|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כרזות בחירות במצרים. שני המועמדים: אחמד שאפיק ומוחמד מורסי [צילום: AP]

לא מוותר על מהפכה

מהפכה במצרים עלולה לשבור הסכמים עם המערב ההבנה של ארדואן וטורקיה להפיל את בשאר אסד אי-יציבות כלכלית עד 2020 משבר אמיתי במטבע האירו ב-2013 תחזית אסטרולוגית לשבוע 8.6.12-1.6.12
01/06/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

אנחנו לפני ליקוי הלבנה שיתקיים ביום שני ולמעשה בתוך תקופת הליקויים, שהחלה בתאריך 21.5.12 ותימשך עד לתאריך 4.6.12. זו תקופה בה הצד הרגשי משפיע על כולנו ואצל רבים מאיתנו התגובה באה לידי ביטוי גם בתחושות פיזיות פחות נוחות עם עצמנו. למעשה, יש כאן אנרגיה רגשית חזקה העוברת דרכנו שדורשת שחרור. האיפוק לא יועיל בימים האלה. לעומת זאת, אתגר עצמי הכולל מידע חדש, מסר או סימן, שמגיעים בימים האלה, יכולים להביא את הפתרונות שחיפשנו כבר הרבה זמן. סיום תקופת הליקויים (אחרי התאריך 19.6) יביא התחלה חדשה. הקשיבו לעצמכם.

אנו בזמנים בהם דברים או אירועים נחשפים וגורמים לשינוי בתבניות חיים. זה הזמן להוציא מחיינו באומץ את מה שאינו משרת אותנו יותר.

בכותרות אירן, הנחשבת לאיום הגדול בעולם המערבי - כמו שנכתב כאן בשבוע שעבר, בתאריך 23.5 התקיימה בבגדד עוד פגישה שהחלה בזמן ירח בטל בנושא הגרעין והסתיימה, כצפוי, בעוד דיבורים שלא הביאו לפריצת הדרך המיוחלת. המפגש החדש נקבע לתאריך 19.6-18.6. ואז? חוקי היקום מביאים ברצועת הזמן שבין הליקויים אפשרות לפריצת דרך או להתמוטטותן של תוכניות. כך שנדע בקרוב.

במהלך השבוע האחרון, זמן קצר לפני הליקוי הבא, נחשפה עוד תולעת במחשבים באירן. שוב אנו עדים לפעולות של כוכב אורנוס במזל טלה. מלחמת המחשבים במחשבים, עליה נכתב כאן לראשונה בתאריך 5 במרס 2010, כאחת מדרכי הביטוי האפשריות בשילוב של מזל טלה הלוחמני וכוכב אורנוס המסמל את הטכנולוגיה החדישה ביותר:

"אורנוס קשור ללא צפוי, להפתעות. הוא מייצג את העיקרון של מה שלא ראינו ולא ציפינו לו. אורנוס מתקשר באסטרולוגיה לטכנולוגיה חדישה. עכשיו, ממזל דגים, הוא עובר למזל טלה הלוחמני. מזל טלה היוצר קונפליקטים צבאיים, מה שמעורר חשש מכלי נשק חדשים ומפתיעים, כמו כלי נשק שיש להם יכולת הדומה לרשת מחשבים כלל-עולמית. האם אפשר שנחזה במתקפה אינטרנטית? שימוש במחשבים ככלי נשק?".

בהמשך, ביוני 2010, נחשפה תולעת שנקראה STUXNET ואחרי גילויה בדצמבר 2010 אמר מומחה מחשבים גרמני, שהיה שותף בניתוח תוצאות פגיעת הווירוס במתקני הגרעין האירניים: "שליחת הווירוס הממוחשב הייתה יעילה כמו מתקפה צבאית ואפילו טובה יותר". כעת, בשנת 2012, אנו כבר יודעים שזה לא קוריוז והתחזית במרס 2010 התממשה. יש מלחמה ושמה "מלחמת סייבר" ובמדינות העולם הקימו מטות-לוחמה בתחום.

נזכיר שכוכב ונוס עדיין בנסיגה עד לתאריך 27.6 ומערכות יחסים הן על המדוכה. לא רק יחסים רומנטיים, גם אחרים, יחסים על כל גווניהם. אנשים מהעבר חוזרים, כמו גם אירועים וזיכרונות, אך אל תחששו שאלה יעצרו את הישגיכם, לעיתים מפגשים עם אירועים ואנשים מהעבר עוזרים לפרוץ מעגלים סגורים שנעתם בתוכם. עדיף לא לחזור למערכות מהעבר, כי סביר להניח שהן יאכזבו. האמינו בעצמכם גם אם התסריט שלכם לא מתממש במלואו.

