|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

גילוי לא נאות (67)

חושך בקצה המנהרה

לוינשטיין לא מגיעות מחיאות כפיים על החלטתו להודיע לבג"ץ שראש עיריית ר"ג המואשם בקבלת שוחד לא יוכל לכהן בתפקידו פרקליט אומ"ץ עמל על ניסוח הצעת חוק שתחייב אוטומטית ראשי ערים שהוגש נגדם כתב אישום פלילי לפרוש לאלתר מתפקידם מי יכהן כפרקליט המדינה אחרי לדור, ומי כראש אח"מ אחרי סגלוביץ'? המאבק בשחיתות נמשך
31/05/2013  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   תגובות
היועמ"ש וינשטיין. לא זכאי למחיאות כפיים [צילום: פלאש 90]

הדחתו של צבי בר: וינשטיין ימליץ ויאשר
איתמר לוין
היועץ המשפטי לממשלה, אשר החליט על הגשת כתב האישום נגד ראש עיריית רמת גן, מתבסס על אותו כתב אישום בהמליצו בפני בג"ץ להדיח את בר
לרשימה המלאה

   איתמר לוין
מועצת רמת גן תומכת בצבי בר

נפילתו של צבי בר
אריה אבנרי
גיליון האישום נגד ראש עיריית רמת גן צבי בר מייחס לו, בין השאר, עבירות של קבלת שוחד, אבל רחוק מלהקיף את מלוא פעילותו העבריינית, אותה למד מראש עיריית הרצליה לשעבר * האם ניסים משעל, שהודיע כי הוא שוקל להתמודד לתפקיד ראש העיר, יימנע מלחפור בפעולותיו של צבי בר ממרום כיסאו אם ייבחר? לא אם זה תלוי באומ"ץ...
לרשימה המלאה

אני לא נמנה עם קומץ הפרקליטים שמחאו כפיים השבוע בכנס לשכת עורכי הדין באילת ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, בגין החלטתו להודיע לבג"ץ כי ראש עיריית רמת גן צבי בר, המואשם בקבלת שוחד, לא יוכל לכהן בתפקידו בעקבות הגשת כתב האישום הפלילי נגדו. וינשטיין הוסיף שלדעתו אין לתת משקל להחלטתה של מועצת עיריית רמת גן, שתמכה בהמשך כהונתו של בר, כל עוד לא הסתיים משפטו ולא ניתנה הכרעת הדין.

קביעה זו של היועץ המשפטי באה מאוחר מדי סמוך למועד הבחירות המוניציפליות שאמורות להיערך בעוד כמה חודשים. וינשטיין עשה זאת רק בעקבות העתירה שהוגשה בעניין זה. בעבר לא גילה היועץ המשפטי יוזמה בנושא חמור זה, למרות מבול של כתבי אישום נגד ראשי ערים שחטאו בקבלת שוחד וחרף פניות חוזרות ונשנות אליו מתנועת אומ"ץ.

אבל בניגוד ליועץ המשפטי לממשלה, סבורים חברי מועצת עיריית רמת גן הכנועים מהקואליציה העירונית, שהולכים כעדר אחרי בר הרועה, שאין כל מניעה שהוא יתמודד בבחירות הקרובות לעירייה לקדנציה נוספת אחרי 21 שנות שירות מסואבות.

ההכרעה בעניין זה תיפול בקרוב בבג"ץ בעקבות עתירה שהגיש חבר מועצת העיר, אברהם ליניאל, מהירוקים. בשלב מסוים עמדה אומ"ץ להצטרף לעתירה זו לבקשתו של ליניאל, אבל מהלך זה לא הבשיל. אנחנו לא מצרים על כך. בדרך כלל מעדיפה אומ"ץ לפעול באורח עצמאי במישור המשפטי ובתחום זה נצברו תקדימים והישגים מרשימים.

