|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

בנט לא עוצר באדום

ניתוחי מפתם האישית של המועמדים בבחירות, על-מנת שנוכל ללמוד ולהתרשם לגבי אישיותם ודרך התנהלותם - מה שיעזור לנו להחליט ביום הבחירות וגם: תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
09/01/2013  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   בחירות 2013   |   תגובות
בנט. שואף גבוה [צילום: פלאש 90]

שלי יחימוביץ' - יו"ר העבודה - 28.3.1960, ילידת מזל טלה

מפתה של שלי יחימוביץ' מדגישה את היותה בת מזל טלה ששאיפתה הבסיסית היא ליזום, להוביל, לפרוץ גבולות וללכת קדימה. היא בת מזל טלה אופיינית כיוון שאין בה התנגשות בין ההיגיון לרגש ופיה וליבה שווים. שוחרת שלום אמיתית שהמוטו הפנימי שלה הוא שוויון זכויות לכולם. היא לא תגיד ותבטיח דברים רק על-מנת לצאת טוב או נחמד עבור אחרים ונראה שהיא שואפת להשיג את מטרותיה. אין לה בעיה להילחם על האמונות שלה והיא חייבת להישאר נאמנה לעצמה, אפילו במחיר שהסביבה שלה לא תאהב את הקצב שבו היא פועלת.

בסגנון ההתנהגות שלה היא חותרת לחופש ולשוויון אמיתי. יש לה יכולת לדבר ברגש ובאינטואיציה הטבעית שלה היא יודעת כיצד היא צריכה לפנות אל האחרים ובאיזו דרך להגיע אליהם. היא נאמנה לחבריה אפילו במחיר שבו היא תהיה זו שיותר משקיעה מאשר מקבלת. היא נמצאת בשנה נומרולוגית מספר 1 ונראה שזוהי שנה טובה מאוד להתחלות חדשות.

אלי ישי - שס - 26.12.1962, יליד מזל גדי

מפתו של אלי ישי מראה כי הוא אדם שבא מתוך קושי ועל כל דבר בחייו היה צריך להילחם. הישגיו לא הגיעו לו בקלות ונראה שפחדים וקשיים לא מפחידים אותו. הוא יילחם על הישגיו ולא יירתע מקשיים, גם אם הם במחיר של אובדן מקומו בזירה הפוליטית.

הוא רציני ביותר במחשבותיו, עד כדי כך שלעיתים הוא יכול להיקלע למצבי רוח קשים. כיוון שכך, הוא נזקק לאדם נוסף שיעזור לו במצבים הלא קלים מבחינה רגשית אליהם הוא נקלע. הוא יודע לדבר בצורה פרקטית, יעילה ועניינית לגבי כל מה שנראה לו חשוב ויזנח את הנושאים שנראים לו פחות דחופים.

הכבוד חשוב לו במיוחד ויפעל רבות על-מנת שיוכל להראות לאחרים את העובדה שהוא איש של מילה ושאפשר לסמוך עליו. הוא לא מפחד מהתמודדות וחייו רצופי עליות ומורדות כך שאין כמוהו לדעת שאחרי כל ירידה יש גם עלייה - וההפך.

השנה ייאלץ בתוקף הנסיבות לנבור קצת יותר בתוך עצמו ולשאול ולברר מה הם הגבולות שלו ועל מה הוא מוכן להילחם ועל מה לא יוותר. ההתנהלות שלו השנה היא שתקבע את עולמו העתידי בתחום הקריירה אליה הוא שואף.

נפתלי בנט - יו"ר הבית היהודי - 25.3.1972, יליד מזל טלה

מפתו של נפתלי בנט מראה אדם הישגי במיוחד ששואף לייחודיות, שועט קדימה למטרה ומנסה להשפיע על האחרים בכל צורה ודרך על-מנת שיחשבו ויפעלו כפי שהוא חושב שנכון לעשות. הוא חכם ותפיסתו מהירה מאוד ומקורית. יש לו יכולת לצאת ממצבים קשים על-ידי תפיסה מהירה של הסיטואציה ובמיידיות לבנות לעצמו אסטרטגיה חדשה ונוספת שתתאים לנסיבות המשתנות.

