|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מרקורי משנה כיוון

אחרי שמרקורי יתחיל לנוע קדימה, המחשבה שלנו תתבהר שוב, התקשורת תשתפר ויהיה קל יותר לעמוד במשימות בלי טעויות תחזית אסטרולוגית לשבוע 6.4.12-30.3.12
30/03/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מרקורי (כוכב חמה). מרגישים דברים

בישולים חדשים? אחרי 7
אלה מכם שמתחילים כבר ביום חמישי לבשל לקראת ליל הסדר, העדיפו רק את המאכלים שהכנתם בעבר, ושאתם מכירים, אל תנסו מתכון חדש לפני שבע בערב, אם אינכם רוצים למצוא אותו בפח

השבוע קצת יותר רגוע מנטלית, בדגש על קצת... התחושות והמחשבות הן ברבדים עמוקים מעט יותר. אנחנו זורמים עם הגלים, על הגלים, צפים וצוללים, בוכים וצוחקים, חולמים ורוקדים. המרחב בו אנו מצויים הוא ימים בהם כדאי לחיות את הרגע, כדאי לשאול מה אתם באמת רוצים ועם מי אתם רוצים להיות ברגעים היקרים האלה.

כוכב מרקורי ייעצר בתאריך 04.04. ביום בו מרקורי משנה מגמה נדרשת זהירות, מאחר שבאותו יום יש בעיות וטעויות רבות, ואתם יכולים לצפות שסודות ייחשפו. אחרי שמרקורי יתחיל לנוע קדימה, המחשבה שלנו תתבהר שוב, התקשורת תשתפר ויהיה קל יותר לעמוד במשימות בלי טעויות. יהיה קל יותר לעשות תוכניות חדשות, לגשת לטלפון ולקדם אותן. אם חשוב לכם להצליח מוטב שתמתינו עם קידום כל התוכניות עד אחרי הפסח.

מבנה הכוכבים השבוע מזהיר מפני הונאות, בעיקר בכל הקשור לכספים - השקעות או קרנות פנסיה. מומלץ לקרוא את האותיות הקטנות בכל חוזה שאתם חותמים עליו ובקשו המלצות על היועץ הכלכלי שאתם לוקחים. אל תאמינו לכל עצה פיננסית שאתם מקבלים, בידקו את כל הנתונים.

הירח המלא בתאריך 06.04 מפעיל את מזל מאזנים, אבל מבנה הכוכבים אינו נוח ומקשה על פתרון חילוקי דעות. הצורך שלכם להתבטא חזק יותר, וחוסר ההתחשבות גורם אכזבה אצל אחרים. במובן הארצי, הירח המלא ישפיע על תזוזה של הלוחות הטקטוניים, סביב התאריך הזה ואי שם על פני הגלובוס עלולה להתרחש, רעידת אדמה.

בימים סביב הירח המלא יש להיזהר מחומרים מתלקחים, וזהירות כפולה מתבקשת כשאתם נוהגים או מתרגלים תרגילי ספורט. תחושות חוסר הסבלנות ימשיכו מתחת לפני השטח. כוכב מארס נעצר בימים האלה לפני שהוא חוזר למסלול, בתאריכים 13.04-14.04, בינתיים, הביקורת תתגבר, איומי עובדים על מעבידים יתחזקו, נמשיך לשמוע ולהשמיע חוסר שביעות רצון במקומות העבודה או תלונות וקיטורים על המעבידים והנהלות החברות. ייתכן גם שצפויות עוד שביתות בדרך.

התפתחות נוספת תגיע ותאופיין בכוחות מנוגדים. נרגיש מתח מול פוטנציאל, דיוק ופרפקציוניזם מול אידיאל ודימיון, ייתכן שבשבועיים הקרובים התסכול העיקרי יהיה בגלל ההרגשה של אנרגיה מתבזבזת, עייפות מעבודה, בגלל שיש מטרות ולא ניתן לממש אותן. נכון שיש שיגרת עבודה, אבל לא צריך להגזים בחשיבות כל משימה. השאירו זמן וכוח רק למה שחשוב באמת. זה ילך ויתחזק לקראת 13-14.04. תנו מקום לחמלה, וזו תעזור לרפא את הפגיעות. השראה גבוהה תוכל להביא בזרועותיה יופי ויצירה.

