|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

גילוי לא נאות (47)

שלי לא פרה קדושה

משום מה נהנית יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' ממעמד חסין של "פרה קדושה" במרבית כלי התקשורת בזכות עברה המקצועי המרשים וקשריה המסועפים ולכן חשודה נגדה מצונזרים בכלי התקשורת מבקר המדינה כבר החל בבדיקה מפלגת העבודה וח"כ יחימוביץ: "הכתבה רצופה מתחילתה עד סופה בדברי בלע והשמצה חמורים ביותר"
27/12/2012  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   בחירות 2013   |   תגובות
יחימוביץ'. מייעדת לעצמה את הנעליים של גולדה [צילום: פלאש 90]

יושבת-ראש מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ' זוקפת לזכותה שם טוב, אומץ לב וכושר ארגוני שאותם הקרינה במהלך שנות פעילותה הפוליטית. הערך המוסף של שלי היה, ללא ספק, הצלחתה להשתלט על מפלגת העבודה ולעצב אותה מחדש בצלמה ובדמותה. שלי נהנית, משום מה, ממעמד של "פרה קדושה" בעל חסינות במרבית כלי התקשורת בזכות עברה המקצועי המרשים וקשריה המסועפים. אבל שלי הפכה לאתרוג מזן מוגן מסיבות נוספות.

ניצנים של צביעות
שטרסלר. היחיד שיצא נגד יו"ר העבודה [בוצ'צ'ו]

יש לי תחושה שיחימוביץ' מצליחה להצטייר כאישה כוחנית, חסרת מעצורים שאינה מהססת להדיח כל מי שעומד בדרכה ויהיו זכויותיו אשר יהיו. שלי רואה עצמה כבר כמי שעתידה לנעול את נעליה של גולדה מאיר שכל הגברים סביבה בממשלה היו אחוזים חיל ורעדה. בקיצור - שומר נפשו ירחק ממנה.

הקדמתי לציין זאת אחרי שבשבועות האחרונים התברר לי להפתעתי הבלתי נעימה, שחומרים שונים ומגוונים שקשורים בשלי ומטופלים על-ידי אומ"ץ מזה כמה שבועות, הגיעו לכמה עיתונאים מכלי תקשורת כתובה ולא פורסמו למרות שאישרנו את העובדות הידועות לנו. יתרה מזו, אף אחד מכלי התקשורת לא העז לפרסם את העובדה שמזה כמה שבועות מנהל משרד מבקר המדינה בדיקות בכמה נושאים שבהם הייתה מעורבת שלי בתקופת הפריימריז על הנהגת המפלגה ובעניין התנהלותה הפנימית בתפקידה הנוכחי.

היחיד שיצא נגדה חזיתית היה הפרשן הכלכלי של הארץ, נחמיה שטרסלר, שניסה להסיר המסכה מעל פניה וכתב באחרונה: "אין גבול לעזות המצח. הרי מדובר במי שלא כיהנה מעולם בתפקיד מיניסטריאלי ומי שאין לה שום ניסיון בנושאי חוץ וביטחון. גם בנושאי כלכלה וחברה היא מאחזת עיניים. היא נוהגת לדבר גבוהה-גבוהה על סוציאליזם אבל אינה סוציאליסטית בכלל. במקום אידיאולוגיה היא פיתחה זיווג משונה של פופוליזם ורייטינג".

בדרך להגשמת חלומה לראשות הממשלה עשתה שלי כמה מהלכים שניתן לפרשם כניצני צביעות. כאשר פרצה מחאת הקוטג' היקר, לא יצאה שלי מעורה ולא הפריעה לה העובדה שהצרכנים משלמים מחיר מופקע לתנובה. צריך לזכור שהיה זה בתקופת הפריימריז במפלגת העבודה וכל קשר אינו מקרי בהחלט. בעימות טלוויזיוני ביניהם ירדה שלי לרמה נמוכה כאשר דיברה על המשכורת של שטרסלר במקום להתמודד איתו לגופו של עניין.

למען האמת, העיסוק שלי בעניינה של שלי נעשה ברגשות מעורבים לאור העובדה ששלי קיבלה לפני חצי תריסר שנים את אות אומ"ץ בגין הצטיינותה הפרלמנטארית ויושרה האישי. אני רוצה להאמין שלא נחפזנו להעניק לה בשעתו את האות היוקרתי. בשלב זה, העובדות, החשדות והטענות שייפרשו להלן ידברו בעד עצמם.

