|   15:07:40
דלג
  הלל ויס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

מועצת השקרנים

כל מה שלא ידחק את היהודים ל"תחום המושב" - קרי "תוכנית הגושים" מפריע להסדר, כך טוען נתניהו שהפך את הליכוד למפלגת העבודה שמאלה. אבל גם מועצת יש"ע כדרכה המשת"פית אימצה והפנימה מלכתחילה את השקר כאילו המאחזים המכונים בביטוי "הישובים הצעירים" יושבים על "אדמות פרטיות" של פלשתינים שלא קיימים וכך פירשה את חוק אורלב
11/01/2012  |   הלל ויס   |   מאמרים   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
מועצת יש"ע. יצאה בקמפיין שקר [צילום: AP]

שטח פרטי ערבי
זהו שקר מבית מדרשו של בית המשפט העליון באמצעות סוכנת הקרן לישראל החדשה, דורית ביניש, כאילו כל שטח בארץ ישראל שאינו אדמות מדינה הוא שטח פרטי ערבי...ההיפך הוא הנכון. כל שטח בארץ ישראל שאינו אדמות פרטיות הוא של יהודים

מועצת יש"ע הפיצה נייר עמדה בו קראה לחברי ועדת השרים לענייני חקיקה לאשר את חוק ההסדרה שיזם ח"כ זבולון אורלב - "לדעתנו זה הפתרון הטוב והנכון ביותר לסוגיית הישובים הצעירים הנמצאים על אדמות פרטיות", כתבו בנייר העמדה. בדרך כלל האופק של המפד"ל ומועצת יש"ע נע מעסקת קומבינה אחת לשנייה תוך ויתור מראש על האמת.

אין קרקעות ערביות בארץ ישראל שלא רשומות בטאבו או במנהל ורק הן קרקעות פרטיות. כל השאר אדמות של עם ישראל בלבד לרבות האדמות הפרטיות של הערבים היושבות על המסד הלאומי היהודי הכולל של הקרקע, כפי שכל קרקע של אזרח יושבת על המסד הלאומי הריבוני עליו נמצאת קרקע פרטית. כל קניין פרטי נתון להפקעה מסיבות לאומיות המצדיקות זאת. האדמות הן קניין פרטי על תנאי בתוך ארץ ישראל.

המדינה, אילו הייתה מדינת יהודית, הייתה יכולה להפקיע אותן כרכוש של אוכלוסיית אויב ככל שערבים כציבור או כפרטים מתנהגים כאוכלוסיית אויב ובוודאי לא להתעלם מחובת הסיפוח החוקית הראשונית של המדינה כמדינה יהודית בארץ ישראל, ומשהעדיפה לא להחיל את ריבונותה היא חדלה להיות נציגת העם היהודי והפכה להיות לכל היותר נציגת עצמה אם לא גרוע מכך, סוכנת זרה של אויב. מר.

מועצת יש"ע יצאה בקיץ האחרון בקמפיין שקר, שכנראה אין היא מבינה אותו, או שרימתה בו מלכתחילה כשהציגה לציבור את הטיעונים המשפטיים על הזכויות של העם היהודי בארץ ישראל, לפחות על-פי המשפט הבינלאומי ומיזערה אותם ל"שנויים במחלוקת". כמובן שהזכויות הדתיות הובלעו לחלוטין כנראה כלא ראויות לבוא בשער בת רבים וכך עשה גם דני איילון סגן שר החוץ ששאל את המצגת ממועצת יש"ע ששאלה אותו וסילפה מהמשפטן הווארד גריף, שהיטיב להסביר בספר בן שבע מאות עמודים מדוע אדמות ארץ ישראל הן אדמות הבית הלאומי היהודי בלבד על-פי המשפט הבינלאומי.

חמור מכך הוא שמדינת שיראל הכריעה למעשה במחלוקת המדומה, שהקרקעות הם של ערבים במקום לממש את זכויותיה החוקיות בשעה שיש לה כל הכלים הדתיים, המשפטיים, המוסריים, ההיסטוריים והביטחוניים להחיל ריבונות על כל חבלי יהודה ושומרון.