השפעת הליקוי בשילוב עם ונוס בנסיגה מדגישים את הנושא הרגשי, וההמלצה היא לספור עד עשר, מעתה ועד לתאריך 9.6, כדי למנוע התפרצויות אימפולסיביות הנובעות מביקורתיות יתר ומרגישות. היזהרו בבקשה גם על הכביש.

שחררו את המחשבה, שחררו את הרוח, תנו אמון בגלי השינוי שהם מקוריים ואמיתיים. היכולת לעבוד נכון עם האנרגיה החדשה תעזור לכולנו להתחבר גם עם אלה השונים מאיתנו בסגנון חייהם.

לפי לוחות המאיה, הימים בהם כוכב ונוס בנסיגה, זה הזמן בו צבאות מכינים את הקרב הבא. קיימת סבירות גבוהה שאירועים שנקרא עליהם בכותרות בזמן ליקוי הוונוס בתאריך 5.6, הם אלה שירמזו לנו באיזה מטבח אלה "מתבשלים", לפני שיעלו על השולחן בגלוי.

ליקוי הוונוס בתאריך 5.6 הוא מופע נדיר מאוד ועלול להצביע על "לכתה" של אישיות פוליטית ידועה.

בשבוע שלפני הליקוי, אם זה ליקוי חמה או לבנה, מומלץ לא לצאת עם תוכניות חדשות, מאחר שאלה מתעוותות ולא עונות בסופו של דבר על התוכנית המקורית.

כדאי ליידע את ארדואן וטורקיה, בעקבות הגשת כתב תביעה שם (בשבוע האחרון לפני ליקוי הלבנה), נגד אשכנזי והחיילים שהשתתפו במבצע על ה"מאווי מרמרה", שהדרישה של הטורקים ל-18 אלף שנות מאסר, יכולה להשתבש ב"משהו" וארדואן יצטרך להבין בעל-כורחו שיהיה עליו להסתפק ב"קצת פחות"...

מבנה הכוכבים מקשה על הסכמות בין נשים לגברים, ברמה האישית. סביר להניח שגם בריתות בין מדינות יעמדו בסימני שאלה והשבוע כמה ממדינות המערב גירשו את הדיפלומטים הסורים... האם המערב מתעורר לקראת התערבות שם?

בכתבה ביום שישי, לפני שבוע, הצבתי סימן שאלה להשפעת ליקוי הלבנה על מצבו של בשאר אסד. לא אלאה אתכם, אבל מבנה הכוכבים בהורוסקופ שלו מצייר אדם ברוטאלי, ובחודש יוני הכוכבים המקודמים במפתו פועלים כבומרנג ומדליקים גם את ליקוי הלבנה שהיה בתאריך 10.12.11, והמעלות 18-17 בבתולה אצלו מטווחות מכל כיוון, לכן הרגישות הגבוהה ביותר תהיה אצלו בין התאריכים 11.6-8.6. הוא ושלטונו מאוימים כשהירח המקודם שלו נפגש עם מארס ובמנעד לכוכב פלוטו, והירח, שמסמל את העם במפת המדינה, נפגש עם סאטורן - מצב בו העם עצמו עלול לחפש את הדרך לפגוע במנהיג (סאטורן) בשאר אסד.

מפת סוריה, 1.1.1944, גם היא מושפעת מהצמד ההופך עתה את העולם - אורנוס/פלוטו. זהו מצב משברי שמגיע בשנת 2013, כך שהטלטלה קיימת.

השבוע...

1.6 הירח בטל משעה 04:21 לפנות בוקר עד שעה 15:31 בצהריים. זהו יום עם מפגשי חברה, או מפגש משפחתי, המביא עימו שמחה, הומור וחוויות חדשות. האווירה החברותית תהיה בכל מקום ומשפיעה בטוב על התחושות שלכם.

2.6 חוסר מנוחה מקשה על "הביחד". אל תתנו לקנאה או לכעס לתדלק בביקורתיות את המילים שלכם. קחו פינה עם ספר או עיתון, או האזינו למוזיקה שקטה כדי להירגע.

3.6 חשדנות לא מועילה בימים אלה, נסו להיות יותר בשליטה עצמית. ארוחת בוקר אולי תרגיע אתכם. הירח בטל משעה 12:17 עד שעה 15:32 בצהריים. אתם משקיעים מאמצים להתגבר על מכשולים בדרך, אבל זה משאיר אתכם מתוסכלים. שימרו על לוגיקה ככלי עזר בשעות כאלה.

