|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

עולם ישן הולך ונעלם

הצביעות הבינלאומית בשיאה הנשיא אובמה צובע את המציאות הכלכלית בוורוד אירן עומדת בפני שינוי פוליטי שינויים מרחיקי-לכת ברמה העולמית וגם ברמה האישית תחזית אסטרולוגית לשבוע 2.3.12-24.2.12
24/02/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
עולם חדש הולך ומתהווה לנגד עינינו [צילום: AP]

בשבוע הקרוב אנחנו עדיין תחת השפעת מולד הירח במזל דגים, כך שרצוי לא לקבל החלטות, בעיקר כאלה שיכולות להסתיים בשינוי רדיקאלי. הסיבה לכך היא שכעת המחשבות נוטות להפעיל ולתדלק את מגירת "החששות והפחדים" ועדיף לאמץ את המדף שעליו יש "נחכה ונראה", עד לאחר התאריך 3.3, אז האנרגיה הנוכחית תשתנה ותוכלו להעריך מחדש את כל מה שאתם רוצים והאם אתם עדיין באמת רוצים לעשות את השינויים האלה.

טיולו המתמשך של כוכב מארס החוזר על עקבותיו, במזל בתולה, גורם לחלק מכם להרגיש שהגיע הזמן לפעול, אבל אתם עלולים לפגוש במכשולים בדרך, התוכנית משתבשת וההתחלה תהיה למעשה מפוספסת.

הנטייה הכללית היא לקרירות, שתתחזק במהלך השבועיים הקרובים, מה שיגרום לקצת תסכול בתוך מערכות יחסים, בעיקר בגלל הקושי לתקשר וההרגשה תהיה שהמילים מפספסות את המסר לו התכוונתם בעיקר במערכות אישיות.

הצורך בתקשורת הוא בסיסי. במערכת יחסים אנו מבקשים חום ואמפטיה, אבל בימים האלה נוכל להרגיש רק חוסר אונים. רגישות גבוהה במערכת יחסים תהיה סביב התאריך 28.2, כשמבנה הכוכבים פוגעני במשך כמה ימים, לפני ואחרי.

חיבור ליופי הפנימי

זה שבוע בו אפשר להתחבר לפנימיות שלכם, ליופי הפנימי. גם אם אתם חשים שיש מקום לבטא רגשות, נסו להימנע מכעסים ומרוע, העדיפו לשתוק אם אתם יכולים, ואם אתם חייבים להגיב, עשו זאת בישירות נעימה, והעיקר, אל תחזרו בכם ממילה שאמרתם.

ייתכנו הפתעות בתחום ההשקעות לקראת התאריך 3.3, חלקן בהבנה שהמדיניות שלכם אינה נכונה, או שמדיניות של הרשויות בנושא הפנסיות והביטוח הלאומי אינה תקינה. טעויות בנושא ייחשפו בימים הבאים.

התנסויות שלכם מהעבר מאותגרות ומשפיעות על מה שאתם מאמינים בו.

החודש יהיה נכון יותר להשתמש באומנות הדיפלומטיה בכל מו"מ עם אחרים, בעיקר בנושא העבודה. תלמדו שיעורים חשובים כיצד ליישם שינויים, ובעיקר איך לפעול בהדדיות עם אנשים, כדי שהם ישתפו איתכם פעולה ויתמכו ביוזמות שלכם. תוכלו לזכות בכלים אפקטיביים לשיתופי פעולה, שישמשו אתכם לחיים.
עיתוי - שם המשחק

במהלך החודש חוסר הסבלנות יאפיין את כולם, יחד עם הצורך בתוצאות מיידיות ובעיקר ניסיון לשכנע אחרים בעזרת כלים לוגיים. חשוב שתבינו שעיתוי הוא שם המשחק בחודש כזה.

תלמדו איך זורעים רעיונות וממתינים בסבלנות לגשם הראשון, שיגרום לנבטים הרעיוניים לפרוץ ולצמוח לאורך זמן עד שיגיעו לשיא פריחתם ויניבו את הפירות שאתם מבקשים לראות בעוד כמה חודשים.