בינתיים, כל מה שלא ידחק את היהודים ל"תחום המושב" - קרי "תוכנית הגושים" מפריע להסדר, כך טוען נתניהו שהפך את הליכוד למפלגת העבודה שמאלה. אבל גם מועצת יש"ע כדרכה המשת"פית אימצה והפנימה מלכתחילה את השקר כאילו המאחזים המכונים בביטוי "הישובים הצעירים" יושבים על "אדמות פרטיות" של פלשתינים שלא קיימים וכך פירשה את חוק אורלב.

בבסיס, זהו שקר מבית מדרשו של בית המשפט העליון באמצעות סוכנת הקרן לישראל החדשה, דורית ביניש, כאילו כל שטח בארץ ישראל שאינו אדמות מדינה הוא שטח פרטי ערבי. אימוץ הטענה האנטי חוקתית הזאת כאמת היא ניצחונו של יוזף גבלס. ההיפך הוא הנכון. כל שטח בארץ ישראל שאינו אדמות פרטיות הוא של יהודים. ואילו בשיטת גבלס-ביניש כל שקר שחוזרים עליו הופך לאמת. לפי הצעתו של אורי אריאל, מעכשו כל מי שיגיד גבלס, צפוי למאסר ארוך ולקנס. זו עליבות הנפש הטיפוסית של חניכי "הציונות הדתית" הסובלים מטוהר נפש חבלני.

השמאל מעולם לא בחל בשימוש בפנתיאון הנאצי כדי לרעוץ את הימין או החרדים וזאת מלבד דברי הנביאישיעיהו ללייבוביץ’ על היודו -נאצים או הפסל תומרקין כי עתה הוא מבין את הגרמנים.

למשל שולמית אלוני בתפקידה כחברת כנסת ויושבת-ראש מפלגת ר"צ. תיארה את ציבור חובשי הכיפות במדינת היהודים: |עלוקות... נחשים... היונקים מאותם יצרים אפלים שינקה הזוועה הנאצית, הם רודפי בצע ושתלטנים, מרושעים ופרימיטיביים, מושחתים, טפילים, ורודפי שררה" (כתב העת פוליטיקה, גיליון ספטמבר 1987).

אם נספור את הפעמים שאנשי שמאל בארץ ובחוץ לארץ יהודים ולא יהודים השתמשו באיפיוני נאצים ליהודים בארץ ישראל מלבד לא נמצא די צבע במדפסת כדי לצטט מקצת מהביטויים הדלוחים הללו. מי שיחפש שימושים בסמלים נאציים מרצון על-ידי צבא ישראל וביטויים לשוניים בתקופת גירוש עזה ובהתנהלות שמְחקה את פלוגות הגירוש האיינזאצגרופען הידועות לא יצטרך לעבוד קשה כדי לזהות את המדים השחורים של אנשי היס"ם ולמצוא ההתבטאויות טיפוסיות מהמילון ההיסטורי הגרמני כמו החל מאוגוסט לא יהיהו יותר יהודים בעזה כדברי שרון המחקה את גנרל טרופ בגטו וארשה.

מפנים חללים פנויים למדינה הפלשתינית

מבוקש אכן להזכיר כי כמו בימות האימה בהן היה אסור לשום יהודי להישמע להוראות פיתוי של "ישוב מחדש", כך גם היום עומדת אותה אזהרה במלוא תוקפה ולכן מלוא הבוז לעיתונאים ופוליטיקאים המנסים לכפות על יהודי מגרון העתקה. כל תזוזה היא כינוס צאן ההרגה לתוכנית הגושים שבאה לפנות חלל פנוי למדינה הפלשתינית. אילולא רמת מגרון של דניאלה וייס הייתה מגרון נופלת כבר לפני שנים אחדות ותחתיה קמה עיר פלשתינית גדולה מרוואבי והמתחברת לחנק ירושלים כציר המנתק את מעלה אדומים.

