|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

יאיר לפיד כמו משה רבינו?

האם שר האוצר החדש יאיר לפיד יהיה כמשה רבינו כפי שהציג עצמו בפייסבוק? מה יתרום נפתלי בנט לממשלה? על אביב 2013 - עונת הליקויים תחזית אסטרולוגית לשבוע: 5.4.13-29.3.13
29/03/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לפיד. כמשה רבינו? [צילום: פלאש 90]

אי-השקט ימשיך להשפיע עד יום שלישי, 2.4.13. אלו ימים שבהם לכולם יהיה צורך להפגין כוח, שעלול להתבטא גם באלימות. חישבו על מעשיכם, על התגובות והמילים, ובעיקר הקפידו על שליטה עצמית בזמן נהיגה. החודש יעורר פעילות, גם אימפולסיבית, שיניעו אתכם לעשות שינויים בחייכם.

נושאים חדשים יצמחו מתוך כך שיהיה צורך להחליף מידע עם אנשים בפתיחות, אך יש צורך להקפיד גם על ביקורת עצמית ולשמור לעצמכם חלק מהמידע בכספת אישית. אם תיעזרו באסטרטגיה ובמחשבה מסודרת תוכלו למצוא את שביל הזהב בין הדחפים המנוגדים הללו. איספו מידע בכל מקום וכך תבססו את מה שתרצו לעשות בדרך עניינית ולהסתמך על עובדות. למרות הרצון להיות אינדיבידואלי ולהציג את ה"אני" בהחלטיות, אלה ימים טובים לסיעור מוחות בישיבות ובכינוסים לסוגיהם.

חוסר הסבלנות ימשיך לאתגר אותנו, מאבקי כוח יצוצו והאנרגיה שמניעה את כולנו צריכה להיות מתועלת לכיוונים יעילים. ספורט או משחקי ספורט, יכולים להיות למשל בחירה טובה.

האנרגיות היצירתיות והאינטליגנטיות מתגברות במהלך הימים הבאים והן תשפענה על המוטיבציה של אלה העוסקים ביצירה, כתיבה ועיצוב. מבנה הכוכבים הקיים מעיד על כך שהיכולת לקלוט ולפענח נתונים מתחזקת יותר, לכן עם יכולת תפיסה ריאלית וחדה יותר, זה הזמן לנוע קדימה עם פרויקטים חדשים, המבוססים על מיומנויות מקצועיות אישיות.

הרומנטיקה תופיע בכל גווני הקשת מתחילת חודש אפריל, גם ארוטיקה תציץ ותשפיע על משיכה ספונטנית בין אנשים. במקביל, ובעיקר סביב התאריך 5.4, נסו לשמור על הגינות ויושר, ולהיות ישירים וענייניים בדרך ההתבטאות שלכם כדי למנוע אי-הבנות, מאחר שנפטון בתמונה מוסיף גוונים של הונאה. אהבות ממבט ראשון המתפתחות בימים אלה יכולות להישאר באוויר ו/או עלולות לאתגר מחויבות במערכות יחסים קיימות.

לאורך השבועות הקרובים מבנה הכוכבים משפיע על העולם וישפיע על שינויים פוליטיים. כל השיטות המוכרות והישנות מאותגרות על-ידי דינאמיקה אימפולסיבית, מהפכים שיביאו לשינויים כלכליים לא רגילים, או התחממות צבאית. גם איתני הטבע ימשיכו להשמיע את קולם בדרכם.

מופע הירח המלא, שהיה בתאריך 27.3.13, יחד עם מצב הכוכבים שהקיף אותו, גרם, כצפוי, לתאונות קשות ומזעזעות מאוד. ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 15.3.13 נכתב: "31.3-20.3 מומלץ שלא ללחוץ חזק על דוושת הגז ולהיזהר, במלוא מובן המילה". גם בכתבה לפני שבוע, בתאריך 22.3.13, נכתב כאן: "חשוב שתהיו זהירים בנהיגה". המשיכו להיזהר גם בימים הקרובים.

השבוע...

זכרתם להזיז את השעון?

