלי - התקופה של מחצית השנה שלאחר יום ההולדת תמיד נקראת נקודת השיא של אמצע השנה , כיוון שלאחריה אתם כבר מתחילים בצעידה לקראת השנה הקרובה. ולכן, תקופה זו תמיד תהיה משמעותית בכך שאתם עושים חשבון נפש רציני מאוד ביחס לאייך אתם רוצים להמשיך לחיות את חייכם. נושא השותפויות צץ ועולה מחדש בכל פעם, כך שזה הנושא המשמעותי ביותר בתקופה זו לבחינה מחודשת.

דגים - בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים כך שזה הזמן הנכון עבורכם להשקיע כמה שיותר שעות עבודה בכל הקשור לקידום הקריירה האישית שלכם. מומלץ לכם לעשות זאת דרך חברים ולא דרך פרסום במקומות חדשים שאינכם בטוחים כיצד הפרסום יצלח עבורכם. ולמרות זאת, מאחר שכוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בבית העבודה שלכם, מומלץ לכם להיות ערניים בכל תחום ולדאוג שהאופציות לא יתמסמסו לכם בין הידיים.

טלה - לאחר תקופה מאוד ארוכה סוף סוף יש לכם אפשרות לשדרג את עצמכם מבחינה אישית ומקצועית ולא להניח לאף אחד להטות אתכם מהדרך שבה אתם חושבים שנכון לכם לעשות. בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי כוכב השפע יופיטר שישהה אצלכם במשך כל השנה הקרובה – ואולם, עד לחודש דצמבר צפויים לכם הוצאות בלתי צפויות ורק לאחר מכן תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.

שור - זוהי השנה שלכם. שנה של התחלות חדשות, שיכולה לשנות את חייכם מהקצה לקצה. ייתכן שלחלק מהאנשים הקרובים אליכם לא יהיה נוח עם השינויים אותם אתם עוברים ומנסים לסחוף גם את האחרים איתכם. ואולם, אלה זמנים מצוינים לשיפור היחסים הבין אישיים עם הסביבה הטבעית שלכם ולהחזיר לעצמכם מערכות יחסים שיכולןת להועיל לכם. שפרו את הנתינה האישית שלכם ותופתעו כמה תקבלו בחזרה מהיקום.

תאומים - בתקופה הקרובה תוכלו לקבל הרבה תשובות מתוך עצמכם בנוגע לציפיות שלכם מהחיים ובעיקר הציפיות מהסובבים אתכם, שיבינו את המניעים הפנימיים שלכם ויזרמו איתכם כדי שתרגישו שאתם יכולים להתפתח. לא תוכלו להתכחש לאני הפנימי שלכם ולכן, ככל שתאריכו את הזמן והעובדה שאתם מנסים להתפשר עם האחרים - אתם למעשה מושכים את הסוף ומעכבים את עצמכם.

סרטן - הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה מבקר במזל שלכם ומביא לכם יכולת גבוהה יותר של עבודה, עשייה ומימוש ציפיות שלכם מעצמכם. מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של בדיקה כלכלית כיצד אתם יכולים להמשיך ולבנות את חייכם ואולם, העובדה שכוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית הכספים שלכם מלמד על העובדה שאתם עשויים לטעות בשיקול, ולכן מומלץ לכם להתייעץ עם אנשים מביני דבר.

תאריך:  09/08/2011   |   עודכן:  09/08/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השפעת נסיגת כוכב מרקורי על המזלות השונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכל כוריאוגרפיה חדשה של נעה ורטהיים במסגרת להקתה להקת המחול ורטיגו יש משהו מפתיע,משהו מעניין שאין בלהקות מחול מודרניות אחרות. קודם כל השם.הכוריאוגרפיה החדשה נקראת "נול", מה זה נול?. באין הסבר בתכניה כל אחד יכול לתת את הסברו.
09/08/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
הרעיון קרם עור וגידים הודות לפרויקט "העונה הגרמנית" שיזמה שגרירות גרמניה ומכון גתה. תיאטרון "תמונע" שידוע בהצגות יוצאות הדופן והאיכותיות שלו, נטל על עצמו את הביצוע. והתשבחות מגיעות לנאוה צוקרמן,המנהלת. מיכל ויינברג נרתמה לעבודה הסיזיפית של כניסה לתוך דמות שלא היתה, כמו היה זה תיעוד חושפני ובלתי רגיל.
09/08/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לכיבוש הפלשתיני הזוחל בהר הבית יש אורך נשימה, הבנה פוליטית ורגישות לתזמון. את הפרת הסטטוס-קוו הגדולה ביותר מאז ימי הצלבנים הוא תזמן לדצמבר 1996. מסגד אורוות שלמה שנבנה בחלקו הדרומי של ההר הוא המסגד המוסלמי הגדול ביותר שנבנה בישראל אי פעם. הוא משתרע על שטח ענק של 4,000 מטרים מרובעים ומסוגל להכיל עד 10,000 מתפללים. אף אחד לא עמד לדין על הפעולה הזו. צלקות פתיחת מנהרות הכותל עוד היו טריות בתודעה של נתניהו וראש הממשלה חשש מעימות נוסף.
09/08/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
בשנים האחרונות, עם העלייה במודעות לאורח חיים בריא ולתזונה נכונה מחד, לצד עלייה בלחץ היומיומי וצריכה של מזון מעובד שלא בהכרח מספק מאידך, יותר ויותר אנשים מקפידים ליטול ויטמינים ותוספי תוזנה ולהשלים באמצעותם את החוסרים הקיימים בגוף.
08/08/2011  |  נטלי כהן  |   כתבות
רשתות השיווק השונות מסתערות עלינו עם מיטב המותגים והמבצעים לקראת פתיחת השנה, וילדינו הנתונים בקלות להשפעה - מעמידים בפנינו אתגר מנהיגותי חינוכי לא קל - אך חשוב.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il