בימים אלה יצא ספרה החשוב של רות איזיקוביץ "תכלית ראויה" המתאר את ההתארגנות לפשע הגירוש בעזה ב2005 כשהוא מוכיח כיצד האסוציאציות בדבר הצבא "הנאצי" שהתנהל מרצון במדיו השחורים באכזריות אדיבה ומאורגנת שלא תתואר, אכן ראוי לכל כינוי בלי מרכאות. האסוציאציות הטבעיות הללו שאותן מנסה השלטון ותלוייו לדכא בשם "זילות השואה", עלו במוחם של המגורשים ללא כל מניפולציה תעמולתית והם חוזרים כסיוטים בלילות עד היום הזה ועד עולם.

זאת עובדה מוצקה שניתנת לבדיקה. מגורשים אחדים שהיו בעצמן ניצולי שואה נפטרו כתוצאה מהזוועה החוזרת. אין זה רק גידוף אלא יישום בפועל. לאחר שהקורא יקרא את הספר הזה שוב לא יהיו לו היסוסים בעניין האיפיון שאליו נגררו היזמים של הגירוש הענק הנוכחי והפתרון הסופי לתושבי יש"ע שקרוי אצל ביבי "ההסדר" בזמן שהוא יודע או אמור לדעת כי זהו גם הפתרון הסופי למדינת ישראל ולקיום היהודי הריבוני גם בגוש דן.

לבודד את נתניהו בדרך לתמורה פוליטית

יידע כל ליכודניק שמצביע נתניהו בבחירות לראשות המפלגה שהוא תומך בכל כוחו בחורבן העם והארץ. לעומת זאת ליכודניק שיש לו שמץ כבוד יצביע פייגלין שהוא היפוכו של נתניהו כדי שלפחות פרשת בריחתו והסתלקותו של נתניהו מהליכוד תהיה תוצאה של הכתמה היסטורית. של נקמה שיש בה כבוד והדר ז'בוניטיסקאי. קיר ברזל בין הליכוד לבין חבר בוגדיו, היורשים הקרויים 'נסיכים'. תהלים פרק פג (יב) שִׁיתֵמוֹ נְדִיבֵמוֹ כְּעוֹרֵב וְכִזְאֵב וּכְזֶבַח וּכְצַלְמֻנָּע כָּל נְסִיכֵמוֹ:

לא נשכח שבפרשת גירוש קטיף ובפרשת גירוש סיני- "חבל ימית" הציונות הדתית תמכה ב"הסדר", היינו בגרוש היהודים. כדאי לשחזר את פרשת המפד"ל בימי גוש קטיף. רק לאחר שהאסון הפך לאל-חזור תופפה המפד"ל דאז על החזה בדיוק כמו האיחוד הלאומי שנשאר עד אחרי הרגע האחרון בממשלה עד ששרון חיפש לפטר את השרים כדי להשיג רוב בממשלה.

כל התחינות לאיחוד הלאומי ולמפד"ל לעזוב את הממשלה בזמן לא עזרו. וכך גם עכשו הן בבית הלאומי והן בליכוד השרים הגיבורים שהתחייבו לפרוש או להפיל את הממשלה אם נתניהו לא יקבל את חוק ההסדרה לא יעשו זאת.

לכן הפניה היא גם מכאן לכל חבר כנסת בעל מצפון בסיעת הליכוד ובכל סיעה אחרת בקואליציה לפרוש מיד ולבודד את נתניהו. ברגע הראשון זה יתקבל כהתאבדות וכהפסד אבל לאחר זמן קצר זה יהיה ביטוי לגאולה ולתמורה פוליטית.