29.3 [י"ח בניסן] קל לאבד את האיזון, יש נטייה לומר דברים שאתם עלולים להצטער עליהם אחר כך. מכיוון שקשה להכיל את הרגשות השליליים, הם עלולים לפלס דרך החוצה בצורה לא נעימה. דברו עם רגישות, בניסיון לשכנע. ייתכן שתמצאו אדם שתוכלו לבטוח בו, שיהפוך לחבר אישי שלכם. הירח בטל מהלילה בשעה 23:24 עד יום ראשון בשעה 06:13 בבוקר.

30.3 [י"ט בניסן] נסו לעשות מה שנדרש בניחותא, בלי עימותים ומאבקים. שחררו והתבטאו בדרככם, בלי לקחת מחויבות שאינכם רוצים בה.

31.3 [כ' בניסן] תחושו יותר חיוניות. צאו למפגשים חברתיים ולטיולים. מצב הרוח טוב והשמחה תלווה אתכם בכל, בין אם זו ארוחת החג או כל דבר אחר שתבחרו לעשות.

1.4 [כ"א בניסן] הירח בטל משעה 07:59 בבוקר עד למחרת בשעה 08:35 בבוקר. האנרגיות עלולות להשפיע על אימפולסיביות, הדחפים מעודדים אתכם לפעול, אבל שימרו את הרעיונות למחר. זהו יום של מפגשים עם פוטנציאל עתידי, אם כי עדיף לממש אותם ביום אחר.

2.4 [כ"ב בניסן] מצב הרוח יותר רגוע לצד רצון לנתינה והתחשבות הדדית. בשעות הערב, הנינוחות מתחלפת בחוסר השקט שתופס אתכם ומשפיע בעיקר על חוסר סבלנות.

3.4 [כ"ג בניסן] אתם מנסים לשמור על נחמדות כדי להשיג את המטרות שבחרתם. הצורך בשיתופי פעולה עוזר לכם ולאחרים להקשיב למילים. הירח בטל היום משעה 13:34 בצהריים עד למחרת, יום חמישי, בשעה 11:41 לפני הצהריים. האמוציות מושפעות משמועות שמגיעות אליכם, הימנעו מפרשנויות מוטעות.

4.4 [כ"ד בניסן] יש נטייה לכעוס ולאבד שליטה בשיחות. נסו להימנע מישירות חסרת טקט, אבל שימרו על ערנות בגלל דיסאינפורמציה.

5.4 [כ"ה בניסן] יש אופטימיות באוויר, התקשרות עם חברים היודעים גם לשמח, שיחות מלוות ברגישות וקיימת יכולת לשתף חבר/ה בסיפור אישי. זהו יום טוב להוציא לפועל רעיונות יצירתיים, בלי סחרירים מיותרים. הירח בטל משעה 20:20 בערב עד למחרת בשעה 16:00 אחר-הצהריים.

כלכלה ושווקים

הדינאמיקה של הכוכבים אורנוס/פלוטו ממשיכה להיות דומיננטית ותמשיך עד חודש מרס 2015. את התנודתיות בשווקים במהלך השבועיים האחרונים, חוו המשקיעים. הדרמות ימשיכו לסירוגין, בלי רגע דל, ותמיד בתגובות לכותרות של האנשים המשפיעים בתחומים אלה.

דרך הפעילות הבנקאית שהסתירה סודות גדולים בקפריסין, פרצה לתקשורת העולמית וגרמה לאובדן שליטה פיננסי, עם סכנה לפשיטת רגל, ושיתקה שם את האזרחים עם בנקים סגורים. קפריסין הצטרפה לגוש האירו בחודש מאי 2004 ולמצבה העכשווי הייתה תגובה מיידית בגוש האירו, בירידת ערך המטבע - עוד אלמנט של המציאות הכלכלית באירופה שלא יהיה קל לפתור. מבנה המפה של קפריסין בהווה מעיד שהם נמצאים בקשיים, גם סוציאליים. ההחלטות על סגירת הבנק ופתיחתו, בתוך רצועת הזמן שהכוכבים מארס, אורנוס ופלוטו בוערים, מעידות על כך שהתהליך לא יעבור בין תושבי קפריסין עם ראש מורכן והזעם יהיה גדול.

