|   15:07:40
דלג
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

בד"ץ העיידֶה? – לא קונה

הפגנה עם טלאי צהוב ומדי אסירים באושוויץ, נועדה להפוך לנאצי כל מי שאינו יורק ומקלל הגיע הזמן להכות את הסיקריקים בכיסם בהינתקות מן הבד"ץ המממן בעקיפין את מיצגי הזוועה
04/01/2012  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   הדרת נשים   |   תגובות
להינתק מבד"ץ העדה החרדית

לא לשתוק
אי-אפשר לשבת בחיבוק ידיים מול חוצפתם של אינשי דלא מעלי, מקרב האגף הקיצוני בעדה החרדית הירושלמית, מחללי שם-שמיים ברבים, שמטיחים יריקות וגידופים בילדות דתיות בנות 8 בבית שמש, או מפעילים אלימות מילולית כנגד נשים באוטובוסים

   עידן יוסף
חרדים הפגינו כשעליהם טלאי צהוב

עידן יוסף
"כמו מחבלים ששולחים את הילדים לפניהם"

   משה ניסנבוים
כך ביזו החרדים שוב את השואה

יש הרבה מן האמת בתחושת הנרדפות שחש הציבור החרדי. נכון אומנם שמגזרים כאלה ואחרים בקרב הציבור החרדי עצמו, נושאים באחריות, לפחות חלקית, במעשיהם ובמחדליהם, להתגברות המתקפה הציבורית (למשל, שתיקתם הרועמת של רבני, מנהיגי ולבלרי הציבור החרדי, מול ההפגנה הזוועתית של המתחפשים לנרדפי הנאצים), ובכל זאת התחושה היא שהמתקפה יצאה מפרופורציה.

ועם זאת, אפשר להבין את המתקפה. אי-אפשר לשבת בחיבוק ידיים מול חוצפתם של אינשי דלא מעלי, מקרב האגף הקיצוני בעדה החרדית הירושלמית, מחללי שם-שמיים ברבים, שמטיחים יריקות וגידופים בילדות דתיות בנות 8 בבית שמש, או מפעילים אלימות מילולית כנגד נשים באוטובוסים (שנועדו לציבור הרחב). היריקות הללו והגידופים הללו הם בפרצופינו כולנו. אז מה הפלא שעל-רקע המעשים הנואלים הללו, מובילים גורמים אנטי-דתיים את מאבקם נגד הציבור החרדי (והדתי) כולו, שברובו הגדול אינו שותף למעללי הסיקריקים מבית שמש וממאה שערים?

אכן, קשה לשכנע את הציבור הרחב, שאין להאשים רבים על איוולתם של מעטים, כשמטורפי 'חיות הקויידש' - אותם מעטים אחוזי שיגעון, המתאמצים לשרוף את המועדון כולו ולחולל קרע לא יאוחה בין הציבור החרדי והכללי – עוסקים בשריפת דגלי וסמלי המדינה, רואים בעצם קיומה של מדינת ישראל מעשה שטן ומייחלים לחורבנה ולשלטון פלשתיני כאן ועכשיו.

מה גם שכל הפעילות ההזויה הזו מחווירה מול ההמצאה האחרונה של השבאב'ניקים הללו - ההפגנה הבזויה במוצאי השבת שעברה, בה נחצו כל הקווים האדומים. המטורפים התזזיתיים הללו, המתחזים לחרדים, ענדו את הטלאי הצהוב הארור, לבשו מדי פסים של אסירי אושוויץ, והורו לילדיהם להצטלם עם ידיים מורמות באין-אונים, כאותו הילד מגטו ורשה. מעשה נבלה שפל מזה לא יכול להיות.

