|   15:07:40
  סופיה רון-מוריה  
עיתונאית מקור ראשון
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
נתניהו בפריימריז. נלחם נגד החזרת הכוח לליכוד [צילום: פלאש 90]

נתניהו, מיכאל איתן ומשה רבינו

הצעתו של השר מיכאל איתן להוציא את בחירת רשימת הליכוד מידי המתפקדים הביאה את ראש הממשלה להיכנס לפוליטיקה הפנימית בליכוד, כשהוא לא סומך על-אף אחד. הוא מרגיש על הסוס, ולא מתכנן לרדת ממנו
20/02/2012  |   סופיה רון-מוריה   |   כתבות   |   בחירות/מפלגות   |   תגובות
קו נוקשה
נתניהו מוביל היום קו נוקשה. שום דבר, הוא אומר. לא חזרה לבחירות במרכז. יש למרכז הליכוד שם רע, וזה יפגע בליכוד בבחירות. מצביעי המרכז יברחו ללפיד או לקדימה. לא להצעות פשרה דוגמת הצעת עו"ד יוסי פוקס שלפיה המרכז יבחר את נציגי המחוזות. בוודאי שלא למינוי השרים על-ידי המרכז כפי שנהוג בעבודה ובמפד"ל

"לשרים אין בעיה להתמודד בפריימריז", אמרתי לשר מיכאל איתן בכניסה לסיעת הליכוד. איתן, שיצא עם ההצעה להקים גוף בוחר של כ-10,000 איש, המתין בדריכות לתחילת הישיבה שבה עמד נתניהו להודיע על התמודדותו על תפקיד יו"ר ועידת הליכוד - ועידה שתדון בהצעה להחזיר בדרך זו או אחרת את בחירת הח"כים לחברי המרכז.

"אל תהיי בטוחה כל כך", השיב איתן וגלגל לפניי את סיפור התמודדותו לכנסת בפריימריז האחרונים. הוא גייס 50 אלף שקלים וסבר שזה יספיק. את התרומות הפרטיות הגביל ל-500 שקלים מכל תורם. ערב הפריימריז הגיע לסניפים, ואמרו לו - בכלל לא ידענו שאתה מתמודד. חייבים 400 אלף לפחות להתמודדות על מקום ברשימה הארצית, הוא מסכם. ח"כים צעירים, במקום להקדיש זמן לבוחרים יוצאים ללוס-אנג'לס לגייס תורמים. פתח לשחיתות.

כעבור דקות ספורות החלה ישיבת הסיעה ואיתן מצא את עצמו בבדידות מזהירה. 25 ראשי ערים ורשויות הוזמנו לישיבת הסיעה כשהם מעניקים גיבוי טוטלי לראש הממשלה. ראש העיר מודיעין חיים ביבס, ששימש ראש המטה של נתניהו בפריימריז לראשות המפלגה, הסתובב ביום שני שעבר במסדרונות הכנסת כמנצח. לצדו היו ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, ראש העיר מעלה-אדומים בני כשריאל, ראש העיר קריית-שמונה נסים מלכה, ראש העיר קריית-אתא יעקב פרץ, ראש העיר חצור-הגלילית שמעון סוויסה ועוד.

הכל תמכו בעמדתו של נתניהו. ראשי הערים, השרים והח"כים. יו"ר המרכז השר כחלון, שר החינוך גדעון סער ושרת התרבות לימור לבנת, שהציגה חישוב נגדי לזה של איתן. נקניקיות ל-3,500 איש, אמרה, עולות יותר ממעטפות ל-120 אלף. כלומר, התמודדות במרכז הליכוד תעלה יותר מהתמודדות בפריימריז, וכבר היו דברים מעולם. דני דנון, שמתמודד אף הוא על נשיאות הוועידה, לא התערב. הוא מנהל מאבק נגד שריונים ברשימה בכלל ושריון מקום לברק בפרט, מבלי להתייחס לסוגיית הפריימריז לרשימה.

פעם היו איתן ולבנת באותו צד - נגד הענקת כוח מופרז למרכז. נגד ביתן 28. ב-2006 תמך איתן בפריימריז.

