חברת פריגו-ישראל (אגיס) יוצאת בקמפיין לסדרת תכשירים חדשה לשטיפה אינטימית, 'אגיסטינה'. הקמפיין מבית היוצר של פרסום 'גליקמן-נטלר סמסונוב' מלווה בסיסמה: "האזור העדין ביותר בגופך זקוק לטיפול העדין ביותר" ויתוקשר במגזינים לנשים כגון לאישה, את וקוסמופוליטן. היקף תקציב הפרסום הוא כחצי מיליון שקלים.
הסדרה הינה חלק ממותג 'אגיסטן' המוכר לנשים רבות, ופותחה על בסיס הידע והניסיון הרב שנצברו בחברת 'אגיס' בתחום הדרמטולוגי, גניקולוגי והטיפוח. תכשירי הסדרה פותחו, בין היתר, כתוספת והשלמה לאגיסטן V המטפל בפטרייה בנרתיק ושנמכר כיום ללא מרשם רופא. התכשירים מבוססים על פורמולציות עדינות במיוחד שאינן גורמות לגירוי של האזור האינטימי. הסדרה מספקת פתרונות מקצועיים הן לשימוש יום יומי והן לתקופות מיוחדות כגון בזמן של רגישות וצריבה מקומיים, מחזור חודשי ולאחר לידה, וזאת בהתאם לצרכים והדרישות המיוחדים של כל אישה.
סדרת 'אגיסטינה' כוללת שני תכשירים:
- אגיסטינה Daily Care - לשימוש יום יומי, מניעת התפתחות זיהומים וגירויים ולשמירה על היגיינה אינטימית.
- אגיסטינה Extra Care. - לשימוש במקרים של רגישות, צריבה וגירוי מקומי, לזמן המחזור ולאחר לידה.