הפתרון הסופי
הרב עמיטל ז"ל. צדק [צילום: פלאש 90]

לקראת ההפגנה הוסיפו חטא על פשע ופירסמו ברוב שפלותם, פשקווילים שבהם הישוו את מצב היהדות החרדית למצב היהודים בגרמניה הנאצית (עפרא לפומיה), תוך שימוש מרושע וציני במונחים הלקוחים מן הלקסיקון הנאצי הטמא: "השלטון הציוני נחרץ להביא לפתרון הסופי של הבעיה היהודית בארץ ישראל", נטען בכרזות. "בתי הכנסת, התחבורה החרדית, רחובות השכונות החרדיות, היו למשיסה בידי קלגסים אכזריים של משטרת ישראל... מסע תקשורתי אלים בנוסח השטירמר של גבלס מסית את אזרחי ישראל נגד הציבור החרדי. השלטון הציוני המתייוון החל להוציא לפועל את מזימתו השטנית להכחיד ח"ו את תורת ישראל ולדכא את שומרי המצוות".

פשקוויל שני שלהם מציג זה מול זה צילום של הילד היהודי הנודע מהגטו כשמאחוריו אסירים מאחורי גדרות אושוויץ, ומולם צילום ילד ירושלמי עם טלאי צהוב מרים ידיו בדומה לילד מהגטו, שמאחוריו מפגיני העדה החרדית במדי ומצנפות אסירים מפוספסים, ומעליהם הכותרת המרושעת: "בימים ההם, בזמן הזה".

הסערה שחוללו אותם שוטים מן העדה החרדית, הוכיחה כי צדק הרב יהודה עמיטל זצ"ל, כשהסתייג נחרצות (בספרו 'והארץ נתן לבני אדם', תשס"ה, עמ' 23) מתופעת ה'פרומקייט' בכללותה וקבע כי המילה 'פְרוּם' מייצגת נוטריקון: 'פִיל רִישְעֵס, וַיינִיק מִצְוֶועס' (כך באידיש, ובעברית: הרבה רשעות, מעט מצוות). לנוכח רשעותם חסרת הגבולות, הצטמררו בוגרי אושוויץ ושאר מחנות המוות, עד עמקי נשמתם. יהודים טובים, צאצאיהם של קרבנות השואה, התחלחלו. לב מי לא יחמץ לנוכח השימוש הכל-כך שטני בזכר קרבנות השואה?

מול הזוועה האכזרית הזו, של פרחחי ה'עַיידה' החרדית, אתה עומד ושואל עצמך, מה אפשר לעשות ואיך להביע מחאה תרבותית כנגד בני הבליעל הללו?

סייעני הטרור

קוקה-קולה ולא מאקס
אף אחד לא מוכרח לשתות, למשל, משקה ושמו 'מאקס', שעליו מוטבע הלוגו של בד"ץ העדה החרדית, כשניתן לשתות להנאה את הדבר האמיתי של קוקה-קולה, שמסתדרת יפה מאוד ללא בד"ץ העדה החרדית, ועם הכשרות המהודרת של הרב לנדא מבני ברק

אז זהו, שיש מה לעשות. הפתרון נמצא ממש מתחת לפנס. צריך רק להתכופף ולהרים. הפתרון הוא בהתבדלות נגדית מהם ומהמונם, באמצעות הינתקות מן הבד"ץ שלהם, שהוא 'המפעל הכלכלי' הגדול והרווחי ביותר של העדה החרדית. ודאי שלא ראשי הבד"ץ שולחים אותם למיצגי הזוועה, ואולי הם אף מסתייגים מהם בהסתר לבם. אבל עצם הקשר הגורדי שבין המפגינים מן החבורה הלא קדישא הזו, לבין הבד"ץ, וזיהויו של הבד"ץ הירושלמי עם העדה החרדית הקיצונית, מצדיקה הינתקות. בדיוק כפי שישראלי נאמן, מתנתק מטעמים פטריוטיים מסחורות מתוצרת טורקיה העוינת, אף שברור לכל בר-דעת שהמפעלים עצמם אינם מנהלים את המדיניות האנטי-ישראלית הטורקית.

