|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
ברק אובמה והילרי קלינטון. הבינו את המסר בעקבות רצח השגריר בלוב? [צילום: AP]

טעימה קטנה מהאיסלאם האמיתי

האם אובמה וקלינטון יתעוררו ויבינו מה מטרתו האמיתית של ה"אביב הערבי"? השנה הבאה אינה שנת בשורה לאמריקנים פשרה מדינית עם הממשל האמריקני? 22.9 - יום השוויון - ועונת הסתיו מתחילה תחזית אסטרולוגית: 21.9.12-16.9.12
15/09/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות

אלה ימים של הרבה רגש, ויהיה נכון לבדוק את המחויבויות שלכם עם אנשים שונים. במערכת יחסים בינאישית יש נקודת מבט יותר פילוסופית ורוחנית, אולי אווירת החגים משפיעה? אבל כדאי להיות ערניים. שימו לב בשיחות או במו"מ האם מספרים לכם חצאי אמיתות או פשוט כזבים בין 22.9-16.9.

היום, 16.9.12, לפנות בוקר, היה מופע של מולד הירח במזל בתולה. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל מאזניים ויעזור לשפוט מצבים בדרך מאוזנת יותר.

השילוב הזה יכול לעזור לקבל גם החלטות שמטרתן לשפר את התחום הבריאותי, לשנות הרגלי אכילה, להקפיד על תזונה נכונה או כניסה למסגרת של פעילות פיזית. כל אלה יעזרו לכם להפחית מתחים ולכוון את האנרגיה לדרך בריאה שתועיל ותביא גם תוצאות בהמשך. זה יעזור לכם לחייך בסיפוק מהשחרור לצד ההרגשה הטובה וגם כשתביטו על עצמכם בעוד כמה חודשים בראי.

מבנה הכוכבים במהלך השבוע עלול לעורר קונפליקט פתאומי בעיקר בין 18.9-17.9, בעיקר בגלל הצורך להגן על הטריטוריה האישית. ייתכנו גם שינויים פתאומיים בתוכניות הפנסיה. בגלל מבנה הכוכבים, הדברים אינם בשליטה, לכן כל פיתוי או הצעה לשנות את תוכניות הפנסיה יגרמו לתגובה חזקה מצד האנשים, בשל החשש שהאינטרס שלהם עלול להיפגע.

האנרגיה הפועלת בעיקר סביב 20.9-19.9 יש לה השפעה חזקה במישורים חברתיים, סוציאליים ופוליטיים ברחבי העולם. גם ברמה האישית הצורך בשינוי הולך ומתחזק. הכוח והאומץ רוקמים את הצורך למרוד ו/או לשמור על אינדיבידואליות. אתם עלולים לבטא את עצמכם ואת נקודת הראייה שלכם בארוגנטיות מילולית בלי לחשוב על התוצאות. זיכרו! מילה היוצאת מן הפה לא ניתן להחזירה.

כוכב פלוטו נעצר ומשנה כיוון בין 19.9-18.9. היו זהירים יותר. המתחים עולים כבר כמה ימים לפני, וציר מזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי) מופעל על-ידי השילוב אורנוס-פלוטו (בעיקר ב-7-6 מעלות), שממשיך לחפש את הדרך לשנות באופן רדיקאלי את הסטאטוס קוו האישי וגם ברחבי העולם. מבנה הכוכבים הזה הוא עם אופי לוחמני ופנאטי.

האלימות הערבית תתעצם

את מפת ההורוסקופ של ההג'רה רואים כתאריך לידת האיסלאם, שהוא 16.7.622. במפת הקידומים, כוכב אורנוס המקודם נפגש עם כוכב מארס. זה מסביר את האלימות הקשה ותוצאותיה עם הופעת הסרט החובבני על מוחמד.