לבדיקת מבקר המדינה
דוד פדרמן. תרם 30,000 [צילום: בוצ'צ'ו]

לא לוקחת מטייקונים?
על-פי מסמכים המצויים בידי אומ"ץ קיבלה יחימוביץ' תרומות מאיל ההון דוד פדרמן בסך של 30,000 שקלים. התרומות ניתנו בשלושה תשלומים נפרדים על-ידי בני משפחת פדרמן. בהקשר לכך יש לציין, כי כאשר התקיים בכנסת בשעתו דיון בנושא מפעל "כרמל אולפנים" השייך למשפחת פדרמן, היא ניהלה מאבק חריף לטובתם בוועדת הכספים של הכנסת, וזאת ניתן להסיק מפרוטוקול הישיבות שהתקיימו

לפני כמה שבועות, עוד לפני שהוחלט על הקדמת הבחירות לכנסת, הגיעו לאומ"ץ חומרים שמהם עלה חשד שבדרכה לכבוש את ראשות מפלגת העבודה אצה לשלי הדרך והיא הפסיקה להקפיד על קלה כבחמורה כנדרש מאנשים שנושאים דגלים של מלחמה בשחיתות הציבורית. החלטנו להעביר את החומרים לבדיקתו של מבקר המדינה החדש ולא נתנו לכך עד כה פרסום פומבי, בעיקר משום שביקשנו שמשרדו יבצע את מלאכתו נאמנה.

בפנייה למבקר טענו כי במסגרת פעילותה של תנועת אומ"ץ בנושא התנהלותן הפנימית של המפלגות השונות, נחשפנו באחרונה לשורה של נתונים המצביעים על התנהלות חמורה לכאורה וביצוע עבירות לכאורה במפלגת העבודה ערב הבחירות הפנימיות האחרונות לראשות המפלגה. בהמשך פירטנו שורה של דברים הטעונים בדיקה של משרד מבקר המדינה לרבות הצלבת מידע ובדיקת דיווחים, וצירפנו מסמכים רלוונטיים שהיו ברשותנו:

  • במהלך מערכת הבחירות הפנימיות במפלגת העבודה הייתה פעילות ענפה ביותר של משלוח מאות אלפי מסרונים באמצעות "גלעד" מחברת UNICELL מקריית אונו שפעל למען בחירתה של ח"כ שלי יחימוביץ' לתפקיד יו"ר המפלגה. על-פי המידע שמצוי בידי אומ"ץ, המדובר הוא בהוצאה כספית גדולה מאוד ואנו מבקשים לברר האם דווח על הוצאה כספית זו למשרד מבקר המדינה;

  • טל אלכסנדרוביץ', ששימשה יועצת התקשורת של יו"ר המפלגה ח"כ שלי יחימוביץ' במערכת הבחירות לראשות העבודה ועבדה ללא תמורה ראויה, משמשת כיום כיועצת אסטרטגית לתקשורת בשכר של כ-20,000 שקלים. בנוסף לכך, פעלה ח"כ יחימוביץ' להעברת חברת בתי ארלוזורוב שבבעלות המפלגה ממשכנה ברחוב לה-גרדיה בתל אביב למשרדיה של אלכסנדרוביץ', בשכירות-משנה. בגין השכירות מקבל משרדה של אלכסנדרוביץ' סכום של כ-13,000 שקל לחודש. מאחר שמדובר בשכירות למספר שנים, הסכום המצטבר עשוי להסתכם במאות אלפי שקלים.

  • איש יחסי הציבור זמיר דחב"ש, ששימש כיועצה של שלי יחימוביץ' בקמפיין של מפלגת העבודה ואף תרם לה סכום מצטבר של 9,000 שקלים, שימש במקביל כיועץ בשכר לקרן אייפקס ולזהבית כהן, אז יו"ר תנובה. במהלך המחאה הציבורית שהתעוררה בקיץ 2011 וראשיתה הייתה מחאת הקוטג' של תנובה, יצאה יחימוביץ' באופן תמוה נגד מחאת הקוטג'. צירוף הנסיבות הללו מעורר שאלות נוקבות הטעונות בדיקה לעומק.

