|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

תקופה שתירשם בהיסטוריה

אנו חווים כעת את ההיסטוריה ואירועים דרמטיים משפיעים על התרבות ועל החברה בכל מקום חוק נוקשה שמטרתו שינוי בנטל ושוויון חברתי - לא יתממש תחזית אסטרולוגית שבועית: 7.6.13-31.5.13
31/05/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
יאיר לפיד בוועדת פרי השבוע. תוצאתה תהיה אחרת משחושבים [צילום: פלאש 90]

אופיו של השבוע רגשי ורומנטי יותר, וקיים פוטנציאל לאהבה ממבט ראשון סביב התאריך 7.6. הרגשות יתחזקו ויתעורר צורך לייפות את הבית ולשפר את מצבו של ארון הבגדים האישי. אבל בתחום התקשורתי קל יהיה לגלוש לעימותים, ובמהלך השבוע ייתכנו ויכוחים שיכילו הרבה כעס בין המילים לצד חוסר שביעות רצון מהתשובות שתקבלו. יש כאלה שייכנסו ל"חפירות", בכל נושא, כדי לחשוף את מה שמנסים לטשטש ולהסתיר מהם. אל תופתעו מתוצאות השיחות.

יתעורר דחף אובססיבי לשחרר רעיון או משהו שנשאר תקוע ויגרום לתגובות לא נוחות. באותם ימים תתעורר אי-נוחות שעלולה להביא איתה מבוכה, חולשה וחוסר ביטחון. נסו למנוע אי-הבנות והעדיפו את הישירות כדי לשמור על אמינות ולחסוך פרשנות מוטעית או רכילות חסרת שחר. קחו בחשבון שהשפעתו של הנפטון ברקע, תגרום לכל אירוע לצאת מפרופורציות. תרגיעו.

עברנו את תקופת הליקויים, תקופה סוערת שהסתיימה לכאורה בתאריך 25.5 והכילה הרבה שינויים, סערות וסקנדלים. במהלך השבועות הבאים נוכל להעריך את מה שהתרחש, לעכל את ההוריקנים שחלפו בחיינו וסביבנו, להבין איפה אנחנו נמצאים עתה ומה היעדים, האמונות והציפיות שיש לנו מעצמנו ומהסובבים אותנו, במישורים הארציים, החברתיים והכלכליים. השפעת התקופה תימשך, בגלל אופייה.

מופע מולד הירח הצפוי בתאריך 8.6 יהיה הזמן בו נרגיש שאפשר לעלות על הסוס האישי ולרכוב עליו לעבר השמש העולה. ייתכן שלא כל דבר יהיה ברור וידוע עדיין, אבל האנרגיות יישאו אותנו קדימה, בין אם נהיה מוכנים לכך ובין אם לא. זהו תהליך חיובי של התעוררות לאפשרויות חדשות, השתחררות מתבניות ישנות ומהתקיעות. זו גם הזדמנות להשתחרר מפצעים ישנים, כאלה המלווים אנשים לאורך זמן. לבחור לחיות באהבה ולא עם פחדים, לשחרר את הרעלים ממערכות יחסים, שבחלק מהן הפחדים שהתנחלו בהן נובעים מחוסר אמון. השחרור יעזור להיווצרות מערכת יחסים בריאה, הנבנית גם מהערכה וכבוד עצמי.

כוכב מרס במזל תאומים ייתן את האפשרויות לבחור. תעמדו בפני אופציות, שבהן תוכלו גם להתמודד מול הצד הסנטימנטלי של הכוכבים העוברים למזל סרטן ומעלים את רף הרגשות, את הרצון להיות בבית, לשבת בכורסה עם כוס שתייה, לנשנש עוגייה, לקרוא ספר או לראות סרט.

השבוע...

31.5 [כ"ב בסיוון] הירח בטל משעה 02:56 עד 03:30 לפנות בוקר. גישה יותר מעשית מביאה הזדמנות לממש רעיון שמלווה אתכם לאורך זמן. יש צורך לבלות היום עם בני משפחה או אלה שאתם אוהבים.

1.6 [כ"ג בסיוון] תתקשו להוכיח את עצמכם מבלי להתמודד עם שליטה ומאבקי כוח. חפשו את ההומור בכל דבר ותנצחו בלי לצבור כעסים שלא יובילו לשום מקום.

