|   15:07:40
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

גילוי לא נאות (37)

א.ח.א. - אזרחים חוסמי אולמרט

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הוזכר השבוע כמועמד היחיד לראשות הממשלה שיוכל להביס את בנימין נתניהו אסור לשכוח שהאיש הוא עבריין סדרתי שנחקר בגין עבירות פליליות חמורות קבוצת אזרחים פנתה לאומ"ץ בהצעה להקים במשותף גוף בלתי תלוי, שיכלול אלפי אזרחים שיירתמו למאבק כדי לחסום בדרך ציבורית את שובו של אולמרט לכס ראש הממשלה
12/10/2012  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   בחירות 2013   |   תגובות
אהוד אולמרט. חובה למנוע את שיבתו לכס ראשות הממשלה [צילום: פלאש 90]

   עופר וולפסון
אומ"ץ לרשות המיסים: לחקור מזומני אולמרט

   איציק וולף
פנייה לוועדת הבחירות: הטילו קלון באולמרט

הקדמת הבחירות לכנסת לראשית השנה הבאה גרמה השבוע טלטלה רבה במערכת הפוליטית, ובאורח צפוי צפה מועמדותו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כאדם היחיד שיכול להתמודד בהצלחה מול ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו ולגבור עליו.

רק עבריין סדרתי בעל ותק מסוגו של אולמרט שביצע לאורך חייו הציבוריים שורה ארוכה של עבירות פליליות והוקע מהחיים הפוליטיים, מסוגל להיות מצויד במידה רבה של חוצפה ולנסות לחזור לכס ראש הממשלה ש"נגזל" ממנו לדעת חבריו הקרובים. שום דבר לא יעזור להם: שמו הרע והתנהלותו המצחינה לא קיבלו מעולם טיהור ואות הקין של אדם מגה-מושחת יהיה טבוע עמוק במצחו של אולמרט כל חייו.

מתגייסים לבלום את חזרת אולמרט

השבוע בקעה קרן אור באפלה כאשר קבוצת אזרחים פנתה אל תנועת אומ"ץ בהצעה להקים במשותף גוף בלתי תלוי, שיכלול אלפי אזרחים שיירתמו למאבק כדי לחסום בדרך ציבורית את שובו של אולמרט לכס ראש הממשלה. על-פי התוכנית ייעשו כמה צעדי בלימה, ביניהם החתמה המונית על עצומה וארגון מסע הסברה רחב לחשיפת דמותו הפלילית האמיתית של אולמרט.

אזרחי המדינה חייבים להפנים את העובדה שאולמרט לא קיבל את העונש הראוי לו על העבירות החמורות שהוא ביצע, ומקומו הוא לא בלשכת ראש הממשלה אלא מאחורי סורג ובריח. לגוף זה גם הוצע שם - א. ח. א. ראשי תיבות של אזרחים חוסמי אולמרט.

הגוף אמור להתחיל לפעול אם וכאשר יכריז אולמרט רשמית על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים ולא במהלך שליחת בלוני הניסוי מטעמו.

הבהרנו לאזרחים טובים אלה, שאומ"ץ תתמוך בנפש חפצה בהתארגנות זו ותפעל ככל יכולתה בדרך משפטית וציבורית במטרה לחסום דרכו חזרה לראשות הממשלה על-מנת שלא ימשיך להשחית את המדינה כבעבר.

טווס עם תעודת יושר מזויפת

הילת "נרדף"
הקוזק שגזל את הקופה הציבורית לאורך שנים, עטה על עצמו הילה של אדם נרדף על-ידי שלטונות החוק, טען שבמעשיו לא דבקה שחיתות אישית, וביקש לזכותו בתמיכה ציבורית רחבה בעוולה שנגרמה כביכול לשמו הרע על-ידי מערכת אכיפת החוק, המשטרה והפרקליטות

מאז זיכויו המפוקפק של אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים משתי עבירות חמורות של קבלת מאות אלפי דולרים במזומן מאיש העסקים היהודי-אמריקני מוריס טלנסקי, ומנסיעות כפולות במחלקה הראשונה על חשבונם של ארגונים נתמכים, מסתובב אולמרט כטווס בעל תעודת יושר מזויפת.