4.6 הרעיונות נחמדים וחלק מהסובבים חושבים שאתם חכמים. קל להתרגז היום מאחר שכל דבר שאתם עושים לא מוצא חן בעיניכם, או אולי אתם פשוט מרגישים שלא מתחשבים בכם, או שאתם נוהגים כך. בשעות הלילה נסו לשלב בין הפרטים שאספתם והרעיונות שהגיתם לאחרונה כדי להסיק את המסקנות הנכונות.

5.6 הירח בטל משעה 08:07 בבוקר עד שעה 15:32 בצהריים. רגישות תעזור לכם יותר מפקודות בשטח. היום נחמד לאוהבים, נסו ליהנות מהיופי שסביבכם.

6.6 שחררו את האמוציות. מפגש עם חברים מביא לשיתוף פעולה, לפחות זמני. זה יום טוב לשבור את השגרה ולחפש מקום שיש בו שלווה.

7.6 יש לכם הזדמנות לקדם את עצמכם בתוכנית שתביא הצלחה. הירח בטל משעה 15:25 בצהריים עד שעה 17:17 אחר-הצהריים, אלה שעות בהן אתם מרגישים חופשי ומתבטאים בהלימה. אין מקום להשתפכויות אמוציונליות, אבל אם חבר או חברה מספרים לכם משהו רגיש יותר, אפשר להציג סימפטיה ולהתחבר לפנימיות שלכם.

8.6 גישה קרירה מאפיינת אתכם גם היום. יש זמן לטייל ולקנות מתנה לחבר או לחברה, או אפילו לפנק את עצמכם במשהו נחמד. אתם שומרים על אובייקטיביות, אבל אולי בלי להרגיש אתם נכנסים למגננה בתוך השיחה המתפתחת. הערב מתאים בילוי משפחתי או חברתי וגם לסתם פטפוטים על הא ועל דא.

כלכלה ושווקים
האירו יתערער [צילום: AP]

השבוע יש את מופע ליקוי הלבנה בתאריך 4.6 ומיד אחריו, ב-5.6, יש ליקוי של הוונוס, בריבוע לכוכב מארס. אין ספק שאלה ישפיעו על הכלכלה בעולם כולו ועל השווקים בשבוע הקרוב, ולא בטוב. כוכב נפטון נעצר ומשנה מגמה בתאריך 4.6. שיקול הדעת יכול לנוע בין פנטזיות להיסטריה.

הקוראים הקבועים ואלה המשוחחים איתי מעת לעת על המצב הכלכלי בעולם, שומעים מאז שנת 2007 שהמשבר הזה יהיה מתמשך. למרות הצהרות וכותרות של כלכלנים ופרשנים על התאוששות, האמת היא שונה. אלה מכם העוקבים אחר השווקים, מכירים את המספרים האמיתיים. כולנו צריכים להפנים שהכלכלה לא תהיה באמת יציבה עד שנת 2020. חוסר-ודאות מתמשך. במהלך שנת 2013 תגיע עוד התפכחות מכאיבה בעולם על המשבר הגדול, ועל כך ארחיב באחת הכתבות הבאות.

רק משנת 2016, יתחילו אנשים וחברות עסקיות לאסוף את השברים ולבנות משהו חדש. אלו שהיו זהירים ומחושבים לאורך השנים ייפגעו הכי פחות. מי שבנה בועות כלכליות, שלא יופתע מניפוצן.

האירו, שעדיין מתמודד על מקומו, יתערער בשנת 2013. השמש בהורוסקופ של האירו היא במעלה 10 בגדי, כלומר כל מה שראינו עד כה היה רק הקדימון. כשהצמד אורנוס ופלוטו יגיעו למעלות האלה, יגיע גם המשבר האמיתי של האירו.

הכלכלה באירופה תלויה עכשיו גם בבחירות הבאות ביוון, וההתפתחויות שם עלולות להשפיע על מבנה האיחוד והאירו.

ספרד תהיה ה"חלל" הבא של המשבר באירופה. איגרות החוב שהנפיקה אינן בטוחות, מאחר שמצבה של המדינה לא יאפשר לה לעמוד בתשלום, בזמן שגרמניה והבנק המרכזי ממשיכים בדרישה למדיניות הצנע.

הסימנים מעידים על כך שצפון אירופה תחפש לעצמה מטבע חדש תחת שליטת גרמניה, ואילו ארצות דרום אירופה ישתחררו ויחזרו בגלישה למטבע המקורי שלהן, כתוצאה מהמיתון העמוק במדינות האלה בזמן הקרוב. מצב כזה יחזיר את הכוח לדולר, שיטוס בביטחון אל-על וירסק את השווקים, שיצנחו חופשי לתהומות.