2.6 [כ"ד בסיוון] הירח בטל משעה 07:29 בבוקר עד שעה 09:33 בבוקר. התלהבות וערנות ילוו אתכם. המאבק בין רגש והיגיון צפוי להכניס אתכם לעמדת התגוננות. מרירות אינה פתרון.

3.6 [כ"ה בסיוון] תפגשו בהזדמנות לשחרר את המתחים בדרך חיובית. האינטואיציה וההשראה תעזורנה לכם להגיע לפתרונות יצירתיים.

4.6 [כ"ו בסיוון] הירח בטל היום משעה 08:53 בבוקר עד שעה 18:54 בערב. יום של שיגרה, לא מתאים להתחלות חדשות.

5.6 [כ"ז בסיוון] הסגנון היום נינוח יותר ואתם דואגים לצרכים של היקרים לכם. אלה מכם שאוהבים לבשל וגם לאכול, יכינו ארוחה טובה לכל המשפחה או יצאו למסעדה, שתענה לצורך בסיפוקים שאוכל משובח נותן לכם. הירח בטל היום, יום רביעי, משעה 16:21 אחר-הצהריים עד יום שישי בשעה 06:32 בבוקר.

6.6 [כ"ח בסיוון] הירח בטל כל היום. המשיכו בשגרת יומכם, אל תצאו לרכישות מאחר שאלה יישארו בארון או יסיימו בפח האשפה. סדרו מגירות או ארונות, ארגנו ניירת וחשבונות.

7.6 [כ"ט בסיוון] הנתינה היום חזקה מתמיד. אתם נדיבים יותר ומוכנים לעזור מכל הלב. המשפחה חשובה לכם היום ותמצאו דרך לבלות בחברתם. הצהרת מחויבות או הצעת נישואין תבוא היום ממקום רגשי מאוד. היום מתאים להיכנס למחויבות במערכת יחסים רומנטית.

כלכלה ושווקים

עצירתו של כוכב נפטון השבוע, "תעזור" להעלאת האינפלציה. שמועות וסחרירים שישפיעו על השווקים לכאן ולכאן.

נושא המיסוי שנמצא בכותרות אינו מפתיע עם פלוטו במזל גדי. אורנוס הוא זה שעושה את השינוי. אין כאן חוסר אונים. אנחנו בתוך תקופה של דין וחשבון על התנהלות העבר. זוהי תקופה של רפורמות קונסטרוקטיביות.

הכוכבים יביאו לשינוי כלכלי ארוך טווח. נכתב כאן לא פעם, שמעברו של כוכב פלוטו במזל גדי (מוסדות כלכליים, חברות גדולות, קואופרטיבים וכו') מוציא החוצה את מה שהיה חבוי, או לא התנהל כראוי מבחינה פיננסית. כותרות העיתונים מספרות לנו על רווחים כלואים ועל חברות שהתנהלו בדרך של הטעיית הציבור ומצפות לעזרה (תספורת), אבל אורנוס, המסמל גם את זכויות האזרח, אינו עוזר להן.

אנחנו בתוך תקופה שבה השינויים מתרחשים מאז שנת 2008, אבל רק לאחר שנעבור את שנת 2015, נכיר ונבין מה קרה ומהם ההישגים ממסעם של הכוכבים החזקים, שחושפים ומציפים לאורך הדרך את העובדות. בינתיים, תלווה אותנו תחושת חוסר הוודאות, לצד הרבה כעס והתנגדות לניסיונות לתקן ולשפר את המצב הכלכלי.

השילוב בין האורנוס והפלוטו יביא לכלכלה שתשתחרר ממגבלות, בלי להרוס, אלא עם שינוי הרגלים. צפו לתגובות שיכילו חוכמה וזהירות, לצד לקיחת סיכונים זהירים. אל תאמינו להבטחות שיגיעו מן הסתם בשנתיים הבאות. אנחנו בתוך תהליך של טרנספורמציה דינמית וכאמור, המסקנות תגענה רק לאחר שנת 2015, לא רק אצלנו, אלא בכל מקום בעולם.