ביום שלישי האחרון, 11.9.12, השמש והמרקורי עלו על המפגש הזה והבעירו את האש. בינואר 2013 הירח המקודם יגיע ל-18 מעלות תאומים, וזה עלול להיות השיא בתהליך. המפגש האלים של הכוכבים הוצת, אבל זה צפוי להיות הרבה יותר קשה אם זה יימשך עד ינואר 2013. הלוואי שאני טועה.

בשבוע שעבר נכתב כאן: "בימים האלה כוכב סאטורן משפיע על ארה"ב. אלה ימים שיש להם משמעות שם מעבר לוויכוחים הפוליטיים המלוכלכים המלווים את מסע הבחירות שם, הפעילות תהיה כדי להוכיח שארה"ב לא מאבדת מכוחה והשפעתה בעולם...". הדיוק היה ב-14.9-13.9, אבל לא פעם הכוכבים משפיעים יומיים-שלושה קודם, והאופי היה בוטה ואלים, ורצח השגריר בלוב עונה לתיאור הזה למרות שהתוצאה השפיעה שם על שיח בתקשורת שהופיעה בימים האלה.

גם אובמה וגם רומני התבטאו, כל אחד מזוית הראייה שלו. סאטורן מביא איתו התפכחות. אתם מאמינים שברק אובמה או הילרי קלינטון הבינו את המסר? האם הם יתעוררו ויבינו מה מטרתו האמיתית של ה"אביב הערבי"? ומי הם האיסלאמיסטים המניעים אותו ומה מטרתם? באמת? קלינטון כבר שאלה בנאיביות איך זה ייתכן שאחרי שהם עזרו ללובים לשנות את המשטר הם נוהגים כך... האם יבינו הנשיא אובמה והגברת קלינטון שאלה לועגים לידם המושטת, שהמאמינים הפנאטיים של האיסלאם חולמים שיום אחד יגדעו את היד הזו עם השברייה...?

ב-22.9 תעבור השמש למזל מאזניים, וזה יהיה יום השוויון - היום בו עונת הסתיו מתחילה.

הערה: כוכב סאטורן עובר למזל עקרב, ואלה מכם שהם בני מזל עקרב או מזל האופק שלהם במזל עקרב, יחוו את השיעור שמשמעותו פגישה עם הצל הנמצא באישיות שלהם. אלה ילמדו להכיר אותו ולשלב אותו בתוך חייהם. הצל יגרום לכל אחד התמודדות עם קשיים ובעיות שירגיזו אותו. אבל ההבדל הוא אישי בין בן מזל עקרב אחד לשני; ההבדל תלוי בשעת הלידה, ואם האינדיבידואל הוא יליד יום או לילה. זה יעשה את ההבדל באופי התהליך שכל אחד מבני מזל עקרב יעבור. האם המשמעות היא פשרה עם מה שקורה בחייהם, או הבנה שיש תהליכים שלא ניתן לפתור אותם בזמן הזה ויהיה צורך להמתין.

השבוע...

א' - 16.9: חפשו את התשובות. יש משהו שמציק לכם ואתם רוצים להבין. אתם מנתחים מצבים וסביר להניח שתבינו ותוכלו לתת עצה. הירח בטל משעה 14:25 עד שעה 15:55 בצהריים. חוסר מנוחה עלול לגרום למילים מיותרות. נסו לשלוט בעצמכם, כוונו את האנרגיה לשירה ושמחה סביב שולחן ראש השנה.

ב' - 17.9: היום יש שילוב בין הלוגיקה והאינטואיציה. אין זה יום מתאים להתחייבויות. מצב הרוח חיובי, יש שמחה מסביב, המשפיעה על כולם ביחד.

ג'- 18.9: תנו מקום לאנשים אחרים סביבכם; אם מישהו רוצה להושיט יד, הושיטו לו בחזרה. זמן סליחה וקבלה; להניח למה שהיה וללכת קדימה. הירח בטל משעה 14:21 עד שעה 17:44 אחר-הצהריים. תנו אמון בעצמכם ובמה שאתם מרגישים.

