אוניברסיטת דרבי מרחיבה את תקציב הפרסום שלה, ועולה החל ממחר (יום ד', 15.6.05) בקמפיין פרסום חדש בעלות של 700,000 דולר.
הקמפיין שיעסוק ביזמות סטודנטים שהקימו בעקבות לימודיהם עסקים עצמאיים מצליחים, יעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות, באינטרנט ובעיתונות, ויימשך כשלושה שבועות.
החלק הטלוויזיוני של הקמפיין יכלול 4 תשדירים, שניים מאורכים ושניים מקוצרים ובהם יופיעו הבוגרים של אוניברסיטת דרבי: בנצי בן-שמחון וארז מוסצ'ו, בעלי מסעדת "הסוהו" בראשון לציון, אורנה שפירא בעלת חברת BCT טכנולוגיות בתקשורת לעסקים, שי בובליל ועדי לוי בעלי "מצדה אבטחה", טל שריד וחגי ישראלוביץ מבעלי multiplayer security ltd.
את הקמפיין הפיקה מחלקת תקשורת שיווקית של דרבי. יצוין, כי תקציב הפרסום של האוניברסיטה גדל בכ-200,000 דולר. בדרבי לומדים כיום כ-3,500 סטודנטים בשלושה סניפים ברחבי הארץ: ראשון לציון, חיפה ורמת אפעל.
הקמפיין הקודם של דרבי "מעסיקים מעדיפים בוגרים של דרבי" עלה בחודש אפריל (12.4.05) השנה וכלל שלטי חוצות ופרסום באינטרנט. עלותו כ-600,000 ש"ח. במסגרתו קיימה דרבי יריד תעסוקה לבוגריה, ועל-כך קיבלה את ברכת שר האוצר, בנימין נתניהו.