|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

להכיר את לפיד ומופז דרך המפה האישית

חשוב מאוד שנלמד קצת על אופיים של המנהיגים שלנו, דרך ניתוח מפותיהם האישיות
22/05/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
יאיר לפיד. בעל יכולת להוביל ולהנהיג [צילום: מן הטלוויזיה]

שאול מופז. יעשה הכל כדי להשיג מטרתו [צילום: פלאש 90]

יאיר לפיד יו"ר יש עתיד, 5.11.1963, יליד מזל עקרב

מס גורל (קבוע ולא משתנה): 8 - אדם שמסוגל להתנהל בקלות בסבך הביורוקרטיה, טוב בלקיחת אחריות ומתנהל בהצלחה עם כספים.

מס שנה 2 (מספר זמני שמתחלף אחרי כל יום הולדת ) - שנה של בניית יחסי אנוש וקשרים בין אישיים שיעזרו לו להמשך דרכו.

יאיר לפיד הוא אדם תקשורתי במיוחד וחייב להיות בתנועה מוחית וגם פיזית. לא תמצאו אותו ללא תשובה מתאימה וגם אם לא ידע את התשובה ידע לשלוף מתוך מוחו המאוד שנון את התשובה המתאימה. המוח שלו חושב ללא הרף עד כדי כך שלפעמים הוא יכול להתיש את עצמו.

בן מזל עקרב אופייני. בעל כריזמה ונוכחות מרשימה. בכל מקום בו הוא נמצא הוא משאיר את חותמו. אנשים מקנאים בו בגלל כישוריו הרבים וחיצוניותו הנאה שגורמים לאחרים ללכת אחריו גם אם אין לו משהו מיוחד להגיד. האנרגיות הסביבתיות שלו נעימות מאוד ולכן הוא ממגנט אליו אנשים שמחפשים את קירבתו. ביחסים בין אישיים ומקצועיים הוא שומר סוד, עוצמתי ונאמן וכך גם דורש מהאנשים הקרובים אליו.

סביר מאוד להניח שזהו לא האדם שתשמעו עליו מעורב בשערוריות שונות כדי לזכות באהדת הצבור או שערוריות אישיות כיוון שאצלו היושרה והנאמנות היא מעל לכול.

יש לו יכולת להרגיש את הצרכים של החברה וכמובן גם את האנשים החיים בסמוך אליו. יש בו פן יצירתי ומעודן שגורם לו להיות מחובר בצורה מאוד עמוקה לאומנות ולהעריך דברים איכותיים.
יש לו יכולת הבנה וחשיבה מעמיקה לגבי כל תחום בחיים. הוא לא יוכל להיות רגוע עם עצמו עד אשר יגיע לשורש כל עניין ויבין את המניעים הכי עמוקים וכמוסים של האדם אשר עומד מולו.

ייאמר לזכותו שהוא אינטליגנט ברמה גבוהה מאוד, יצירתי, בעל חוש הומור דק ונעים לסובבים אותו הניכר מאוד בכתיבתו ובדרך התנהלותו, בחשיבה שלו הוא תמיד מנסה להבין כיצד הוא יכול להעביר את המסרים שלו בדרך שהקרובים לו ירצו לשמוע ולא יקבלו אנטגוניזם.

יש לו יכולת להפוך רעיונות גדולים לדברים מעשיים וזוהי עובדה חשובה מאוד לאדם שמתכוון להגיע לפסגה. יש לו יכולת להוביל ולהנהיג. כשהוא מחליט שהוא רוצה משהו הוא ילך על זה עד הסוף ואין לו בעיה גם להילחם על כך. העובדה שבחר במשנתו כדי ללכת למען החלש תואמת מאוד את מפתו האישית וגם את העובדה שהוא יודע שיוכל לקרב אליו את החברה הישראלית רק אם ידבר מהבטן ויבוא מהמקום הנכון של דאגה לזולת, צדק חברתי והצגת משנה פוליטית שתתאים לכמה שיותר אנשים בסקטורים השונים.

שאול מופז יו"ר קדימה, תאריך לידה 4.11.1948, יליד מזל עקרב

מס גורל (קבוע ולא משתנה) : 1 - מספר זה מלמד על כך, ששאול מופז הינו אדם עצמאי ואינדיבידואליסט בדעותיו והתנהגותו, וכך יתנהל גם כאשר הוא בתוך מסגרת.

מס שנה (מספר זמני שמתחלף אחרי כל יום הולדת ) - 1 - הינו נמצא בשנה של התחלות חדשות ומהפך בחייו. זוהי שנה מצוינת לשדרוג חייו ומיצובו בתפקיד בולט במפה הפוליטית.

