|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

שלי יחימוביץ', תיזהרי

ההתלהמות של עמיר פרץ צריכה להדליק את נורות האזהרה אצל יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' כלכלה ושווקים: השוק מגיב לסחרירים 2013 היא שנה קריטית למטבע האירו תחזית אסטרולוגית לשבוע 9.12.11-2.12.11
02/12/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
יחימוביץ'. צריכה להיזהר [צילום: פלאש 90]

הימים הקרובים מאופיינים בחוסר הסכמה, ואם קיים רצון לתקשר עם הסביבה יהיה עליכם להזיז את האגו הצידה. קל יותר לראות את הדברים מזווית ראייה אישית, אבל זה עלול לגרום לאיבוד שליטה. התרכזו במאמצים להתיר את ה"פלונטרים" באובייקטיביות.

בימים הבאים יש גם נטייה לפיזור דעת, קל לאבד את חוט המחשבה וזה עלול לפגוע ביחסים. ייתכנו משברים פתאומיים, לא צפויים והזויים, במערכות יחסים בינאישיות, כולל בנישואין, או בכל מערכת יחסים שיש בה מחויבות הדדית. נישכו את הלשון לפני שאתם מתבטאים בחוסר היגיון, מאחר שרבים יקפצו על המסקנות השגויות העלולות להשתמע מדבריכם.

המבנים האלה כבר החלו לקראת סוף השבוע והם פועלים. לדוגמה - נאומו המתלהם של ח"כ עמיר פרץ בוועידת העבודה, ביום רביעי האחרון, ותגובת הקהל שבז לו, סגנון שחזר עליו למחרת בראיונות ברדיו. הימנעו מחברתם של אנשים גסי-רוח, היו זהירים במיוחד על הכבישים, הישמרו מנהגים שלא ברור איך קיבלו רשיון נהיגה.

השבוע תרגישו עייפים וחלשים יותר. ייתכן שתחושת המחנק (כמטאפורה) משפיעה גם על האגו, על האנרגיה, וזה יתבטא בהרגשה כללית ששום דבר לא זז, או חלילה הבריאות תהיה רגישה יותר לדלקות, לזיהומים וכדומה.

כאוס טכנולוגי

אלה ימים בהם מכשירים המזוהים עם כוכב מרקורי, כמו טלפונים ניידים, מחשב נייד ו"טבלט" עלולים להיכשל בדרך תפקודם. תקלות עלולות לשבש את התקשורת ולגרום לכאוס טכנולוגי.

בימים הקרובים יעלה לתודעה הקשר בין גוף ונפש. הרצון לשיפור ההרגשה הפיזית יקבל תאוצה, בעזרתם של מטפלים ברפואה אלטרנטיבית, אקופונקטורה, תזונה נכונה וכדומה.

כוכב אורנוס נעצר וחוזר על עקבותיו בתאריך 9.12, על מעלת האפס במזל טלה. זה יעורר שוב, בלהט רב, את המהפכות, לצד ההתנגדויות ברחבי העולם ופעולות המקדמות נושאים חברתיים. הימים של העצירה שהם בין התאריכים 10.12-8.12 נפיצים יותר.

ליקוי וקשיים

ליקוי לבנה צפוי בתאריך 10.12.2012 במעלה 18.11 במזל תאומים. הליקוי נמצא בתוך מבנה כוכבים הגורם לקשיים עבור אלו הרוצים לשמור על עצמאותם. אם יש לכם יום הולדת בתאריך הזה, או תאריך הולדתכם קשור למעלות הללו במזל תאומים, אתם צפויים לקידום או להתפתחות בחייכם.

גם במקרה של ליקוי לבנה, כמו בליקוי חמה, עדיף להימנע מפעולות משמעותיות בשבוע שלפני הליקוי, והעדיפו לפעול בזה שאחריו.

עוד מבנים הקשורים בליקוי הלבנה הזה מחדדים את המתחים ומתובלים בדאגה. על הפרק שאלות קיומיות, עם שיפוט מביך. הביקורת מוגזמת, כאילו שמחפשים שגיאות בכוח. אחרי שכוכב מרקורי יחזור להילוך ישיר המגמות ישתפרו.

בבקשה, המשיכו להיות זהירים עד לתאריך 15.12.11 בכל מקום שאליו אתם מגיעים. הפגיעות שלנו גבוהה יותר ברצועת הזמן הזו, כך שהמשיכו להיזהר בנהיגה, הישמרו בדרכים לא מוכרות ובמקומות ציבוריים.