כך, למשל, אומ"ץ הצליחה לבלום לפני כשנה באמצעות חבר הצוות המשפטי של התנועה, פרקליטנו עו"ד אבינועם מגן, תוכנית הזויה שאושרה בהנהלת העיר, לקרוא את מתחם הבורסה ברמת גן על שמו של בר בחייו במסגרת חגיגות ה-90 לייסוד העיר. בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את עמדתנו, שעל פיה אין מקום להנציח את שמו של בר בעיר כל עוד תלוי ועומד נגדו כתב אישום פלילי. בתגובה לכך ביטל בר את חגיגות ה-90 בעיר. אומ"ץ הגישה נגד בר וחברי הנהלת העיר תביעה לכיסוי הנזקים שנגרמו לקופת העירייה בעקבות ביטול החגיגות.

כתב אישום לראש עיר?
פרישה לאלתר!
עו"ד אבינועם מגן

צבי בר משמש כמשל בתחום השחיתות המוניציפלית, שהגיעה בשנים האחרונות לממדים מפלצתיים, בעקבות חקירתם של עשרות ראשי ערים ויישובים כחשודים בביצוע עבירות פליליות, שהולידו שורה של כתבי אישום. אומ"ץ הרימה את הכפפה ועוסקת בשנים האחרונות בנושא כתבי האישום הפליליים שמוגשים נגד ראשי ערים מכהנים בניסיון לבלום את המשך כהונתם.

בימים אלה טורח עורך הדין מגן על ניסוח הצעת חוק שתחייב אוטומטית ראשי ערים שהוגש נגדם כתב אישום פלילי לפרוש לאלתר מתפקידם, וזאת ללא קשר להחלטתם של חברי מועצות הערים והיישובים. מאחר שאין בשלב זה ודאות שהכנסת תזדרז לאשר בעתיד הנראה לעין את השינוי בחוק, כנראה שלא תהיה ברירה אלא לשים את יהבנו על בג"ץ על-מנת שיקבע הלכות חדשות.

לנגד עינינו עמדה הלכה שקבע בשעתו בג"ץ לגבי המשך כהונתם של שרים שהוגשו נגדם כתבי אישום, בעקבות עתירה שהגשנו בפרשת השר לשעבר רפאל פנחסי משס. אין כל סיבה שההלכה לא תשתנה גם לגבי ראשי ערים שסרחו, ובהמשך גם לגבי חברי כנסת שהסתבכו בפלילים.

הצלחה עם יהושע פורר
פורר. נבלם [צילום: יח"צ]

בשעתו הייתה לאומ"ץ הצלחה מסוימת בתחום זה, כאשר עלה בידינו לבלום את המשך כהונתו של ראש עיריית רחובות לשעבר, יהושע פורר, שהורשע בפלילים וניהל מאבק משפטי נגד הטלת עונש קלון. אומ"ץ לחצה תקופה ממושכת על פרקליטות מחוז המרכז המקרטעת להגיש כתב אישום נגד פורר, ולא הרפתה עד שנקבע לו קלון והוא סולק מתפקידו.

היה זה פתטי מאוד לראות בדיון בבית המשפט בעניינו של פורר את חברו הטוב, איש העסקים המפוקפק מוטי זיסר, שנכח בעבר גם באחד הדיונים המשפטיים של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט. הזרזיר עתיר הנכסים הלך להזדהות עם שני העורבים שארבו לכספו תמורת שירותים ממלכתיים שהגישו לו.

חבל רק שחבר אחר של פורר, יו"ר חברת החשמל לשעבר וראש עיריית הרצליה לשעבר, אלי לנדאו, בעל קופת שרצים עמוסה לעייפה, לא נכח בבית המשפט. בשנים האחרונות הוא מעדיף שלא למשוך כלפיו תשומת לב מחשש שייחשפו מעללים נוספים שלו.