חודש מרס יהיה "חם" במיוחד, והכוונה לא למזג האוויר אלא לסגנון ולהתלהמות שעלולים להיות מסוכנים מאוד, בעיקר בחלק השני של החודש, בכל מקום בעולם. אבל תשומת הלב תהיה לשכונה שלנו, למזרח התיכון, מצפון וגם ממזרח.

הניסיונות למצוא את שביל הזהב, בכל נושא ועניין, יהיו בראש הכותרות. הדיפלומטיה והצביעות הבינלאומית בשיאה.

השבוע...

24.2 יום למפגשים חברתיים. כל העשייה שלכם מבוססת על רגשות אינטואיטיביים. היוזמה היום במיטבה, צאו לעשות מה שתכננתם בלי סימני שאלה.

25.2 הרצון לעשות ולפעול מניע אתכם מהבוקר, אבל סימני שאלה שעולים מקשים להשיג את התוצאה הרצויה. נסו להימנע מתגובות סרקסטיות. פליטות פה אימפולסיביות אינן מועילות למערכות היחסים במשפחה.

26.2 השקיעו מה שאפשר כדי לקדם יוזמה, אבל עשו הכל במחשבה שקולה וברגישות גדולה, כדי לא לפגוע במפגש חברתי. הירח בטל משעה 14:40 עד שעה 16:30. השקט והשלווה חוזרים לחייכם, יחד עם תחושה של אמון בסובבים אתכם.

27.2 יש קצת מבוכה המקשה על הביטוי העצמי או על החשיבה הבהירה. התשוקה עולה ומבעבעת, אבל בחוסר חן. במקום מחמאות אתם מעוררים אנטגוניזם. זו לא אהבה.

28.2 גישה עקשנית אינה הדרך הרצויה. כדאי לבחון את תבניות התנהגותכם, שיפור עצמי יועיל לכם. נסו לשמור על היגיון בדרך בה אתם מבטאים רצונות ואל תשכחו את הרגישות שלכם כשאתם מקשיבים לצד השני. הירח בטל משעה 21:45 בלילה עד למחרת בשעה 05:27 לפנות בוקר.

29.2 דרך ההתבטאות שלכם אימפולסיבית, בלי שום בסיס הגיוני. אין זה הזמן להתחייבויות שיבטיחו יציבות. שימרו על פתיחות כדי לשמוע רעיונות חדשים, זו הזדמנות להרחיב אופקים.

1.3 אינכם יודעים איך להתגונן מביקורת ואולי גם החדשות שאתם שומעים אינן כאלה שציפיתם להן. פנו מקום לאינטואיציה וזו תעזור לכם להתגבר על המשברים.

2.3 יוזמה מתוחכמת תביא למשוב חיובי מהחברים. אתם לוקחים אחריות על דברים שונים, כדי לעמוד בהתחייבויות שלכם. הירח בטל משעה 15:02 עד שעה 17:09 אחר-הצהריים. הרגישות, ההשראה והסליחה זורמות לקראת הערב.

כלכלה ושווקים
אובמה. חוסר הבנה [צילום: AP]

כוכב אורנוס נמצא במזל טלה, יש ימים שהוא "בודד" והשווקים המגיבים לשינוי במהירות יוצרים את הלא צפוי, מה שדורש מכל אחד להיות גמיש מאוד, להגיב במהירות או ללכת חס וחלילה לאבדון. בשלב הזה, רק מהתאריך 3.3 יש מבנים משמעותיים, שיש בהם אופטימיות.

כוכב יופיטר מגיע למנעד מדויק עם כוכב פלוטו סביב התאריכים 10.3-8.3, מצב המעיד על הזדמנות חיובית לעסקות פיננסים, וטוב גם לחברות אשראי, השקעות ובנקים.