למרות שהוא שואף להגיע רחוק במפה הפוליטית, יהיו לו רגעים רבים בהם הוא יעצור וינסה להקשיב מה מבקשים ממנו האחרים, כיוון שהוא כבר יודע שכדי להגיע למעמד אליו הוא חותר הוא חייב לפעול בשיתוף פעולה, ומעובדה זו לא יתחמק.

הכבוד חשוב לו במיוחד, ובמידה שמישהו יפגע בו הוא יחוש במיידי את תגובתו החריפה ואת לשונו העוד יותר שנונה. היכולת הוורבלית שלו מעולה ומציגה אותו כאדם אמיץ שפועל ללא חת. מפתו היא מפה של אדם שבכל מקרה יחתור ויגיע להישגים אליהם התכוון - גם אם לא יצליח לממש זאת במלוא מובן המילה בפעם הראשונה.

והרי התחזית...
טיפ לילידי השבוע: ילידי השבוע יכולים לנשום לרווחה כיוון שהכוכב ונוס האחראי על יחסים בין-אישיים וגם כספים נכנס למזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ויגרום לכם להיות יותר פופולריים בקרב הקרובים לכם, וגם מבחינה כספית תתחילו לחוש הטבה.
▪ ▪ ▪

טלה - זהו זמן טוב לחשיבה פילוסופית/דתית. שבוע שתחושו יכולת טובה יותר להבין דברים מופשטים. ללומדים שביניכם צפוי זמן טוב, בגלל יכולת הריכוז הטובה שלכם השבוע. הגיע הזמן לחזק את עצמכם בכל נושאי העבודה והקריירה ולוודא שהציפיות שלכם מאחרים לא גבוהות במיוחד ושהן ריאליות ביחס לנסיבות הקיימות. ייתכן שתהיינה התפתחויות שיגיעו בקצב מהיר עם צורך בהחלטות מהירות.

שור - אתם נמצאים בתקופה רגישה שבה עליכם לבדוק את צרכי האנשים הקרובים לכם וללמוד להתחשב בהם ולכן גם ייתכן שאתם עלולים להתאכזב מהמקורות הפיננסיים עליהם בניתם. אתם יכולים לבנות רק על עצמכם, עובדה שיכולה לגרום לכם להרגיש חולשה ועייפות. זה הזמן לעבוד בצורה שווה ולנסות לחלק לעצמכם את הנטל על-מנת שלא תרגישו שאתם כורעים תחת העומס. נסו לשחרר לחצים בעזרת מדיטציה.

תאומים - אתם עסוקים עם עצמכם ביחס לשאלות מאוד מהותיות בתחומים הרגשיים ולכן אלה ימים טובים לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. התחום הרומנטי יפתיע ומביא איתו אופטימיות. הרגשות שלכם יותר עמוקים ולבטים שהייתם שרויים בהם לאחרונה יכולים להגיע לפתרון באופן מפתיע וכל ההתלבטויות יבואו על מקומן. ולכן, אל תאיצו בעצמכם להחליט - החיים יעזרו לכם להגיע להחלטה.

סרטן - ייתכן שאתם חשים בעייפות מצטברת, בגלל עומס עבודה מצטבר ולכן אתם נוחים לכעוס מהר מדי. אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, כך שזוהי גם תקופה של חשבונות נפש בהם אתם עסוקים עם אחרים בהתחשבנות על נושאי החיים השונים הקרובים אליכם. ייתכנו גם ימים נחמדים השבוע, אך אתם, בגלל עייפות יתר, תעדיפו לראות את הקשיים.

