|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

הערות אזהרה (96)

הטובל והשרץ

שר המשפטים יעקב נאמן שימש עד הגנה במשפטו של אולמרט ב-96' וסייע רבות לזיכויו בימים אלו שלף לעזרת אולמרט במשפט המתנהל נגדו את חוות דעתו המשפטית בנוגע לתרומות לאישים פוליטיים בין מערכות בחירות נאמן טובל והשרץ אולמרט בידו - מה שמותיר אותו "טמא"
09/09/2011  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   משפט אולמרט   |   תגובות
שר המשפטים יעקב נאמן. לצדו של אולמרט [צילום: פלאש 90]

מגה-מושחת. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט [צילום: AP]

העובדה שנאמן זוכה בשעתו מעבירה של הצהרת תצהיר כוזב לבג"ץ (עבירה שחרצה את גורלו של אלוף גלנט לשבט) וחזר למעמדו המשפטי הרם, לא החזירה לו את כבודו האבוד ודחפה אותו מחדש לחיים הפוליטיים המסואבים

   איתמר לוין
נאמן ב-1999: תרומות בין בחירות לא מחייבות דיווח

   איתמר לוין
נאמן לא אישר לאולמרט לקבל תרומות מטלנסקי

לא נפלתי מהכיסא ולא אחזה אותי תדהמה כאשר סנגוריו של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט, שעומד עתה לדין באשמת ביצוע שורה של עבירות פליליות, ביקשו השבוע להגיש לבית המשפט חוות דעת משפטית שנכתבה בשעתו על-ידי שר המשפטים עו"ד פרופ' יעקב נאמן, המכשירה תרומות שקיבל אולמרט לצרכים פוליטיים.

אולמרט נאשם בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד והעלמת הכנסות במרמה - בפרשות "ראשונטורס", "מעטפות הכסף" ו"מרכז ההשקעות". הוא אינו נאשם בעבירה של קבלת שוחד, אף שהמשטרה המליצה להעמידו לדין בקבלת שוחד בפרשת המעטפות שקיבל מטלנסקי.

לא הופתעתי גם מכך שלטענת הפרקליטים היה זה דווקא נאמן שפנה אליהם וביקש להביא לידיעתם את דבר קיומו של המסמך, על-מנת לנסות לסייע לחברו הטוב להיחלץ מהבוץ העמוק שבו הוא שקוע עד צוואר. העובדה שנאמן כיום הוא שר המשפטים המופקד על שמירת שלטון החוק, לא מפריעה לו ככל הנראה לסייע לעבריין סדרתי מסוגו של אולמרט, שהוא פורע חוק אובססיבי שלא לשאת בעונש שראוי לו.

כאשר התמנה עו"ד פרופ' יעקב נאמן, פרקליטם לשעבר של בנימין נתניהו, אהוד אולמרט ואביגדור ליברמן, לתפקיד שר המשפטים, היו פרשנים פוליטיים ומומחים לענייני מוסר שטענו כי נאמן ביקש לחזור למשרד המשפטים בעיקר כדי לטהר את שמו, אחרי שבקדנציה הקודמת שלו בתפקיד זה נאלץ לפרוש בעקבות כתב אישום פלילי שהוגש נגדו. העובדה שנאמן זוכה בשעתו מעבירה של הצהרת תצהיר כוזב לבג"ץ (עבירה שחרצה את גורלו של אלוף גלנט לשבט) וחזר למעמדו המשפטי הרם, לא החזירה לו את כבודו האבוד ודחפה אותו מחדש לחיים הפוליטיים המסואבים. נאמן היה חייב להוכיח לעין כל שהוא כשר וראוי לשמש כשר המופקד על שלטון החוק במדינה ובכירי הפרקליטות ש"תפרו לו תיק", כביכול, סרים מחדש למרותו. ניתן להגדיר את צעדו של נאמן במשפט אחד: "הלך הזרזיר אל העורב", ואפשר גם לעדכן את המצב ולקבוע בלי להניד עפעף: "הלך הצבוע אל השקרן".

בשלב זה לא ברור אם לחוות הדעת של נאמן יהיה משקל בעת הקראת פסק הדין, מאחר שהיא נוגעת לקבלת תרומות מתאגידים ולא מאנשים פרטיים.