  • ח"כ יחימוביץ' קיבלה לכאורה, בשעתו, תרומה נדיבה מגוף בינלאומי בשם "דרור הבונים החופשיים" ומן הדין לברר האם היא טרחה לדווח על תרומה זו כנדרש למשרד מבקר המדינה.

  • עו"ד ינור ברטנטל, המשמש כיום כיועץ המשפטי של המפלגה בשכר של 20 אלף שקלים בחודש, דיווח בשעתו שתרם ליחימוביץ' סכום של כ-12 אלף שקלים במהלך מערכת הבחירות לראשות העבודה. במקביל, שימש הנ"ל כיועצה המשפטי של יחימוביץ' לפני הבחירות הפנימיות במפלגה. האם אין בכך ניגוד אינטרסים?

  • ביוזמת יו"ר המפלגה, ח"כ יחימוביץ', התקבלו החלטות שונות שקשורות בחברות-הבנות בית ארלוזורוב וקרן בית ברל מעל לראשי הדירקטוריונים, וזאת בניגוד לפסיקת בג"ץ שיש לוודא פעילות עצמאית מוחלטת של הקרן הנ"ל בהיותה הקדש.

  • בניגוד להכרזותיה החגיגיות של ח"כ יחימוביץ', שאיננה מקבלת תרומות מטייקונים, על-פי מסמכים המצויים בידי אומ"ץ היא קיבלה תרומות מאיל ההון דוד פדרמן בסך של 30,000 שקלים. התרומות ניתנו בשלושה תשלומים נפרדים על-ידי בני משפחת פדרמן. בהקשר לכך יש לציין, כי כאשר התקיים בכנסת בשעתו דיון בנושא מפעל "כרמל אולפנים" השייך למשפחת פדרמן, היא ניהלה מאבק חריף לטובתם בוועדת הכספים של הכנסת, וזאת ניתן להסיק מפרוטוקול הישיבות שהתקיימו.

מפלגה בלא ביקורת
עופר קורנפלד. מקודם?

  • איש העסקים עופר קורנפלד, ששימש כראש המטה של שלי יחימוביץ' תרם כספים לקמפיין. סניף המפלגה השוכן בבית ברודצקי בתל אביב הוצע להשכרה ביוזמתו של קורנפלד לתנועה הקונסרבטיבית שקורנפלד נמנה על פעיליה לצורך הקמת בית כנסת. בישיבת מזכירות הלשכה טורפדה העסקה ברגע האחרון.

  • איש העסקים אלון פילץ תרם באמצעות משפחתו בשעתו כ-20,000 שקל למטה הבחירות הפנימיות של ח"כ יחימוביץ' והעמיד לרשות המטה משרדים בדיזנגוף סנטר (כולל חניה) בשכירות בסכום לא ברור שבבעלות המשפחה.

  • פילץ מונה בנסיבות תמוהות כיו"ר ועדת הביקורת בקרן בית ברל, עתירת נכסי הנדל"ן, תחום שבו הוא מתמחה ושיש לו אליו נגיעה מקצועית.

  • אלי שחף, תורם פעיל ללא שכר בבחירות לראשות העבודה, התמנה כמנכ"ל קרן בית ברל.

  • ח"כ יחימוביץ' ביטלה את ועדת ההתקשרויות של המפלגה שפעלה למעלה מעשרים שנה ופרסמה מכרזים שבהם דרשה לפחות שלוש הצעות לכל פרויקט. כל ההתקשרויות של המפלגה נעשות כיום ללא פיקוח ציבורי ומתוך העדפה לכאורה למקורביה של יחימוביץ'.

  • במפלגת העבודה אין כלל מבקר פנים או מוסד לביקורת כמתחייב בחוק המפלגות ומחוקת מפלגת העבודה. על-פי החוק, כל המתמודדים לראשות מפלגת העבודה היו צריכים להעביר את כל הדוחות הכספיים שלהם למוסד לביקורת שהיה אמור להעבירם למבקר המדינה.

בתשובה לכך קיבלנו מכתב מעורך הדין דוד נהיר, יועצו הבכיר של מבקר המדינה, שבו נאמר בין השאר: "לאור חשיבותה של פניה זו הורה מבקר המדינה להעבירה לבחינתו של הגוף המתאים במשרד מבקר המדינה".