אריה - זהו שבוע מצוין לחזק את מעמדכם המקצועי בקרב האנשים הקרובים לכם. כוכבים רבים נמצאים בבית העבודה שלכם כך שגם אם חשבתם לעשות שינוי משמעותי בעבודה - השבוע יהיה הזמן המתאים לדבר על כך וגם לראות אם יש דרך להתחיל כבר עכשיו בשינוי שאתם מבקשים לעצמכם או האם כדאי לחכות עוד קצת עד אשר דברים יזוזו עבורכם. קשרים עם בני משפחה וחברים צעירים יחזקו אתכם.

בתולה - זוהי תקופה שבה אתם מרגישים צורך עז לברוח מהעולם ולהתבודד. תפיסות העולם הפנימיות שלכם משתנות ולא איכפת לכם לשלם את המחיר הרגשי על כך. נמאס לכם לרצות את האחרים כל הזמן, כדי להיות בסדר עם עצמכם מבחינה רגשית, ואתם גם מבינים שאתם חייבים ליצור גבולות חדשים לעצמכם. ייתכן שנושאי משפחה ובית יטרידו ויעיקו. מחלוקות בענייני הבית יגיעו לכלל פתרון, במחיר של פשרה.

מאזניים - זוהי תקופה שבה אתם מרגישים צורך להיות ניידים וזאת כדי לצאת מהשגרה שנכפתה עליכם לאחרונה מבלי שתרצו בכך. זהו שבוע שמומלץ לצאת ולבלות כך שתהיו ניידים מהרגיל - נסו ליהנות מכך. חשוב שתפעלו הגיונית ובשיקול דעת. במשפחה הקרובה שלכם תהיו מאוד בולטים וכולם ישימו אליכם לב וייתנו לכם את הכבוד הראוי.

עקרב - בתקופה הקרובה לא מומלץ להתחיל עסקים חדשים או פרויקט רווחי חדש, בשל ביקור הכוכב סטורן במזל שלכם. זוהי תקופה שמתאימה יותר לצמצום ולבדיקה אישית עצמית מאשר לקניות ובזבוזים מיותרים. הוצאות מעבר לתכנון ידאיגו אתכם. יחד עם זאת תקבלו את מלוא התמיכה מהסביבה שבה אתם חיים, כך שהדאגות שלכם יתחלקו שווה בשווה עם הקרובים לכם ביותר.

קשת - חיוביות וחיוניות רבה נובעות מהעובדה שכוכבים רבים נכנסים לבית הכספים שלכם. זוהי תקופה שבה תהיו עסוקים בכך מאוד, כיוון שנראה שגם נסיגת הכוכב יופיטר האחראי על השפע גורמת לכך שאתם מוציאים יותר כספים ממה שאתם מרוויחים ולא נראה שהקרובים לכם כולל הבנקים מניחים לכם לחיות כרצונכם. ולכן, עליכם לשנס מותניים ולגרום לעצמכם להדק את החגורה עד שיגיעו ימים קלים יותר.

גדי - כדאי לכם לשמור בסודיות על המהלכים אותם אתם מתכננים, ההצלחה טמונה בדיסקרטיות וביכולתכם לא לגלות את קלפיכם. השבוע נכנס ונוס כוכב האהבה והכספים למזל שלכם ויקל עליכם במשך כל החודש הקרוב את הנסיבות שבהן אתם חיים, כיוון שנראה שאתם עוברים תקופה מאוד עמוסה ומשמעותית שגורמת לכם למתחים הקשורים לדאגות ומועקות אותם טרם פתרתם. המערכת החיסונית שלכם רגישה ואתם חייבים להיזהר.