מדוע מעוניין נתניהו בתפקיד יו"ר הוועידה, ואת מי בכוונתו לבלום - את דני דנון או את מיקי איתן?

סקירה קצרה של הלו"ז המתוכנן: ועידת הליכוד אמורה להתכנס לא מוקדם מ-30 יום ולא מאוחר מ-90 יום ממועד פרסום תוצאות הבחירות לוועידה ולסניפים. אל תזדרזו לערוך חישוב, ותחזיקו חזק: התוצאות הרשמיות עדיין לא התפרסמו. משה כחלון מעריך כי הפרסום הסופי יהיה השבוע. הוועידה יכולה אם כן להתכנס בסוף מארס או מאוחר יותר.

לאחר שנפתחת הוועידה עליה להינעל בתוך 30 יום לכל המאוחר, ולהפוך למרכז. ביושבה כוועידה עליה לבחור את מוסדות המפלגה ואת ראשיהם: את יו"ר מרכז הליכוד, את המזכירות ואת יו"ר המזכירות, את הלשכה ואת יו"ר הלשכה. נכן להיום איש לא הודיע על כוונתו להתמודד מול יו"ר המרכז המכהן משה כחלון, אך חברי הוועידה כבר מדברים על התמודדות אפשרית. גלעד ארדן שקל להתמודד מול יו"ר המזכירות המכהן ישראל כ"ץ אך לאחרונה נראה שירד מהעניין. מירי רגב שוקלת להתמודד מול כ"ץ, אך זאת התמודדות הצהרתית בלבד - מול כץ לרגב אין סיכוי. אשר ללשכה שאמורה לקבוע את דרכה האידיאולוגית של המפלגה - היא גוף לא מבוקש משום שאין לה שיניים. מאז עמד בראשה עוזי לנדאו היא כמעט לא התכנסה.

אבל קודם כול בוחרת הוועידה נשיאות בת 11 חברים, ואת יו"ר הוועידה שיש שמכנים אותו גם "נשיא". הנשיאות, ובראש ובראשונה היו"ר, מוסמכים לקבוע את סדר יומה של הוועידה כאשר היו"ר אינו כול יכול: אם 20 אחוזים מחברי הוועידה מתעקשים להעלות להצבעה הצעה שאינה לרוחו, אין לו דרך למנוע זאת.

כאמור, שלושה מתמודדים על תפקיד יו"ר הוועידה - דני דנון שהודיע כבר לפני שלושה חודשים על התמודדותו, מיקי איתן שיצא עם יוזמתו החדשה, ואחרון חביב - ראש הממשלה בנימין נתניהו.

דנון מנהל קמפיין נגד שריון מקום ברשימת הליכוד לכנסת לאהוד ברק. איתן תומך בשינוי שיטת בחירת המועמדים. נתניהו נחוש לקחת את העניינים לידיו כשאינו סומך על איש מהשרים. רק על עצמו. הוא מזהה איום ונערך לבלום אותו. האיום מבחינתו הוא ההצעה להחזיר את בחירת הח"כים למרכז הליכוד. לכן החליט להתמודד לאחר שמיכאל איתן פתח בקמפיין.

שריון ברק ירד מהפרק
שריון לא רלוונטי [צילום: פלאש 90]

הגל הנכון
איתן רוכב על הגל הנכון. אם המאבק שלו יוכתר בהצלחה (מה שלא סביר), במרכז הוא יהיה מלך. אם לא, הפעילים יחושו מחויבות כלפי מי שהיה מוכן להתאבד בשבילם פוליטית וידאגו לתגמל אותו בפריימריז

ביום שלישי ביקר דנון, שמסייר בסניפי הליכוד כבר חודשיים, בסניף בבית-שמש. אחד הפעילים אמר לו - אני איש של ביבי אבל אצביע בשבילך לנשיאות הוועידה. וכל כך למה? התשובה, אמר הפעיל, היא בפרשת השבוע שהייתה. יתרו אמר למשה - אל תרכז בידך את כל הכוח, אחרת תקרוס. תְמנה לך שרי אלפים ושרי מאות. שהם ידונו בפניות. אז אם משה רבינו נאלץ להתחלק בסמכויות, גם ראש הממשלה לא יכול לקחת על עצמו את הכול.