מאחר שבינתיים הוחלט על קביעת מועד הבחירות לכנסת, שיגרנו מכתב נוסף למבקר המדינה, שבו נאמר: "ברצוננו להדגיש שתנועת אומ"ץ הינה תנועה א-פוליטית שאינה נוהגת ומקפידה לא להיות מעורבת בקלחת הבחירות לצד זה או אחר. עם זאת ראוי להדגיש כי במקרה הנדון הגשנו את התלונה כמה שבועות עוד בטרם שהוחלט על הקדמת הבחירות ובשל כך נראה לנו שמשרד מבקר המדינה מצווה לטפל בתלונה למרות האילוצים הקשורים לבחירות".

ואמנם, האגף שעוסק בביקורת של מפלגות במשרד המבקר בראשותו של שמואל גולן החל לבדוק את הנתונים שהועברו על-ידי אומ"ץ ולהשוותם לדיווחים שנמסרו למשרד מבקר המדינה.

המבקר לא הסתפק בכך והטיל על עוזרו למאבק בשחיתות ציבורית ופרויקטים מיוחדים, ניצב בדימוס עמיחי שי, לבדוק אספקטים נוספים של הטענות שהועלו נגד ח"כ יחימוביץ'. הבדיקה מצויה בעיצומה. בין השאר נבדקת השאלה אם יש קשר לכך שאיש עסקים שהתמודד בבחירות לכנסת בעבודה היה בשעתו גם לקוח של חברת המסרונים שעמה עבדה שלי והוא מימן את התשלום לחברת המסרונים.

יחס מיוחד לח"כ כץ
כץ. יחימוביץ' נטתה לו חסד [צילום: יח"צ]

היחס המיוחד מדוע?
תשובה לכך ניסה לתת אמיר חרמוני, עובד בכיר בתעשיה האוירית לשעבר וכיום חבר אומ"ץ, שמסר בימים אלה עדות בפני עמיחי שי, יועץ מבקר המדינה, בנושא המאבק בשחיתות הציבורית על אודות מעלליו של כץ: "כץ דאג לגייס לשלי תומכים רבים בקרב עובדי התעשיה האוירית חברי מפלגת העבודה, ואף ערך לה סיורים במתקנים שלנו כדי לגייס לה תומכים נוספים"

שמה של יחימוביץ' השתרבב לבדיקה מסוג אחר שעורך בימים אלה מבקר המדינה, לגבי התנהלותו של ח"כ חיים כץ בהכוונת עובדי התעשיה האוירית להצבעות מאורגנות לפריימריז של הליכוד בהסעות ממומנות ועל חשבון שעות עבודתם. ח"כ כץ מכהן בעת ובעונה אחת בשני תפקידים שיש בהם לכאורה ניגוד אינטרסים - יו"ר ועדת העבודה והרווחה של הכנסת ויו"ר ארגון עובדי התעשיה האוירית.

בשעתו, כאשר ח"כ יחימוביץ' כיהנה כיו"ר ועדת האתיקה של הכנסת, אומ"ץ פנתה לוועדה בנושא כפל התפקידים של ח"כ כץ וטענה שהמצב חמור יותר, מאחר שכץ מכהן בנוסף לכך גם בתפקיד שלישי של יו"ר סיעת עוז. ח"כ יחימוביץ' התחמקה מלהכריע בנושא זה והיו סימנים ברורים לכך שהיא נוטה חסד לח"כ כץ. התנהלותה האתית של יו"ר ועדת האתיקה זעקה לשמי הכנסת בתלונה שנייה שהגשנו לוועדה נגד ח"כ כץ.


בפנייה של תנועת אומ"ץ אל ח"כ שלי יחימוביץ' טענו, בין השאר, שח"כ כץ פעל במסגרת הוועדה שלו לקבלת הצעת חוק מטיבה עם חברת ישרמקו שהוא מחזיק באורח אישי במניותיה, ובעליה, קובי מימון, הוא חבר אישי שלו. ח"כ כץ לא טרח לספר לחברי הוועדה שיש לו לכאורה אינטרסים אישיים בהצעת חוק זו, וכי איפשר לאחד מחברי ראשי חברת ישרמקו להיות נוכח בדיון שנערך בוועדה.

