|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

ממשלה חדשה נולדה

סדר היום המדיני עומד להשתנות ואנו צפויים לאתגרים בלתי מתוכננים שידרשו התמודדות ואחדות העולם יתמוך במדינתנו ושר הביטחון החדש יעשה חיל וגם: האם נאום אובמה ישיג את המסרים שרצה להעביר באמת לכולם? תחזית אסטרולוגית לשבוע: 29.3.13-22.3.13
22/03/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
נתניהו. יצטרך לתפקד כמבוגר האחראי [צילום: AP]

תחושת המתח שקיים באוויר בימים האחרונים הולכת ומתעצמת, ושיאה היום, 22.3.13, וממשיכה עד לתאריך 28.3.13. חשוב שתהיו זהירים בנהיגה, נסו לשלוט על עצמכם ועל מוצא פיכם, בעיקר כשכולנו נשב ליד שולחן הסדר עם המשפחה המורחבת, ולא נרצה לקלקל את השמחה הגדולה. השאירו את חוסר השקט, הכעסים וחוסר ההסכמות מעבר לדלת.

אנו ברצועת זמן שאינה מומלצת להליך רפואי פולשני, וכמו-כן מומלץ להיזהר בטיפול ובעבודה עם מכשירים חשמליים, מכאניים וכדומה. זהו שבוע שתהיו זקוקים לערנות חזקה על כל צעד ושעל.

היבט שאופיו תובעני מתפתח ושיאו יהיה בתאריך 27.3. היבט זה עלול להביא לוויכוחים, לכן העדיפו להתרחק ממצבים ומאנשים שיש לכם חוסר הסכמה איתם, מאחר שתתקשו לספק אותם.

לא כדאי לקחת על עצמכם אתגר חדש או לבחור להילחם עם מישהו, כי אין כאן מנצח או מנוצח וכל אחד ירגיש אחר כך מטופש. העדיפו להשתמש באנרגיה הכוחנית הזו כדי להתמקד בהתחייבויות שיש לכם עניין בהן.

זו תקופה בה כמה כוכבים עברו למזל טלה, שם הם נפגשים בכוכב אורנוס המפתיע, מצב שמביא להתפתחות לא צפויה אך משמחת, כזו שתוציא אותנו מהשגרה, תפגיש אותנו עם אלמנטים חדשים, מעניינים ומרגשים. חיי החברה יתרחבו במפגש עם אנשים חדשים, האמוציות והרגשות ישתנו, ואל תופתעו משינוי בתגובות רגשיות של מישהו מוכר. כולנו נרגיש שאנו נמצאים על נדנדה וכדאי להמתין קצת לפני שמגיבים. בימים הבאים, עד סוף השבוע, כל פעולה שתעשו תהיה כמו ניסיון להעיף עפיפון בתוך סופת הוריקן.

מופע הירח המלא בתאריך 27.3 גם הוא עוזר להתחדשות נעימה, אבל לא מדלג על הפיתוי לקחת סיכונים, דבר שכדאי להימנע ממנו בימים האלה. ייתכן שיש מילים שנשארות בכספת האישית, לא נאמרות, או שיוצאות לאור בחלקן, בדרך לא מושלמת. תידרש הרבה תשומת לב בעת הזו לכל מילה, כי יש ברקים ורעמים באוויר. סבירות גבוהה שתפגשו אנשים שיחפשו דרך לשחרר קיטור, אלה אינם אנשים שנותנים מקום להגיון, לכן לטובתכם, התרחקו מהם. מערכות יחסים אישיות מעורערות יכולות להסתיים בימים הקרובים, אחרות ימצאו לעצמן נתיב חדש, אבל יושפעו מהתהליכים והריגושים המתרחשים.

מבנה הכוכבים ברצועת הזמן הנוכחית, 29.3-20.3, משפיע על כל העולם. אלה ימים אלימים, כפי שכבר נכתב כאן ברשימות קודמות, המעוררים פעולות איבה וקונפליקטים, שחלקם יהיו גם צבאיים. אצלנו, לאחר תקופה שקטה, חמאסטאן איבדה את הבלמים ביום חמישי האחרון ושלחה כמה גראדים לשדרות.

