|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

המפות האישיות של נתניהו, לבני ולפיד

ניתוח מפתם האישית של שלושת הפוליטיקאים על-מנת שתוכלו ללמוד ולהתרשם לגבי אישיותם ודרך התנהלותם. עובדה שתעזור לכם להחליט ביום הבחירות
05/12/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   בחירות 2013   |   תגובות
בנימין נתניהו, ציפי לבני. מתמודדים בבחירות [צילום: AP]

יאיר לפיד. יש לו יכולת להרגיש את צרכי החברה [צילום: פלאש 90]

בנימין נתניהו, יו"ר הליכוד

יליד 21.10.1949, בן מזל מאזניים.

מספר גורל (קבוע ולא משתנה) 9 אדם שיש ביכולתו לעשות שינויים ומהפכים בחיים. חזק , אמביציוזי וכריזמתי.

מס שנה (מתחלף אחרי כל יום הולדת) 9 - שנת סגירת מעגל, סיומים ומהפכים בחיים.

מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה.

בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו.

את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי. ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית.

ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר שחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים ולא אמינים. ואולם, הוא מבחינתו, מתכוון לדבריו שלצערו אינם מתפרשים נכונה.

הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה, הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בה כדג במים.

יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.

ציפי לבני יו"ר התנועה

תאריך לידה 8.7.1958 בת מזל סרטן

מספר גורל (קבוע ולא משתנה) - 2 מספר זה מדבר על רגישות וחוסר יכולת להחליט.

מספר שנה (משתנה כל שנה) - 2 שנת מהפך שחשוב בה לפעול מההגיון ולא מהרגש.

ציפי לבני הינה אישיות רצינית ותכליתית. אכפתית ובהחלט ניתן לסמוך עליה ועל המילה שלה. היא אינטליגנטית ברמה גבוהה מאוד, יש לה יכולת ורבלית טובה וגם אם אין לה תשובה מוכנה לשאלה מפתיעה - יש לה יכולת לשלוף תשובות מהשרוול אשר יראו כמתוכננות ומחושבות.

כבת מזל סרטן יש לה אמפטיה גבוהה מאוד לזולת ולעיתים הינה פועלת מתוך הרגש ופחות מההיגיון.

אלמנט המים המקושר עם המזל שלה ייתן לה את היכולת לרצות ולאחד את הקרובים לה ולדאוג לרווחתם.

למרות שהינה נראית כשומרת על קור רוח וחזות רשמית, הרי שהינה טיפוס לוחמני במיוחד. אינה נבהלת מבעיות, מלחמות ואתגרים ממינים שונים וההיפך...

כל אירוע הנתפס בעיניה כבעייתי תהיה מוכנה להילחם על דעותיה ואמונותיה בכל צורה אפשרית. לעיתים אפילו יכולה לנהוג בפזיזות הנוגדת את הרושם החיצוני אותו היא משרה.

הפזיזות הקיימת אצלה עלולה לגרום לה לפעול לעיתים בדרך אימפולסיבית העלולה להזיק בעיקר לה עצמה.

כאדם פרטי יש לה הרבה חברים ומכרים, אך אינה יוצרת קשרים אישיים ומעדיפה לשמור את היחסים כקורקטיים תוך שהיא מציבה חיץ בינה לבין האחרים. עובדה זו עשויה להזיק לה בבניית יחסי הציבור - עובדה שהיא ערה לה ומנסה לבנות לעצמה תדמית יותר חמה וחברית.

ציפי לבני חסרה במפתה את אלמנט האדמה עובדה שגורמת לה להיות מעולה בבניית תדמית יחסי הצבור של הארץ מול העולם, אך מתנדנדת באישיותה ופחות טובה ביישום המסקנות והתוכניות והבאתן למימוש תכליתי.

יאיר לפיד יו"ר יש עתיד

תאריך לידה, 5.11.1963, יליד מזל עקרב

מס גורל (קבוע ולא משתנה) : 8 - אדם שמסוגל להתנהל בקלות בסבך הביורוקרטיה, טוב בלקיחת אחריות ומתנהל בהצלחה עם כספים.

מס שנה 3 (מספר זמני שמתחלף אחרי כל יום הולדת)- שנה של הצלחה והתקדמות ושנה שבה יש הזדמנות לשינויים.