טענה יפה. הבעיה היא שנתניהו לא סומך על דנון שישמש נשיא הוועידה מטעמו. וגם לא על מיקי איתן. משה רבנו הרי לא מינה שרי אלפים לעומתיים.

בקרב נגד שריונו של ברק דנון כבר ניצח. אפשר גם לומר שבקרב ניצח בוגי יעלון, שיצא ראשון נגד האפשרות שלפיה ישוריין מקום לברק. בשורה התחתונה, ההתנגדות לשריונים למיניהם בסיעה ובקרב הפעילים היא גדולה כל כך שאין הצר שווה בנזק המלך. הקמפיין עשה את שלו ונתניהו סִנדל את עצמו: גם בפריימריז וגם בנסיבות נוספות חזר והתחייב שלא ישריין מקום לברק ושלא יהיו שריונים בכלל. בסופו של דבר, אם ירצה בכך, יוכל למנות את ברק לשר הביטחון בממשלה הבאה גם מבלי שיהיה חבר כנסת.

נכון לעכשיו, נתניהו מזהה כאיום אסטרטגי לא את התנגדותה האפשרית של הוועידה לשריונים אלא את ההצעות להחזיר את הכוח למרכז.

מיכאל איתן זיהה את מוקד הכוח באופן מושלם. השאיפה הטבעית של כל גוף היא לחזק את עצמו. מלבד ראשי הקבוצות שנכנסו למרכז החדש, אין לחברי המרכז משקל והשפעה: כל עוד אינם חולשים על מתפקדים, איש אינו סופר אותם. החזרת הכוח למרכז תהפוך כל חבר מרכז לא למלך, אבל לממליך מלכים. גם זה לא רע בכלל.

איתן רוכב על הגל הנכון. אם המאבק שלו יוכתר בהצלחה (מה שלא סביר), במרכז הוא יהיה מלך. אם לא, הפעילים יחושו מחויבות כלפי מי שהיה מוכן להתאבד בשבילם פוליטית וידאגו לתגמל אותו בפריימריז. האיש לא לקח שור ולא חמור ולא תפקיד בכיר בממשלה. כעת הוא מתייצב לצדם של הפעילים. תסריט מושלם.

לא לחינם נתניהו חושש: אם לא יטיל את כל כובד משקלו, אך טבעי הדבר שהמרכז לא יצביע נגד עצמו. ב-2006, בהצבעת בזק, הלך אחרי נתניהו והעביר את הכוח למתפקדים. אבל אז היה הליכוד על הקרשים ונתניהו ניסה את המעבר לפריימריז בתור ניסיון אחרון שנועד לשפר את המצב. היום הנחה רווחת היא שהליכוד הולך להרכיב את הממשלה הבאה. אז למה שחברי המרכז יצביעו בניגוד גמור לאינטרס הישיר שלהם?

אם כבר מדברים על יתרו, נתניהו היה יכול להריץ לראשות הוועידה שר מטעמו. אך הוא בחר לא לעשות זאת. שר שייבחר עשוי להיכנע ללחץ של חברי מרכז שיאיימו לבוא עמו חשבון אם יוביל את הקו נגדם. כמו-כן, מינוי אחד מהשרים עשוי לעורר קנאה בקרב שרים אחרים.

נתניהו מוביל היום קו נוקשה. שום דבר, הוא אומר. לא חזרה לבחירות במרכז. יש למרכז הליכוד שם רע, וזה יפגע בליכוד בבחירות. מצביעי המרכז יברחו ללפיד או לקדימה; לא להצעות פשרה דוגמת הצעת עו"ד יוסי פוקס שלפיה המרכז יבחר את נציגי המחוזות; בוודאי שלא למינוי השרים על-ידי המרכז כפי שנהוג בעבודה ובמפד"ל. נתניהו, שכמעט לא מתחשב במיקומם של הח"כים בפריימריז כשהוא ממנה שרים, לא יפקיד את מינוי השרים בידי חברי מרכז. הוא לא רוצה לתת להם שום דבר. גורנישט.