האופטימיות תתחזק לקראת 29.3-28.3, השתדלו לחשוב לפני שאתם מתבטאים והימנעו ממילים והתחייבויות שעלולות להיות מעבר ליכולות שלכם.

דרך אגב, שעון הקיץ חוזר בלילה שבין יום חמישי, 28.3, ליום שישי, 29.3, כך שמזיזים את המחוגים שעה אחת קדימה. אנחנו באביב, אפשר לפרוש כנפיים, לצאת ולהתחדש.

נאום אובמה ביום חמישי היה בזמן ירח בטל, אירוע שעומד בפני עצמו. האם הנאום ישיג את המסרים שרצה להעביר באמת לכולם? ברשימה שפורסמה כאן בתאריך 14.12.12 נכתב על ההסכמים עם הפלשתינים:

"זהו חזון שמתרחק, מאבד מהתוקף שלו, למרות שיש ניסיון מגורמים שונים 'להחיות' אותו, אבל ההנשמה היא מלאכותית. המציאות תחזור ותוכיח שאין לכך סיכוי. אנו נהיה עדים אעפ"כ למאמץ הזה סביב מרס-אפריל 2013 או ברצועת הזמן בין אוקטובר 2013-פברואר 2014, אבל כל הניסיונות לפזר תקוות ביחס לאפשרויות שהנה אפשר יהיה להגיע להסכמה, יביאו להתנפצותן של האשליות".

השבוע...

שימו לב לזמני הירח הבטל השבוע!

22.3 [י"א בניסן] זהו יום טוב לקדם בו תוכניות, להגיע להסכמות ולחתום על חוזים בשעות הבוקר. בהמשך היום קיימים אי-שקט וחוסר נוחות, וגם הסבלנות אינה בנמצא. חישבו על המילים היוצאות מן הפה, תתקשו לתקן את ההרגשה שיצרתם.

23.3 [י"ב בניסן] הירח בטל היום משעה 05:17 בבוקר עד למחרת, יום ראשון, בשעה 17:49 לפנות ערב. מצב הרוח יושפע מאמוציות. הדמיון יעזור לחשוב על רעיונות יצירתיים וזה גם הזמן לחשוב למה אתם מצפים מאחרים.

24.3 [י"ג בניסן] למרות שהיום ערב חג, השתדלו לא לרכוש משהו חדש עד 17:50. הימנעו מביקורתיות, אבל שימו לב שלא תתפזרו בגלל פרטים. נסו להתמקד במה שחשוב לכם בימים האלה.

25.3 [י"ד בניסן] חוסר שקט גורם לכם להוציא את המיטב מעצמכם. הלב והנשמה פתוחים להעניק אהבה לכולם, ואם נדרשת עזרה, אינכם מהססים. הירח בטל משעה 14:42 בצהריים עד למחרת, יום שלישי, חג הפסח, 26.3, בשעה 23:32.

26.3 [ט"ו בניסן] היום מתאים למנוחה ולבילוי והנאה מחברת המשפחה, נסו להיות מאופקים ולא להגיב באימפולסיביות, כדי למנוע עימותים סתמיים.

27.3 [ט"ז בניסן] קיים צורך להשתחרר, להיות חופשיים וליזום תוכניות חדשות. אין לכם הרבה סבלנות ואתם זקוקים להרבה אוויר. נסו להתבטא בשקט וברוגע, וההישגים שלכם יהיו טובים יותר. הירח בטל משעה 20:13 הערב עד יום שישי, 29.3, בשעה 02:34 לפנות בוקר.

28.3 [י"ז בניסן] זהו יום נחמד לטיולים, אבל היו מוכנים לכך שלא הכל יתממש לפי התוכניות שהכנתם. זיכרו שהירח בטל במהלך היום כולו. מצב הרוח נחמד ועוזר לכם לקבל תמיכה ואהדה, השנינות וההומור משתלבים בכל שיחה. הימנעו מהבטחות שאין ביכולתכם לקיים.