"יש שופטים בירושלים", הכריז אולמרט בעליצות רבה בתום הקראת פסק הדין של שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים - מוסיה ארד, יעקב צבן ומשה סובל, שזיכו אותו משלושה כתבי אישום והרשיעו אותו בכתב אישום אחד בעבירה של הפרת אמונים. חובה להבהיר מראש, שאת מטבע הלשון הזו ("יש שופטים בירושלים") טבע בשעתו ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, שהתכוון בפירוש לשופטי בית המשפט העליון בירושלים, שהיו מבחינתו אמיצים, חד-משמעיים ונטולי-פניות.

אולמרט, הקוזק שגזל את הקופה הציבורית לאורך שנים, עטה על עצמו הילה של אדם נרדף על-ידי שלטונות החוק, טען שבמעשיו לא דבקה שחיתות אישית, וביקש לזכותו בתמיכה ציבורית רחבה בעוולה שנגרמה כביכול לשמו הרע על-ידי מערכת אכיפת החוק, המשטרה והפרקליטות.

שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים החזירו את מחוגי השעון אחורנית ודירדרו את המדינה מחדש לזרועותיהם של בני החושך - אהוד אולמרט וחבר מרעיו.

תזכורת למזומנים מטלנסקי
טלנסקי. העביר כספים [צילום: פלאש 90]

אולמרט הצליח להונות את שופטיו כאשר הוא הכריז בפומבי אחרי פסק הדין, שמעולם הוא לא קיבל, כביכול, מעטפות כסף במזומן מטלנסקי, ונתן להם להבין כי פרש מהחיים הפוליטיים וזה עונש כבד עבורו.

כדי לחדד את זכרונו של אולמרט, פנתה השבוע אומ"ץ מחדש אל רשות המיסים בדרישה לבדוק את פרשת המזומנים שקיבל אולמרט מטלנסקי והוסתרו בכספת של חברו הטוב ושותפו לדבר עבירה, עורך הדין אוריאל מסר. בהודעה לעיתונות נאמר בין השאר: "תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר פעם נוספת אל מנהל רשות המיסים דורון ארבלי בבקשה לחקור את כספי המזומנים שקיבל אהוד אולמרט ממוריס טלנסקי כפי שהוכח במשפטו של אולמרט".

בפנייה המקורית אל ארבלי נאמר כי "במהלך בירור משפטו של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט התברר כי בשעתו הוא קיבל סכומי כסף גדולים במטבע זר במזומן במעטפות ובדרכים אחרות מאיש העסקים משה טלנסקי. במקביל התברר כי בכספת של פרקליטו ושותפו לשעבר עו"ד אוריאל מסר נמצא סכום של 350,000 דולר במזומן. סנגוריו של אולמרט טענו כי הכספים הללו ניתנו כתרומות למטה הבחירות שלו לראשות עיריית ירושלים וכנראה גם למטרות פוליטיות אחרות, אך הייתה גם גרסה אחרת שעל פיה הכספים נועדו למטרותיו הפרטיות של אולמרט.

"תנועת אומ"ץ פונה אליך בבקשה שתורה למחלקת החקירות של מס הכנסה לערוך חקירה יסודית על כל תנועת הכספים שקיבל אולמרט מטלנסקי ומגורמים אחרים כפי שנחשף במשפט".

לצערנו, רשות המיסים התחמקה עד כה מלהגיב על פנייתנו בנושא זה ומשום כך פנינו בנדון אל מבקר המדינה החדש, השופט בדימוס יוסף שפירא.