השפעת הכוכבים על החברה שלנו

עם האורנוס/פלוטו, ניתן היה לצפות להרבה דרמות שילוו את העולם לאורך השנים, בעיקר בין השנים 2015-2012. שינויים מדיניים, חברתיים, תרבותיים וכלכליים, שיתרחשו כך או אחרת בכל העולם, ועל כך כתבתי רשימות שונות ואני משערת שלא תמיד הבנתם למה אני מתכוונת.

ברשימה בתאריך 22.7.11 נכתב: "המציאות בה אנו חיים ממציאה את עצמה מחדש ומגדירה את היעדים העתידיים, עם מבט קדימה, בלי להביט לאחור כמו שעשתה אשת לוט, שהפכה להיות נציב מלח בגלל שלא קיבלה בהבנה את החוקים".

עוד נכתב באותה רשימה: "ההתפתחות והיציאה מצורות חשיבה מוכרות, אם של האומה כולה ו/או של האדם הפרטי, נראות עכשיו כחלום בלתי אפשרי. האם אפשר לשנות ולפנות מקום לשיטה כלכלית חדשה במקום הישנה? איך תגיע הגאולה בלי להישען על האמונה שהביאה אותנו עד הלום? התשובות אינן בשינוי הדיסק המפורמט במוח שלנו, אלא בחוכמה האינטואיטיבית, שתנחה אותנו אל העתיד".

בכתבה נוספת בתאריך 15.6.12 כתבתי: "בכל העולם זעזועים... אבל מי שעוקב אחרי מה שכבר קורה... רואה שהמציאות החברתית, הפוליטית והכלכלית הישנה עוברות משבר והשינוי יגיע בדרכו ויחלחל לתוך חיינו לאט-לאט... בעוד ארבע-חמש שנים נחיה בעולם שייראה אחרת, השגשוג יחזור בהדרגה, החברה תמשיך ותשתנה גם היא ותיתן הרבה מקום לאחר ולשונה, כששוויון הזכויות ימשיך להתחזק..."

מכאן אצלנו: אורנוס/פלוטו שמעצבים את היקום כפי שנכתב כאן למעלה, משפיעים כמובן גם על החברה והתרבות במדינה שלנו, מדינת ישראל.

בכתבה שהתפרסמה כאן מיד לאחר הבחירות, בתאריך 25.1.13, נכתב: "הבחירות אצלנו השבוע, הושפעו למעשה גם הן מהמבנה הנ"ל (אורנוס/פלוטו) הנמצא בשמיים, וכבר למחרת הבחירות, מיד אחרי שהתוצאות הופנמו, שמענו את ראש הממשלה נתניהו (שקיבל גם מכה קטנה והתעורר) אומר, שהוא הקשיב למסר שקיבל מהעם שרוצה שהוא יהיה ראש הממשלה, אבל העם גם רוצה שהוא יטפל בענייני פנים, כלומר יש ציפייה לשינוי באופי החברתי בכל המישורים ובכל המגזרים במדינה. נתניהו הפנים מהר מאוד שזהו 'צו 8' ולכן הבטיח שהדגש יעבור לשוויון בנטל, דיור בר-השגה ושינוי שיטת הממשל, מלבד המשך האחריות הביטחונית והמדינית שלה דאג עד כה. זהו שינוי שכולנו ביחד מבקשים ומייחלים לו".

התהליך של הכוכבים החזקים, שכוחם מביא לשינוי פני החברה, הגיע אלינו עם גלי המחאה בקיץ 2011. הרצון לשינוי קיבל צבעים שונים והתקווה הייתה בפרדוקס ש"המציאות תשתנה ביציבות".

מי שמקשיבים למסר של "הבית היהודי", שומעים שאלה רוצים לשנות את המצב החברתי והתרבותי הדתי, להנגיש את שירותי הדת, להקל על האזרחים בכל הקשור לרישום נישואין, בחירת רבנים, חוקי הגיור וכו'. מפלגת "יש עתיד" באו לשנות את פני החברה, כלכלית וחברתית. מבחינה כלכלית קיים פספוס, אבל לסיסמה "שוויון בנטל" הצטרפו כמה מפלגות.