29.3 [י"ח בניסן] קל לאבד את האיזון, יש נטייה לומר דברים שאתם עלולים להצטער עליהם אחר-כך. מכיוון שקשה להכיל את הרגשות השליליים, הם עלולים לפלס דרך החוצה בצורה לא נעימה. דברו עם רגישות, בניסיון לשכנע. ייתכן שתמצאו אדם שתוכלו לבטוח בו, שיהפוך לחבר אישי שלכם. הירח בטל מהלילה בשעה 23:24 עד יום ראשון בשעה 06:13 בבוקר.

כלכלה ושווקים

מצב הכוכבים האינטנסיבי במזל טלה והצירופים יוצרים אנרגיה הדורשת זהירות. מבנה הכוכבים שיתקיים במהלך השבוע הקרוב וימשיך ללוות אותנו עד סוף החודש, מעיד על כך שכל התחום הכלכלי אינו יציב, מה שישפיע גם על השווקים. כסף מגיע והולך בקלות, לכן אלה ימים שכדאי להשתמש בשכל הישר ולבחון את הסיכונים.

אפשר לצפות לתיקונים בשווקים, בעיקר מחודש אפריל 2013. כוכב אורנוס הוא כמו כרוז בשוק הדובי. האורנוס יוצר נקודת מפנה, כך שהשינויים יהיו בהרבה שטחים, אך בעיקר בשווקים. היסודות לשווקים משגשגים עדיין לא כאן. מבחן לשווקים יהיה בשבוע האחרון של חודש מרס ובתחילת חודש אפריל 2013.

אני חוזרת ומזכירה את התאריך 20 באפריל 2014. נכון שמדובר רק בעוד שנה, אבל זה יגיע, ומדובר במצב כוכבים שהוא ערעור השליטה בשווקים, אחרי תקופות ירוקות. אנחנו נראה את האירועים כמו אבני דומינו, הנופלות בזו אחר זו. יהיה זה תהליך של אכזבות, שבעקבותיו אפשר יהיה להעריך מחדש את המצב הכלכלי ולאן אפשר להגיע. אבל אלה דברים שנוכל לדייק בהם כאשר נתקרב לרצועת הזמן הנ"ל. כך שאפשר להישאר סקפטיים ביחס לכל הכותרות המספרות שיש התאוששות בכלכלת ארה"ב.

אצלנו

ממשלת ישראל כצפוי בראשות בנימין נתניהו יצאה לדרך בתאריך 18.3.13. ההורוסקופ של הממשלה החדשה מעיד על שינוי יסודי בדרכי העבודה בה תתפקד הממשלה, ועם הכוכבים על ציר 6-12, כל אחד ירצה להיות המלך. האתגר של נתניהו הוא עבודת הצוות עם האנשים איתם הרכיב את הממשלה, שכולם יעבדו בשיתוף פעולה. מיקומו של כירון במפה מעיד שלאחר תמרונים יימצאו על-פי רוב פתרונות יצירתיים למצבים נגררים. נקודת ביניים סאטורן/פלוטו, מעידה על כך שלא פעם ההחלטות יתקבלו כיוון שצריך להחליט! יש תאריכים שדורשים סיום התלבטויות וויכוחים, סיעור מוחות בגלל שיש תאריך סיום. תמונת הכוכבים מציגה יכולת טובה גם להוציא לפועל את ההחלטות.

אך צפויה בעיה: כמה מהשרים הגיעו עם תוכניות גדולות אותן הבטיחו לבוחריהם. המציאות תכתיב את קצב הביצוע (כוכב סאטורן על ציר 1-7 במעגל הקארמה). די מהר הם יבינו מה הן האפשרויות בפועל, אולי בגלל שהשמיכה הפיננסית קצרה מדי?

הכוכבים על ציר 2-8 מציגים הרבה רצון טוב אבל גם פשרות. הכוכבים על ציר 4-10 עושים סדר במימוש המטרות. מול גודש האפשרויות, סאטורן (1-7) דורש מיקוד מתוך נקודת מבט ריאלית והוא זה שיביא להתפכחות, מה אפשר ומה אי-אפשר ליישם, כך שהמציאות הרעיונית של יוקר המחיה, שוק העבודה, יוקר הדיור וכולי תעבור כמה שינויים וטרנספורמציות.