עוד הבהרנו בפנייתנו לוועדה, כי ח"כ כץ הודיע אומנם קודם לכן לוועדת האתיקה ביוזמתו, שאין לו כוונה להשתתף בדיונים על המלצות ועדת ששינסקי בנושא תמלוגי הגז. פנייה זו נבעה מכך שמימון הינו גם שותף בחברת תמר, שהינה בעלת זכויות בקידוח גז. בפועל הפר ח"כ כץ הבטחה זו ופעל מאחורי הקלעים למען האינטרסים של מימון בתחום זה, ובין השאר הסדיר לו פגישות עם שרים וחברי כנסת שאמורים היו לסייע בנושא תמלוגי הגז. גם תלונה זו לא הולידה כצפוי הסקת מסקנות כלפי ח"כ כץ.

מדוע הפגינה ח"כ יחימוביץ' יחס מיוחד כלפי ח"כ כץ? תשובה לכך ניסה לתת אמיר חרמוני, עובד בכיר בתעשיה האוירית לשעבר וכיום חבר אומ"ץ, שמסר בימים אלה עדות בפני עמיחי שי, יועץ מבקר המדינה, בנושא המאבק בשחיתות הציבורית על אודות מעלליו של כץ: "כץ דאג לגייס לשלי תומכים רבים בקרב עובדי התעשיה האוירית חברי מפלגת העבודה, ואף ערך לה סיורים במתקנים שלנו כדי לגייס לה תומכים נוספים".

הבדיקה בפרשת ח"כ כץ תלויה ועומדת.

התנהגות בלתי נסבלת
שגיא. נערך לו משפט שדה [צילום: פלאש 90]

בינתיים נשאבה אומ"ץ לפני זמן קצר לעסוק בפרשה נוספת הקשורה להתנהלות בעייתית של ח"כ יחימוביץ'. המדובר הוא בהתנהגות בלתי נסבלת כלפי אלוף (במיל.) אורי שגיא, שהיא גייסה אותו למפלגה על תקן של אישיות ביטחונית בכירה שתהיה מועמדת לתפקיד הולם במקרה שהמפלגה תצטרף לקואליציה. אחרי ששמענו את גרסתו של שגיא שעוררה אצלנו תהיות, פנינו אל ח"כ יחימוביץ' במכתב אישי המדבר בעד עצמו:

  • "תנועת אומ"ץ מבקשת לרדת לשורשה של הפרשה שבנדון ולבחון את התנהלותה במפלגת העבודה בזכות השקיפות וזכות הציבור לדעת.

    אומ"ץ עקבה מקרוב אחר 'משפט השדה' שנערך לאלוף במיל. אורי שגיא אדם עתיר זכויות מבלי שניתנה לו זכות התגובה ומבלי שניתן לו לעיין במסמכים הרלוונטיים.

    לאומ"ץ הגיע מידע לפיו אתם מחזיקים בידכם תוצאות בדיקת פוליגרף ותצהיר. החומרים הרלוונטיים המבוקשים על ידנו ונחוצים לעיוננו מצויים בידיו של יועצך הפוליטי שלום קיטל שנכח במפגש.

    נבקשך להורות להעביר את המסמכים לידינו על-מנת שניתן יהיה לבחון את מהימנותם.

    נבקש לקבל באורח רשמי גם את שמה של ה'מתלוננת' האלמונית כביכול - אשר כל אמצעי התקשורת יודעים במי המדובר אלא שהם מסרבים לפרסם את שמה. הדבר נחוץ לצורך בדיקת אמינותה ונכונות דבריה.

    מאלוף (מיל.) אורי שגיא הופקעה חזקת החפות והזכות להתגונן מול מטחי האשמות מבלי שקיבל את זכותו האלמנטארית להתגונן כנגד מלעיזיו.

    נדמה כי בעריכת 'משפט שדה' או 'סיכול ממוקד' מצאה עצמה התנועה שבראשותך חורגת מכללי המנהל התקין - ובעניין זה מבקשת תנועת אומ"ץ למקד את הבדיקה.

    נבקשך להורות ולהמציא לידינו את כל החומר המבוקש לרבות שמות המעורבים ב'פרשה' לצורך בחינה בלתי תלויה מדוקדקת של הדברים.