תרגיל שקוף למנוע הטלת קלון

וזה עוד לא הכל עדיין: פרקליטיו קוננו באוזני השופטים על גזילת תפקיד ראש הממשלה ממנו למרות שלא חטא, ובעת ובעונה אחת הודיעו שהוא מוותר על הזכויות המגיעות לו כראש ממשלה. הפרקליטים עשו זאת כתרגיל שקוף כדי למנוע הטלת קלון ודאית על אולמרט, שהייתה מונעת ממנו לחזור לחיים הפוליטיים במשך תקופה של שבע שנים כפי שאירע לגבי חברו הטוב אריה דרעי. למרבה הצער, הפרקליטות נפלה בפח וחזרה בה מכוונתה לדרוש קלון, ולשופטיו של אולמרט הייתה הקלה ונחת רוח.

מסתבר שיש שופטים בירושלים, אבל רק בבית המשפט העליון וגם בערכאה העליונה זו לא כל השופטים ראויים לשבח. הגיע הזמן אולי לשאול שאלה נוקבת: האם יש פרקליטים בירושלים?

המציאות העגומה מוכיחה שהזיכוי החלקי של אולמרט גרם לרעידת אדמה דו-כיוונית ולתגובות מעורבות. בקרב חוגים רחבים בציבור נעה התגובה כמטוטלת בין אדישות, הרמת-גבות, הבעת-תמיהה וכעסים ורוגז על שיקול הדעת והכרעת הדין של השופטים. משפטנים בכירים ומוערכים קבעו שפסק הדין שגוי ועושה חסד לא-ראוי לאולמרט. מהעבר השני נשמעה מחדש ביקורת מחודשת על הפרקליטות, על שהיא מזדרזת להגיש כתבי-אישום נגד אישי ציבור ולרדוף אותם כביכול על לא עוול בכפם.

להזכיר לציבור הבוחר

אבל למרבה הצער מצויים אזרחים לא מעטים ששנאתם לנתניהו ורצונם שיפנה את כס ראש הממשלה עלולים לדחוף אותם להצביע עבור אולמרט אם יציג את מועמדותו בבחירות הקרובות לכנסת. לשם כך הם מוכנים לדחוק לקרן זווית את מזבלת השחיתות של אולמרט ולשכוח את מחדליו במלחמת לבנון השנייה שהביאו לנפילתם של עשרות חיילי צה"ל.

צריך לזכור שאולמרט, שמבקש ברוב חוצפתו את אהדתם של אזרחי המדינה בדרכו לקאמבק פוליטי, הוא נבחר הציבור הנחקר ביותר במדינה כחשוד בעבירות פליליות חמורות. לאורך השנים נחקר אולמרט לא פחות מ-18 פעמים על-ידי המשטרה ומחלקת החקירות של מס הכנסה ורשויות אחרות, בגין שורה ארוכה של מעללים. אולמרט לא נחקר כחשוד בביצוע עבירות נוספות בגלל התיישנותן ובגלל רפיסות של כמה יועצים משפטיים לממשלה שהעניקו לו חנינה.

אולמרט מנסה גם להדחיק מהציבור את העובדה שהוא עומד בימים אלה לדין בפרשת הולילנד בגין קבלת שוחד - עבירה שמחייבת את בית המשפט להטיל עונש מאסר במקרה של הרשעה.

בארסנל של תנועת אומ"ץ יש מלאי בלתי-נדלה של העבירות הללו, שהועברו בשעתו לרשויות החוק ולא נחקרו. אולמרט משלה את עצמו אם הוא סבור שהזיכרון שלנו קצר וידינו אינן נטויות.

אם אומנם אולמרט יודיע על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים - לא ייחשב טיפול מחודש במעלליו הלא ידועים של אולמרט על-ידי אומ"ץ כ"רדיפה אובססיבית", כביכול, אלא כשירות חיוני לציבור ותרומה לשיפור ההיגיינה המוסרית של המדינה.