ברחבי העולם אי השקט ממשיך בתוך מדינות וממשלות, נראה מאבק בין אנשים שרוצים יותר עבור עצמם, ובין אותם מנהיגים/שליטים המתנהלים רק למען הישרדותם.

ברמה האישית, יש רצון לשנות את הסטטוס-קוו, כלומר כל אחד רוצה להשתחרר להיות חופשי יותר כדי להתמקד בחיים האישיים. מבנה הכוכבים של אורנוס פלוטו, בנוסף לעצירת המארס באמצע אפריל, "מבטיח" כמה עימותים אלימים שעלולים להתפתח בחודשים הבאים.

בסוף השבוע, כוכב פלוטו נעצר לפני נסיגה, במעלה רגישה מאוד במזל גדי, וישפיע על מתחים, שיעוררו מאבקי כוח ברחבי העולם ושימשיכו להסלים לאורך הימים הבאים. מהלך זה ישפיע גם על חיינו האישיים, על מאבקים בינאישיים, בעיקר בין אלה הרוצים לחשוף את האמת הטהורה מנקודת המבט שלהם.

השבוע...

הפגיעות ממשיכה ושוב המתח עולה, האם שוב בעזה ירצו לבדוק את כוח העמידה שלנו? או במקום אחר?

גם ברמה האישית, שימרו על סבלנות בנהיגה. היזהרו כשאתם חוצים את הכביש.


30.03 השקט הפנימי עוזר לכם להתחבר לחושים ולאינטואיציות שלכם. יש נטייה לעצלות היום, אתם מצפים שמישהו אחר יעשה עבורכם את העבודה.

31.03 אתם במצב רוח מרדני, הכל במטרה להשתחרר, אולם הפזיזות בהתנהלות שלכם עלולה לגרום לתאונה. גם אם אינכם חשים מוערכים או שאתם חשים מבודדים, נסו לחשוב פעמיים לפני שאתם מתבטאים ומצטערים.

01.04 הירח בטל הבוקר משעה 07:18 עד שעה 11:36 לקראת הצהריים. אתם במצב רוח טוב, יוצאים למסע רכישות, מתנות לחג או סתם פינוקים אישיים. אל תגזימו בהצגות כדי לקבל תשומת לב, לא כל אחד צריך לדעת או לשמוע על החוויות שלכם.

02.04 היום נחמד לקדם את התוכניות לחג, הישארו צמודים לרשימות, כוכב מרקורי בעצירה, וקיימת נטייה לבלבול ושכחה. ההוצאות על אוכל קצת ראוותניות, נסו להיות יותר מחושבים. אתם חשים צורך לנוח ולהירגע, בעיקר לקראת שעות הערב.

03.04 אתם חשים אופטימיים לקראת העתיד ורוצים ליזום התחלות חדשות, המתינו עוד כמה ימים, אין זה הזמן לצעדים גדולים מדי. העקשנות אינה יעילה היום ומומלץ למתן את הקצב. הירח בטל משעה 16:45 עד 16:53 בשעות אחר-הצהריים המוקדמות.

עליכם לקבל החלטות רציונליות, בתוך לוח זמנים לחוץ, השתדלו לעשות זאת בלי לקטר.

04.04 חוסר סבלנות "עוזר" להתעצבן מכל שטות. קשה היום ליצור תקשורת בלי קצרים, הכל מתערבב ביחד - לחץ, כעס וביקורת, שיוצרים דאגה וחששות.

