|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

תקופה של מהפכים

הפעם נמצא הכוכב במזל גדי, ומשבוע זה עומד הכוכב להיות בנסיגה עד לחודש ספטמבר זהו גם הזמן המתאים לאלו שנולדו בשליש השני של המזלות הבאים: קשת, תאומים, דגים ובתולה, לעשות את השינויים הנדרשים
15/04/2013  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

שלום לכולם... והפעם על הכוכב הרחוק וחזק ביותר בהשפעתו... פלוטו.

כוכב זה מזוהה עם השינויים העמוקים ביותר בחייו של אדם, נמצא על נקודת העצירה ומתחיל בנסיגה (רטרו) לאחור עד לחודש ספטמבר 2014.

בימים אלה אנו נמצאים בתקופה מאוד משמעותית המתרחשת אחת לכמה שנים, כיוון שהכוכב פלוטו נע לאט מאוד וביסודיות רבה ביותר. כל תזוזה שלו גורמת לניקוי השטח בתחומי החיים אותם האדם זקוק.

מהפכים רבים

הפעם נמצא הכוכב במזל גדי, ומשבוע זה עומד הכוכב להיות בנסיגה עד לחודש ספטמבר. זהו גם הזמן המתאים לאלו שנולדו בשליש השני של המזלות הבאים: קשת, תאומים, דגים ובתולה, לעשות את השינויים הנדרשים.

לתשומת ליבכם, בזמן ביקור הכוכב במזל גדי צפויים מהפכים רבים לאלו שנולדו בשליש השני של המזל במהלך החמש שנים הקרובות, במובן האישי.

בעוד חמש שנים ירגישו כך אלו שנולדו בשליש האחרון של המזל. אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל – כבר חוו שינויים משמעותיים בחייהם.

להשמיד ולפרק

בנוסף למזלות שציינתי יחושו בכך בצורה מעודנת יותר גם המזלות הבאים דגים, שור, בתולה ועקרב.

למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם בצורה עקיפה, על-ידי קרבה לאנשים אחרים החווים את השפעת הכוכב.

תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד – וזאת, כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.

תחושת ריק

בזמן רטרו (נסיגה) של הכוכב יש תחושה קשה, בשל העובדה שזהו זמן של חוסר וודאות, דיכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת מעבר שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה, ולכן הכול עדיין חסר וודאות ולא מגובש.

השינויים תחת השפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים ובעיקר בתחומים בהם הייתם חייבים לעשות שינוי ממזמן, אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר ביטחון וכו'...לא נעשו השינויים ונשארתם מקובעים באותו המקום ועם אותם האנשים.

תפקידו של הכוכב פלוטו הוא להעניק את אותו הכוח החסר לעשייה כדי לגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך. טבעי הדבר שתחששו משינוי ואולם אמונה בדרך החדשה תיתן לכם את הכוחות והיכולת להתגבר.

לא להתנגד

בפרק זמן זה מומלץ לכם מאוד לזרום עם הקיים ולא לנסות להתנגד.

כל הליכה כנגד הזרם תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר, כיוון שהשינויים יגיעו אם תרצו או לו והדבר היחיד הנמצא בשליטתכם, היא היכולת להבין, לקבל ולהפנים את הדברים.

בין קצוות שונים
טיפ לילידי הששבוע: בשבוע הקרוב יתחדד בכם הצורך לעשות שינויים מאוד משמעותיים בנושאי העבודה וייתכן אף להחליף סגנון, כדי להיות מוכרים יותר בתחום שאתם מעוניינים בו
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת נמצא במזל שלכם כך שאתם עושים את מקסימום הדברים על-מנת להישמע ולהיות ייצוגיים בעיני האחרים. זה הזמן שלכם לפתח את התקשורת האישית שלכם ולמגנט אליכם את האנשים הנכונים. וונוס הכוכב האחראי על כספים נכנס אצלכם לבית המזוהה עם מצב כלכלי, כך שזה הזמן לחזק את עצמכם על-ידי גיוס כל הקסם האישי שלכם למטרת התפתחות כלכלית.

שור

בתקופה הזו אתם מרגישים שאתם יותר מכונסים בעצמכם ונוטים לשמור את המחשבות והרגשות שלכם לעצמכם ופחות משתפים בהם את האחרים. עובדה זו נכונה עבורכם רק במידה מסוימת כיוון שאתם בדרך כלל נוטים להיות יותר סגורים ופחות פתוחים לאחרים בתוכניותיכם הרבות. הכוכב וונוס שנכנס למזל שלכם יעזור לכם במימוש תוכניותיכם האישיות ויעזור לכם לפרגן לעצמכם ימים של כיף.