לדור הולך ועמו המאבק בשחיתות
לדור. הפגין יושר [צילום: פלאש 90]

הנטייה האובססיבית
משה לדור נאלץ להכריע בתוקף תפקידו בתיקיהם של כמה אישי ציבור שיהודה וינשטיין מנוע מלטפל בהם בגלל ניגוד אינטרסים. לא אחת ולא שתיים התעמת לדור עם וינשטיין וחלק עליו בגלל נטייתו האובססיבית של היועץ לסגור תיקים

כאמור לעיל, אני לא מתפעל מצעדו יוצא הדופן של היועץ המשפטי לממשלה, שגילה לאורך ארבע שנות כהונתו רפיסות, מורך לב, שיקול דעת לקוי וחוסר רצון להיאבק בשחיתות השלטונית. בעיקר כאשר מדובר באישים שהוא חייב להם.

ביטוי מוחשי לעליבותו של וינשטין ניתן היה לזהות השבוע בכנס לשכת עורכי הדין, כאשר היועץ ניסה להגן על החלטתו שלא להגיש את תיק החקירה הראשי נגד שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן בחשדות הכבדים יותר. אומ"ץ החליטה להעמיד את הנושא למבחן בג"ץ.

בינתיים יש סימנים מדאיגים שוינשטיין לא יהיה הדמות החלשה היחידה בשטח. בחודשים הקרובים עומדים לסיים את תפקידם פרקליט המדינה משה לדור וראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה ניצב יואב סגלוביץ'.

לדור הוכיח בתקופת כהונתו יושר אישי, שליטה מרשימה בתחום הפלילי ונחישות להיאבק בשחיתות השלטונית, ועל כך הוא שילם מחיר יקר בהכפשות עד אין קץ מצד אישי ציבור מושחתים ושליחיהם לדבר עבירה. תזכורת: בעקבות זיכויו המפוקפק של ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט הציע חברו של אולמרט, אמנון דנקנר המנוח, ללדור לשלוח יד בנפשו.

לדור נאלץ להכריע בתוקף תפקידו בתיקיהם של כמה אישי ציבור שוינשטיין מנוע מלטפל בהם בגלל ניגוד אינטרסים. לא אחת ולא שתיים התעמת לדור עם וינשטיין וחלק עליו בגלל נטייתו האובססיבית של היועץ לסגור תיקים.

מי ימונו לפרקליט ולראש אח"מ?
סגלוביץ'. מי יירש אותו? [צילום: פלאש 90]

וינשטיין מתכוון ככל הנראה למנות פרקליט מדינה מהשוק הפרטי שיהיה כצלמו וכדמותו ולא יעלה על הבריקאדות גם לגבי מינוי יורש לסגלוביץ'.

לא הכל חלק. סגלוביץ' זוקף לזכותו שורה של חקירות של כמה מאישי צמרת המדינה שהסתבכו בפלילים. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, שהוריד, משום מה, פרופיל אישי בחקירתם של אישי ציבור שסרחו, מתקשה למצוא יורש בעל משקל סגולי לסגלוביץ'. בשעתו ביקש דנינו מסגלוביץ' להאריך את תקופת כהונתו, אבל חודש אוגוסט הקרוב הוא המועד האחרון לכהונתו של סגלוביץ', ובשלב זה לא ברור מי יחליף אותו.

במשטרה יש אומנם כמה מועמדים ראויים מסוגו של תת ניצב אבי נוימן, אבל השאלה היא אם אומנם יש למשטרה כוונה להתמודד עם השחיתות המפלצתית מעבר להצהרות בומבסטיות פה ושם.

רשויות דמוקרטיות מקרטעות

לא ראויים לנו
הממשלה המשיכה להפגין ניכור וחוסר רגישות כלפי אזרחי המדינה. החיבורים בין השלטון להון גברו. הנהנתנות הבלתי נלאית של שרי ממשלה התחרתה בראוותנות של הטייקונים. לא בכדי התחמקה עד כה הממשלה מלקבוע לעצמה כללים אתיים מחייבים. נהוג לומר, שכל עם ראוי למנהיגיו, אבל יש לנו בישראל עם נפלא. אולי המצב הפוך, וחלק ממנהיגינו אינם ראויים לנו

דומה שהחולשה של מערכת אכיפת החוק מדאיגה נוכח המצב הכללי ששורר היום במדינה בתחום זה. שורש הרעה נובע מכך ששלוש הרשויות המהוות את היסודות ואת התשתית של החיים הדמוקרטיים במדינה מקרטעות.

