|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

לא כדאי לו לצאת בהצהרות בומבסטיות

לא מומלץ לשאול מופז לצאת בהצהרות בומבסטיות היוצרות כותרות, מאחר שלא יוכל לממש אותן סקנדלים ימשיכו להיחשף, גם בתחום הכלכלי הנפקת פייסבוק - לטוב או לרע? ניחשף גם לחברות בישראל ובעולם שדרך התנהלותן אינה "כשרה" ישונה חוק טל? תחזית אסטרולוגית לשבוע 25.5.12-18.5.12
18/05/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מופז. משברים וקשיים זמניים בממשלה [צילום: יותם פרום]

ליקוי החמה שיתקיים בתאריך 21.5 לפנות בוקר באזורנו, נמצא במנעד שיעורר במהלך החודש חוסר מנוחה, חוסר-ודאות וחרדות, שיתרחבו בגלל ספינים שונים שיגיעו אלינו, גם בארץ וגם בעולם. המצבים הללו יכולים להתרחש גם ברמה האישית, אך זה תלוי במפה האישית של כל אחד.

סקנדלים ימשיכו להיחשף, גם בתחום הכלכלי. נשמע שוב על דוחות מפוברקים, המנסים להסתיר את האמת על החברות הגדולות, כפי שכבר שמענו בעת האחרונה. חדשות חשובות ומשמעותיות יגיעו בתאריך 24.5.

מבנה כוכבים זה מהווה גם המלצה עבור כולנו להיזהר עם החלטות וחתימות על חוזים. חשוב לשים לב לאותיות הקטנות, כאשר הדגש הוא על התאריכים 26.5-24.5, אך בכל מקרה ההמלצה היא להיזהר עם עסקות פיננסיות עד סוף החודש. חשוב גם שתבדקו את הניירת שאתם מקבלים מחברות ביטוח, בריאות, פנסיות והביטוח הלאומי.

נסו לשמור על חשיבה לוגית! בגלל המבנה בו נמצא ליקוי החמה, הפנטזיות ישפיעו על הדרך בה אנו חושבים בעיקר במהלך השבוע הקרוב, ואנו עלולים להידחף על-ידי אילוזיות להחלטות שאינן מבוססות על קרקע יציבה. יעלו סימני שאלה בנוגע לאמון הדדי, אבל נבחר לתת הנחות כשאנו שופטים מצבים ולכן נסלח לאחרים יותר בקלות.

כאשר יתקיים ליקוי הלבנה, בתאריך 4.6, תהיה יותר תנודתיות בנושאים הקשורים לפוליטיקה, אמונה ופילוסופיה. יש כאן תהליך שמצביע על נושאים ודברים שאופיים מיושן והגיעו לשלב סיום. אנו נדרשים לקטוע את אותם עקרונות או חוקים כדי להתקדם. זו תקופה שאופייה אופטימי מצד אחד, ומעורר ספקות וסימני שאלה מצד שני. זה נכון לכל אחד ברמה האישית, אבל גם מבחינה מדינית, פוליטית וכלכלית. ייתכן שאצלנו זה מרמז, בין השאר, על הצורך לשנות את חוק טל.

יהיה עלינו לנקות את האווירה כדי לתת מקום ליוזמות ולהארות חדשות. המסקנות של כל אחד לא תהיינה פשוטות בזמנים אלה, אבל התועלת בהכוונת המודעות לשינוי, שווה את הכאב והמאמץ לשינוי המושקעים ברצועת הזמן המשתרעת בין הליקויים, כלומר בין התאריכים 4.6-21.5.

כוכב ונוס היה בעצירה, לקראת הנסיגה שכבר החלה בתאריך 15.5. ונוס קרוב למארס בהורוסקופ של ארה"ב, ו"עזר" לנשיא אובמה להכיר בזכויות האזרח של ההומואים והלסביות. ייתכן מאוד שנסיגת הוונוס, ברצועת הזמן בה מתפתח המנעד הקשה בין אורנוס ופלוטו, תביא להתפתחות שתדהים את כולנו מבחינה כלכלית ופוליטית. זהו מבנה המשפיע בכל העולם.

אזכיר שוב, שמבנה הכוכבים אורנוס ופלוטו היה בתחילת שנות השלושים, אז הופיע המשבר הכלכלי הקשה, שהביא להתפתחות התנועות הלאומניות הקיצוניות ובראשן הנאצים בגרמניה.

פירות הבאושים של המצב הכלכלי וההגירה המשתלטת על החברה בארצות אירופה מחזקים מגמות קיצוניות, ואוסיף שלצערי הרב אנחנו רק בהתחלה. מבנה הכוכבים הזה אמור להשפיע עד שנת 2015.