עוד לא התעכבתי כאן על הנעשה בבריטניה הגדולה, אולי בגלל שאינה בגוש האירו, אבל מצבה הכלכלי בכי רע. על כך בהמשך.

הצמד חמד אורנוס, היוצר אירועים המשבשים את הסדר, ופלוטו, שהוא הסמל של הנפט והגז, יגרמו לעוד כמה אסונות הקשורים באנרגיה. קחו נשימה ארוכה עד שנת 2016 לפחות.

הבחירות במצרים

מצרים, שיש לה תפקיד גדול ב"אביב הערבי" משנת 2011, עוברת בחירות דמוקרטיות, שהתוצאות שלהן עלולות להוציא את כל האוויר מהבלון שנקרא שם מהפכה.

מצרים קיבלה את המנדט מהבריטים בתאריך 14.3.1922 ויצאה לעצמאותה בתאריך 15.3.1922 בראשות פארוק שהקים את הממלכה שם. בהורוסקופ הזה נמצאים כוכב יופיטר, המסמל את החוק, וכוכב סאטורן, המסמל את הסדר, במזל מאזניים. הירח, המסמל את העם, נמצא גם הוא במזל מאזניים.

בכל פעם שכוכב סאטורן עבר במאזניים השתנה המשטר שם. בתאריך 18.6.1953 הייתה הפיכה בהנהגת נאצר, שהקים רפובליקה, ואחריו מובארק, שהגיע בעקבות רצח סאדאת בתאריך 6.10.1981. עכשיו שוב הסאטורן במזל מאזניים ומצרים שוב עוברת מהפכה. מהפכה משמעותה מהפך, משהו אחר שיופיע במקום מה שהיה.

במהלך השנים 2011-2010 השמש המקודמת של הרפובליקה עברה על כוכב פלוטו, כך שסיום שלטונו של מובארק היה ברור, ועל כך נכתב כאן באותה תקופה, שזה התהליך הצפוי. עתה הקונסרבטיבים מתחזקים שם, למרות שיש ניסיונות חיצוניים המנסים להילחם בכוחות הללו. המחאה של החלשים השיגה כמה מטרות, אבל יש להם קושי אם הם מבקשים את האיזון בחזרה.

עד כה, בכל מהפכה במצרים הייתה התערבות מערבית, אם צבאית (משבר סואץ בשנות ה-50), אם כלכלית (כמו בהסכמי קמפ דייוויד). מהפכה עכשיו עלולה לשבור הסכמים של מצרים עם המערב.

המועמדים העיקריים עכשיו הם מוחמד מורסי, איש האחים המוסלמים, שגבר באחוזים בודדים על המועמד השני אחמד שאפיק, המזוהה עם משטרו של מובארק, ומשתדל עתה בכל דרך להרחיק עצמו מהתדמית הזו, שאינה פועלת לטובתו בימים האלה, ולכן הוא משבח את המהפכה ומבטיח לא לחזור למה שהיה.

האחים המוסלמים עלו בתאריך 23.3.1928. הצמידות המתמשכת של הכוכבים יופיטר (דת) ואורנוס (מרד) במהלך 20.10.2011 עזרה להם וגרמה לכוחם להתחזק להשפיע, ועתה הם אלה השולטים בפרלמנט שם מאז פברואר 2012.

החילוניים במצרים פוחדים שהנשיא שייבחר יהיה מהאחים המוסלמים וגם המערב מעדיף כנראה את שאפיק. מוחמד מורסי נולד בתאריך 20.8.1951. אין שעת לידה! אבל מפתו כוחנית עם נוכחות חזקה עם הצמידות של השמש /פלוטו במזל אריה. במפתו יש גם צמידות מקודמת של אורנוס/יופיטר, מה שהוביל אותו למחקרים מדעיים בעבודתו בעבר עם נאס"א. בהווה הוא חוזר ומצהיר בפני האומה שאינו רוצה להקים מדינה דתית, אלא חילונית, המבוססת על ערכי שוויון. לגבי שאפיק, יודעים רק שנולד בערך בנובמבר 1941. כך שאין שום וו להיאחז בו כדי להבין מי האיש.

ציינתי באחת מכתבותיי האחרונות, שהבחירות נערכו למחרת ליקוי החמה עם כוכב נפטון, לכן התוצאות לא ממש אמינות או ברורות. נראה לאן זה יוביל את התהליך.

יש להניח שבשבועיים הבאים, התחזקות האחים המוסלמים תחזק את המחאות האלימות וגם המועמדים עצמם יהיו צריכים להישמר. חוסר שביעות הרצון שגרם לחוסר השקט החברתי במצרים והביא את המהפכה לא ישכך במהרה, ולכן לא יהיה ניתן לצבוע את התוצאות בגווני איפור עליזים.