יאיר לפיד הוא אדם תקשורתי במיוחד וחייב להיות בתנועה מוחית וגם פיזית. לא תמצאו אותו ללא תשובה מתאימה וגם אם לא ידע את התשובה ידע לשלוף מתוך מוחו המאוד שנון את התשובה המתאימה. המוח שלו חושב ללא הרף עד כדי כך שלפעמים הוא יכול להתיש את עצמו.

הינו בן מזל עקרב אופייני. בעל כריזמה ונוכחות מרשימה. בכל מקום בו הוא נמצא הוא משאיר את חותמו . אנשים מקנאים בו בגלל כישוריו הרבים וחיצוניותו הנאה שגורמים לאחרים ללכת אחריו גם אם אין לו משהו מיוחד להגיד. האנרגיות הסביבתיות שלו נעימות מאוד ולכן הוא ממגנט אליו אנשים שמחפשים את קירבתו. ביחסים בין אישיים ומקצועיים הוא שומר סוד, עוצמתי ונאמן וכך גם דורש מהאנשים הקרובים אליו. סביר מאוד להניח שזהו לא האדם שתשמעו עליו מעורב בשערוריות שונות כדי לזכות באהדת הצבור או שערוריות אישיות כיוון שאצלו היושרה והנאמנות היא מעל לכול.

יש לו יכולת להרגיש את הצרכים של החברה וכמובן גם את האנשים החיים בסמוך אליו. יש בו פן יצירתי ומעודן שגורם לו להיות מחובר בצורה מאוד עמוקה לאומנות ולהעריך דברים איכותיים. יש בו הבנה וחשיבה מעמיקה לגבי כל תחום בחיים. הוא לא יוכל להיות רגוע עם עצמו עד אשר יגיע לשורש כל עניין ויבין את המניעים הכי עמוקים וכמוסים של האדם אשר עומד מולו. ייאמר לזכותו שהוא אינטליגנט ברמה גבוהה מאוד, יצירתי, בעל חוש הומור דק ונעים לסובבים אותו הניכר מאוד בכתיבתו ובדרך התנהלותו, בחשיבה שלו הוא תמיד מנסה להבין כיצד הוא יכול להעביר את המסרים שלו בדרך שהקרובים לו ירצו לשמוע ולא יקבלו אנטגוניזם.

אחד היתרונות הגדולים שלו היא היכולת להפוך רעיונות גדולים לדברים מעשיים וזוהי עובדה חשובה מאוד לאדם שמתכוון להגיע לפסגה. הינו מנהיג טבעי וכשהוא מחליט שהוא רוצה משהו הוא ילך על זה עד הסוף ואין לו בעיה גם להילחם על כך.

העובדה שבחר במשנתו כדי ללכת למען החלש תואמת מאוד את מפתו האישית וגם את העובדה שהוא יודע שיוכל לקרב אליו את החברה הישראלית רק אם ידבר מהבטן ויבוא מהמקום הנכון של דאגה לזולת, צדק חברתי והצגת משנה פוליטית שתתאים לכמה שיותר אנשים בסקטורים השונים.

תחזית שבועית

טיפ לילידי השבוע: אתם נמצאים בנקודת שיא בחייכם בה הרבה דברים מהעבר כבר לא מתאימים, ולכן זה הזמן הנכון לעשיית חשבונות נפש ומימוש השינויים הנדרשים בחייכם.

טלה: עוברת עליכם תקופה מאוד עמוסה של שינויים והתחלות חדשות שבה מרובות ההפתעות בחייכם. ואולם ההפתעות הן לטובה. נראה שאתם זוכים להכרה והערכה מצד הסביבה הקרובה שמעריכה את יכולותיכם ומצד שני אתם מוערכים גם על-ידי הממונים והשותפים לכם בגלל השיגכם שנושאים פרי. ייתכן שעדיין כספים שתכננתם לגביהם לא מגיעים, אך בעוד כחודש גם נושאים אלה יסתדרו.

שור: אתם נמצאים כרגע בתקופה מאוד משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן נראה שזה הזמן המתאים לבדוק עם עצמכם את הישגכם בשנה האחרונה לעומת הרצון שלכם להישגים בשנה הקרובה – ובעיקר איזה תחומים נראה לכם שאתם עדיין צריכים לשפר. אם אתם בונים על כספים עתידיים נראה שעדיין אין לכם יכולת לקבל אותם, ולכן, עליכם להסתפק במה שקיים כרגע.