הסייען של אולמרט
ביניש. "אולמרט מתוחכם מאוד" [פלאש 90]

אחד מחבריו הקרובים ביותר של אולמרט סיפר לי שאולמרט אמר לו ערב תחילת הדיונים במשפטו: "הפעם אכלתי אותה, כנראה שאכנס לשבת בכלא"

אני מצר על כך שהוחלט בהסכמת שני הצדדים, שהמסמך יוגש לבית המשפט ונאמן לא יעמוד על דוכן העדים ולא ייחקר על-ידי איש פרקליטות המדינה שכפוף לו מנהלית. חקירה מעין זו הייתה חושפת מן הסתם את נאמן כמי שפיו וליבו אינם שווים, וזאת אנו יודעים כבר מזמן. אולי היה נחשף גם בחקירה הנגדית של התביעה כי אולמרט ונאמן חלקו בעבר גם את הבעלות על הבית המפואר ברחוב כ"ט בנובמבר, שבו התגוררו משפחת אולמרט ומשפחת אחת מבנותיו של נאמן. כזכור, נערכה בשעתו בדיקה של מבקר המדינה וחקירה של המשטרה סביב עסקת מכירת הבית לאיל ההון היהודי-אמריקני אברהמס.

למעשה, אין זו הפעם הראשונה שנאמן מנסה לסייע לאולמרט כדי שלא ישב מאחורי סורג ובריח. בפעם הקודמת זה היה ב-1996, בתקופה שבה כיהן אולמרט כראש עיריית ירושלים, עשה היטב לביתו במהלך שירותו הציבורי ונערך לקראת זינוק לצמרת המדינה. באותה עת הוגש כתב אישום נגד אולמרט באשמת רישום כוזב במסמכי תאגיד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ומסירת הצהרה כוזבת ביודעין. אולמרט ביצע את העבירות הללו באמצעות הגשת חשבוניות כוזבות בבחירות לכנסת ב-1988, כאשר כיהן יחד עם מנחם עצמון כגזבר משותף של הליכוד. אחרי שנחשפה פרשה זו, נפתחה חקירה מסועפת של שלטונות המס. עצמון הועמד לדין בראשית שנות התשעים והורשע למגינת ליבו. עצמון דחה הצעה לשמש עד מדינה נגד אולמרט תמורת השמטת שמו מכתב האישום ומאוחר יותר הצטער על כך.

הטיפול בשאלת העמדתו לדין של אולמרט התנהל בעצלתיים בנסיבות מוזרות ונגרר כמה שנים לא טובות. אולמרט הכוחני פנה כבר בתחילת החקירה אל כמה אישים מרכזיים בליכוד, בהם ראש הממשלה דאז יצחק שמיר ושר הביטחון באותה עת משה ארנס, ואיים עליהם לחשוף פרטים בנושא גיוס כספים למערכת הבחירות של הליכוד שהיו ללא ספק מביכים ומסבכים אותם.

מי שניסה לפתור את הבעיה מאחורי הקלעים היה שר המשפטים דאז דן מרידור, שפנה אל אישים מרכזיים ברשות המיסים וביקש להוריד פרופיל בחקירה של חברו הטוב אולמרט. למרידור, המתחסד הלא ידוע, לא הפריעה העובדה שהוא מכסה על עבירות פליליות. כדרכו בקודש הכחיש מרידור את מעורבותו בפרשה מצחינה זו, אבל נאמנה עלי עדותם של אנשי מערכת המיסים.

גם דורית ביניש, שכיהנה בראשית שנות התשעים כפרקליטת המדינה והייתה סמוכה על שולחנו של מרידור, לא הזדרזה להגיש כתב אישום נגד אולמרט. כאשר שאלתי אותה בשעתו על כך, השיבה: "אולמרט מתוחכם מאוד, קשה לבסס את הראיות נגדו".

בעקבות עתירה שהגישה עמותת אמיתי, שהיה לי הכבוד להיות אחד מפעיליה, לחייב את המדינה להגיש כתב אישום נגד אולמרט, נאלץ היועץ המשפטי באותה עת, מיכאל בן יאיר, להגיש את כתב האישום נגד אולמרט. לאמיתו של דבר, היו לאולמרט חששות כבדים. לראשונה בחייו הוא לא הצליח למנוע הגשת כתב אישום נגדו כפי שעלה בידו לעשות פעמים לא מעטות שבהן השתמש בשיטות נלוזות, חצה קווים אדומים וסעיפי חוק בלי להניד עפעף. אחד מחבריו הקרובים ביותר של אולמרט סיפר לי שאולמרט אמר לו ערב תחילת הדיונים במשפטו: "הפעם אכלתי אותה, כנראה שאכנס לשבת בכלא".