הכוכבים על ההורוסקופ של קפריסין, העוברים על ציר 6-12, חושפים את העובדה שיש הרבה דיסאינפורמציה ומידע שקרי על מצבה האמיתי, וזה גם ישפיע על המדינה במהלך השנה הקרובה. כניסה למשמעת עצמית בקבלת התחייבויות פיננסיות, מתקבלת עם הכוכבים על ציר 2-8, אבל תחושת חוסר הוודאות עם הנפטון על ציר 1-7 תלווה את המדינה עוד כמה שנים, בעיקר הקושי לתכנן ולמצוא פתרונות שישרתו את עתידה.

שוב רואים איך הבנקים והממשל דואגים קודם לעצמם, והמשקיעים משלמים את המחיר. הפעילות של הפדראל רזרב, הבנק המרכזי בארה"ב והפעילות של הבנק המרכזי באירופה, מלוות תמיד בסודיות ואין ספק שהם ממשיכים באותה שיטה, והתוצאה היא ירידת הערך של הדולר והאירו.

הימים הקרובים עד לתאריך 2.4.13 עדיין פגיעים, ורצוי להיות זהירים יום-יומיים נוספים.

אני מזכירה לכם שאנחנו לקראת עונת הליקויים - הראשון והשני יתרחשו במזל שור-עקרב - ליקויים שלא ישאירו את השווקים והכלכלה אדישים. הליקוי הראשון יהיה בתאריך 25.4.

אצלנו

יאיר לפיד, שר האוצר, שבפייסבוק הציג את עצמו כמשה רבינו, כדאי ששר החינוך ממפלגתו יעדכן אותו: "והאיש משה ענו מאד מכל אדם אשר על פני האדמה" [במדבר י"ב, ג']. האם הוא יהיה כמשה? ישפטו האזרחים.

ממפת ההשבעה שלו לממשלה, ניתן להבין שלא יהיה לו כוח לעשות את הדברים כפי שהוא רוצה (כוכבים על ציר 1-7 ועל ציר 2-8). הוא יחווה את אילוצי התקציב, ויבין שיהיה עליו לשכוח את תוכניותיו לסדר יום חדש. ההצלחה שלו תושג אם הוא יציג תוכניות ריאליות שיתאימו למציאות, למרות שהן שונות ממה שהוא תכנן. לפניו שנתיים יצירתיות.

נפתלי בנט, שר הכלכלה והמסחר - מפת ההשבעה שלו עם מפת המדינה מציגה אדם אחראי מאוד, היודע מהי עבודת צוות ויכולת לראות דברים בפרספקטיבה. הוא יהיה האדם שיתרום לאחדות ולעבודת הצוות בממשלה. בנט יגלה עמדות שקולות ואחראיות בצמתים חשובים, למרות שהוא מייצג מפלגה עם דעות מוגדרות.

ציפי לבני, שרת המשפטים - דגלה של ציפי לבני בבחירות והמסר של מפלגתה היו חשיבות המו"מ עם הפלשתינים. במפה האישית שלה עם המדינה רואים את השפעת הכוכבים על ציר 6-12, כלומר היא תידרש לתמרן במציאות בלתי אפשרית. הרעיונות וההצעות שתציג לא יהיו אלה שהיא הייתה רוצה, אלא כאלה המוכתבים על-ידי הממשלה. הכוכבים על ציר 2-8 מעידים שלא תוכל לבטא את עצמה אלא לזמנים קצרים. תהיינה תקופות קצרות בהן נשמע אותה בכלי התקשורת המגוונים, אבל התסכול שלה ילך ויגבר בגלל המעברים בין תחושת הכוח לפשרות מוכתבות. למעשה היא גם תעמוד במבחן לאתיקה ומוסר אישי במכלול התפקידים שקיבלה על עצמה, גם כשרת המשפטים.

מחשבות אסטרולוגיות
על אביב 2013 - עונת הליקויים
▪ ▪ ▪

אנו לקראת תקופה בה יתרחשו שלושה ליקויים. ליקוי לבנה ראשון יגיע בתאריך 25.4 ואחריו בתאריך 10.5 ולבסוף בתאריך 25.5. אבל את עונת הליקויים אפשר להתחיל עם מולד הירח במזל טלה בתאריך 10.4. בנוסף לכך, במהלך חודש מאי הכוכבים אורנוס/פלוטו יגיעו למנעד מדויק, ובאותו לוח זמנים הצמידות מארס ויופיטר תיפגש עם כוכב מארס בהורוסקופ של ארה"ב - כל אלה ישפיעו על מאבקי כוח, קונפליקטים שיתפתחו וישפיעו על ארה"ב עם מדינות אחרות.

