|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

חוויה הדור ה-3 - צפייה בכל התוכניות חינם ללא הגבלה

- הודעה מטעם פלאפון
03/05/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: פליישר יחסי ציבור  |    |  פליישר יחסי ציבור


חברת פלאפון תקשורת מקרבת את הדור השלישי ללקוחות כל החברות ויוצאת במבצע חסר תקדים למכשירי ושירותי הדור השלישי. החל מיום שלישי ה-3 במאי תציע פלאפון את מכשיר הדור השלישי - Samsung 740 במחיר 29 שקל בחודש - 79 ש"ח בחודש עם זיכוי של 50 שקל בזמן אויר, לצורכים 250 דקות בחודש.

כל משדרג או מצטרף מחברה אחרת אשר ירכוש מכשיר דור שלישי יקבל את כל התכנים והגלישה בפורטל Zoom Tv חינם ללא הגבלה למשך שנה.

גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון מסר: הצלחנו ליצור סקרנות ועניין רב סביב התכנים הבלעדיים של פלאפון, בעיקר כדורגל, חדשות ערוץ 2 ומגוון תוכניות הבידור ולכן החלטנו להציע לכל הלקוחות מבצע היכרות במחירים משתלמים במיוחד.

אנחנו מאמינים כי בעקבות המבצע הנוכחי יהפוך המושג דור שלישי בסלולר ממושג ערטילאי שרק מעטים יכלו לחוות אותו עד עתה, לחווית שימוש מהנה של רבים מלקוחות הסלולר בישראל.

הדור השלישי של פלאפון הופך את הפלאפון לטלוויזיה ניידת. חברת פלאפון מציעה מגוון רב של תכנים טלוויזיוניים ייחודים ואטרקטיבים, כדוגמת חדשות ערוץ 2, משחקי ליגת העל ונבחרת ישראל בכדורגל, ערוץ תוכן מוסיקלי הכולל הקרנות קליפים בבכורה של אמנים ידועים דוגמת שרית חדד, אפרת גוש, סאבלימינל והצל ועוד, ותוכן עשיר ומגוון בתחום הבידור כגון יצפאן, קצרים, תוכן ייחודי של ה"גשש", נאור ציון, קלאסי קלטת לילדים ערוצי טלוויזיה רוסיים בשידור חי ועוד. התוכן יינתן למצטרפים חינם למשך שנה.

פלאפון תלווה את המבצע בקמפיין פרסומי רחב בטלוויזיה ובשילוט חוצות בהיקף של כ-1 מיליון דולר. הקמפיין יעלה לאוויר ביום ג' ה-3 במאי, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

קמפיין הטלוויזיה מספר את סיפורו של בחור שרכש פלאפון בדור ה-3 ומנסה לצפות בשקט בתכניות הטלוויזיה המשודרות בו. להפתעתו הוא מגלה שהמשימה לא פשוטה כל כך...

לאחר נסיונות חוזרים ונשנים לצפות בקטעי הטלויזיה ממכשיר הדור השלישי ולאחר שהבחור נתקל בהפרעות חוזרות ונשנות מסביבתו שלא מאפשרת לו להנות מהצפייה האיכותית, הולך כוכב הסרטון מרוב תסכול לחוף הים, מדליק את הפלאפון ורואה קטע מ"קצרים". אלא שפתאום מגיע מאחוריו בריצה לא אחר מאשר... מוני מושונוב, כוכב "קצרים".

בסרטון השני מתחמק הבחור ממסיבה שגררה אותו אישתו למרפסת, שם הוא פותח את מכשיר הפלאפון וצופה בשער מליגת העל. באותה שניה הוא שומע רעש גדול של קהל מגיע מלמטה, הוא מסתובב ומגלה שהמרפסת נמצאת מעל אצטדיון כדורגל.

קרדיטים לקמפיין :

קריאייטיב: מנהל קריאייטיב ראשי: שוני ריבנאי, מנהל קריאייטיב: גיא בר, ראש צוות קריאייטיב: ניב חורש, ארט בכיר: אורן עמירן, פלנינג: אורן נייגר, הפקה: מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, חברת הפקה: מולה
מדיה: חן גרנות ועירית שרמן. תקציבאות: מנהל קבוצת לקוחות: דרור טנקוס, סופרוייזר: רועי גפן, תקציבאית: אילנה מרלין

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  03/05/2005
פליישר יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אירוקה מרחיבה את מגוון המותגים. תשווק לראשונה ברשת את משקפי שמש של המותגים הבינלאומיים Ray Ban ו-Vogue לצד המותגים המובילים ארמני, גוצ'י ועוד, כחלק ממהלך העמקת אחיזתה בתחום משקפי השמש לגברים, אשר בעקבותיו צופה החברה לעלייה של 20% במכירות עד סוף עונת קיץ 2005. החדרת המותגים תגובה בפרסום וקד"מ באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהשקעה כוללת של 250,000$.
תשלובת החלב של תנובה מרחיבה ומחדשת את המותג פיראוס במטרה להמשיך ולהוביל את שוק הגבינות המלוחות גם בשנים הבאות.
חב' "תמי 4" שהינה החב' הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק מטהרי מים לברים מטוהרים חמים וקרים, תצא בימים הקרובים בקמפיין פרסום למכשיר ה"תמי בר פמלי" בטלוויזיה ההולנדית בהשקעה של כ-200,000 יורו.
סניפי חנויות הנוחות ובתי הקפה "Buy The Way", הממוקמים בתחנות דלק יוצאים במסע פרסום חדש, תחת הסלוגן: "דברים טובים באמצע הדרך".
קבוצת קרסו, יבואנית מכוניות רנו לישראל, יוצאת בקמפיין פרסום לרנו מגאן סדאן, תחת הסיסמא "מגאן, ה-DRIVE שלך". במרכז הקמפיין סרט טלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום פלד ע"י חברת ההפקה OG והבמאי ליאור הר לב. בנוסף יעלה הקמפיין בעיתונות, רדיו ובאינטרנט.
03/05/2005  |  Stern-Ariely PR  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il