השבוע...

2.12 הימנעו ממלחמות אגו. כוח הרצון דוחף אתכם קדימה. היזהרו במוצא פיכם. הירח בטל הערב, משעה 20:05 בערב עד ליום ראשון בשעה 03:51 לפנות בוקר.

3.12 היום כולו, הירח בטל. יש תחושה של מוגבלות בכל מה שאתם עושים, השתדלו להתמקד במטלות שבחרתם. אינכם קורבן של איש, אתם בוחרים את הדרך שלכם.

4.12 בכוחה של ההשראה להביא להתפתחות משמחת בחייכם. ראייה פנימית מהירה מאירה את הרעיונות שלכם בדרך אחרת. זה הזמן לקרקע כל רעיון כדי להפוך אותו למעשי. אין ספק שהדרך בה אתם מגיבים חשובה.

5.12 המתחים היום במערכות היחסים עלולים לנבוע מביקורתיות יתרה. נסו לרסן את עצמכם. נכון שקשה להיות מאופקים, אך נסו ליצור אווירה הרמונית וחמה בדרך שבה אתם יודעים, זה תמיד נעים יותר מההפך.

6.12 הביקורת שלכם מכה אחרים, בעיקר בגלל שאתם כועסים. למה? נסו לתעל את האנרגיה למקום מועיל יותר. הירח בטל משעה 13:11 בצהריים עד שעה 16:35 אחר-הצהריים. מצב הרוח חיובי, אתם נוטים לחייך ולצחוק, מה שעוזר לכם ליזום תוכנית חדשה שתקדם אתכם למטרה.

7.12 שימו לב לבריתות שנבנו על בסיס אמון עיוור, אתם מבינים שהוליכו אתכם שולל, בעיקר בתחום המקצועי. חוכמה פנימית משולבת בהבנה פסיכולוגית תאפשר לכם לקבל פרופורציות נכונות של המטרות הראשוניות ואת המניעים של אותם שותפים.

8.12 החזון שלכם אולי נשמע נפלא, אבל אינכם שופטים נכון את היכולת שלכם לממש אותו ומהו המחיר שתצטרכו לשלם עבורו. גישה חיובית עם התמקדות במטרה, אולי תעזור קצת. השתדלו להימנע מתגובות אינסטינקטיביות היום, זה יסתיים בשגיאה.

9.12 הירח בטל משעה 01:37 עד שעה 04:53 לפנות בוקר. היום כדאי לצאת לפעילות ספורטיבית, לעורר את הגוף והנפש. עקשנות או ניסיון לשכנע מנטאלית את הזולת לא יועילו ויפגעו בקשרים חשובים.

כלכלה, שווקים וסחרירים

חוסר הוודאות ממשיך, כך שאלו ימים בגוונים של ירוק לצד ימים באדום, אבל השמש במזל קשת אינה מאכזבת, כשיש עליות הן אופטימיות מאוד והשוק נוסק אל על; בהמשך, כשיש ירידות, הן נובעות מפחדים ולכן הן תלולות כל-כך. למעשה, השוק מגיב לסחרירים! מי שקובע מה יהיה בשווקים זה מעבר הכוכבים במזל קשת והמנעד בין יופיטר ופלוטו, לא המשקיעים, לכן אופיו של רוב החודש יהיה שוורי.

למרות החודשים החולפים, אי-אפשר להבין את הניסיון של המשקיעים לדחות את המציאות המערפלת את כושר השיפוט, עם האשליה שהשווקים יצאו מהכאוס המתמשך, עם היענות לכל כותרת ממדינאי או מנהיג כלכלי ברחבי העולם.

זיכרו שהמשבר הכלכלי לא יסתיים! צפויות עוד כמה שנים קשות, אפילו מטלטלות יותר ממה שראינו עד כה.

מעבר כוכב מארס בתולה, עלול להאיץ את מדד האבטלה.

מרקל, גרמניה וגוש האירו
מרקל. המנהיגה החזקה [צילום: AP]

ציר האירו, המזעזע את הכלכלה בעולם, ממשיך לחשוף קשיים במדינות שונות. בנוסף ליוון, שהייתה הראשונה, אנו שומעים על קשיים באיטליה ובימים האחרונים בספרד, עם חשד שגם צרפת עלולה להצטרף לרשימה. התחושה של רוחות סערה וגלי צונאמי שעלולים להגיע ולגרום להרס, נמצאת ברקע חיינו על כדור הארץ.