ד' - 19.9: חוסר שקט דוחף אתכם לעשות שינוי. ייתכן עימות עם דמות סמכותית או במישור ביורוקרטי. נסו להימנע מביקורת על כל דבר שזז לידכם.

ה' - 20.9: שעות הבוקר טובות לקדם תוכניות. הקשיבו לסובבים אתכם אולי יש להם עצה טובה עבורכם. הירח בטל משעה 16:10 עד שעה 19:34 בערב. אתם מוכנים לקבל אחריות, אבל כדאי לכם לשתף פעולה כדי להיות מאורגנים יותר ולהתקדם ליעד המבוקש.

ו' - 21.9: התרחקו מאלה שאינם רוצים לראות את הצד הבהיר בחיים. היום מתאים לאוהבים ולאהבה.

כלכלה ושווקים
אבטלה ומציאות כלכלית עולמית שחורה [AP]

המדיניות הכלכלית של ארה"ב אינה ריאלית. ההורוסקופ של הבנק הפדראלי (23.12.1913) מעיד על המשבר הגדול, בעיקר עם הצמד-חמד אורנוס ופלוטו. ערב הבחירות, האינטרס של הנשיא והדמוקרטים להראות שיש שיפור, ושוב הם מזרימים כספים (זו כלכלת בחירות!) והרחבה אחר הרחבה במטרה לתדלק את השווקים, ליצור אשליה במציאות אפורה. אבל האמת שההרחבה "עוזרת" ומחזקת רק את המגמה שבה האינפלציה צומחת.

אין סימני שאלה, הם מדפיסים דולרים... המבינים בנושא נותרים במבוכה; אלה מכם המבינים קצת בנושא, יודעים שהכל רק מצגת יפה בכוונה לתמרץ את התקווה והאופטימיות לקראת ה-6.11.2012, מצגת הכוללת גם נתונים כוזבים על מצב האבטלה שם, שמגיע למספר דו-ספרתי הקרוב יותר ל-20% ולא ל-8%-9% כפי שמציגות הרשויות.

2014-2013 אינה שנת בשורה לאמריקנים, והאמת תיחשף בהדרגה אחרי הבחירות. דרך אגב, לא חשוב מי ייבחר, המצב שם הוא לא פתיר כל עוד הריבוע אורנוס/פלוטו ילווה את המפות. תזכרו שהצמד אורנוס-פלוטו מביא למהפכים חברתיים, כלכליים וגם פוליטיים.

יהיה מעניין לראות מה קורה כאשר הכוכבים שוב ידליקו את המרובע למרות ששופכים שם כסף גדול. בסוף ספטמבר - עוד נקודת מבחן לשווקים. גם מעברו של כוכב סאטורן על מפת הבורסה בניו-יורק מרמז על התפכחות וזה גם קורה בשבועיים הקרובים.

כוכב מארס ממשיך להתקדם במזל עקרב, מקדים את הסאטורן שעומד גם הוא להיכנס למזל עקרב, וכמו שנכתב פה, מחירי הזהב והכסף ממשיכים לעלות וזו גם תגובה לחוסר האמון במטבע שם.

באירופה גם אין אשליות. למרות הניסיון לתת חבל הצלה למדינות השוקעות, המציאות אינה ורודה והגוון הזה לא יגיע בשנים הבאות לשם.

אצלנו

מבנה הכוכבים בתאריכים 20.9-19.9 מנדנד קצת את השמש בהורוסקופ של מדינת ישראל. כוכב פלוטו המקודם נמצא בריבוע לראש/זנב דרקון במפת המדינה, ובימים האלה כוכב מארס מפעיל את אלה, המתח שוב עולה.

כוכב סאטורן יעבור על ציר 4-10, ומעיד על כך שיש יכולת טובה להגיע להסכמות, המהוות בסיס חיובי לתוכניות פעולה מסודרות ומאורגנות עם מדינות שניתן לראות בהן ידידות. זו התקופה (מיד אחרי יום כיפור) בה ראש הממשלה בנימין נתניהו נוסע לארה"ב, כך שיש להניח שנשמע בהדרגה על פשרה שנרקמת עם הממשל האמריקני. למעשה, בעזרת סאטורן חוזרים לעשות את מה שכבר הוכיח את עצמו בעבר.