    עד כה לא טרחה ח"כ יחימוביץ' להשיב על פנייתנו אולי משום שהיא סבורה שהיא קובעת את נורמות גבולות החוק. ואנחנו שוקלים את צעדינו הבאים.

    אחרי כל זאת לא התפלאתי על כך ששלי לא טרחה להשיב על פנייה של אומ"ץ אל כל ראשי המפלגות בעניין הכללת סעיף של מאבק בשחיתות הציבורית במצע מפלגותיהם לקראת הבחירות הקרובות לכנסת.

    בפנייה שלנו נאמר: 'אומ"ץ נאבקת בשחיתות הציבורית והשלטונית במדינה, מאז הקמתה של התנועה לפני כ-10 שנים. אומ"ץ פונה אלייך בדרך זו בבקשה שתפעלי כמי שעומדת בראש מפלגת העבודה כדי שבמצע המפלגה שאמור להתפרסם לקראת הבחירות הקרובות לכנסת התשע עשרה, ייכלל סעיף מיוחד שבו תתחייב המפלגה, להיאבק בשחיתות הציבורית הגואה.

    'כידוע לך, בעיית שחיתותם האישית של חלק מנבחרי הציבור במישור הממלכתי והמוניציפאלי גורם למועקה רבה בקרב אזרחי המדינה המצפים לדוגמה אישית של נבחרי הציבור.

    'תנועת אומ"ץ מוכנה להושיט למפלגתך את כל הסיוע הדרוש, לרבות העברת חומרים רלוונטיים, לצורך מימוש בקשתנו ולשם קידום הנושא'".

בדרכה להיות גולדה זנחה שלי את השחיתות הציבורית שנגדה נאבקה לאורך שנים. כמה חבל...

תגובת מפלגת העבודה וח"כ שלי יחימוביץ'

עו"ד ערן שמעוני, בא-כוח מפלגת העבודה וח"כ שלי יחימוביץ', מסר למערכת News1 מכתב-תגובה כדלהלן:

כתבה זו רצופה, מתחילתה עד סופה, דבר בלע והשמצה חמורים ביותר. מדובר בגיבוב של טענות ממוחזרות, שהופצו לפני זמן רב לכלי התקשורת השונים על-ידי גורמים אינטרסנטיים, המעוניינים לפגוע במרשותינו.

בניגוד לתיזה המופרכת המופיעה בפתיח לכתבה (כאילו עד כה לא פורסמו הטענות נוכח "חסינות" לה זוכה כביכול ח"כ יחימוביץ' בשל קשריה בתקשורת, חסינות שלא הייתה ולא נבראה והיא כולה פרי דימיונו של כותב הכתבה), הסיבה האמיתית בגינה לא פורסמו הטענות קודם לכן, נעוצה בכך שהן נבדקו ונמצאו חסרות בסיס. מן הטעם הזה לא נמצא ולו גוף תקשורת אחד שמצא לנכון לתת להן פומבי.

דברי הבלע וההשמצה המופיעים בכתבה כוללים שקרים מובהקים וכן סילוף ועיוות של המציאות. בדברים שפורסמו יש משום הוצאת דיבה על מרשותינו, בלבושה החמור והפוגעני ביותר. אתם נדרשים, אפוא, להסיר לאלתר וללא דיחוי את הכתבה מאתרכם.

אין באמור לעיל משום מיצוי טענות או זכויות מרשותינו, הנשמרות במלואן.

תאריך:  27/12/2012   |   עודכן:  29/12/2012
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שלי לא פרה קדושה
תגובות  [ 113 ] מוצגות   [ 113 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בני בנקר
28/12/12 10:08
 
בלתי מפלגתי
28/12/12 11:24
 
חבר אומ"ץ
28/12/12 13:52
 
בני בנקר
28/12/12 14:34
 
ל'חבר'
28/12/12 19:19
 
יוסי מ
29/12/12 10:36
2
ומה עם הרצוג?ששמר
28/12/12 10:29
3
שיכנע אותי ש-ל-א!
28/12/12 10:34
 
איש שלום
13/01/13 17:09
4
מאוכזב אוסלו
28/12/12 10:45
5
פלא יועץ
28/12/12 11:32
6
בנצי 88
28/12/12 11:33
 