תאומים: אתם המזל היחיד שנהנה בתקופה הזו ממהלך נסיגת יופיטר, כיוון שלמרות שהוא נמצא בנסיגה שהיא כידוע תקופה פחות טובה שדווקא מראה את נקודות החולשה של הנושאים, הרי שאתם בכל זאת נהנים מהתחלות חדשות ומשפע של תנאים טובים לתחילת דרככם בנושאים שונים. אתם עסוקים יותר מתמיד ויש לכם יכולות לבנות את עצמכם מבחינה מקצועית לשנים הקרובות.

סרטן: בחודש הקרוב תפעלו תחת לחץ ופחות בגלל היוזמה האישית שלכם וזאת בגלל העובדה שהכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המחבר אתכם אל השותפויות של חייכם. נראה שזה הזמן הנכון עבורכם לעשות חשבונות נפש ביחס לאייך אתם מנהלים את חייכם. חלק מחשבונות הנפש שלכם הם מהות הקשר שלכם לצעירים מכם, ובעיקר אלה מכם שיש לכם משפחה, מרגישים לחוצים בגלל עומס אירועים.

אריה: אתם עסוקים מאוד בבניית הקן הפרטי שלכם לפי הסטנדרטים שלדעתם מתאימים. מצד אחד אתם זקוקים מאוד לשותפים בחייכם על-מנת לממש את תוכניותיכם ומהצד השני אתם פועלים לפי צרכיכם האישיים ולעיתים יטענו שאתם פחות מתחשבים באחרים. היצירתיות שלכם בתקופה הזאת הינה במיטבה וזה גם המקום שבו אתם יכולים לנקות את הראש ולתכנן לעצמכם בשקט את מהלך והמשך דרככם.

בתולה: אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מודעים לעובדה שאתם צריכים לשנות במקצת מאורח חייכם על-מנת לפעול בתאום עם הקרובים לכם. הנתינה הטבעית שלכם והצורך בטיפול פועל מיידית בכל פעם שאתם רואים אדם קרוב לכם במצוקה ואולם הגיע הזמן שתלמדו פרופורציות מהן – ובכל זאת, תקשיבו גם לאני הפנימי שלכם המבקש מכם לא להיסחף בצורך שלכם לתת ולזכור שאתם חייבים קודם כל עבור עצמכם.

מאזניים: נושאי כספים קצת מעיקים עליכם כרגע וזאת בגלל העובדה שמרבית הכוכבים כרגע יושבים אצלכם בבית הכספים וגורמים לכם להבין שאתם צריכים לעשות שינוי משמעותי על-מנת שתוכלו להמשיך בתוכניותיכם, מבלי להרגיש שאתם נלחצים כלכלית. התייעצו עם אנשים שאתם סומכים עליהם – ייתכן שהם יוכלו להראות לכם דרך נוספת שבה תוכלו להצליח מלבד הכיוון הנראה לכם כרגע.

עקרב: אתם בתקופה של התחלות חדשות שבהם אתם יכולים להיות מודעים הרבה יותר לצרכים האישיים שלכם ולקבל מה שאתם מבקשים. הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ומעניק לכם הרבה ימים יפים של פינוקים ובילויים שכבר מזמן לא היו לכם. גם הכוכב מרקורי האחראי על תקשורת יצא סוף סוף מהנסיגה במזל שלכם ומאפשר לכם להיות הרבה יותר פתוחים תקשורתיים ויעילים עם הסביבה.

קשת: היחסים הבין אישיים שלכם בשבוע הקרוב עדיין יהיו חסרי וודאות ולא בטוח שתוכלו להגיד את דעותיכם בקול. הרגשותיכם נמדדות ביחס לאינטואיציה ולעיתים אתם מפספסים את העובדות בשטח. למדו לעשות איזון בין ההיגיון לרגש כדי להגיע למקום המתאים לכם. נושאים כספיים יטרידו אתכם השבוע, אך כל זאת על-מנת שתוכלו להתקדם בצורה הטובה ביותר בחייכם, ובשינויים המתאימים לכם כלכלית.

גדי: אתם מנסים עכשיו לפעול מלוא כוחכם בגלל העובדה שמארס כוכב העשייה והאנרגיה נמצא במזל שלכם ולמעשה זה המקום הכי טוב לביקור הכוכב שבבסיסו מעניק יכולות וכוחות פיזיים לעבודה קשה. זוהי תקופה שבה אתם הופכים יעילים הרבה יותר והמעשיות שלכם יכולה לצאת לפועל, תוך כדי כך שאתם מפיקים את המקסימום מתוכניותיכם. השינויים שביקשתם לעצמכם מתחילים לשאת פרי ולקבל את ההכרה הדרושה.