הוא יכול להרשות לעצמו קו נוקשה: נתניהו היום על הסוס. בישיבת הסיעה הוא נהנה מתמיכה מקיר לקיר. ראשי רשויות ופעילים שלכאורה יש להם עניין בהעצמת המרכז הביעו נכונות ללכת אחריו. גם שרים וח"כים. כשחבר כנסת כמו ציון פניאן, ח"כ מופנם ונחבא אל הכלים שללא ספק קל לו הרבה יותר להיבחר במרכז ולא בפריימריז, יוצא בהתלהבות בעד השיטה שמזיקה לו - משמעות הדבר ברורה: היום בליכוד לא מתנגדים לנתניהו.

ביום שני בלילה נפגש נתניהו עם דנון. הוא לא ביקש ממנו להסיר מועמדות.

אפרופו דנון, במאבק נגד החזרת הכוח למרכז - חברי המרכז האידיאולוגיים שמונים היום לפחות 600–700 איש, ואשר עשויים לתמוך בחלקם הגדול בדנון, יתייצבו לצדו של נתניהו. לקבוצות הימין במרכז אינטרס כפול להשאיר את הבחירה בידי המתפקדים: אידיאולוגי ופוליטי. אידיאולוגי, כי מתפקדי הליכוד נוטים בבירור ימינה. פוליטי, כי לראשי הקבוצות המדוברות כוח משמעותי דווקא בשטח.

דנון סבור שנתניהו טרם אמר את המילה האחרונה באשר לשריונים. שאולי ישמור מקומות לפורשי קדימה אם לבני תנצח. אבל הדינמיקה בקדימה היא לא לטובתה של לבני.

השאלה היא מתי יכנס נתניהו לראשונה את הוועידה. אם הוא עדיין חושב על שריון מקומות ברשימה, הוא ימתין לבחירות בקדימה. אם כוונתו להבטיח שינויים אחרים בתקנון שנועדו להגדיל את כוחו, יקדים את הוועידה לפריימריז בקדימה, שכן כמה ימים אחר כך יתעסק כל העולם רק בלבני ובמופז. בכל מקרה, בסמכויות הוא לא מתכוון להתחלק.


הסכין שבמגירה
שלי יחימוביץ' [צילום: פלאש 90]

תזכורת לשלי יחימוביץ': המתחים בעבודה לא התפוגגו
▪ ▪ ▪

ביום רביעי פרץ בוועדת הכנסת ויכוח קולני בין יו"ר סיעת העבודה יצחק הרצוג ושר התמ"ת שלום שמחון. הוועדה דנה בסוגיית הח"כ החדש שכיב שנאן. יום קודם לכן קבע היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון ששנאן יכול לשמש ח"כ על-אף שעבד עד לאחרונה במשרד הרווחה, זאת משום שדרגתו במשרד לא הייתה גבוהה. החוק קובע כי בכירים בשירותי המדינה, מדרגה ארבע ומעלה, חייבים להתפטר מעבודתם שלושה חודשים לפני כניסתם לפוליטיקה. אם נכללו ברשימת אחת המפלגות, לא נבחרו וחזרו לעבודתם, עליהם להתפטר מהרשימה.

ינון קבע ששנאן יכול להישבע כח"כ, אבל עתה מתעורר ויכוח סביב יחידת המימון החודשית שלו, כמיליון שקלים. העבודה טוענת - כולה שלי, שכן שנאן נבחר לכנסת מטעמה. העצמאות טוענת שמכיוון שבחר להצטרף לסיעה, הוא מביא עמו גם את מימון המפלגות.