רמץ
28/12/12 12:31
 
Nיקה
28/12/12 14:15
7
שלמה המגיב
28/12/12 12:36
 
איש תקשורת
28/12/12 15:08
 
ל'מאיים'
28/12/12 19:34
8
קורןנאוה טבריה
28/12/12 12:49
 
נאווה המרוקאית
29/12/12 12:11
 
קורןנאוה טבריה
29/12/12 13:40
 
קורא
30/12/12 00:53
9
פטריוט ישראלי
28/12/12 12:51
 
עודד ב
28/12/12 14:47
 
פטריוט ישראלי
28/12/12 19:40
 
בני בנקר
29/12/12 08:58
10
צנחן
28/12/12 13:17
11
א.ל. רמת-גן
28/12/12 13:37
12
אורקסטרא
28/12/12 14:29
13
NBA24353
28/12/12 14:59
14
יוסף מגבעתיים
28/12/12 15:11
15
פועה
28/12/12 15:29
 
א מ רול
28/12/12 19:06
 
פועה
29/12/12 13:29
16
אלונה עבודה
28/12/12 15:35
17
ישמעאל
28/12/12 16:34
 
ישמעאל
28/12/12 20:15
 
איריס כהן
29/12/12 23:22
 
ישמעאל
30/12/12 10:31
18
ליו"ר
28/12/12 17:22
 
רון..............
29/12/12 22:02
19
גועל + נפש
28/12/12 17:36
20
לאומ"ץ
28/12/12 17:42
21
שאלה
28/12/12 19:26
22
משה ב'
28/12/12 19:44
23
שושי ויזנפלד
28/12/12 22:23
24
נחליאל
28/12/12 22:56
25
נועה ב
28/12/12 23:24
26
שושפרי
28/12/12 23:43
27
מפאיני"ק ותיק
29/12/12 01:06
 
בודהיסט
29/12/12 05:17
28
מייק פלג
29/12/12 01:09
29
האשמות ללא ביסוס
29/12/12 01:35
 
בנצי 88
30/12/12 12:42
30
רון טון טון
29/12/12 02:29
31
ז זה אות באלפבית
29/12/12 04:43
 
שלמה המגיב
29/12/12 08:16
 
על דאטפת.........
30/12/12 05:11
32
שחיטה כשרה
29/12/12 05:00
33
קורןנאוה טבריה
29/12/12 06:18
 
ד.ר דוליטל
29/12/12 12:17
 
אהבל טמבל אוויל
31/12/12 02:47
34
קורןנאוה טבריה
29/12/12 06:39
 
ד.ר דוליטל
29/12/12 12:23
 
מהצד
30/12/12 03:35
 
עו'ד שפכטל
29/12/12 12:34
 
קורןנאוה טבריה
29/12/12 13:54
 
איריס כהן
29/12/12 23:11
 
גד המרוקאי
30/12/12 03:40
35
מינה גלעדע
29/12/12 07:27
36
ידיד אומ"ץ
29/12/12 08:29
37
יודע סודות
29/12/12 08:39
38
דודי30
29/12/12 10:21
39
נ.ג
29/12/12 10:57
40
בן דוגית
29/12/12 11:47
 
ל'דוגית'
29/12/12 22:00
41
גימלאי שי
29/12/12 13:28
42
פושקין
29/12/12 15:11
43
ליו"ר
29/12/12 18:27
 
ליו"ר
29/12/12 21:51
 
ליו"ר
29/12/12 22:16
44
ליו"ר אומ"ץ
29/12/12 21:38
 
דאגנית
30/12/12 07:30
 
מנגו
30/12/12 09:11
 
ל'דאגנית'
30/12/12 16:24
45
ליו"ר
31/12/12 16:47
46
ליו"ר
1/01/13 17:52
 
לאומ"ץ
1/01/13 18:16
 
לעמותה
2/01/13 15:14
47
אורי א
13/01/13 16:10
48
יאיר יאיר
13/01/13 16:13
49
עופר, בוחר עבודה
13/01/13 16:28
50
גיליק
13/01/13 16:31
51
תום
13/01/13 16:34
52
נדודי שינה
13/01/13 16:47
53
יעקב לקס
13/01/13 18:25
54
יעקב לקס
13/01/13 18:55
55
ד. קדם
13/01/13 21:43
56
פנחס גל און
16/01/13 17:23
57
חיים55
24/01/13 16:59
58
חיים55
24/01/13 17:01
59
מרקו
24/01/13 17:15
 