05.04 היום הירח בטל משעה 08.37 בבוקר עד שעה 18.32 בערב. אלה מכם שמתחילים כבר לבשל לקראת ליל הסדר, העדיפו רק את המאכלים שהכנתם בעבר, ושאתם מכירים, אל תנסו מתכון חדש לפני שבע בערב, אם אינכם רוצים למצוא אותו בפח. מאכלים חדשים הכינו רק אחרי זמן הירח הבטל או מחר יום שישי. בשעות הערב יהיה קל יותר לקבל עזרה ושיתופי פעולה בעבודות הבית.

06.04 אתם שומרים על רוח טובה כדי למנוע מלחמות מיותרות במערכות יחסים, בעיקר בבית או במשפחה. הכל מתאספים להיות ביחד, גם אם מתעורר דחף להעיר הערת ביקורת לבן הזוג, נסו להתאפק, כדי לא לקלקל את אווירה הנעימה העוטפת את כולם.

כלכלה ושווקים

אנחנו בתקופה לא יציבה, והתגובות של כולם נובעות מאי-שקט, ואכן בימים בהם השמש "הדליקה" את הכוכבים אורנוס ופלוטו, המסכים האדימו.

עתה בתאריך 04.04, היום בו כוכב מרקורי משנה כיוון, נדרשת גם זהירות, כיוון שהרבה טעויות עלולות להתרחש ביום הזה. על-פי רוב שינוי כיוון המרקורי גורם לשינוי צבעם של המסכים.

שמענו הצהרות של בן ברננקי שהשפיעו מיד, ואחריו גם נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, הציג את המצב הכלכלי לטוב ולרע, אבל שניהם יצאו בהצהרות עם כוכב מרקורי בנסיגה, וכוכב מארס בנסיגה. אפשר לצפות שיגיעו הסברים נוספים, כדי לתקן את מה שלא הבנתם... והמשמעויות של המילים יקבלו הגדרות חדשות.

מפלגת קדימה? תזכורת

הקוראים הקבועים של הרשימות הנכתבות כאן כבר כמה שנים, זוכרים מה האסטרולוגיה סיפרה על ציפי לבני.

אחרי הבחירות בשנת 2009, נכתב במאמר שהתפרסם כאן בתאריך 20.02.2009:

על ציפי לבני:

"במאמרים אשר פרסמתי כאן במדור בתאריכים 26.9.08, 24.10.08 ובתאריך 12.12.08, נכתב על ציפי לבני: 'היא לא ממריאה בעקבות התפקיד שקיבלה' (כיו"ר קדימה). אפשר להבין שמצבה של ציפי לבני לא משתנה... כל הצלחה שלה היא תוצאה של מציאות שגוננה עליה, אבל המציאות כפי שנראה עתה אינה ריאלית. מבנה ההורוסקופ של ציפי לבני עם ההורוסקופ של המדינה מעיד על הקושי שהיא חווה. עליה אפשר לומר מה שנאמר למשה רבינו בספר דברים פרק ל"ב 'כי מנגד תראה את הארץ ושמה לא תבוא'..."

אוסיף ואכתוב שכוכב פלוטו, שמגיע לציר 1-7 בהורוסקופ האישי של לבני, מצביע על כך שכל החלטה אותה היא תקבל, תהיה מוטעית עבורה. אם תלך לאופוזיציה "תשלם" על כך ואם תצטרף לממשלה, תהיה בבעיה עם ה"עמדות" שלה.

במאמר נוסף שהתפרסם בתאריך 20.05.2011 נכתב:

"מבנה המפה של יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, עם האופק במזל דלי, מעיד על כך שהיא ננעלת בדרך החשיבה שלה, שרק היא יודעת מה הפתרון החכם והנכון וזה מייצג סוג פסיכולוגיה של "אני מבינה ואתם לא". לעיתים היא נשמעת כמו מורה, "אתם בחושך, אני אראה לכם את האור" ועם כוכב נפטון על ציר 5-11, אין לה יכולת להבין את מגבלות כוחה. למעשה, עם הכירון על ציר 1-7, כוכב ונוס על 2-8 והירח על ציר 3, היא חסרת סבלנות כלפי מי שמעז להעיר לה, או להציג בפניה מציאות שונה מזו שהיא קבעה כנכונה".