מבנה המפה של הממשלה החדשה, יתבע מבנימין נתניהו, בתפקידו כראש הממשלה, להיות גם המבוגר האחראי, זה שיצטרך להשקיע הרבה עבודה פנימית בקשרים בין השרים ושאר העובדים בממשלה.

המפה המשותפת של הממשלה עם מדינת ישראל, מחזקת את התמונה, שסדר היום עומד להשתנות, על-רקע אירועים סביבתיים משתנים. אנו צפויים לאתגרים לא מתוכננים שידרשו התמודדות, ומאיתנו כעם, ללמוד להיות מאוחדים. בכל זאת יש מקום לאופטימיות עם שילובי הכוכבים (4-10, 5-11), המבטיחים שהממשלה הנוכחית תגיע להבנות מעשיות ולשיתופי פעולה עם ארה"ב ותמיכה של העולם במדינה שלנו.

בחינת הנתונים של שר הביטחון משה (בוגי) יעלון עם מדינת ישראל, מראה שהוא יהיה איש ביצוע, והחשיבות הסגולית שלו תהיה יותר ממה שמצפים, מן הסתם כי הוא יצליח ויתפוס עמדת השפעה בתוך הממשלה.

ולסיום, בני בגין בישיבה האחרונה של הממשלה הקודמת (32) ציטט את פרופסור פליישר שאמר בשנת 1987: "ארץ זו היא ארצנו האחת והיחידה, אין לנו ולא תהיה לנו לעולם אחרת. מותר לנו לאהוב אותה, מותר לנו לשמוח בה כמות שהיא".

תאריך:  22/03/2013   |   עודכן:  22/03/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנהלי ארבע חברות הביטוח הגדולות שפכו השבוע מים קרים על תוכניתו של שר האוצר הנכנס, יאיר לפיד, לבנות רבבות דירות להשכרה. הם הבהירו, חד-משמעית: חברות הביטוח לא ישקיעו עשרות מיליארדי שקלים בפרויקטים אלו, על-פי חזונו. אם לא הן, אז גם לא משקיעים מוסדיים אחרים, כמו קרנות פנסיה.
22/03/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
הסגרתו הבלתי צפויה של השופט בדימוס דן כהן מפרו לישראל, בעיצומו של מו"מ מתקדם שניהלו פרקליטיו עם הפרקליטות, שמה לכאורה קץ למסע הבריחה שלו מהארץ שאירע לפני שמונה שנים והוא אמור לעמוד לדין על מעלליו ולשאת בעונש.
22/03/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
מאמרים שפורסמו בשבוע האחרון בארץ ובעולם העלו ספקות ביחס למספר הרקטות שיירטה כיפת ברזל במהלך מבצע "עמוד ענן". ראובן פדהצור עסק בנושא במאמרו בהארץ.1 המקור למאמרים אלה הוא מחקר של מומחה ידוע ב-MIT, פרופ' תיאודור פוסטול, יחד עם חוקר ישראלי, ד"ר מרדכי שפר, ועוד מהנדס עלום שם מחברת רייתאון.
21/03/2013  |  יפתח שפיר  |   כתבות
אירוע מוחי (Cerebro Vascular Accident - CVA), מתרחש כאשר ישנה הפרעה באספקת הדם לרקמת המוח. סיבה אחת יכולה להיות חוסר באספקת דם הנובע מחסימה בזרימת הדם כתוצאה מקריש דם או מתסחיף ("שבץ איסכמי"). סיבה שנייה להיווצרות אירוע מוחי היא דימום תוך מוחי ("שבץ המורגי"). בשני המקרים, האזור הפגוע במוח מאבד את יכולותיו התפקודיות. הנזק הנוירולוגי עלול להתבטא בפגיעה בתפקוד האיברים הנשלטים על-ידי האזור הפגוע במוח.
21/03/2013  |  איילת גלעדי  |   כתבות
חג פסח מגיע, ואיתו עבודות הבית, הניקיונות, הקניות, הבישולים, הכלים וכמובן הטיפול בילדים, שיצאו לחופשה של כשלושה שבועות. בכל המטלות הללו, נדרשת עמידה רבה ומאומצת על הרגליים, סבלנות וכוח נפשי ופיזי רב.
21/03/2013  |  גלית פרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il