בתאריך 29.5.13 הודיע יו"ר "יש עתיד" ושר האוצר יאיר לפיד, על הסכמה וסיכומים בוועדת פרי, שיאפשרו חקיקה שתאושר בממשלה ובכנסת וכותרתם "שוויון בנטל". מבנה הכוכבים ביום הזה, בעיקר במחצית הראשונה של היום, היה חיובי, אלא ש"אליה וקוץ בה". היו גם כמה כוכבים ללא קשרים, אלה שאמורים לעזור לרעיון להיות מובן ולממש אותו. כוכבים ללא חיזוקים, הם קפריזיים. במישור המעשי הם משחקים את המשחק שלהם ולא מעניין אותם למה מצפים מהם. לכן, למרות ששמענו פורמאלית על ההסכמות שהתקבלו ב"ועדת פרי", ניתן יהיה להבין בהמשך שבכל הקשור לתקשורת, הבנה והדדיות, התוצאה תהיה קצת אחרת ממה שחשבו וסיכמו, בגלל שלא בטוח שכל אחד מחברי הוועדה הבין את המשמעויות של כל הסעיפים. בהמשך נראה שינויים עד שהחוק יעוצב סופית.

כפי שכתבתי בתאריך 15.6.12: "אנו בעידן חדש... שקשה להיות בשליטה, המציאות המשתנה מפנה מקום לרעיונות חדשים, נקודות ראייה חדשות, הגורמות לצאת מהקופסה לחשוב קצת אחרת. תנו אמון בחוכמת הלב, באינטליגנציה הרגשית אותה לא כל כך מכבדים בעולם שלנו כמו שמכבדים את האינטלקט, הבינה וכוח השכל. אבל גם ללב יש שכל משלו. יש בחיים קשרים או מציאות שהמוח לעולם לא יבין, לא הכל תמיד לוגי, יש גם צד מסתורי בחיים, שהמחשבה לעולם לא תתפוש".

חוק נוקשה שמטרתו שינוי בנטל ושוויון חברתי לא יתממש. הדרך למטרה תלווה בהרבה מהמורות, אבל בלי כוחניות. להשתחרר בלי לדחוף, לשנות רק בהסכמה הדדית. השינוי שכולנו מבקשים יגיע בלי ספק בכל התחומים, אבל בהדרגה, בלי שנאה וכעס, רק בשיחות גלויות, תקשורת פתוחה, הבנה ורצון טוב.

מחשבות אסטרולוגיות נוספות

בעולם הגדול התרחשו הרבה אירועים בשבועות האחרונים, ואנחנו ממשיכים לצפות במה שקורה במזרח התיכון, בשכונה שלנו, בעיקר בגזרה הצפונית. תחשבו כמה מדינות מעורבות במלחמת האזרחים בסוריה, בארה"ב, ברוסיה, בלבנון, באירן, בטורקיה ועוד.

אנחנו בשנים מאתגרות. ברצועת הזמן הסמוכה למולד הירח, בתאריך 8.6.13, ועד לאחר מולד הירח, בתאריך 8.7.13, עלול הקונפליקט להסלים, זאת על-פי המפות של ארה"ב וישראל, ומיקום כוכב מארס, שהוא אל המלחמה המסורתי. מארס במפה המקודמת בהורוסקופ של המדינה שלנו הגיע לנקודת האפס במזל מאזניים, מעלה שיש לה השפעה על העולם כולו, כך שכולם מעורבים ב"בלגאן" מסביבנו.

ההסלמה המסוכנת בסוריה עם החיזבאללה, הלוחם למען המשטר בראשות אסד, משפיעה גם על אי-השקט בלבנון. המעורבות של אירן והגיבוי של הרוסים יוצרים מצב שבו הקונפליקט עלול להתפתח בין המערב והמזרח. (המתח בין ארה"ב ורוסיה שקיבל תפנית לאחרונה, מוכר כבר מההיסטוריה, בשם המלחמה הקרה.) קיים גם דגש ברור על העימות בין הסונים והשיעים בעירק, גם שם אירן מעורבת עמוק.

אנחנו בתוך תקופה רגישה מאוד ונפיצה, שעוזרת לכעסים ולאגרסיה כלפי גופים המסמלים שלטון, ממסד (מזל גדי) וכדומה לבעור.