כולם מביטים אל גרמניה החזקה, זו ששמה את האצבע על החור בסכר, בתקווה שהיא תעצור את הזרם ההרסני. גרמניה, עם מוסר העבודה הגדול ביותר בכל אירופה, היא התורמת הגדולה לסיוע, מבלי להיפגע, לפי שעה, מהחובות של שכנותיה הצובעים את החשבונות באדום. אלא שהדרישות של גרמניה הן בהלימה, והיא מבקשת שהמדינות באירופה ייצרו מסלול בריא יותר לעתיד לבוא, שישנה את מבנה המס, שהחברות שם יהיו תחת פיקוח רגולטורים (ויסות); אבל אותן מדינות, עם הכלכלות החלשות, מתקשות לעשות את השינוי המתבקש וממשיכות לגרום למצבים פיזיקלים שבירים.

ההורוסקופ של גרמניה המאוחדת (03.10.1990) והמפה של הקנצלרית אנגלה מרקל (17.7.1954), מעידים על כוח. הגברת מרקל היא המנהיגה החזקה ביותר היום באירופה. במפה של גרמניה, הוונוס (כספים) פגיעה בין החודשים ספטמבר 2011-פברואר 2012. יש רצון להשתחרר מההרגלים השליליים של האירופים ולקדם טרנספורמציה אמיתית.

מצבה של גרמניה טוב, בשלב זה. רצועת הזמן בין החודשים דצמבר 2011-ינואר 2012 תביא אורכה וקצת אופטימיות לגברת מרקל, אולם זה מסתיים מהר מאחר שהיא לא נשארת רגועה, בלשון המעטה, לפחות עד קיץ 2012. למעשה היא אף פעם לא רגועה (במפת הלידה שלה השמש ואורנוס בצמידות), אבל החודשים הבאים יעצימו את הלחצים שלה כמנהיגה בכל מימד אפשרי.

משבר עמוק-עמוק

התבוננות על המפה המשותפת של הגברת מרקל וגרמניה, במהלך השבוע הקרוב - כוכב סאטורן יהיה על ציר 1-7 ויחזור באפריל 2012 לאותה נקודה. נזכור שקבלת ההחלטה למנף את קרן הסיוע באירופה, בשבוע האחרון, הייתה בזמן שמרקורי בנסיגה, כלומר יגיעו שינויים בסיבוב מרקורי ברטרו בפעם הבאה, עם הבנה שלא ניתן לפתור את הבעיות הנוכחיות באמת.

במפה של גרמניה המאוחדת, השמש במעלה 9 במזל מאזניים, כוכב פלוטו, שינוח על המעלה הזו לאורך כמה חודשים, יביא למאבקי כוח אינטנסיביים, שישפיעו על המנהיגות שם, מאבק שיחזור גם בשנת 2013. כך שהקרב על מיצוב הכלכלה לא מסתיים. שנת 2013 היא שנה קריטית גם למטבע האירו, בעיקר במחצית השנייה של 2013.

המשבר הכלכלי באירופה הוא הרבה יותר קשה ממה שניתן להבין מהכותרות המשתנות בעיתונים. הלחץ על גרמניה במהלך 2013 יילך ויתחזק, ובנוסף לפלוטו יגיע גם האורנוס, מה שעלול להביא לשינויים נועזים או אימפולסיביים, שישנו את הכיוון אליה הולכת האומה הגרמנית. ההבנה שהמצב אינו פתיר, תדחוף אותם להשתחרר ואולי יהיו הם אלה שיעזבו את גוש האירו. יש עוד הרבה אירועים בדרך, כאלה שאיש לא יכול להבין בזמן הזה, רק במהלך 2013 כשהמהומה תהיה גדולה, אולי.

האמת של פרץ
פרץ. ידבוק בדרכו [צילום: פלאש 90]

בתאריך 9.9.11, ערב הבחירות במפלגת העבודה, נכתב כאן: "מבנה הכוכבים של מפלגת העבודה מעורר סימני שאלה. הניסיון לאחד את השורות יתחיל בהדרגה, אבל במקביל יש סימני שאלה לאותה אחדות. כלומר, ייתכנו מהלכים מאחורי הקלעים, העברת מידע שגוי/רכילות כדי לערער את היחסים שם. האידיאולוגיה יכולה לאחד את חברי המפלגה, אבל אין ערבות במצב הכוכבים לשלמותה. השנה הקרובה תהיה משמעותית בנושא הזה...".