שאול מופז הינו בן מזל עקרב אופייני וחזק מאוד באופיו. כאשר יציב לעצמו מטרה, יעשה הכול על-מנת להשיג אותה, ולעיתים במחיר של פגיעה בעצמו ובתדמיתו. הוא ינסה לכפות את דעותיו על האחרים על-ידי קביעת עובדות בשטח, ואחר כך ינסה להסביר בצורה עדינה ויפה כיאה למרקורי כוכב התקשורת במזל מאזניים - מדוע נהג כך או אחרת.

השילוב בין יכולת הדיבור המתונה והנעימה שלו לבין אופיו העקרבי יכולה להטעות אנשים החיים בסמוך אליו. מאחר שהוא אדם מאוד אינדיבידואליסט, נראה שאת דעותיו האמיתיות הוא שומר לעצמו ולא נוטה לסמוך על אנשים, וכיוון שכך - לא תמיד משתף את הסביבה שלו בתוכניותיו.

אין כמוהו לשמור על סודיות ונטייתו הטבעית למופנמות רק עוזרת לו בכך, כיוון שאף אחד לא יחשוד שמאחורי חזותו הרצינית מסתתר אדם שראשו מתכנן תוכניות.

הוא משדר צורך בהרמוניה עם האנשים מסביבו, אבל בגלל הצורך שלו בשינויים, להוביל ולהשפיע על מהלך האירועים בחייו, אין לו בעיה להתנתק מאנשים במידה והוא מחליט שאינם מתאימים לו יותר ולתוכניותיו, וסביר להניח שחייו רצופי שינויים ולעיתים ניתוקים על-רקע דעות שונות ולא בהכרח ישנה מהן הנסיבות, במידה והוא מחליט שהגיע הזמן ללכת קדימה.

בהתנהלות היומיומית והמקצועית שלו הוא אדם שזקוק להיות בתנועה רבה. הוא אמיץ בדעותיו ובמעשיו ולא מפחד מעשייה שאינה שגרתית, עובדה שיכולה מאוד להועיל לו בכל המהלכים המדיניים אליו הוא משתייך ובתוכניות אותן הוא רוצה ומנסה להגיע אליהן.
יש לו אנרגיה רבה מאוד לעשייה ופעולה ובכוונתו תמיד להגיע אל הפסגה.

הצורך והיכולת שלו להעיז ולא לפחד משינויים גורמת לו להיות חופשי ברגשותיו ולא להרגיש רגשי אשם בכל פעם שהוא מנסה לעשות משהו חדש. יש בו אופטימיות פנימית שהוא יצליח ואכן הוא מצליח לשכנע בכך גם את האחרים.

כרגע, ההתנהלות האישית שלו באה ממקום שבו עבר תקופה של תסכול גדול במיוחד, עם הבנה שהוא חייב לעשות מעשה בעל עוצמה, כדי להשאיר את עצמו על המפה המדינית במקומות הבולטים ביותר כפי שהוא אוהב לראות את עצמו.

כרגע, הוא עדיין לומד את הנסיבות החדשות ונקווה שיצדיק את התקווה של כולנו לממשלת אחדות חזקה, עוצמתית ובעלת יכולת לאחד את העם, להביא לצדק חברתי ולהצלחה מדינית וכלכלית.

והרי התחזית...

זהירות ובעיקר בנושאי כספים יהיו הדבר המשמעותי עבורכם במהלך כל החודשיים הקרובים. נראה שהכוכב שלכם וונוס החליט לבצע את נסיגתו הפעם דווקא בבית הכספים שלכם, עובדה שיכולה לגרום לכם להוצאות מיותרות ולחוסר בהירות מוחלט בנושא. חכו לסיום הנסיגה בחודש הבא.

שור: בחודש הקרוב תצטרכו להיות יותר קשובים לגופכם ופחות להעמיס על עצמכם פעילות יתר כיוון שתהיה לכם נטייה גדולה יותר מהרגיל להיות עייפים – אבל זאת כאמור, רק בגלל שאתם מנסים לעבוד ללא ליאות ובכמה תחומים. השקיעו את רוב מרצכם בעבודה כיוון שמשם תצליחו להרים את עצמכם למקום שאתם חושבים שאכן מגיע לכם. החודש יוצא כוכב השפע – כך שכדאי לכם לנצלו.