מה אובמה לא מבין

הרבה דברים קורים מאחורי הקלעים. כוכב נפטון נמצא במזל דגים, ויכול לתאר את האמת או את השקר הגדול במישור הכלכלי, אם זה באירופה ובארה"ב, בעיקר עם הניסיון לשדר אופטימיות. האשליה שהנה כבר יש התאוששות שוב תפסה כמה כותרות, אבל מיקומו של כוכב נפטון בהורוסקופ של ארה"ב, על כוכב מארס בהורוסקופ האישי של הנשיא אובמה, מצביע על מבוכה או הונאה, ואולי גם חוסר הבנה של המצב הכלכלי בארצו (גם הקושי להבין את יחסי החוץ של ארה"ב נמצא אצלו בבעיה, אבל זה לא קשור לכאן). ההבטחות שהוא נותן לחברות כלכליות שונות הן מעבר ליכולת האמיתית שלו או נכון יותר של הממסד הכלכלי שם.

כוכב ונוס (המסמל כסף ונכסים פיננסיים) המקודם שלו במעלה ראשונה במזל בתולה, ונפטון המטייל עכשיו במזל דגים, מחזקים את המבוכה וחוסר הבהירות, הגורמים למתחים להתעורר בחברות השונות בארה"ב, אבל אובמה במסע בחירות, והוא ימשיך לצבוע את המציאות בוורוד. הבעיה של אובמה היא שכוכב פלוטו, הנע במזל גדי (מזל המסמל חברות וממסד), לא יאפשר לסודות להישאר חבויים מאחורי הקלעים.

תמונת מצב עולמית 2012

האנרגיה צוברת תאוצה בעולם. כבר עתה, לקראת יוני 2012 ועד סוף שנת 2012, "מבטיחה" שהאלימות תלך ותתחזק, שאנחנו רק בראשיתה ועוד לא הבנו מה כוחה האמיתי. גם המחאות במקומות שונים בעולם ממשיכות להתפתח. חוסר שקט חברתי שעלול להתפרץ בכעס ובזעם, שיהיו מלווים גם באלימות הרסנית.

לא פעם נכתב כאן, שההבדל בכוחם של הכוכבים הפעם, הוא המעבר למזלות היוזמה, האנרגיות שלהם חזקות ופעילות יותר, ואף אחד מהם לא יוותר לכוכב השני. כוכב אורנוס, מסמל את האזרחים המתאחדים בקהילה הבינלאומית ומבקשים את ה"צדק חברתי" וכוכב פלוטו, במזל גדי, מעיד על מבנים ומוסדות שלטוניים וכלכליים ה"נשברים", כדי לאפשר למשהו חדש ושוויוני יותר לצמוח.

אצלנו מעניין לראות ולשמוע, איך בימים האלה פורסמו מסקנות הוועדה למניעת ריכוזיות במשק. הרצון להעניק יותר הזדמנויות שוות, כדי להקל ולהביא לתחרותיות במשק, מה שיכול להוזיל את המחירים בכל המישורים. דרך אגב, זהו תהליך של כמה שנים, תזכורת לכך שאנחנו בתוך רצועת זמן של שינויים כלכליים וחברתיים עד 2015.

הכל יתחדד ברחבי העולם מחודש יוני 2012. ההשפעה של מבני הכוכבים תהיה על הוויסות (רגולציה) שיילך ויתחזק, הדרישה למיסוי גבוה יותר בכמה ארצות כדי לאזן את הגירעונות הקשים, חוקי ההגירה בכל העולם, שיהיו נוקשים יותר, וגם אמברגו מסחרי ברור יותר. לכן גם צפוי שהמתח יילך ויתחזק, כשמנעד של אורנוס ופלוטו ידייק יותר, וזה למעשה מה שיביא לשינויים הגדולים.

מה צריך להתרחש? לא רק מחאות של אזרחים, מה הם רוצים או לא רוצים, אלא באיזה עולם אנו מבקשים לחיות, מהו הכיוון שאנו רוצים לזרום אליו.

לכל מדינה יש את התרבות שלה, המצב הכלכלי והחברתי שלה, לכן הבחירה של האזרחים בכל מדינה תהיה בבסיס אינדיבידואלית, למרות שהרעיון הוא דומה. הרצון לחופש ושוויון, שיחזיר אותנו לאותה הרגשה שאנחנו כולנו חיים בכפר גלובאלי אחד.