"עמיר פרץ במפה (הנתונים מלאים) המשותפת שלו עם מפלגת העבודה, מעורר סימני שאלה. כוכב אורנוס יגיע לציר 1-7 במהלך השנה הקרובה. יציבות במפלגת העבודה אחרי הבחירות? תשכחו מזה".

הירייה הראשונה נורתה בוועידת המפלגה ביום חמישי, ההתלהמות של עמיר פרץ, נאומו המשלב את המילים "בוגד, בוגדים..." ונטישת האולם אחרי שזכה לקריאות בוז ולא למחיאות כפיים, צריכים להדליק את נורות האזהרה אצל היו"ר שלי יחימוביץ'. עמיר פרץ ימשיך בדרכו, כי לדעתו יש רק אמת אחת, וזו האמת שלו!!!

"ההיסטוריה מלמדת אותנו שאנשים ואומות פועלים בחוכמה לאחר שמיצו את כל שאר האלטרנטיבות" [אבא אבן].

תאריך:  02/12/2011   |   עודכן:  02/12/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שנתיים וחצי יוצרת ומופיעה הלהקה הצעירה והתוססת הזו ביחד, כשאת הרעיונות המדהימים לסיפור העלילה של המופע חיברו יוצר "בוב ספוג" סטיבן באנקס, וקבוצת יוצרים מתחומים שונים, בהם המוסיקאי דיוויד פו, הבימאי איתמר קובובי, רינה יארובסקי, מאט קנת הרקדן והכוריאוגרף, ובמיוחד תרמו מדימיונם וכושר יצירתם כל צות הרקדנים/אקרובטים/שחקנים.
01/12/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
לשכת עורכי הדין מרבה להתלונן, ובצדק, על הסחבת במערכת המשפטית: החל בחקירות המשטרה, דרך החלטות הפרקליטות ועד הכרעות בתי המשפט. אך האם הלשכה עצמה חפה מפשע הסחבת? או שמא עדיף לשאול: האם חוק בוזגלו חל בלשכת עורכי הדין? המקרה הבא מבהיר מדוע יש מקום לשאול שאלות אלו.
01/12/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
יש אנשים שהאסוציאציה שיש להן בעניין תנובה קשורה לקוטג', מחאה, מחירים גבוהים, חברה מתנשאת וכדומה. בני דורי זוכרים את תנובה כקואופרטיב של בעלי רפתות ויצרני חלב, כמה גבינות, וגם שיווק ביצי משק. היו זמנים ש"מסעדות" (כמה שולחנות ודלפק) נקראו בשם תנובה'לה והגישו חביתת עין, לבן - המשקה הכי נפוץ במקררים של הישראלים דאז, גבינת "קרש" לבנה, סלט ירקות ולחם. יוגורט לא היה וגם לא קוטג' ושיא התחכום היה אם הגישו גם בלינצ'ס ממולאים בגבינה עם צימוקים.
01/12/2011  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
סטפן צוויג כתב ש"בנדיר שהכוחות המכריעים, הגורל והמוות, באים אלינו בלא אזהרה מוקדמת. בכל פעם שהם עורכים ביקור אצלנו, הם מקדימים לשלוח לנו שליח שקט, רעול-פנים, אך כמעט תמיד האיתות המסתורי אינו נקלט". ואם קשה לנו לזהות איתותים לאירועים הרי-גורל, קל וחומר שקשה לנו לזהות איתות לאירוע קל-ערך כמו התמכרות קטנה.
01/12/2011  |  חגית כהן  |   כתבות
מאז לידתה מתנהלים חייה של האמנית התל אביבית, מלי קנופף, מאחורי מסכה, ולא בכדי. אלמנט ההסתרה הוא המוטיב המרכזי ביצירותיה של הצברית, ילידת חיפה, דור שני לניצולי שואה, ואלה מתאפיינות כולן בפנים אטומות ובציפורים מעופפות שאינן יודעות מנוח. מסתבר שהמסכות, בהן היא משתמשת ביצירותיה, כאילו מנחות אותה לצייר על סמך רעיון ערטילאי, אסוציאציה חופשית, או דימוי כלשהו החולפים במוחה.
30/11/2011  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il