השבוע...

18.5 הירח בטל משעה 00:40 אחר חצות עד שעה 13:04 בצהריים. ההשראה משתלבת בעשייה יומיומית ויש לכם גם אפשרות לקחת פסק זמן כדי להתחדש.

19.5 כל שינוי שתעשו יביא איתו את הטוב ויחזק גם את מה שכבר שיניתם לאחרונה. הדחף לעשות דברים מגובה במיומנויות שלכם.

20.5 השתדלו לקבל תמיכה לפעולות ולעשייה שלכם, כדי שלא תצטרכו לחזור על אותן פעולות פעם נוספת. אתם חשים מחסור בתזרים מזומנים ולכן מתפשרים על כמה תוכניות רכישה. הירח בטל משעה 15:20 בצהריים עד שעה 02:05 אחר חצות. זה לא הזמן הנכון לקבל החלטות חדשות.

21.5 יהיה לכם קשה לחשוב בהיגיון, קיימת סבירות גבוהה לתחושת מבוכה או אשליות. מישהו לידכם עושה כמה מחוות נחמדות וגורם לכם שמחה. שיחה אקראית מקבלת גוון מתוק.

22.5 אתם מתרכזים בנושא פיננסים. שימרו על קור רוח כשמציגים לפניכם תוכניות שאופיין אמביציה חסרת בסיס. כדאי לתכנן תוכנית חדשה וזהירה.

23.5 הירח בטל משעה 02:39 עד שעה 14:31 בצהריים. יש כמה תוכניות סודיות במטרה להסתיר מניפולציות או כדי לדחות תוכנית לפשרה, שאינכם רוצים בה. המטרות שלכם עלולות להיות יותר אידיאליסטיות ולא ריאליות. אם אתם חשים בחוסר-ודאות העדיפו פסק זמן.

24.5 התחום הרגשי מערער את האווירה, ייתכן שאחד מבני הזוג מבקש להשתחרר. האמוציות מתדלקות את המילים, נסו לעצור ולבחון את האפשרויות במצב הנתון. זיכרו, מילים עלולות להכאיב.

25.5 אתם מחפשים להיות בבית או בקרבת הבית. ייתכן שמתעוררת תחושת אי-נוחות מאדם קרוב אליכם, אבל אתם פגיעים ורגישים בלי פרופורציה למציאות המתרחשת. שימרו על חשיבה יצירתית. הירח בטל משעה 17:19 אחה"צ עד שעה 02:11 אחר חצות.

כלכלה ושווקים

בשבוע שעבר נכתב כאן: "...בנוסף ייחשפו סקנדלים, בעיקר בגלל דוחות כלכליים מזויפים בחברות גדולות, או הונאות הקשורות בממשלות ומנהיגים ברחבי העולם".

אצלנו, האמת על המחירים המטורפים שגובות מאיתנו חברות התקשורת בארץ נחשפה באותו יום שבו כוכב ונוס נעצר במזל תאומים והחל בנסיגה, בתאריך 15.5. זה גרם ל"בום" גדול, פיצוץ הבועה שעורר תחרות לא צפויה, מיד עם הופעת גולן-טלקום והוט מובייל עם המותג מירס.

תאומים, מזל של תקשורת, וונוס מסמלת כסף. נסיגת ונוס גרמה לצניחה חופשית בערכן של החברות בשווקים, זה כמובן בעזרתו הכבדה ברקע של כוכב פלוטו, העובר במזל גדי. כל עוד פלוטו בשטח (מאז 2008), ייחשפו כל חברה וארגון (מזל גדי) שדרכם משלבת הונאה, אי-סדר ופגיעה באמון הציבור. פלוטו הוא כוכב ש"אהבתו" הגדולה היא להוציא לאור את האמת, בעיקר אם היא חבויה במחשכים. הוא הופך אבן על אבן בכל מוסד, ומן הסתם אנו עוד ניחשף לחברות בישראל ובעולם שדרך התנהלותן אינה "כשרה".

ולא רק אצלנו - התפרסם הסיפור שחשף את אחד הבנקים המרכזיים בארה"ב, ג'.פ מורגן, שהימר לא נכון וגרם להפסדים בסכומי עתק, ומוטט את כל התחזיות הוורודות על התאוששות הכלכלה בארה"ב. זה כמובן השליך מיד על מצב השווקים. ההתנהלות שם, שאין בה שקיפות, מאיימת על כל השיטה הכלכלית בארה"ב.