הרצוג קבל על חוסר האידיאולוגיה שבהחלטתו של שנאן (שאגב שימש פקיד במשרד הרווחה כשהרצוג כיהן כשר). שמחון בתגובה האשים את הרצוג בכך שהוא זה שהדליף כי שנאן שימש פקיד בכיר בשירות המדינה וניסה בדרך זו לטרפד את כניסתו לכנסת. הרצוג הכחיש. שמחון לא נרתע. "כשאתם עסוקים בלהפריע לשנאן להיכנס לכנסת", הטיח בהרצוג, "אני מקבל טלפונים מאנשי מחנה יחימוביץ' שמבקשים ממני לקדם את כניסתו של שנאן, וזאת למה - כי הבא בתור אחרי שנאן הוא יורם מרציאנו, איש מחנה פרץ".

הוועדה אישרה את כניסתו של שנאן לכנסת אך טרם הכריעה בשאלת המימון. מדברים על הצעת פשרה שלפיה יתחלק המימון חצי-חצי.

בעבודה מדברים בפה מלא על עסקה שככל הנראה סגר שנאן עם ברק. כשנדרש שנאן בתור הבא-בתור ברשימת העבודה לבחור בין העבודה לעצמאות, הוא מצא את עצמו בין הפטיש לסדן כשכל האופציות גרועות. באופוזיציה אין תפקידים וגם אין לו סיכוי להיבחר מחדש לכנסת מטעם העבודה. לא שיש לשנאן סיכוי להיבחר מטעם העצמאות - גם לברק אין סיכוי שכזה - אבל הוא עשוי להתמנות ליו"ר ועדה ומן הסתם ברק ידאג לו בהמשך. עובדה שדאג למתן וילנאי שבמקום לצאת לפנסיה יוצא לבייג'ין.

נתניהו עשוי לפרק בעקבות מינויו של וילנאי לשגריר בסין מוקש פוליטי בתוך סיעתו שלו: ככל הנראה יוסי פלד יתמנה במקום וילנאי לתפקיד השר לענייני העורף. אם יעשה כן, יפרק נתניהו את הברית הפוליטית בין פלד לסילבן שלום, כפי שפירק את הברית בין שלום לגילה גמליאל שאותה מינה לסגנית שר במשרד רה"מ.

ואילו יחימוביץ' קיבלה תזכורת: הסכינים בעבודה טרם נשלפו, אך מצאי הסכינים במגירה לא אזל. עליה לשמור על הגב בכל רגע נתון. למשל במקרה של חילופי גברי ברשימה. בעבודה כמו בעבודה, עולם כמנהגו נוהג.