הכל קורה במהירות, בדרך לא צפויה. כוכב פלוטו במזל גדי משפיע גם פיזית. הקרקע גם היא לא יציבה, הלוחות הטקטוניים נעים, כוחות הטבע ישמיעו את קולם באש (התפרצויות הרי געש) ובמים (צונאמי ושיטפונות). מזג האוויר משתנה, אסונות ברכבות, מטוסים בים וביבשה. כוכב אורנוס תמיד יתפוס אותנו לא מוכנים.

שינויים מרחיקי-לכת באירן

עינינו הרואות את הקורה בסוריה, ואת שפיכות הדמים המתרחשת שם. אחרי שחודש פברואר גרם לעולם להזדעזע ולנסות לעשות משהו בנידון, יתכן שליקוי הלבנה בתאריך 4.6 ישפיע על המצב. יום אחרי כן, כוכב ונוס יכסה את השמש, זה מסמל נפילת מנהיג או ידוען. הריבוע המדויק של אורנוס/פלוטו ביוני 2012, מתאים לשינוי חזק גם בסוריה. הדיכוי שם זה כוכב פלוטו, הצעקה להשתחרר מהרודן הטובח בבני עמו זה האורנוס, הדורש זכויות אזרח ונמצא במזל טלה הלוחמני.

זה המקום גם להעיר שהמדינות שהתנגדו באו"ם להתערבות בסוריה, הן סין ורוסיה ששם אין הכרה במילה "זכויות האזרח" ועל כך נרחיב בהמשך, מאחר שגם שתי אלה יתמודדו עם כוחם של אורנוס ופלוטו בקרוב.

באירן החלה המהפכה כשחומייני הגיע אליה בתאריך 1.2.1979, ובהורוסקופ הזה אורנוס ישפיע במהלך 2012. מולד הירח בתאריך 22.3 והשפעה שצפויה עוד קודם, סביב התאריך 7.3, וייתכן שזו רצועת זמן שיכולה להתמשך עד לתאריך 31.3, ואחר כך בין התאריכים 7.6-26.5, מתארים זמנים של אי-יציבות ואלימות גבוהה שם.

דבר אחד ברור, אירן עומדת לעבור שינוי פוליטי משמעותי לאורך השנה הקרובה. המבנה של הכוכבים משפיע על האופק בטלה והירח הצמוד אליו, המסמל ציבור. אי-השקט יילך ויתחזק במחצית השנייה של השנה.

גם ההורוסקופ של אירן, המכריזה על הקמת הרפובליקה האיסלאמית בתאריך 1.4.1979, מושפע עם השמש במזל טלה. כאן נראה את השפעת הכוכבים במהלך 2013. מאחר שהשילוב של הכוכבים מסמל התרסקות של הסדר הישן ויישומו של הסדר החדש, גם שם יתחזק הצורך בחופש ועצמאות. גם שם יבקשו את זכויות האזרח.

התנהלותה של אירן מול העולם המערבי זו דוגמה של "מרד" בנורמות התרבותיות והחברתיות העולמיות, אבל באותה שעה יש שם כוחות שעולים ובונים את ההתנגדות לשלטון, וזה חייב לבוא לידי ביטוי במהלך 12 החודשים הבאים. הכוכבים האלה משפיעים על מדינות רבות, כולל ארה"ב, כך שהצפי לשינויים דרמטיים במהלך השנתיים הקרובות שם, קיים באותה מידה. על כך בכתבות הבאות.

ברמה האישית

למעשה, מבנה הכוכבים הנ"ל נמצא אצל כל אחד במפה האישית. יהיה עליכם להבין איפה אתם דורשים מעצמכם איפוק, להיות בשליטה, או מצפים מעצמכם מעל ומעבר, ואיפה המקום שעליכם להשתחרר. המודעות וההבנה לכל אלה יכולות להביא אתכם לעתיד טוב יותר. האופי של אורנוס ופלוטו מאותגרים, ההרגשה היא שמה שהיה אינו רלוונטי יותר בחייכם. צריך לנקות את השולחן כדי לפנות מקום לסדר יום חדש.