לנתניהו כלל לא אכפת מהממשלה הנוכחית. הוא מצפצף כמו שרון על כל אישיה ושריה. הוא רואה כבר את הממשלה הבאה. לנתניהו גם לא אכפת כלל מהליכוד שהוא רק מנצל אותו כעת כסוס לרכב עליו ועוד חודשיים הוא יקים קואליציה עם ברק, לבני וראש המפלגה האנטישמית החדשה,ללא שינוי, ראש מפלגת die Fackel הפאקעל, הלפיד בגרמנית.

לכן רק מעשים פוליטיים נועזים היפים שעה אחת אחת קודם יש להם משמעות בעת הזאת.

תאריך:  11/01/2012   |   עודכן:  11/01/2012
הלל ויס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אתי לבני   בנימין אבניאל (גטשטיין)   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דורית ביניש / Dorit Beinisch   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דני איילון   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   זבולון אורלב   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שולמית אלוני   שלום זיסמן   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מועצת השקרנים
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלישמע
11/01/12 16:24
 
תתאבד לבד כסיל!
11/01/12 18:36
 
אלישמע
11/01/12 18:52
2
מדינה רו-לאומית?
11/01/12 16:39
3
ע.ג.
11/01/12 20:08
פורום: בחירות/מפלגות כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החוק שאישרה השבוע הכנסת בדבר איסור פרסום שמו של חשוד במשך 48 שעות, הוא צעד אנטי-דמוקרטי המתאים למאה ה-19. אין מילים עדינות יותר להגדיר אותו.
11/01/2012  |  איתמר לוין  |   מאמרים
עונש ההרחקה של חודש ימים הוא עונש חמור וכבד מנשוא - לא עבור אנסטסיה, אלא עבור הכנסת, עבור כולנו. מה תעשו בלי אנסטסיה השופכת? תשמעו את השיר בערבית "תירשרש"? הרי רק אביגדור פטפוטין מבין ערבית.
11/01/2012  |  אחמד טיבי  |   מאמרים
הגברת העיוורת של הצדק אינה מפורסמת בתרבות הישראלית. בארה"ב פסלה נמצא בפתחו של כל בית משפט והיא הסמל לצדק הוגן ושוויוני. דמותה של האלה תמיס מופיעה בגרסאות שונות, בציורים ובפסלים, אך תמיד תהיה מכוסת עיניים. הכיסוי נועד למנוע מצב בו תושפע על-ידי האדם העומד מולה, מדעות קדומות או משחיתות.
10/01/2012  |  איתמר שיאון  |   מאמרים
על גבו הצנום והמיוסר של בנו גלעד רוכב נעם שליט אל הכנסת. סבלו של הבן משמש לאב הציני הזה דלק לעשות למען עצמו ומשמש לו מקפצה למשכן הכנסת. מפעל ישקר שהמשיך לשלם את שכרו ולסייע לו במשך חמש שנים, גם במימון פרויקט השחרור, אינו מתאים עוד לשכמותו, השתן עלה לראשו, את האהדה הציבורית בה זכה הוא הופך להון פוליטי.
10/01/2012  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
המושג "חופש הביטוי" עולה רבות במסגרת הדיון המורכב על מצב הדמוקרטיה בישראל. חלק מרכזי במושג זה הוא היכולת להעביר ואף לספוג ביקורת. עם זאת, המעז לבקר ארגונים לא-ממשלתיים הפעילים במסגרת הסכסוך, ארגונים שמינו עצמם ל"אבירי הדמוקרטיה וזכויות האדם", נתקל כמעט תמיד בחומת סיסמאות והשמצות, לעיתים מקוממות ולעיתים מגוחכות, כגון פשיזם, מקרתיזם ועוד. לאחר שנחבטה בחומה זו, הביקורת מבוטלת כלא הייתה. אבירי הדמוקרטיה שכחו אמנם, שאחד המרכיבים החשובים בעקרונות חופש הביטוי הוא שאי-הסכמה עם תוכן הביקורת אין משמעותה שכל ביקורת היא לא לגיטימית.
10/01/2012  |  איתי ראובני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il