השבוע, לאחר התבוסה שלה, העזו כמה מהעיתונאים, שעד לאחרונה הציגו אותה כ"התקווה הגדולה" לומר את מה שהם הרגישו בשקט בהתנהלותה, "היא מתנשאת", אמרו הפרשנים שלא חסכו מילות חנופה כלפיה בשנים האחרונות. אבל המפה האישית שלה חשפה את האמת כבר מזמן.

עוד באותו מאמר:

"בהשוואה בין מפת הלידה של ציפי לבני עם ההורוסקופ של מדינת ישראל, ראש הדרקון שלה נמצא על האופק של המדינה, כך שזהו קשר גורלי שדורש ממנה להיות אינדיבידואלית, לא אנוכית ולחפש את דרכה ואת הכיוון בו היא רוצה להתפתח, בלי להישען על המדינה (לגלוש לכיוון זנב הדרקון), אלא לפתח רעיון ואידיאולוגיה שהמדינה תלווה אותה בהתפתחותו. זה לא קל. כוכב פלוטו במפת מדינת ישראל נמצא במולות לאופק בהורוסקופ של ציפי לבני, כלומר - המדינה תורמת לה מבחינה חברתית, כך שהיא יכולה לבנות את מקומה כידוענית בחברה הישראלית.

מרכז השמיים בהורוסקופ של ציפי לבני, המסמל את הסטטוס שלה, נמצא במנעד קשה לכוכב מארס במפה של המדינה. כל צד מושך לכיוון שונה, המטרות שונות, ובמציאות כוכב מארס של המדינה פוגע במוניטין שהיא מנסה לבנות לעצמה... האינטרס שלה כדמות של מנהיג אינו חופף ומתאים לצרכים ולמטרות של מדינת ישראל.

במפה המשותפת של ציפי לבני עם מדינת ישראל, הכוכבים בהווה אינם מאירים לה פנים. הצירוף של הכוכבים על ציר 1-7, 5-11 ו-6-12 מציגים מצבי מבחן, אותם היא עוברת, מצב של חוסר-ודאות וחוסר ביטחון, בעיקר כשהיא מנסה באומץ להעז ללכת נגד הזרם, ונגד מה שמקובל בחברה הישראלית ובמישור הפוליטי. יש כאן מצבים שיכולים להיות מאתגרים ומועילים לזמן קצר, אולם אלה לא מאפשרים ללבני לבנות את מקומה לטווח הארוך. עם כוכבים על ציר 6-12 בשילוב הנפטון על ציר 1-7 הרמז ברור, יש טעויות בהבנה, לכן נרשם ליד שמה בכל פעם עוד כישלון. כל עזרה אותה היא מקבלת במציאות הנוכחית היא זמנית והשאלה העיקרית היא מי הם היועצים שלהם היא מאמינה, כיוון שהמבנה הזה מעיד על מידע שגוי אותו היא מקבלת, אולי מתוך חוסר הבנה של המציאות הפוליטית והמדינית בה היא מנסה לשחות?

בשנה הקרובה יש ללבני קושי לתכנן תוכניות לשפר את מעמדה, והכיוון בו בחרה להתבטא, כדי להתבדל מהנורמות ומהחשיבה המקובלת, מרמז על כך שהעמידה על עקרונותיה עלולה להביא לאובדן הסטטוס אליו היא מקווה להגיע בהמשך".

במציאות הבחירות ליו"ר קדימה התרחשו ברצועת הזמן הזו. והיא איבדה את מקומה, גם בגלל אופיה.

במאמר שפורסם כאן בתאריך 25.11.2011 על מפלגת קדימה:

"ההורוסקופ של המפלגה מספר את הסיפור שלה. השמש המסמלת מנהיגות במזל קשת, לכודה בין האורנוס מצד אחד והירח מצד שני, משולש (T), המעיד על מתח בין הרצוי והמצוי. אבל השמש, המסמלת מנהיגות, נמצאת בהיבט מתוח עם כוכב אורנוס.