תאומים

נראה שאתם נדים בין קצוות שונים בנושאי עבודה כיוון שמצד אחד אתם מרגישים רווחה שהנה אתם סוף סוף נמצאים באזור הנוחות המתאים לכם ומבצעים את תוכניותיכם לאט אבל בטוח. ומצד שני, אתם עובדים מאוד קשה על-מנת להוכיח את יכולותיכם המקצועיות ולנסות להיות מוכרים כמה שיותר בתחומכם ולמרות כל ההצלחות עדיין מנקר בכם איזה חוסר וודאות שלא מניח לכם ובודק האם אתם נמצאים במקום הנכון.

סרטן

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים ונמצא אצלכם בבית המקושר עם החוג החברתי שלכם ויעזור לכם בתקופה הקרוב לפנק את עצמכם ולהגיע כמה שיותר מבחינה חברתית אל האנשים שהייתם רוצים לזמן אותם לחייכם על-מנת שיישארו. עובדה זו טובה מאוד עבורכם כיוון שמבחינה מקצועית אתם מרגישים שהולך ונהייה לכם קשה יותר ויותר ולעיתים קרובות ואפילו קרובות מדי מתעורר בכם הרצון לקום ולעזוב.

אריה

בשבוע הקרוב צפויים לכם הרבה אירועים משמעותיים ומשמחים על-רקע עבודה. נראה שסוף סוף אתם מתחילים לשאת את הפירות של ההשקעה המרובה שלכם בנושא ומקבלים את ההערכה לה אתם מצפים ומייחלים מזה זמן רב. נראה שאתם קשורים בדעתם של אנשים שנמצאים במקומות רחוקים ומשפיעים מאוד על דעתכם ובעקיפין גם על גורלכם. וודאו שבבית אצלכם מקבלים את דעתכם ולא מתנגדים לה.

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מודעים מאוד לעצמכם ובעיקר לאנשים שסובבים אתכם ומבינים שיהיה לכם מאוד קשה להמשיך ולהתנהל בדרך שאתם עושים זאת עד היום בגלל העובדה שהסביבה בה אתם חיים דורשת מכם יותר ויותר מחויבויות שלעיתים קרובות אתם לא יכולים לעמוד בהם. זה הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם סדרי עדיפויות ולוודא שאתם רואים את כל ההתרחשויות בצורה נכונה ולבקש עזרה במידה ותזדקקו לכך.

מאזניים

בית השותפויות שלכם התעורר לחיים בצורה מאוד אינטנסיבית ואתם בוחנים את כל האפשרויות של חייכם ומנסים לבדוק האם עד היום אכן עשיתם את הדברים הנכונים והאם אתם פועלים בכיוון הנכון לכם. יש לכם רגישות יותר גבוהה לגבי כל המתרחש בחייכם מבחינה מקצועית כיוון שאתם מאמינים שעדיין לא הגעתם לשיא שאתם ראויים לו ולכן הגיע הזמן שלכם למצוא פתרונות נוספים דרך אנשים קרובים.

עקרב

אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית מאוד שבה כל נושאי העבודה עולים על הפרק ואתם מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם במקום אחד ועוזבים לטובת החדש. עליכם לבדוק עם עצמכם שאתם אכן פועלים נכון ולא מתוך אימפולסיביות כיוון שנראה שלעיתים הצורך שלכם לנצח ולהוכיח אחרים פועל כנגדכם ועליכם ללמוד להוריד במקצת מהאגו שמנהל אתכם וללמוד לזרום יותר עם האחרים.

קשת

הדרך שבה תרגישו הכי טוב עם האחרים תהיה על-ידי פיתוח עצמכם והיצירתיות שלכם. התעורר בכם הצורך ליצור ולהוכיח לעצמכם שאתם יכולים להיות מוצלחים בדרכים נוספות ויצירתיות שעד היום לא צעדתם שם. אלה מכם שקשורים עם צעירים מכם צריכים לצפות לתקופות פחות נוחות ומלאות במתחים על רק מלחמת כוחות ותשכילו לעשות אם תשימו גבולות מהר ובאופן מיידי עם ההתפרצויות הראשוניות.

גדי

תקופת החגים גרמה לכם להיות קשורים מאוד לכל הקשור לבית ומשפחה ועדיין אתם נמצאים בתוך הסיטואציה הזו שבה אתם מרגישים מחויבים למסגרת. ייתכן שתידרשו לתת יותר ממה שאתם מוכנים ועובדה זו תיצור אצלכם חוסר וודאות וחוסר נוחות כיוון שתבינו שעובדה זו היא למעלה מכוחותיכם. הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים נמצא אצלכם במזל ולא מניח לכם עד אשר ממלאים את תוכניותיכם עד תומם.