מי שפעל ללא לאות למענו של אולמרט היה לא אחר מאשר נאמן שפעל לסירוגין כחברו וכפרקליטו, וכל האמצעים הלא כשרים הוכשרו על-ידו. נאמן טרח לצלצל לעצמון בעת שהלה שהה בחו"ל ומשך אותו בלשון כאילו אמר לו שהוא עסק בפועל בגיוס התרומות ולא אולמרט שעסק ב"דברים הגדולים". נאמן שימש, איך לא, עד הגנה במשפטו של אולמרט ואין ספק שעדותו סייעה רבות לזיכויו. לעומת זאת, התעלם בית המשפט מעדותו של עצמון שסתר את עדותו של נאמן ואת התרשומת שערך מהשיחה ביניהם.

בעת קריאת פסק הדין נכחו באולם המשפטים חברי להקת המעודדים של אולמרט, שהבינו היטב כי אם אולמרט יורשע בדין הם לא יצאו נשכרים מכך. על קבוצה זו נמנו, בין השאר: רוני בר-און, אז עורך דין פלילי ועסקן של בית"ר ירושלים שברקורד הציבורי השלילי שלו רשום ניסיון נפל להתמנות ליועץ המשפטי של הממשלה באמצעות תרגיל מסריח בסיועו הסמוי של אולמרט; איש העסקים מוטי זיסר, אחד מאילי ההון שאולמרט סייע לחברם לשלטון; הקבלן דודיק אפל, שניסה לשחד את אולמרט בפרשת האי היווני; והעיתונאי דן מרגלית, שאצלו חל עירוב תחומים בין עיתונאי בלתי תלוי לבין חבר אישי בתקופה שלפני התפכחותו.

אולמרט יצא זכאי בדין וכך נסללה דרכו ללשכת ראש הממשלה במקום שתהיה לעבר כלא מעשיהו. בדרך ללשכה המשיך אולמרט ביתר שאת במעשי העבריינות שלו שעל חלקם הוא עומד עתה לדין. כמה שנים לאחר מכן אמר לי עצמון: "לעולם לא אסלח לנאמן על כך שמשך אותי בלשון כדי לעזור לאולמרט בכל מחיר".

הספר הביוגרפי של נאמן

אחרי שנאמן נבחר לשר המשפטים, פנתה אליו תנועת אומ"ץ בדרישה שיימנע מלעסוק בענייניהם של שלושת לקוחותיו לשעבר - אהוד אולמרט, בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן. מנהל לשכתו של שר המשפטים השיב לנו כי נאמן התכוון ממילא לנהוג כך. אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד.

בכינוס השנתי של חברי לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב והמרכז שנערך כעבור זמן מה באילת, השתלח השר נאמן בתקשורת, בגין טיפולה המתלהם לטעמו בפרשת הולילנד ועל השפיטה המוקדמת, כביכול, של החשודים בפרשת הולילנד. כוונתו האמיתית של נאמן היא, כמובן, להגן על שמו הרע של אולמרט שנחשב לאחד מגיבוריה של פרשת שחיתות גדולה זו וממתין עתה לשימוע אחרי שהתקבלה כבר החלטה עקרונית בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בפרשה זו.

נאמן לא היסס להעניק לאולמרט הנחה כאשר נמנע מלהתערב בסוגיית פרסום ספרו האוטוביוגרפי של אולמרט, שפרקים ממנו פורסמו בחודשים האחרונים בידיעות אחרונות. מאחר שבדיקת אומ"ץ העלתה שאולמרט לא טרח לבקש אישור מוקדם כנדרש מוועדת השרים המיוחדת שאמורה לדון באישור ספריהם של אישי ציבור, פנינו אל ראש הממשלה בנימין נתניהו בנדון.