תאריך:  12/10/2012   |   עודכן:  12/10/2012
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אוריאל  קונסטנטין   אורן אדרת / Oren Aderet   אורנה אנג'ל / Orna Angel   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילה חסון-נשר   אילן סובל / Ilan Sobal   אירית באומהורן   איתן מעוז /  Maoz Eitan"   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלימלך קורצווייל   אמנון יצחק   אמנון יצחקניא   אמנון ספרן   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אשר גרוניס / Asher Grunis   אתי בן-דור   בן-דוד מרב   בן-חיים מאיר   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גיורא אדרת /  Aderet Giora"   גיל פרידמן   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דוד רוזן / David Rozen   דורון ארבלי   דני דנקנר   דניאלה יקירה   הדס ליס / Hadas Lis   הלל צ'רני   הלל צ'רני   זהבה גלאון   טל שפירא   טליה דאר   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יהושע פולק   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יובל גבעון   יוחנן דנינו   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסי אולמרט   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יורם ראב"ד /  "   יעקב אפרתי   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יעקב צבן   יפעת מנור-נהרי   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   ירון גולומב   ירון ליפשס   ליאת ארזי   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר רבין   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוסיה ארד   מיכה פטמן   מיקי לוי / Mickey  Levy   ממשלת ישראל / Israel Government   מני מזוז / Meni Mazuz   מקסים אוקנין   משה טלנסקי   משה  ישראל   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   משה צרפתי   משה שמיר   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   ניל הנדל / Neal Hendel   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נעמי גרנות   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עודד  גזית / Oded gazit   עודד  קם   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמוס ון-אמדן   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   פניה (פאינה) קירשנבאום   קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"   קרן קורן-בנדלק   ראובן אגסי   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוני בלקין   רועי בלכר   רותי  ליטבק   רייצ'ל רז-ריסבי   שאול מופז   שולה זקן / Shula Zaken   שי פינס /  Shai Pines"   שלומי אילון   שלומית הראל-שוורץ   שלמה בן-עמרה   שמואל קליין   שמואל דכנר   שמעון גלאון   שמעון קליין 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
א.ח.א. - אזרחים חוסמי אולמרט
תגובות  [ 30 ] מוצגות   [ 30 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לאובססיבי
12/10/12 13:59
 
חבר אומ"ץ
12/10/12 17:55
 
לשליחים
12/10/12 18:41
 
בגוגל מפוטר סידרת
13/10/12 09:07
 
ל'גוגל'
13/10/12 18:04
 
ליו"ר אומ"ץ
12/10/12 21:27
 
חוזר וממחזר.
12/10/12 18:06
 
לשליח 2
12/10/12 19:41
2
מתיתיהו ש.
12/10/12 15:14
 
חבר התנועה
12/10/12 19:37
 
ליו"ר החבר
12/10/12 21:18
3
ד"ר רון בריימן
12/10/12 18:49
4
דין וחשבון
13/10/12 06:04
5
רש״י
13/10/12 08:54
 
ל'רש"י'
13/10/12 13:55
6
מנחם נחום
13/10/12 08:56
7
ובא לציון גואל
13/10/12 09:14
8
יוסי מ
13/10/12 11:16
9
מתיתיהו
13/10/12 15:50
10
ליאונורה
13/10/12 18:48
 