תאומים: הנושא הדומיננטי ביותר אצלכם יהיה ההבנה שלכם שאינכם יכולים לחיות את חייכם האישיים תוך כדי כך שאתם מנסים לרצות את כולם והגיע הזמן שלכם להיות יותר אסרטיביים ביחס לאייך אתם מנהלים את חייכם האישיים בכל התחומים. בכל מקרה, כדי להירגע נסו לעסוק בפעילויות ותחביבים שיעשו לכם טוב וירגיעו אתכם. מימוש תוכניות יעזור לכם להרגיש יעילים ומועילים.

סרטן: יש בכם אחריות מוסרית מאוד גדולה להיות עם המשפחה המורחבת שלכם או לפחות אלה שאתם מגדירים אותם כמשפחה ולנסות לאחד את כולם יחדיו. אתם עובדים קשה מאוד כדי לעשות זאת, אך לא בהכרח אתם מגיעים לתוצאות הרצויות ובוודאי שלא מוערכים כמו שהייתם מצפים. ולכן, מומלץ לכם לתפוס קצת מרחק מהאחרים ולשמור לעצמכם את האנרגיה.

אריה: החיים מכריחים אתכם לעשות שינויים אך נראה שאיכשהו אתם מנסים להתעלם מכך וממשיכים בשלכם כפי שאתם רגילים מימים ימימה. החיים והאירועים מראים לכם שלא תוכלו להמשיך כך לאורך זמן והגיע הזמן שלכם לעשות מהפך כלשהו. מאחר שכל שינוי מתחיל מחשיבה ומהתכוונות, הרי שזה גם הזמן שלכם להפוך תחושות ורגשות למציאות שאתם מעיזים לחיות לפיה.

בתולה: עדיין אינכם מרגישים משוחררים מספיק כיוון שאתם יודעים שהאפשרויות העומדות בפניכם הינן כאלה שאתם לא יכולים לבזבז כספים מעל ומעבר ליכולות שלכם. ואולם, לאחר תקופה ארוכה שכוכב סטורן המביא איתו קשיים ואחריות בנושאים משמעותיים כמו ההתנהלות הכלכלית שלכם, נראה שלאט לאט תתחילו להשתחרר מהקושי שחוויתם בשנתיים האחרונות.

מאזניים: בשנתיים האחרונות "חגג" אצלכם הכוכב סטורן הוא הכוכב הקורא ללקיחת אחריות ושינויים בחיים. נראה שהחיים הכריחו אתכם להתנהל בדרך שונה ממה שהיה לכם עד עכשיו וחוויתם שינויים שונים שלא בהכרח גרמו לכם לנחת. בחודש הקרוב ייצא הכוכב סטורן מנסיגתו ובכך תסתיים לה לאיטה תקופה ארוכה שבה הרגשתם שהחיים לא תמיד מחייכים אליכם. התובנות שרכשתם יעזרו לכם בהמשך.

עקרב: בכל התקופה האחרונה אתם מתנהלים עם המון פחדים שמנהלים אתכם ובמקום למנף את הפחד, להתמודד איתו וללכת קדימה – נראה שלעיתים אתם נותנים לפחד להשפיע עליכם כך שאתם מרגישים שידיכם כבולות. מומלץ לכם להקשיב לאני הפנימי שלכם כיוון שנראה שהוא יודע את כל התשובות הנכונות. במידה ותרגישו שאינכם יכולים לעשות זאת לבד – היעזרו באנשי מקצוע. החודש הוא הזמן המתאים להתעמת עם הקשיים הפנימיים.

קשת: מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה לאט לאט אתם משנים את כל תפיסת העולם האישית והחברתית שלכם בעקבות האירועים שקורים לכם בחיים. נראה שחוויתם אכזבות כך שעכשיו אתם יודעים שמה שהיה עד היום למעשה עומד להשתנות ואתם עומדים לפתוח דף חדש בחיים מבחינה אישית וחברתית. ה"מחיר" שאתם נאלצים לשלם הוא הוצאה של אנשים מהחיים שלכם והכנסת אנשים חדשים.

גדי: יש לכם צורך להוכיח את עצמכם בגדול לאחר תקופה ארוכה שהיה נדמה שאתם דורכים במקום. חשוב מאוד שבזמן הקרוב תהיו מאוד נאמנים לעצמכם, כיוון שנראה שיהיו פעמים בהם לא תהיו בטוחים שאכן פעלתם נכון. אורך רוח והתמדה יכולים לעזור לכם במקומות בהם תצטרכו לקחת נשימה ארוכה בגלל קשיים שונים שאין ביכולתכם לשנות אותם – אלא להסתגל אליהם.