הירח המקודם מגיע לכוכב המסמל את המיטיב הגדול במהלך החודשיים הקרובים. הירח מסמל אותנו העם, אזרחי המדינה. מצב הרוח ישתפר, התקווה תחזור ותחזק את כולנו.

"פסימזם הוא מותרות שיהודי איננו יכול להרשות לעצמו" [גולדה מאיר].

תאריך:  15/09/2012   |   עודכן:  16/09/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שנים יידרשו כדי התחבורה הציבורית במגזר הערבי תגיע לרמה העונה לצרכים. במשך מעל 60 שנה, בשל סיבות שונות לא הופעלה תחבורה ציבורית ראויה ליישובי המגזר. רוב הקווים כלל לא נכנסו ליישובים עצמם ועצרו רק בכביש הראשי מחוץ לישוב, ואחרים היו בתדירות, ובזמינות נמוכה. המודעות לצורך בתחבורה ציבורית בחברה הערבית נמוכה משום שבמשך שנים רבות למדו התושבים להסתדר בלעדיה, אומנם בקושי - במוניות שירות ובטרמפים, אך בלעדיה.
15/09/2012  |  עידן יוסף  |   כתבות
הבימאי-מחזאי ומורה למשחק ניר ארז, עשה מתרגומו היפה של דורי פרנס מחזה שונה מהרגיל. הצחוק מהזיופים והצרחות אליהן נסק קולה של הזמרת נבללים בהמון אנושיות ורגש שמחצינים שני השחקנים המעולים כאן. מולי שולמן, כמלחין והמלווה בפסנתר של פלורנס, הוא המספר. בעוד רמה מסינגר מציגה רק את מה שפלורנס רצתה להראות. עדינותה, אצילותה וגינוניה המעודנים לא מותירים לך אפשרות מלבד לרכוש אמפטיה אליה. הצלילים הלא מתאימים, וחוסר חוש הקצב שלה, מקורם בכך שהיא שמעה את הקולות רק מתוך עצמה, ולא כנהוג היום - מאזניות המוצמדות לאזני הזמרים בעת קונצרט.
15/09/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
כידוע אין ביישובים הערביים שמות לרחובות. במידה שאכן נמצא רחוב שזכה בכבוד הראוי ולקבל שם, ספק אם רבים, ובעיקר מהמגזר היהודי, ידעו על שם מי הוא נקרא.
15/09/2012  |  מאיר חוטקובסקי  |   כתבות
הקטע הבא מתאר סצינה נדירה בסיפור-המעשה של הרומן "ימי חול", ספרה החדש של עינת יקיר: "פתאום, לאחר חודשים, הם שוב ארבעה אנשים בדירה. משפחה. פטר מנגן והיא (האם - חנה) ניגשת להכין ארוחת ערב, הילדה (הבת - לאה) נכנסת למזנון עם החתול וסבסטיאן (האב) לוקח ארגז והופך אותו. וכשנפגשים כולם במרפסת בשביל החביתה הם יושבים בצפיפות ומביטים זה בזה בתמימות משונה, כאילו טעו בזמן. כאילו ניתנה להם שעה אחת אחרת, שלמה, של שהות אמיתית, שלא יכלו לדמיין" (ע' 196).
15/09/2012  |  יוסף אורן  |   כתבות
מי שמאזין לרשת ב' של קול ישראל, בימים האחרונים, ושומע את דבריו המטעים של הפרשן הפוליטי, חנן קריסטל, עלול לחשוב בטעות כי או-טו-טו - אהוד אולמרט חוזר בקרוב מאוד לזירה הפוליטית ומביס בבחירות את ראש הממשלה בנימין נתניהו.
15/09/2012  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il