דלי - קשרים רגשיים עם חברים יהיו מאוד חשובים לכם השבוע וזאת כדי להעביר ימים לא קלים שבהם תהיו שרויים בתוך עצמכם ובניסיון לקבל תשובות למה אתם חווים את הקשיים שהגיעו אליכם לאחרונה. מבחינה מקצועית, זהו זמן לשינויים למרות הקשיים - כיוון שנראה שכבר מזמן הייתם חייבים לעשות זאת, אך איכשהו בגלל חוסר ביטחון התעכבה החלטתכם. הכוכב מארס המביא איתו כוח לעשייה ומבקר במזל שלכם - יאפשר לכם פעולה.

דגים - תיאלצו להתמודד ולהגיע להחלטות קשות בחייכם כיוון שאתם מרגישים חשופים יותר כלפי האחרים ולא תמיד אתם שמחים עם עובדה זו. זהו זמן שבו אתם מרגישים שאין סוף לבעיות ולמתחים. היו מוכנים לכך שבמקום העבודה יופעל עליכם לחץ על-מנת שתגדילו את התפוקה שלכם. נראה שהמקום שבו אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם הוא היחסים שלכם עם חברים שעוזרים לכם להתגבר על בעיות.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  09/01/2013   |   עודכן:  09/01/2013
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנט לא עוצר באדום
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אזרחית
10/01/13 17:00
2
לטבח ילדים וילדות
10/01/13 17:39
3
נאוה מהצפון
11/01/13 06:57
 
בגוף העם היהודי.
11/01/13 17:46
 
מורשתם מוות והרס!
11/01/13 17:52
4
אבי4545
12/01/13 09:24
פורום: בחירות 2013 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
ללא מפלגה מימין לבית היהודי, נפתלי בנט וחבריו יושארו מחוץ לממשלה. במצב שנוצר קיים אינטרס מובהק לבית היהודי בהכנסת אלדד ובן-ארי לכנסת.
09/01/2013  |  מאיר אינדור  |   מאמרים
ראיון יוצא דופן נערך (יום ד', 9.1.13) בתוכנית "עצם העניין" ברדיו 'גלי ישראל' עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.
09/01/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין, הורה להחזיר לשימוש את המוקד הטלפוני לבירור מקום ההצבעה והוא יחל לפעול בעוד מספר ימים עד ליום הבחירות. הוראה זו ניתנה בעקבות פנייתו של חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) לרובינשטיין ולחבר ועדת הבחירות המרכזית, אברהם ובר.
09/01/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
שוב ושוב מזכירים לנו את המפגש האגדי בין דוד בן-גוריון ובין החזון איש, שבו נאמר המשפט על העגלה הריקה והעגלה המלאה. כבר אז הייתה העגלה הציונית-חילונית-ישראלית מלאה יותר מהעגלה החרדית, ולו משום שהכילה את מרבית הכתבים ששימשו את הקהילה החרדית. אבל לא זה העניין כאן. העניין כאן הוא התחושה הכללית, המוצדקת, שדברים במדינה תקועים ושהדיון הערכי כאן הוא חלק מהתקיעות הזו.
09/01/2013  |  עמיר סגל  |   מאמרים
רשימת הליכוד-ישראל ביתנו הגישה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית בקשה להוציא צו מניעה נגד אתר האינטרנט "ליכודניק" ונגד אריק זיו המוציא לאור של האתר. העותרים דורשים כי האתר יימנע מפרסום מודעות שיש בהן כדי כלשונם - להטעות את הציבור וליצור מצג שווא, ממנו עלול להישמע כי מדובר בפרסום מטעם רשימת הליכוד-ישראל ביתנו.
09/01/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי  
דני דיין תומך בנתניהו ופורש ממועצת יש"ע  /  איציק וולף
"תשדיר התעמולה של שס גזעני"  /  עידן יוסף
ערבים לא מקיימים חוק? מסר גזעני  /  עידן יוסף
בנט או רמון - זו השאלה  /  מנחם רהט
חופש זו לא מילה גסה!  /  יבגני פטישמן
ישראל חזקה - נתניהו חלש  /  נסים גבאי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il