דלי: נראה שהחיים והאירועים שאירעו לכם במהלך השנה האחרונה לא תמיד היו חייכניים עבורכם כיוון שהכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה והמעכב נמצא אצלכם במקום המשנה לכם תפיסת עולם. הגיע הזמן שלכם לשנות את המחשבות ודפוסי ההתנהגות שניהלו אתכם עד היום, ולנסות לבנות לעצמכם חשיבה חדשה ומתאימה יותר למציאות. זהו תהליך שיימשך לפחות במהלך החודשיים הקרובים.

דגים: הנושא הרגיש אצלכם הוא כספים שאתם מצפים לקבל אותם ומשום מה מתמהמהים להגיע. לאחרונה הוצאתם כספים מעל ומעבר למה שהתכוונתם ולכן עכשיו אתם נמצאים במצב של חוסר וודאות ולעיתים אף נזקקים לאחרים כדי לאזן אתכם. ייתכן שבגלל הנסיבות החדשות תהיו צריכים לארגן מחדש את כל ההתנהלות הכספית שלכם ולבדוק היכן ואיך אתם יכולים לשפר ואף לחסוך לעתיד לשעת הצורך.


טלה: הנושא שבעיקר יטריד אתכם בחודש הקרוב בגלל העובדה שכוכב סטורן המקושר עם קשיים הוא, כיצד אתם יכולים להמשיך ולנהל קשרים כלכליים ועסקיים עם האחרים ובכל זאת לא לאבד את עצמכם בתוך השותפות. מבחינתכם כרגע השותפות יכולה להיות עסקית עם מעורבות אישית וכנראה שהגעתם לנקודת אל חזור והגיע הזמן להחליט בין התועלת האישית שלכם ובין היכולת שלכם לרצות את האחרים.

תאריך:  22/05/2012   |   עודכן:  23/05/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להכיר את לפיד ומופז דרך המפה האישית
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
26/05/12 14:19
2
ב. דון
20/07/12 14:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עונת המעבר מאופיינת בשינויים אקלימיים קיצוניים במהלך היום והלילה, הרוחות עזות, מחוללי אלרגיה ווירוסים נפוצים. מאפיינים אלה יוצרים עומס על המערכת החיסונית ומשפיעים לרעה על מראה עור הפנים, הגוף, השיער ובריאותינו הכללית. נטייה לרגישות יתר, אדמומיות, קשקשת, גרד ויובש קיצוני בעור, נטייה ליובש העין / דימוע יתר, ציפורניים סדוקות וחוסר נוחות כללית, מוקצנת בעונה זו.
22/05/2012  |  הרמן וויס  |   כתבות
ניתוחי שקדים ואדנואידים הם מהניתוחים הנפוצים ביותר בילדות. עדות ראשונה להסרת שקדים מוזכרת כבר בכתבי צלזוס מימי יוון העתיקה. השקדים והאדנואידים מכילים רקמה לימפתית המהווים חלק מטבעת ע"ש waldeyer, (אזורים של רקמה לימפתית באזור הלוע). בנוסף לשקדים ואדנואידים, קיימת רקמה לימפתית גם בבסיס הלשון (שקד לשוני).
22/05/2012  |  ד"ר ערן אורבוך  |   כתבות
בימים אלה התבשרנו כי שר התמ"ת של דרום אפריקה פרסם צו, לפיו מוצרים שיוצרו מחוץ לקו הירוק, אין לסמנם כמוצרים Made in Israel, אלא שיש לסמנם כמוצרים שיוצרו בשטחים הכבושים. דרום אפריקה אינה אוסרת מכירת מוצרים כאלה, אלא שהדרישה החדשה נוגעת אך ורק לסימון ארץ המקור שלהם, דבר אשר יכול, בסופו של דבר, לפגוע בייצוא הישראלי. אך האם דרישה כזו היא חוקית, מבחינת החוק הבינלאומי?
טרשת נפוצה היא מחלה אוטואימונית, כלומר - מחלה בה המערכת החיסונית של הגוף, זו המגנה עלינו מפני זיהומים, תוקפת בטעות גם את המיאלין, החומר המבודד ומגן על תאי העצב. המחלה לרוב מאובחנת בגילאי ה-20 עד ה-40 והמאובחנים בה חיים לצדה כל חייהם מכיוון שלא נמצאה עדיין תרופה שתצליח להעלימה לחלוטין.
22/05/2012  |  ערן ברקוביץ  |   כתבות
קיימים כמה טיפוסי אנשים כאלו האוהבים לאכול מזונות מן החי, בשר ועוף, כאלו הנמנעים ממזונות אלו ומעדיפים מוצרי חלב, ביצים ומזונות מן הצומח, וכאלו שהם בין לבין.
22/05/2012  |  אלונה אזאגי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il