מה שבולט במפת מצרים מתאריך 15.3.1922, זה מעברם של הכוכבים אורנוס ופלוטו היוצרים את האווירה למהפך. לכן העם במצרים לא יוותר על שינוי. הכוכבים האלה במשחק עכשיו על דמותה של מצרים, ולכן ימשיכו לעצבן שם את הממסד. התחנה הבאה תהיה בחודש יוני, אז יהיה השלב השני של הבחירות. ולנו לא נותר אלא לעקוב אחר המתרחש.

"על-פי רוב המהפכה אינה סימן להתפתחותה של החברה אלא לאיבוד עשתונותיה ביחס לעצמה" [מיכה יוסף ברדיצ'בסקי].

תאריך:  01/06/2012   |   עודכן:  01/06/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"עברתי מיזום בניית דירות לבנייני משרדים" אומרת, בראיון ל-News1, יזמת הנדל"ן חני הורוביץ, 35, אחת משני בעלי חברת הנדל"ן "מגדלים", שבשנים האחרונות יזמה עסקות לבניית מאות דירות בתל אביב, ברמת גן ובפתח תקוה. הורוביץ מתכוונת לעסקה, שבה היא מארגנת, בימים אלו, קבוצת רכישה שתבנה מגדל משרדים ומסחר בן 31 קומות במתחם חסן עראפה, ליד צומת בית מעריב בתל אביב.
01/06/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
סברתי לתומי שבימים טרופים ומטורפים אלה בתחום הביטחוני מן הראוי שבראש ועדת החוץ והביטחון של הכנסת תציב סיעת קדימה חבר-כנסת בעל-רקע ביטחוני מוכח מסוגו של ראש השב"כ אבי דיכטר, שיוכל לנעול בקלות את נעליו הבינוניות של מנהיג הסיעה ח"כ שאול מופז ששימש בעברו רמטכ"ל ושר ביטחון. למרבה ההפתעה, נבחר לתפקיד ח"כ רוני בר-און, שהצד הביטחוני אינו הצד החזק שלו והוא לכל הדעות האיש הלא נכון במקום הנכון.
01/06/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
"אם לא נגרש את המסתננים בהקדם, בתוך שנים לא רבות נצטרך לצאת למלחמת העצמאות השנייה", אמר ל"מקור ראשון" שר הפנים אלי ישי. "אני רואה מול עיניי איך המפעל הציוני קורס. ממש כך. לפני שנתיים, כשהזהרתי על כך, אמרו לי שאני הזוי. נו, אז מי בדיוק הזוי? היום הבעיה הזו כבר ברורה לכולם". עוד נחזור בהמשך לשר ישי ולפתרונות שהוא מציע.
31/05/2012  |  דוד חרמץ  |   כתבות
בקיץ קיימת נטייה מוגברת לחבלות במהלך פעילות ספורטיבית. הילדים יוצאים יותר מהבית למשחקים בחוץ, הם עוסקים יותר בספורט ויוצאים לטבע - ועל כן גם עלולים להיחבל יותר. החבלות יכולות להתרחש כתוצאה מעיסוק בכל סוגי הספורט, בחוגים, בקייטנות, או סתם במשחק עם חברים - טיפוס על קיר, משחקי כדור למיניהם כמו גם כדורגל וכדורסל או פגיעה מכדור ואף ממחבט טניס, ממשחק "מחניים", מרכיבה על אופניים, גלישה בגלשנים, החלקות על משטחים רטובים לתוך מים (מגלשות) ומשחקי בריכה בכלל, וכגודל העיסוקים - גודל האפשרויות להיפגע.
31/05/2012  |  ד"ר רולי ברקוביץ  |   כתבות
אלא שבתיאטרון הקאמרי עוד התעצמה החוויה, הודות לבימויו הנפלא של אודי בן משה, שהשכיל לבחור בצוות שחקנים שכולם מבריקים, ולו גם בתפקיד הזעיר ביותר. כך הוא זרם גם עם תרגומו החדש של אלי ביזאווי, ילד הפלא שכבר מגיל צעיר טופח ע"י גרי בילו ז"ל כבימאי ומתרגם מעולה. נדמה כאילו הגיע לעולמנו כדי להמשיך את דרך תרגומיו הסוחפים של אהוד מנור ז"ל. קלילות המשפטים, תמציתיותם, והשמירה על קצב וחרוז - הם שמעניקים לתרגום את הסוס שמריץ את העגלה בדהרה קדימה.
31/05/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il