דלי: בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע לקידום הקריירה האישית שלכם. לאחרונה התגלו קשיים ביניכם ובין הממונים עליכם בגלל ניגודי השקפה בכל הנוגע לסגנון ודרך עבודתכם. אתם מבינים את חשיבות העובדה שאתם צריכים ללמוד לשווק את עצמכם הרבה יותר טוב ולשדרג את מערכות היחסים שלכם בהתאם. הקשיבו למצפן הפנימי שלכם בכל פעם שאתם לא בטוחים בהמשך דרככם – יש לכם יכולות תקשור.

דגים: זה הזמן הנכון עבורכם להשקיע אנרגיה בכל הנוגע לקידום היחסים הבין אישיים שלכם, למרות שלא נראה לכם כרגע שאתם זקוקים לכך. אבל בכל זאת, מאחר שקשה לדעת לאן החיים זורמים, הרי שיהיה נכון עבורכם לשפר את יחסי האנוש שלכם כדי שתהייה הדדיות ברגע שגם אתם תצטרכו עזרה. ייתכן שאתם שואפים עכשיו למצות חלק נוסף מיכולותיכם הרגישות על-ידי התחברות לעבר ולסגירת מעגלים – אתם פועלים נכון והמשיכו בכך.

תאריך:  05/12/2012   |   עודכן:  05/12/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפות האישיות של נתניהו, לבני ולפיד
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עדינה קליין
5/12/12 13:35
2
קסטנר מהקבר
6/12/12 15:33
פורום: בחירות 2013 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
כלומר, את השאלה הזאת אפשר, ראוי ורצוי לשאול רק לאחר שקיבלנו תשובה מספקת לשאלה: מי אנחנו בעצם? במושג עצם יש, כמובן, הכי הרבה בשר ולכן הוא הכי ברור במשפט הזה. למעשה, גם סימן השאלה די ברור. כל השאר טמון כסוד בכספת ההיסטוריה שבה נבלע גם ארון הברית.
04/12/2012  |  אורי שרגיל  |   מאמרים
קורבן שלישי בישראל ביתנו. אחרי השר סטס מיסז'ניקוב וחברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי, גם סגן שר החוץ דני איילון נפלט מרשימת ישראל ביתנו. איילון הודיע (יום ג', 4.12.12) על פרישה מרצון, אולם הדעה הרווחת היא כי, בדומה להודעה של שני בכירי המפלגה הקודמים, שהודעת הפרישה נכפתה עליו למעשה על-ידי יו"ר המפלגה, שר החוץ אביגדור ליברמן, לאחר שהבין כי לא יוצב במקום ריאלי ברשימה.
אזרחי ישראל , בעיקר כל אותם שלא התעייפו מלקוות לשינוי מהותי במה שקורה כאן ממש בימים אלה, שואלים את עצמם - מה עוד מצפה לנו עד שראש הממשלה הנוכחית ילך לביתו.
04/12/2012  |  רן שורר  |   מאמרים
אתמול נטבחו בסוריה (המספר המדווח, לא תמיד מדויק) למעלה מ-120 איש, אבל אירופה ויתר העולם המערבי רוגשים וזועמים על החלטת ממשלת ישראל לבנות בשטחים שמעולם לא שוייכו למדינה אחרת .
04/12/2012  |  יאיר מעודה  |   מאמרים
לאחרונה שוב התפרסם כיצד יהונתן פולארד התמוטט. אני כבר משוטט בדמיונות הכי שחורים העולים במוחי וכבר מתעצבן מהמחשבה כיצד בעתיד, ראש הממשלה, הנשיא ובכירים נוספים יבכו על קברו של יהונתן ויספרו עד כמה הם כואבים ומצטערים בשל פטירתו. אינני יכול לדבר בשם משפחתו של יהונתן, אך לו הייתי ממקורביו והרע ביותר היה קורה, הייתי דורש לוותר על הטקסים הממלכתיים ועושה כמיטב יכולתי שלא יופיע בטקס ההלוויה אפילו פוליטיקאי צבוע אחד.
04/12/2012  |  עמוס שנער  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il