האם נהיה עדים להתפתחות קונפליקט חדש? האם נשמע על אלימות קשה בתוך המדינה? או התפתחות בתחום הצבאי או מעורבות צבאית? יש כמה נקודות על פני הגלובוס שהן רותחות - קוריאה הצפונית, סוריה ואירן. האביב מביא איתו מופעים של אירועים קוסמיים חזקים, שעלולים להשפיע על כולם. מדובר במבני כוכבים שאופיים אש, אנרגיה חזקה וחוסר שקט. המשמעות היא שהאינטנסיביות תהיה גדולה יותר, תטלטל את העולם ולא תאפשר לשמור על יציבות או סטאטוס קוו.

ממפת האביב (אינגרס 20.3.2013) עלינו להבין שהיקום לא יהיה כפי שהיה, וכך גם חיינו ישתנו בהלימה. רבים מאיתנו נמנעים משינוי בגלל הפחד והסקפטיות. המוכר והקיים נותנים ביטחון, אבל מקבעים ומקשים להשתחרר. בשנים הקרובות תהיה הזדמנות לבטא את מאוויי הלב והנפש, לבחור חיים עם משמעות.

"אם אדם מתחיל עם ודאות, הוא מסיים עם ספקות. אך אם תנוח דעתו להתחיל עם ספקות הוא יסיים עם ודאות" [פרנסיס בייקון].

תאריך:  29/03/2013   |   עודכן:  29/03/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
1. תוכניות המציאות השונות, עם כל פגמיהן, חיזקו את הדמוקרטיזציה בתרבות הישראלית. כתוכניות מסחריות הן מייצגות שכבות אוכלוסיה שעד לא מזמן הודרו מהטלוויזיה, ומשמשות כר נרחב לתובנות סוציולוגיות-אנתרופולוגיות ואפילו פוליטיות.
29/03/2013  |  דרור אידר  |   כתבות
בספרו המפורסם "תרנגול כפרות", שהשנה ימלאו 30 שנה לפרסומו (הוצאת "עם עובד"), מציג הסופר יליד בגדד, אלי עמיר, את מדינת ישראל של תחילת הדרך באור ביקורתי. הביקורת היא על מדיניות כור ההיתוך שלה, שניתקה בין משפחות העולים, ועל הסתירה בין עקרונות הקיבוץ הסוציאליסטיים לערכי הדמוקרטיה והציונות. "הביקורת והכאב כתובים מתוך אהבה", אומר עמיר בראיון חג ל"גלובס" ונדמה שאת המשפט הזה אפשר להחיל לא רק על ישראל של תחילת שנות ה-50, אלא גם של העת הזו, ואף הקטרוג העכשווי שלו לגביה נוגע הרבה בחיבור של בין מזרח למערב, למשל באשר לתום המשבר עם טורקיה.
29/03/2013  |  יניב מגל  |   כתבות
האם מחירי הדיור בישראל משקפים בועה? לשאלה הזו נדרשו בשנים האחרונות כלכלנים ומומחי נדל"ן רבים, בניסיון לפענח אם המחירים המאמירים בשוק הדיור הישראלי עומדים בפני קריסה דומה לזו שחווה שוק הנדל"ן האמריקני ב-2007-2008 ושגררה את הכלכלה הגלובלית למשבר עולמי, אשר את הפצעים שגרם להם מלקקים רבים עד היום.
27/03/2013  |  גיא קצוביץ'  |   כתבות
בשבועות האחרונים ארץ ישראל הולכת ומתעטפת בנחילי ארבה הרחק אי שם במערב. בעוד משרד החקלאות ומכתשים אגן מכינים את תרסיסי הפוספט ונערכים למלחמת חורמה באויב החקלאות מספר 1, האם יימצא זמן טוב יותר לבחון האם גם בסין כרעו אי פעם השדות והתכלו תחת נטל חגבים נודדים?
"איש קטן מה עכשיו?" הצגה חדשה בקאמרי. על-פי ספרו של הנס פאלאדה. תרגם: דורי פרנס, ביים: איתי טיראן.
27/03/2013  |  לאה טרן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il