עוד מבטיחים לנו "בני דודינו" הפלשתינים מצעד לירושלים בתאריך 7.6, מצעד שנועד להיות הפגנת מחאה על איחוד ירושלים לפני 46 שנים, איחוד אותו הם רואים ככיבוש "אל-אקצה". תמונת הכוכבים מציגה סביב אותו היום מבנה כוכבים די מורכב (חיפשתי מילה עדינה).

אנחנו בתוך תקופה שתירשם בהיסטוריה. למעשה, אנחנו חווים תהליכים שייקח לנו עוד כמה שנים להבין לאן אלה הוליכו את כל העולם ואותנו כאינדיבידואלים.

"הדבר הנפלא בחיים הוא שלאורך כל חיינו ניתנת בידינו הזכות להתפתח" [ג'ושוע לותי ליבמן].

תאריך:  31/05/2013   |   עודכן:  31/05/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תמיר דגן (55) המנהל הכללי של חברת שיכון ובינוי נדל"ן, השיק השבוע (יום שני, 27.5.13) אחד הפרויקטים הגדולים של החברה, בניית 490 דירות במזרח ראש העין. אבל, בניגוד למנכ"לים אחרים בענף, המתהדרים באירועים כאלו בחליפות עיסקיות כהות, לבש דגן חולצת טריקו צבעונית, ומכנסים פשוטים. הליכותיו הפשוטות, אולי מורשת צבא הקבע וחיל האויר, לא מפריעות לדגן לנצח על בניית 22 פרויקטים, ובהם 2,500 דירות, ועוד מרכזים מסחריים.
31/05/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אני לא נמנה עם קומץ הפרקליטים שמחאו כפיים השבוע בכנס לשכת עורכי הדין באילת ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, בגין החלטתו להודיע לבג"ץ כי ראש עיריית רמת גן צבי בר, המואשם בקבלת שוחד, לא יוכל לכהן בתפקידו בעקבות הגשת כתב האישום הפלילי נגדו. וינשטיין הוסיף שלדעתו אין לתת משקל להחלטתה של מועצת עיריית רמת גן, שתמכה בהמשך כהונתו של בר, כל עוד לא הסתיים משפטו ולא ניתנה הכרעת הדין.
31/05/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
מזה חמישים ושבע שנים משמשת ועידת הנשיאים, על 50 ארגוניה, כשופרה הרשמי והדומיננטי של יהדות ארה"ב כולה, וכשהשפעתה על הממשל האמריקני עצמו ניכרת מאוד. מזה 27 שנים רצופות נחשב מלקולם הונליין, המכהן בראשה כאיש הביצוע, לרוח החיה והדומיננטית שלה.
30/05/2013  |  ראובן לייב  |   כתבות
הכוריאוגרפית המדהימה נעה ורטהיים, אורגת לתוך תוכניתה החדשה 20 שנות יצירה. ובתוכנית יצוקים רעיונות מספר הזוהר (הבלונים המסמלים את החמה או הירח), המוזיקה המקסימה והמגוונת (שעיצב רן בגנו) המכתיבה את הקצב והתנועה לתוכן המחול, כשהיא מבעבעת מכל תנועה. לשפת המחול המיוחדת שיצרו שני מייסדי הלהקה - נעה ורטהיים ובן זוגה עדי שעל, הם קוראים ורטיגו. לא זה שמופיע בשמו של הסרט של היצ'קוק. כאן הכוונה לעולם המתהפך על צירו, כשפעם הרקדנים למעלה, ופעם למטה. הכל סב על צירו, הרקדנים לעיתים נתלים על הקירות, מתיישבים על ספסלים קטנים הקבועים בקירות בגבהים שונים, כמו שחקנים בהצגה של שייכספיר בלונדון, שאינם עוזבים את הבמה, אלא נחים בישיבה מסביב לאלה הפעילים בה.
30/05/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אפשר להניח ששר האוצר, יאיר לפיד, מעוניין באמת ובתמים לבנות עוד ועוד דירות, למכירה ולהשכרה, לפתור את מצוקת הדיור ולסייע לציבור הרחב. אלו תוכניות נאצלות. אבל דירות לא בונים בדיבורים או בחזיונות. במקרה שלנו, תוכנית הדיור הלאומית שפרסם משרד האוצר בנויה על חזיונות שווא.
29/05/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il