בפנייה אל נתניהו נאמר בין השאר: "בימים האחרונים התעוררה סערה ציבורית בעקבות פרסום פרקים מספר חדש שמתכוון לכתוב ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. סערה זו לוותה בדברים בעל-פה שהוסיף אולמרט המעלים גם חשד לגילוי סודות מדינה בניגוד לחוק. ככל הידוע לנו, טרם הייתה פנייה של אולמרט או מי מטעמו כדי לקבל היתר כנדרש להוצאת הספר ותוכנו לא הועבר לידי ועדת שרים בנושא מתן אישור לפרסומים לאישי ציבור שאמורה לדון בנושא זה.

"לעניות דעתה של אומ"ץ קיימת בעיה בהרכבה של ועדת השרים שאמורה לדון בספרו של אולמרט אם וכאשר יוגש אישור. נראה לנו ששלושת השרים חברי הוועדה מנועים לדון במתן אישור הספר:

1. שר הביטחון אהוד ברק מככב בספר.
2. שר המשפטים ד"ר יעקב נאמן, המשמש כיו"ר הוועדה, היה בעבר פרקליטו של מר אולמרט והוא נחשב חבר קרוב שלו.
3. שר החוץ אביגדור ליברמן נחשב חבר קרוב של אולמרט.

"נודה לך באם תפעל לקביעת צוות חדש של שרים בנושא הנדון אם יהיה צורך לדון באישור הספר של אולמרט".

ראש המשלה נתניהו התחמק כדרכו מלהחליט, ואילו שר המשפטים נאמן, שמשמש כאמור כיו"ר הוועדה, לא הגיב. לפעמים מתחשק לי לכתוב את הספר הביוגרפי על נאמן עצמו. יהיו בו ללא ספק גילויים מאלפים רבים. יש לי גם שם בעל אופי משפטי לספר: "נאמן על תנאי".

תאריך:  09/09/2011   |   עודכן:  09/09/2011
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אהוד ברק   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילה חסון-נשר   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אשר גרוניס / Asher Grunis   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   דורית ביניש / Dorit Beinisch   דן מרגלית   דן מרידור / Dan Meridor   הלל צ'רני   זכות השמיעה   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יוחנן דנינו   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יעקב נאמן / Yaacov Neeman   יעקב צבן   יצחק שמיר   ליאת ארזי   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוטי זיסר   מוסיה ארד   מיכה פטמן   מני מזוז / Meni Mazuz   משה ארנס   משה טלנסקי   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   ניל הנדל / Neal Hendel   נעמי גרנות   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוני בר-און   רועי בלכר   רייצ'ל רז-ריסבי   שולה זקן / Shula Zaken   שלומי אילון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הטובל והשרץ
תגובות  [ 31 ] מוצגות   [ 31 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רחב מהמסעדה
9/09/11 11:49
2
ואומר לך מי אתה
9/09/11 14:17
3
שומר סוד
9/09/11 16:22
4
ליו"ר הנהלת אומ"ץ
9/09/11 19:38
 
חבר התנועה
9/09/11 20:49
 
לחבר התנועה
9/09/11 23:43
 
חבר התנועה
10/09/11 06:41
 
לחבר התנועה היו"ר
10/09/11 13:14
5
הכל אפשרי במחשב
9/09/11 22:40
6
איתאי
9/09/11 23:11
 
עיתונאי וותיק
10/09/11 14:45
7
שמואל שירון
9/09/11 23:13
8
גידי מקיבוץ גבול
9/09/11 23:19
 
מי את/ה. מסכן
10/09/11 12:10
9
בתגובה למאמר
10/09/11 05:03
10
ירון שילבי
10/09/11 06:29
 
חתמת עדכה ב3 שמות
10/09/11 11:48
11
ירון שילבי
10/09/11 06:29
12
עובדיה
10/09/11 09:06
 