דלי

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מתחבטים עם עצמכם מה הדבר הנכון לכם לעשות כיוון שבתוך תוככם אתם יודעים שאתם חייבים שינוי לעצמכם וייתכן שהשינוי הרבה יותר קרוב ממה שאתם מתכננים לעצמכם. מאחר שכל נושאי העבודה יהיו כאלה שידרשו מכם יותר אחריות ומחויבות נראה שיגיע היום שבו אתם תיקחו החלטה מאוד משמעותית לגבי הזמן ואופן השינויים המתבקשים בחייכם.

דגים

אתם עסוקים בצורה מאוד משמעותית בדרך שבה אתם רוצים להמשיך ולנהל את עצמכם מבחינה מקצועית וכלכלית. ייתכן שעכשיו זה הזמן הנכון עבורכם ליצור לעצמכם תוכניות עתידיות ובכך גם לקבוע לעצמכם את דרך הפעולה הנכונה עבורכם. צפו לתקופה ארוכה של חוסר יציבות בגלל ביקור הכוכב אוראנוס בבית הכספים שלכם, עובדה שמביאה לעליות וירידות בלתי צפויות במצב הכלכלי.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  15/04/2013   |   עודכן:  15/04/2013
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני שנים אחדות הועמד לדין נאשם באשמת אונס, ונגזרו עליו 9 שנות מאסר בפועל. לאחר שכבר החל לרצות את עונשו יצרה חוקרת פרטית שפעלה בשירות סנגוריו למתלוננת, וזו הוקלטה בעודה מודה שבדתה מלבה חלק מהתלונות נגדו. החומר הוגש לפרקליטות, וזו הסכימה לחדש את משפטו, שהיה כעת בשלב הערעור בעליון. התיק הוחזר לבית המשפט המחוזי, שזיכה את הנאשם מחמת הספק על סמך הראיות החדשות. הנאשם שוחרר מהכלא לאחר שנתיים וחצי.
15/04/2013  |  יובל יועז  |   כתבות
"זה סיפור מאוד רגשי ואמתי", מחייכת יעלי אבנרי, כשהיא נשאלת איך מצאה את עצמה בצוות הפיתוח של סטארט-אפ חדש שמאיים לשנות את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן. "אחרי 13 שנה של עריכה ופיתוח והתעסקות בטלוויזיה, ואחרי 'הדור הבא 24/7' בערוץ 10, עשיתי סטופ. אמרתי 'מה, עוד פעם ריאליטי?' שוב שנה של פיתוח ועריכה? אני תמיד מעדיפה לעשות עונה ראשונה ולהמשיך הלאה, כי הפיתוח מעניין אותי יותר מההרצה.
15/04/2013  |  יונתן אסתרקין  |   כתבות
מדי שנה, עשרות ילדים נפגעים בחגיגות יום העצמאות מתרסיסי "שלג". הפגיעות העיקריות הן כווייה כימית שגורמת לגירוי הקרנית, אי-נוחות, כאבים וצריבה, וכן שפשוף ופגיעה בלחמית ובקרנית העין. במקרים נדירים ה"שלג" אף גורם להתפתחות של זיהום.
15/04/2013  |  ד"ר מירב פז  |   כתבות
פסטיבל הקולנוע הישראלי ה-27 בארצות הברית יתחיל גם השנה בלוס אנג'לס, בירת תעשיית הקולנוע העולמית. הפסטיבל ייפתח בערב חגיגי שייערך ביום חמישי ה-18 באפריל ויימשך שבועיים עד סרט הנעילה ב-2 במאי ביום חמישי. במהלך הפסטיבל יוקרנו 30 סרטים ישראלים חדשים ממיטב היצירה הקולנועית של השנה החולפת ב-2 בתי קולנוע בבברלי הילס ובאנסינו.
המחזה הנוסטלגי והקלאסי של משה שמיר "הוא הלך בשדות", המועלה בבית צבי ברמת גן, הוא מרשים ומרגש, צובט בלב ומעורר דמעה, אך גם מעלה חיוך ומהווה אות כבוד להפקה משובחת שרק משתבחת, בזכות השחקנים המוכשרים והמחזה שלא נס לחו.
14/04/2013  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברט סטיבנס, מכותבי הטורים המרכזיים בניו-יורק טיימס, ציין כי ניר ברקת לא הצליח להשיב כראוי לשאלות על מדיניותו של בנימין נתניהו, בכל תחום, בכל חזית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il