למה נאפשר לבד"ץ המזוהה עימם, באמצעות החותמת המסולסלת המפורסמת "בד"ץ העדה החרדית ירושלים", לחדור לכל בית בישראל, ולהפוך את כולנו, כל אימת שאנו שותים קפה נמס עלית ולועסים במבה אוסם, שותים מי 'מעיינות' ואוכלים לחם אנג'ל, לסייענים עקיפים של הטרור הקדוש, שגם אם אינו ניזון ישירות מהבד"ץ, עצם זיהויו עם הקנאים, הוא בעייתי מבחינת הישראלי השפוי.

אף אחד לא מוכרח לשתות, למשל, משקה ושמו 'מאקס', שעליו מוטבע הלוגו של בד"ץ העדה החרדית, כשניתן לשתות להנאה את הדבר האמיתי של קוקה-קולה, שמסתדרת יפה מאוד ללא בד"ץ העדה החרדית, ועם הכשרות המהודרת של הרב לנדא מבני ברק. אף אחד לא מוכרח להשתמש במיונז של אוסם ותלמה שמעוטרים בחותם בד"ץ ה'עיידה' החרדית כשאפשר לרכוש מיונז מתוצרת 'הלמנס', עם איכות לא פחות טובה ועם חותם הכשרות של ה-O.U. והרבנות הראשית. אף אחד לא מוכרח לשתות גולדסטאר עם חותם בד"ץ ירושלים, כשאפשר למצוא בירה טובורג עם הכשר בד"ץ בית יוסף.

בל נשכח, שכל אימת שאנחנו קונים פחית קפה נמס עלית, בהכשר בד"ץ העדה החרדית, אנחנו מממנים מכספנו, בעקיפי עקיפין, את הקיצונים שיורקים על ילדות ומקללים חיילות, שורפים דגלי ישראל ומציגים את העם היושב בציון כממשיך דרכם של הנאצים. בכל קנייה של מוצרי מיני מאפה של אנג'ל וברמן, שימורי בית השיטה ומי עדן, מי נביעות וסן-בנדטו, אנחנו מעניקים לסיקריקים תמיכה מוראלית. כל שקל שהולך לחברות הללו והאחרות המתהדרות בחותם הבד"ץ הירושלמי, מעניק תמיכה מוראלית למטורפים מבית שמש וממאה שערים.

שתו 'נסקפה'

למה שלא נעדיף למשל את הקפה הנמס האיכותי של חברת 'נסקפה' שנושא הכשרים של הרבנות הראשית וחוג חתם סופר, ואינו מממן את העבריינים? מה טעם לא נעדיף את שימורי יבנה, שנושאים 'רק' הכשר של O.U. וחוג חתם סופר? ומה רע במי עין-גדי שמתהדרים בהכשר הרב רובין מרחובות? מדוע לצרוך קטשופ אוסם עם חותם בד"ץ 'העַיידה' כשעל המדף קיימים מיני קטשופ בהכשרים מהודרים לא פחות, לאו-דווקא של בד"ץ שהוא בד"צם של הסיקריקים?

הגיע הזמן להכות את מחללי שם-שמיים הללו בכיסם. זו השעה לחדול מלממן בכספנו את תעלוליהם. להפסיק את תזרים המזומנים שמתדלק אותם. תנו להם להתייבש. אל תקנו מוצרי הבד"ץ. קנו הכשרים חליפיים, לא פחות מהודרים, אבל ללא תערובת של שנאת ישראל. עד שיצרניות המזון יבינו, שנמאס לנו לשתף פעולה עם מסחטת הכספים של החברות הללו, הממנות בכספנו את הסיקריקים. הצלחת מחאת הקוטג' מוכיחה שביחד נוכל להוריד אותם מעל הגב שלנו. yes We Can.