עובר ושב
10/09/11 10:00
13
ליו"ר הנהלת אומ"ץ
10/09/11 16:53
 
ליו"ר הנהלת אומ"ץ
10/09/11 21:13
 
ליו"ר הנהלת אומ"ץ
11/09/11 18:29
14
עמי בן דוד
12/09/11 13:18
15
ד.ש.
12/09/11 16:44
16
גדליה
13/09/11 08:16
17
אריה שנדורי
20/09/11 11:08
18
עובדיה
29/09/11 11:01
19
dudh
5/12/11 17:10
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ללינג ואן, מדריכת תיירים וסטודנטית להיסטוריה ולאנגלית באוניברסיטת גווילין בסין, יש ילדה בת אחת-עשרה, אבל היא רוצה עוד ילדים. לינג מתקרבת לגיל ארבעים והיא חשה שזמנה הולך ומתקצר. עד כה ידעה שבעוכריה נמצאות הדמוגרפיה של המדינה המאוכלסת ביותר בעולם והמדיניות המפורסמת שעליה הכריזה המפלגה הקומוניסטית הסינית עוד ב-1979 - "משפחה אחת – ילד אחד".
08/09/2011  |  מיכאל טוכפלד, סין  |   כתבות
גם אחרי למעלה מחמישים שנות קיומה לא נס, עדיין, ליחה של מסעדת גריל הבשרים המיתולוגית של חיים נלו, הממוקמת בדרך אילת 11 שבדרום תל אביב. אחרי ככלות הכל יש למטבח הרומני מוניטין ומאכליו חביבים גם על מי שאינם נמנים בהכרח עם יוצאי ארצו של צ'אוצ'סקו. כאלה הם, למשל, מרק הצ'ורבה החמצמץ עם כדורי בשר-בקר; כרוב הסרמלה הממולא, המוגש עם ממליגה גזעית; חוט-השדרה מנודביירה, כליות הבקר וקינוח הפפאנש הקלאסי, שהוא סופגניית-גבינה מטוגנת, המוגשת עם שמנת חמוצה וקונפירוטה, או, לחלופין, באקלוואת הסרלייה הרומנית, המצופה באגוזים ובדבש.
08/09/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
  • 1 מכל 8 אמריקנים מעל גיל 65 חולה באלצהיימר, וקרוב למחצית האנשים מעל גיל 85.
08/09/2011  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
כאשר נסגרת דלת, במקום כלשהו נפתח חלון - כך מקובל להבטיח. כעת מתברר, כי האנזים אצטילכולין אסתראז, אחד האנזימים המהירים בטבע, אינו יושב ומחכה לחלונות שייפתחו בפניו, אלא משתמש באופן קבוע בשני פתחים. המנגנון המפתיע הזה, שגילו באחרונה פרופ' יואל זוסמן מהמחלקה לביולוגיה מבנית שבפקולטה לכימיה ופרופ' ישראל סילמן מהמחלקה לנוירוביולוגיה במכון ויצמן למדע, ביחד עם מדענים מצרפת ומסין, מציע פתרון לשאלה ארוכת שנים באשר למהירות הפעולה המרשימה של האנזים. הבנת מנגנון הפעולה המדויק של האנזים הזה עשויה לאפשר פיתוח אמצעים טובים יותר לטיפול באלצהיימר.
08/09/2011  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
למערכת החיסונית יש כלי נשק רבים שבאמצעותם היא נלחמת בסרטן, אך כמובן, אף אחד לא יכול לנצח בכל המערכות. לפעמים, לצערנו, המנצח הוא דווקא הגידול הסרטני. אחד הניסיונות לחזק את מערך ההגנה החיסוני כנגד הסרטן מבוסס על השתלת תאים חיסוניים שהונדסו במיוחד למטרה זו. בטיפול זה, הנבחן כיום בניסויים קליניים ראשוניים, מזריקים למטופל תאים חיסוניים שנלקחו מגופו שלו. לשם כך יש להוציא מגוף המטופל תאים חיסוניים, לגדל אותם במעבדה - ולהחזירם לגוף. זהו תהליך ארוך, מורכב ויקר מאוד, שלעתים אי-אפשר לבצעו כלל, מסיבות טכניות שונות.
08/09/2011  |  מכון ויצמן למדע  |   כתבות
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט-טלנסקי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
דינור: לא פעלו בניגוד לנהלים בנסיעות אולמרט  /  איתמר לוין
שולה זקן לא תעיד במשפט אולמרט  /  איתמר לוין
עד ההגנה העיקרי של אולמרט: רענן דינור  /  איתמר לוין
נאמנות? טיפשות? הימור?  /  איתמר לוין
עבירה של תסכול  /  איתמר לוין
לאן נוסעת פרשת ראשונטורס?  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
ישראל טרם הפנימה את מלוא הערך של דיפלומטיה דינמית ציבורית ולוחמה פסיכולוגית מתוחכמת    גופי הסברה המבוזרים בין מסגרות וגופים מיניסטריאליים וביטחוניים שונים אינם מתפקדים כראוי ונראה ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם    בארגון דמוקרטי אלה העקרונו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il