שמעוניוב
24/01/13 20:45
 
דניאל כהן
7/03/13 17:00
60
סלימאן מוראד
24/01/13 17:34
61
אאאא
24/01/13 18:42
62
danai
24/01/13 19:59
63
שימי
24/01/13 20:37
 
דניאל כהן
7/03/13 16:54
64
yoram8
24/01/13 21:09
65
ענצ
24/01/13 22:41
66
נפתלי גרינפלד
25/01/13 22:29
67
אוי הספין....
21/05/13 02:01
68
פקוד מפלגה יוני
1/10/13 19:23
פורום: בחירות 2013 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התחנה המרכזית החדשה בירושלים ברחוב יפו מול בנייני האומה נפתחה לפני למעלה מעשר שנים בספטמבר 2001. כבר בשנים הראשונות לפתיחתה הועלו ונשמעו תלונות על איכות האוויר בתחומה. נוסעים ועובדים בתחנה התלוננו, לא פעם, כי בזמן שהותם בתחנה הם חשו בכאבי ראש, בקשיי נשימה ובתופעות לוואי נוספות המאפיינות חשיפה לזיהום אוויר חריג. גם מבלי להיות מומחה גדול לנושא איכות האוויר, ברור לכל בר-דעת, כי מאות האוטובוסים הבין-עירוניים הבאים ויוצאים מדי יום בשערי התחנה והפולטים עשן ופיח המכילים חומרים מזהמים למיניהם, בשילוב העובדה שהתחנה נמצאת בתוך מבנה סגור, כולל רציפי התחנות הבין-עירוניות, ולא מאווורר דיו - מהווה חממה ומצב ואידיאלי להיווצרות גזים רעילים וזיהום אוויר משמעותי.
27/12/2012  |  אלי אלון  |   כתבות
מים רבים זרמו בים התיכון מאז הוקם, עם הכרזת המדינה, שירות הביטחון הכללי, בראשותו של איסר (הלפרין) הראל המיתולוגי. מאחורי סמלו, "מגן ולא ייראה", פועל השירות במחשכים, כשהוא מתמקד בריגול נגדי ובמעקב אחר פעילות חתרנית במגזר הערבי, כמו במגזר היהודי, לצד אבטחת אישים ומוסדות חיוניים בישראל ובנציגויותיה מעבר לים.
27/12/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
מייחסים לר' נחמן מברסלב את האִמרה: "העולם אומר שסיפורי מעשׂיות תרופה הם לשֵינה, ואני אומר שמעוררים בהם אנשים מתרדמתם".
27/12/2012  |  בלפור חקק  |   כתבות
שרון גל, מגיש התוכנית "לילה כלכלי עם שרון גל" בערוץ 10, השיק באחרונה מיזם בשם "מועדון לילה כלכלי עם שרון גל". המועדון החדש מבטיח להיות "המועדון הכלכלי הראשון בישראל שילמד אתכם איך באמת עושים כסף!". דמותו של גל, שעון על כורסה מהודרת, מלווה את פרסומיו.
27/12/2012  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
משמעות המילה 'בתולה' בשפה העברית קשורה לכאורה לקביעה נייטרלית הנוגעת לתחום ההתנסות המינית של הפרט: היא מתארת את מי שטרם קיימה יחסי מין. אולם קביעות אודות מיניותו של הפרט לעולם אינן נייטרליות, והן תמיד ביטוי לכוחן של נורמות חברתיות, מסורות תרבותיות ונסיבות היסטוריות; לפיכך, הצבעה על אישה כבתולה או כלא-בתולה נושאת עמה שלל הנחות תרבותיות הנוגעות לעולמה החברתי, המוסרי והדתי של האישה.
26/12/2012  |  אביטל דוידוביץ'-אשד  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי  
בדיקת 'יפעת': נתניהו העלה את בנט ליגה  /  עידן יוסף
שלי בירידה; בנט, גלאון ושס בעלייה  /  עידן יוסף
ירון זליכה: תומך בשלי יחימוביץ'  /  עופר וולפסון
הפקודה שאסור לתת  /  ד"ר רון בריימן
מר"צ, שרצ וכל השאר   /  הרב אליהו קאופמן
פרשת בנט: על אוונגרד ועבדים  /  דרור אידר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il