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  20/02/2012   |   עודכן:  22/02/2012
סופיה רון-מוריה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבא (אוברי) אבן (איבן)   אברהים צרצור   אברהם הירשזון   אברהם זילברברג   אהוד ברק   אהוד רצאבי   אהרן אבוחצירא   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורית נוקד   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד א-ד`אהר   אטילה שומפלבי   אילן ליבוביץ'   אילן שלגי   איתן לבני (בנוזוביץ')   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליעזר אבטבי   אלכס מילר   אסתרינה טרטמן   אפרים תבורי   אתי לבני   בני כשריאל   בנימין אבניאל (גטשטיין)   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   ג'ון אדוארדס   גילה פינקלשטיין   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד מנע   דן  גרטלר   דן מרידור / Dan Meridor   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   דניאל הרשקוביץ   דניאל-יצחק לוי   דרור זייגרמן   הרצל שפיר   ויצמן שירי   חיים אמסלם   חמאד אבו-רביעה   חנא סוייד   טובה אילן   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהודה-מאיר אברמוביץ'   יואב מני   יוליה שמאלוב-ברקוביץ'   יוסי פלד   יוסי פוקס ושות', משרד עורכי דין / YOSSI FUCHS & CO, Law office   יוסי פוקס, משרד עורכי דין / Yossi Fuchs, Law Firm   יוסף שגל   יוסף שפרינצק   יורם מרציאנו   יחזקאל זכאי   יעקב כהן   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק בן - ישראל   יצחק ברמן   יצחק הרצוג   יצחק זיגר   יצחק זיו   ישראל ישעיהו-שרעבי   כרמל שאמה-הכהן   לביב חוסיין אבו-רוכן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר זורע (זארודינסקי)   מאיר תלמי   מאיר-דוד לוונשטיין   מאשה לובלסקי   מוטי ששון   מחמוד א-נאשף   מיכאל איתן   מיכאל פואה   מיכאל רצון   מיכל ליברמן-גילון   מיקי לוי / Mickey  Levy   מלי פולישוק-בלוך   מנחם אליעזר מוזס   מרדכי זר   מרטין שלאף   מרים פיירברג   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה זלמן פייגלין   משה מוץ מטלון   מתן וילנאי / Matan Vilnai   נדב פרי   נחום ניר-רפאלקס   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   סופיה רון-מוריה   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עבאס זכור   עבאס זקור   עבדול-עזיז זועבי   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עינת וילף   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמירה דותן   עמרי שרון   ערי ז'בוטינסקי   פנחס לבון (לוביאנקר)   פניה (פאינה) קירשנבאום   פריג`א זוארץ   ציון פיניאן   קדיש לוז (לוזינסקי)   ראובן ברקת (בורשטיין)   רוביק דנילוביץ'   רוחמה אברהם בלילא   רון בריימן   רוני בר-און   רחל אדטו   רן בנימיני   שכיב מוראד שנאן   שלום זיסמן   שלום שמחון   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שלמה לביא (לבקוביץ')   שמואל תמיר כצנלסון   שרון שלום   תאופיק זיאד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו, מיכאל איתן ומשה רבינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קרין
27/02/12 10:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
על-פי שייקספיר - כולנו שחקנים, וחלק מההצגה שאנו נוטלים בה חלק - הצגת החיים. אף אחד אינו מה שאנו מדמים לעצמנו. כך גם שני האחים התאומים שהופרדו בעת סערה בים, כשאניתם טבעה, והדומים לגמרי אחד לרעהו, חיים להם בשלווה, עד הרגע שאחד מהם מגיע לעירו של השני. גם המשרתים שלהם הם חלק בעסקת החבילה הגורלית, וגם הם הופרדו באותה סערה. וכך, כשהאח והמשרת מגיעים לעיר אפזוס מסיראקוז, מטעה חזותם את כל תושבי אפזוס, הבלגן חוגג והשמחה רבה.
20/02/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
חיים כהן הוא אחת מאושיות התרבות הישראלית, יוצר בתחום האוכל, אהוב על ישראלים מכל העדות, המעמדות והרמות. אדם שכולו נשמה, הומור, ידע מקצועי, חן, יכולת ביטוי, חוסר התנשאות ואהבה הקורנת ממנו אלינו, בדרך כלל, דרך מסך הטלוויזיה.
20/02/2012  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
כך מבהיר עו"ד אמיר שרף, לשעבר בכיר ברשות ני"ע המשרטט את עיקרי ומאפייני תוכנית האכיפה הפנימית אותה אמורות החברות להטמיע
20/02/2012  |  חובב לויטס  |   כתבות
בעלי עסקים יקרים, האם יוצא לכם לתהות מה אתם יכולים לעשות כדי לשווק את העסק שלכם ברשת האינטרנט, אבל מתבלבלים מכל המושגים הקיימים בתחום הזה, מכל ההצעות שאתם מקבלים מאנשי המכירות של החברות השונות? זה בהחלט מובן, כעסק צעיר יחסית - האינטרנט נשאר עדיין לא ברור ולא מפוענח עבור מרבית החברות בישראל.
20/02/2012  |  מרטין בוקסדורף  |   כתבות
כשמדברים עם ישראלים על אבטחה, הדבר הראשון שקופץ הוא אבטחה של קניון, אבטחת אישים, אבטחת ישובים, חברות אבטחה ועוד מיני סוגי אבטחה פיזיים מוכרים שקרובים אלינו מאוד ואנו רואים אותם מדי יום. ובכן, יש סוג אבטחה נוסף שרחוק מאיתנו פיזית, מכיוון שאינו קיים פיזית, ורחוק מאיתנו רעיונית. המדובר באבטחת התנועה המקוונת - אבטחת מידע ברשת האינטרנט.
19/02/2012  |  גיא חזן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il