בספטמבר 2008, בעקבות משבר הסאב-פריים, הפדראל ריזרב אישר להם הלוואה, אז היה כבר ברור שבמצב הכלכלי (לפי מצב הכוכבים של ארה"ב) ההלוואה שלא תשרת את המטרה. מה שהתרחש בשבוע האחרון מעיד ששום דבר לא השתנה בוול-סטריט מאז ספטמבר 2008. הטריקים והשטיקים ממשיכים בלי בושה.

הקוראים כאן אינם מופתעים מאחר שנכתב כאן, פעם אחר פעם, שהמספרים המתפרסמים בארה"ב אינם נכונים והם משרתים שם את שנת הבחירות. הגירעון הכלכלי בארה"ב הוא בשלב הזה בור ללא תחתית, אבל כשכוכב פלוטו עובר במזל גדי, הוא ימשיך ויחשוף את האמת בלי כחל ושרק. בנוסף, אנו נכנסים כעת לעונת הליקויים, שחלק מ"משימותיה" זה לנקות את השטח, כך שתבניות פעולה חבויות צפויות להיחשף.

בחירתו של הנשיא החדש הולנד, המתנגד למדיניות הצנע שנתמכה על-ידי סרקוזי, מרקל ודראגי, השפיעה מיד על מצבו של האירו לכיוון דובי, וגם אם נראתה התאוששות קלה, זה רק עוד שלב במשבר הכלכלי באירופה.

כתבתי כאן בתאריך 20.4.12: "הסאגה של יוון אינה מסתיימת, חוסר-האונים יכול להתבטא בתוצאות של הבחירות שיהיו בתחילת מאי ויעידו שהאזרחים לא מרוצים מההסכם שנכפה על יוון מצד האיחוד האירופי, מה שעלול להביא ליציאת יוון מגוש האירו בהמשך...".

חוסר היכולת להרכיב ממשלה ביוון, המהומות ואי-השקט, הנובעים מחוסר שביעות רצון בגלל הדרישות של גוש האירו, גורמים להליכה לבחירות חוזרות. זו התוצאה בינתיים... אבל נסים לא מתרחשים.

ונוס בנסיגה במהותה מאכזבת, לכן גם השווקים מגיבים בהלימה. השווקים כבר הגיבו לעצירת הוונוס כמה ימים קודם, כמו העננים המגיעים וגורמים לגוונים אפורים לפני שמתחילה הסערה האמיתית.

הזמן הבא המשמעותי יהיה השפעת ליקוי החמה בתאריך 21.5, השפעה שיכולה להתחיל כבר בתאריך 20.5. בהמשך, בתאריך 23.5, כוכב נפטון במנעד לליקוי, כך שימים אלה יביאו לשינוי מגמה זמני בשווקים. בהמשך צפוי ליקוי לבנה, ומיד אחריו ליקוי הוונוס, כך שיש לפנינו ימים רגישים נוספים בין התאריכים 7.6-4.6.

כוכב יופיטר יעבור למזל תאומים בתאריך 11.6. זהו מעבר שיכול להביא הרבה שמחה ירוקה לשווקים. מעניין שזה קורה לפני הריבוע המדויק בין אורנוס ופלוטו, שיתקיים בתאריך 24.6 - היבט שצפוי לסמל את הזמן בו שוב העולם עלול להיטלטל, מתוך הבנה את גודל המשבר הכלכלי.

יהיה מעניין לעקוב אחרי הנפקת הפייסבוק, שיוצאת היום, 18.5.12, לדרך, לפני ליקוי החמה. מה שרואים וצופים עכשיו עלול להפתיע את המשקיעים ולא לטובה בעתיד הלא רחוק.

אצלנו

בתאריך 9.5.12 נשבע שאול מופז בכנסת כחבר נוסף בממשלת נתניהו. זה תאריך משמעותי, בו אפשר להשתמש כנתון להבנת תהליכים הקשורים למשנה לראש הממשלה החדש וממשלת ישראל והמדינה.

בגלל מידע סותר, המגיע ממקורות שונים, על תאריך הלידה המדויק של שאול מופז, אני מעדיפה לקחת נקודת ציון שאין עליה עוררין. כך לדוגמה ממשלות ישראל נבחנות בראי הכוכבים לפי הרגע בו נשבע ראש הממשלה, ואלה מפות המעניקות מידע שוטף על תהליכים רלוונטיים במדינה; או שבארה"ב, השבעת הנשיא היא מפה המספרת לנו כיצד תיראה הקדנציה של הנשיא הנבחר וכולי.