אריק שרון, שהיה יו"ר המפלגה, התנתק (אורנוס) בפתאומיות ממנה, אולמרט, היורש, אולץ להתנתק מתפקידו ועתה ציפי לבני היו"ר, הנמצאת בהווה בחוסר-ודאות (כוכב נפטון על ציר 1-7 במפה המשותפת שלה עם מדינת ישראל), כיוון שהתמיכה בה מתפוגגת. המשך דרכה כיו"ר המפלגה יסתיים גם באופן לא צפוי. זהו האורנוס, האוהב להפתיע, ולא כמו שמצפים אלא תמיד הפוך על הפוך ובפתאומיות".

למעשה, הקטעים שמובאים כאן, מוכיחים שהכוכבים לא משקרים!!!

לאור סיפור הכוכבים הנ"ל, והתחזית שהוכיחה את עצמה בהתפתחויות שהפתיעו את העיתונאים והפרשנים השבוע, גם בסיום דרכה של ציפי לבני וגם סיפורו של ההורוסקופ של מפלגת קדימה, החלה למעשה הספירה לאחור של היו"ר החדש... אף אחד, מהיו"ר הנוכחי והעתידי של קדימה, לא ישב על כסאו לאורך זמן.

"הדיבור הוא לבוש למחשבה, כשהאדם מדבר נגלה מחשבתו" (המגיד ממזריטש)

תאריך:  30/03/2012   |   עודכן:  01/04/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רב ורבנית אורתודוקסיים מניו-יורק הצליחו לעשות את הבלתי צפוי, ומככבים במצעד 'האופנתיים ביותר' בעיר הגדולה.
30/03/2012  |  צביקה קליין  |   כתבות
שוק הנדל"ן למגורים ביפו רותח. שלשום (ד', 28.3.12) נסגרו שתי עסקות גדולות לרכישת מגרשים, בהשקעה כוללת של כ-60 מיליון שקל. מגרשים נוספים, מעניינים לא פחות, עומדים כנראה להימכר בשבועות הקרובים. הביקוש גדול, ומספר ניכר של יזמים מתמודדים על כל מגרש. נראה שהם מעריכים, ששוק המגורים בעיר ישגשג בשנים הקרובות.
30/03/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
"אני רוצה להצטרף לעם היהודי, על כל מה שכרוך בזה, ואני מודעת לגמרי למה שכרוך בזה". אינה (שם בדוי) הייתה ישירה. היה חשוב לה להבהיר לדיינים שמבחינתה אין ספקות, שהיא שלמה לגמרי עם ההחלטה המשמעותית שקיבלה. אבל לדיינים זה כמובן לא הספיק. במשך קרוב לשעה וחצי הם המטירו עליה שלל שאלות וקושיות מכל טווח אפשרי – תנ"ך, הלכה, עיקרי האמונה, מחשבת היהדות.
29/03/2012  |  יהודה יפרח  |   כתבות
בימים האחרונים נקלעתי לפולמוס עם עמיתי איש יחסי הציבור דוד גולן דובר הכנס הגרונטולוגי (מדעי הזיקנה. האם יש הדרה זקנים מן המרחב התקשורתי בישראל או לא. הוא טען במאמר מקיף שכן. אני טענתי שלא. הופנו נגדי האשמות על חוסר הבנה אז הלכתי לבדוק בדיקה אמפרית את הסוגיה הזו.
29/03/2012  |  יוסי ריבלין  |   כתבות
בדוח השנתי שהציגה השבוע חברת מעריב-החזקות בע"מ, תחת הסעיף הקבוע המכונה "הון אנושי", מצוין כי בשנה החולפת צומצם מספר עובדי המערכת בחברה - עיתונאים, צלמים, גרפיקאים ומעצבים - בשיעור ניכר.
29/03/2012  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il