לליאונורה
13/10/12 21:15
 
גילה פ.
13/10/12 22:57
11
גולש ותיק
13/10/12 22:22
 
ל'ותיק'
14/10/12 00:05
12
גילה פ.
13/10/12 23:19
13
עקרבון
14/10/12 02:26
14
קורןנאוה טבריה
14/10/12 04:17
15
מרכז ליכוד
14/10/12 11:19
16
אריה מחשי
14/10/12 11:32
17
קנקו
20/10/12 06:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
את הרב דוד בלוך, היום בן 62, הכרתי לפני יותר מ-30 שנה, כשהגיע לכהן כר"מ צעיר במדרשיית נעם בפרדס-חנה. באופן מוזר, הוא הפך מהר מאוד לר"מ הפופולרי ביותר. מוזר - כי הרב הג'ינג'י הצעיר היה היותר חרדי מבין המחנכים שהיו לנו. קנאי בתפיסתו, דבק במשימתו הקדושה להפוך כמה שיותר מאיתנו לחרדים שילכו לישיבות גבוהות, והיו לו גם לא מעט הצלחות. ובכל זאת, אהבנו אותו - בשל חריפות שכלו וטיעוניו, מה שהפך את הוויכוחים איתו לאתגר מרתק במיוחד; מפני שפיו ולבו היו לגמרי שווים, והוא מעולם לא ניסה להסתיר את כוונותיו; ובעיקר מפני שניכר היה בו שהוא לא מתייחס להוראה רק כהזדמנות לקבל משכורת ולנסוע הביתה, ושראה בקשר איתנו משהו שחשוב לו באופן אישי.
11/10/2012  |  יאיר שלג  |   כתבות
זה כבר הפך להיות מסורת שנתית, כמעט כמו ההדלקה המסורתית עצמה. מדי שנה, עם התקרב מועד חגיגות ל"ג בעומר, ניצתת אש המחלוקת בין שלל פלגים חרדיים וגורמים הקשורים בניהול ציון רשב"י במירון, כאשר במרכז ניצבת שאלת השליטה במקום. מדי שנה חוזרת המחלוקת, פושטת צורה ולובשת צורה, שולחת זרועות ומלחכת את סביבותיה.
11/10/2012  |  נטע סלע  |   כתבות
לפתע מדינת ישראל הולכת לבחירות עם דגל ה"גיוס לכולם". לאחר 64 שנים נזכרו המדינאים בישראל שאין נשיאה שווה בנטל במדינת ישראל, וקרוב ל-50 אחוז מהאוכלוסיה בגיל הרלוונטי אינם משרתים כלל, לא בצה"ל ולא בשירות הלאומי.
11/10/2012  |  אבינדב ויתקון  |   כתבות
"הייתי רוצה שהקהל יידע שהכנסת היא במה של אנשים שנלחמים בכל הכח עבור האינטרסים שלהם, בשביל עצמם ולמען עצמם", כך מסביר שמואל וילוז'ני את חוויית הצפייה בהצגה החדשה בכיכובו - קיזוז. משמעות שם ההצגה היא 'הברזה' הדדית מהצבעה של שני חברי כנסת, האחד מהקואליציה והשני מהאופוזיציה. אי הנוכחות של השניים שומרת על המאזן של תומכים מול מתנגדים. זאת בהנחה שהח"כים שהודיעו שיגיעו להצבעה, אכן יגיעו- הנחה בעייתית לכשעצמה.
11/10/2012  |  שי הרלב  |   כתבות
"ברצועת עזה אוהבים מאוד את ספרי הילדים מישראל", מספר עז א-דין אל-הודה, בעל ספרייה והוצאה לאור בכפר-קרע שבמשולש. "הם לא תמימים והם יודעים מאין מגיעה הסחורה. הם יודעים שמדובר בהוצאה לאור של הקיבוץ המאוחד וספריית הפועלים. וגם את שם הסופר שכתוב על גבי הספר בערבית. על אחד הספרים מהוצאת קוראים הייתה גם תמונה של דגל ישראל, ובכל זאת הזמינו ממני חמישים עותקים. כל מיני משווקי ספרים ברשות וברצועה רואים את הספרים הישראלים באינטרנט, יוצרים קשר איתנו ומבקשים להזמין".
11/10/2012  |  אסף גבור  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משפט הולילנד  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
דליה איציק הקימה חמ"ל לבחירת אולמרט  /  איציק וולף
העבודה מסכימה לבחירות ב-22 בינואר  /  איציק וולף
הבחירות לכנסת - ב-22 בינואר  /  לילך ויסמן
משחק האמת והשקר  /  דרור אידר
בחירות  /  איתמר לוין
דומים, לא דומים  /  הרצל ובלפור חקק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il