מפת ההשבעה של שאול מופז, ביחס למפת הממשלה והמדינה, מצביעה על תקופות קצרות עם פרופיל גבוה של המשנה החדש, אבל אחר-כך תגיע שחיקה, לכן כדאי לו לא לצאת בהצהרות בומבסטיות היוצרות כותרות, מאחר שלא יוכל לממש אותן.

תהיה תקופה שכולם יחשבו שהצטרפות שאול מופז אינה רלוונטית, או שהוא "מחוץ לעניינים". אבל החל בחודש אוקטובר 2012, אחרי החגים, עם כניסתו של כוכב סאטורן למזל עקרב, הוא יקבל משקל סגולי גבוה יותר בתהליך קבלת ההחלטות.

גם כוכב יופיטר, שייעצר על ציר 4-10 בקומפוזייט של הממשלה הנוכחית עם שאול מופז במהלך ספטמבר-אוקטובר 2012, יעזור ויביא פרופיל גבוה יותר לעבודתם המשותפת.

בעבודתו של מופז עם הממשלה נשמע לא פעם על משברים וקשיים (ציר 2-8), אבל אלה יהיו זמניים וייפתרו מהר. השותפות הזו תעבור תהליכי בגרות מהירים (ציר 5-11) עם חוסן פנימי, שייראו לא פעם כאילוצים, אבל במציאות זה יצביע על רצון טוב העוזר לשיתוף הפעולה. היצירתיות המחשבתית (ציר 3-9) תאפשר פתרונות מהירים ותעזור לפתור בעיקר בעיות ביורוקרטיה מסורבלת (ציר6-12) והעבודה המשותפת בינו ובין ממשלת ישראל תתרום לחשיבה חדשה ולרפורמות.

שילובי הכוכבים מספרים על חשיבה לא שגרתית בעבודת צוות, בכוונה לא לשבור נורמות אלא למצוא את הקונצנזוס לחוקים חדשים. לדוגמה - האקרובטיקה שתידרש למצוא חלופה לחוק טל.

"הואיל ואינך יכול לבצע את כל שאיפותיך, שאף למה שאתה יכול לבצע" [טרנס].

תאריך:  18/05/2012   |   עודכן:  18/05/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתן אשל, כך היה כתוב בידיעות אחרונות, זוכה להטבות כספיות, לאחר שאולץ לפרוש מלשכת ראש הממשלה - וזה בניגוד להוראות נציבות שירות המדינה. שלושה ימים רצופים העיתון מתעסק בזה, עד שברשימה השלישית (17.5.12) התבשרו הקוראים שההטבות הופסקו. הסכום הזעום (רכב וטלפון) היה התירוץ. הסיבה האמיתית לפרסום, הייתה ההזדמנות להזכיר לקוראים את הסיבה בגינה פרש אשל.
18/05/2012  |  נרי אבנרי  |   כתבות
המקלט האטומי, המצוי מתחת לפני הקרקע בדיזנגוף-סנטר; הצריף הסודי שבשכונת ביצרון, שממנו שודרה הכרזת המדינה; ומרכז בקרת הרמזורים מאחורי זרימת התנועה העירונית - הם רק קומץ מעשרות המבנים שייחשפו לראשונה לקהל הרחב היום ומחר (שישי ושבת - 18 ו-19 במאי), במסגרת אירוע "בתים מבפנים" של העיר תל אביב.
18/05/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
הודעתו האחרונה של יו"ר מועצת קדימה, חיים רמון, על פרישתו מהמפלגה בעקבות חתימת הסכם הצטרפותה לקואליציה בין מנהיג המפלגה החדש שאול מופז לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, הייתה צעד בלתי נמנע. רמון הוא איש עקרונות דלוחים, שלא ייתן לחגבים פוליטיים לגרור אותו למחוזות שהוא לא שייך אליהם. הוא שייך עדיין בעיני עצמו לאליטה פוליטית שמצמיחה ראשי ממשלה.
18/05/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בשנת 1999 עמד העבריין יחיעם אוחנה במרכזה של הפארסה הגדולה ביותר בתולדות העיתונות הישראלית. אוחנה מכר (כן, מכר) למעריב מסמכים שהוכיחו, לטענתו, כי השופט העליון תאודור אור ניהל - כאשר שימש כשופט שלום בטבריה - מערכת יחסים עם קטינה והכניס אותה להריון. בעקבות זאת, טען אוחנה, סחטו המשטרה והפרקליטות את אור והוציאו ממנו הרשעות כוזבות, בין היתר - את הרשעתו של אוחנה עצמו בסחר בסמים.
18/05/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
18/05/2012  |  מאיר עוזיאל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il