זה הזמן שהציבור השפוי – החרדי, החילוני והדתי-לאומי – יפְנים, שכשהסיקריקים מבית שמש יורקים על ילדה בת 8, הם יורקים על כולנו; וכשהם מתחפשים לאסירי אושוויץ, ומוזילים את השואה עד לשפל המדרגה, הם מתייגים את כולנו כנאצים (רחמנא לצלן). והגיע הזמן שהחברות, שהפכו למסחטת כספים מכיסנו לטובת מימון הטרור החרדי, יחליטו אם הן הולכות עם הרוב השפוי, או שהן מעדיפות להמשיך בתפקידן כסייעניות הטרור הזה.

כאשר הציבור ברובו ידיר מביתו מוצרים הנתונים להשגחת בד"ץ העדה החרדית, ויעדיף השגחות אחרות המצויות במקומותינו בשפע (ובהן מהודרות לא פחות ואולי יותר), והיצרנים יחושו בצניחת הביקוש למוצרים המבוד"צים, או-אז עשויים הפרחחים להירגע ולחזור אל ספסלי ישיבותיהם, בבחינת טוב להם וטוב לעולם.

תאריך:  04/01/2012   |   עודכן:  05/01/2012
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בד"ץ העיידֶה? – לא קונה
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן דוגית
4/01/12 13:44
2
צפנת
4/01/12 14:06
3
בתיה אבן
4/01/12 14:11
 
קורא
4/01/12 15:19
 
יצחק999
5/01/12 23:06
4
בדץ?
4/01/12 15:38
5
פועה
7/01/12 19:13
6
ערוץ הידברות
19/08/12 12:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כזכור, משרד הפנים מתכנן להנהיג את המאגר הביומטרי, ובו תעודת הזהות הביומטרית, כבר מהקדנציה הקודמת. על-פי התוכנית המקורית, יוותרו אזרחי ישראל על תעודות הזהות המוכרות, בעוד שמכאן ואילך יזדהו בכל מקום בו יידרשו לכך אך ורק בטביעת אצבע, על גבי משטח מיוחד המיועד לכך - בדרך-כלל מתקן שניצב בפינת המשרד או האולם.
04/01/2012  |  שוש הלוי  |   מאמרים
יסודותיו של שינוי היסטורי בזירה הפלשתינית הונחו בקהיר בסוף חודש דצמבר 2011. מחמוד עבאס (אבו מאזן), יו"ר הרשות הפלשתינית ומנהיג אש"ף ותנועת פתח, סלל את הדרך לשותפות חדשה עם חמאס והג'יהאד האיסלאמי בניהול ענייני העם הפלשתיני באיו"ש וברצועת עזה ובייצוג העם הפלשתיני בכל מקומות הימצאו.
04/01/2012  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
אציג כעת סקירה קצרה של הוראה מתקנת. תיאור, מטרות ואמצעים. ובסיום אתאר גם את המגבלות ואת נקודות החולשה של ההוראה המתקנת:
03/01/2012  |  שלום בן דור  |   מאמרים
מי שקורא את המאמרים המתפרסמים פה, ב-News1 מגלה שזה מכבר "הסתננו" בין כותבי המאמרים מספר חרדים (ו"אוהבי חרדים"), המציפים אותנו ב"דברי אהבה", "וכולנו אחים", ו"בית אבא". ו"השואה" וגם ב"פסוקי- חכמים" ושאר השטויות הרגילות שמציעה ההלכה... אתם הלא מכירים זאת.
03/01/2012  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
מהמקום הנמוך ביותר בעולם, למרבה הצער, נוסקים מפגשי גבהים של הון ושלטון, העלולים לקחת מהציבור אוצר טבע ששיך לו, ורק לו.
03/01/2012  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
שלט בכיכר פלשתין בטהרן [צילום: ואחיד סלמי, AP]
איל השקס
האירנים שיגרו עלינו טילים, וזו עילה מוצדקת לסקירה על כלכלת אירן    ספויילר: לא כל כל מוצלחת    מהן בעיות היסוד של הכלכלה האירנית? מה קרה בכלכלת אירן בשנה החולפת? ומה קרה כלכלית מאז מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il