אולי זה נמצא במפה האישית במקום המסמל אצלכם קריירה ועבודה, כלומר בוס שתלטן שכדאי לדבר איתו, גם אם זה מכיל סיכון. אולי הקשר בין משפחה וזוגיות, מערכת יחסים עם בן זוג מניפולטיבי, ועתה אתם מתעוררים פתאום וקולטים את הצד ההרסני, שכדאי לשחרר, לקום וללכת. המתח שלא נגמר, בין ההורים שמצפים מכם לבלתי אפשרי, והתובנה שהגיע הזמן לעזוב את הקן המשפחתי עם אימא ואבא ולבנות טריטוריה עצמאית ופרטית.

המבנה של הכוכבים ימשיך ויהיה דומיננטי ומשמעותי מאוד בחיינו, וכדאי לכם לברר איפה אתם תקועים, כדי שהאנרגיות לא יהיו הרסניות, כואבות - אלא ההפך, יעוררו וישחררו אתכם, יעשירו ויכניסו השראה חדשה לחייכם.

"תן לנו כוח לקבל בשלוות נפש את שאין לשנות, תן לנו את האומץ לשנות את שאפשר ויש לשנותו, ותן לנו חוכמה להבדיל בין זה לזה" [אדמירל הארט].

תאריך:  24/02/2012   |   עודכן:  24/02/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הערת פתיח: במסגרת יעוץ מקצועי התפתח דיון מרתק על הבדלי הדורות במסגרת עולם העסקים, ועל השינוי המהותי המתפתח, לראשונה מאז ומעולם, במסגרתו הפערים ההכרתיים בין הדורות מתרחבים וקצב השינויים מתגבר. התופעה המגבירה את המרחק בין הדורות ונשענת על מהפכות הטכנולוגיה, מייצרת כר נרחב להטמעת שינויים מרחיקי לכת, אצל תאגידים עסקיים, המבקשים לאמץ מודלים דינאמיים אשר יאפשרו להם למנף את השינויים במקום להיאבק בהם. השיחה הזו הולידה סדרת כתבות, שזהו הפרק הראשון בה, אותה כתבתי ביחד עם שרה בכור, היועצת לפיתוח ארגוני.
24/02/2012  |  דן אלון  |   כתבות
יש קסם מיוחד למספרים. הם מעצבים שיח עם מוזיקה שונה, עם צורה אחרת של סידור הצליל והשקט על ציר הזמן. בגובה הצליל של המספרים, בקצב, במלודיה ובמרקם שלהם מתעצבת חוויה בהירה יותר, צלולה יותר, ממוקדת יותר. כשהם נמזגים בשיח הציבורי הם מוסיפים לו ממד של דיוק, של מיקוד, ומסייעים לצמצם משמעותית את הרעשים והדיסוננס שמאפיינים אותו בדרך כלל. צינת העובדות, יובש המספרים, נוקשות הגרפים - כל אלו פועלים בדרך שקטה לעגן את העמדות הערכיות בתשתית אובייקטיבית קרירה ויציבה, מקנים לטענות בזירה הציבורית את השיטתיות והעקביות ואת הדיוק האנליטי שמאפשר להם להתממש במציאות במינימום חיכוך.
24/02/2012  |  יהודה יפרח  |   כתבות
"כרטיס האשראי הראשון של ג'סטין. אני כל-כך גאה!!! אתה גדל כל-כך מהר :)" כתבה האם הנרגשת וגם צירפה תמונה של הכרטיס שלא יהיו לאף אחד ספקות שבנה היקר הגיע לגיל שאפשר להתחיל. הבעיה? היא פרסמה את זה קבל עם ועדה על קיר הפייסבוק שלה.
23/02/2012  |  גלעד הראל  |   כתבות
שיטת ההסעדה הישראלית אמורה לעבור, כבר במרוצת החודשים הקרובים, חידושים מרעננים. יהיה בכך כדי לסמן בה מהפך ברור, לעומת המונוטוניות המשעממת המאפיינת אותה כיום. מסתבר שמסעדות לא מעטות החליטו לאמץ בין כותליהן שיטה חדשה, מקורית בעיקרה, שאינה מוכרת אפילו בארצות שמעבר לים.
23/02/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
טיפים מיוחדים לשמירה על בטיחות ילדינו בפורים על-ידי שימוש זהיר באביזרי החג
23/02/2012  |  ליאור ווינטראוב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il