הרשות המחוקקת, שהיא הכנסת, נחשפה בשנה החולפת כמי שנשבתה חלקית על-ידי אילי הון שעשו בה כבתוך שלהם, מוקפים חברי כנסת סוגדים ומתחנפים. חברי כנסת לא מעטים המשיכו לדאוג לאינטרסים האישיים שלהם, להתרפק על מנעמי השלטון ומעלו בשליחותם. המעורבות הפוליטית של חברי הכנסת בהליך בחירתם של שופטים ובמגמה לכווץ את היקף השיפוט וההכרעה של בית המשפט העליון הגיעה לממדים מדאיגים.

הרשות המבצעת, הממשלה, המשיכה להפר צווים של בית המשפט העליון, להפגין ניכור וחוסר רגישות כלפי אזרחי המדינה. החיבורים בין השלטון להון גברו. הנהנתנות הבלתי נלאית של שרי ממשלה התחרתה בראוותנות של הטייקונים. לא בכדי התחמקה עד כה הממשלה מלקבוע לעצמה כללים אתיים מחייבים. נהוג לומר, שכל עם ראוי למנהיגיו, אבל יש לנו בישראל עם נפלא. אולי המצב הפוך, וחלק ממנהיגינו אינם ראויים לנו.

הרשות השופטת, שאמורה הייתה להיות עצמאית, בלתי תלויה, מבוצרת ואמיצה - לכודה כיום בידי שתי הרשויות האחרות.

אשראי למבקר המדינה
שפירא. המאבק יימשך [צילום: פלאש 90]

לפני כשנה נכנס לתפקידו מבקר המדינה החדש השופט בדימוס יוסף שפירא. היה ברור שקשה להיכנס לנעליו הגדולות של מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, שהיה שונה מכל אלה שקדמו לו בתפקיד - הוא החליט לנער את המדינה מתופעות הסיאוב והיה ראש החץ למאבק בשחיתות השלטונית.

כמה צעדים שעשה המבקר החדש בראשית דרכו עוררו חששות מכך שביקורת המדינה נסוגה לעידן הקודם, לשביעות רצונם של אישי השלטון המושחתים. הצעד הראשון היה שינוי התואר של יועץ המבקר למאבק בשחיתות, שאותו מילאו בעבר בזה אחר זה ניצב בדימוס יעקב בורובסקי ושני ניצבי המשנה בדימוס ד"ר מאיר גלבוע ונחום לוי. תוארו של היועץ החדש, ניצב בדימוס עמיחי שי, הוא "יועץ לתפקידים מיוחדים", תפקיד שקיים בשורה של גופים ציבוריים.

הצעד השני היו דברים שאמר שפירא בכינוס אקדמי, לפיהם אין זה מתפקידו של מבקר המדינה לעסוק במאבק בשחיתות הציבורית. בתגובה לכך פנתה אומ"ץ אל המבקר כדי לקבל הבהרות על דבריו, והוא טען שלא הובנו כראוי והמאבק בשחיתות יימשך.

נראה שמצויים אנשי תקשורת שמפקפקים בנחישותו של מבקר המדינה החדש להמשיך את הקן הניצי של קודמו בכל הנוגע למאבק בשחיתות. אחד מהם, ברוך קרא, הפרשן של ערוץ 10 ומעריב שכתב לפני כמה ימים בהקשר לכך: "כשנכנס שפירא לתפקידו נזכרתי שהוא נפגש לפני כניסתו לתפקיד עם בני הזוג נתניהו במשכנם אבל הרי מקורביו אמרו לי שהוא לא פראייר וכשישב על כיסאו יחשוף את שיניו. חלפו כמה חודשים וניבי שפירא עדיין עמוק בחניכיו. הפעם היחידה שנשלפו כוונו לעבר נחום לוי יועצו למאבק בשחיתות".

אומ"ץ ממשיכה להעניק למבקר המדינה החדש אשראי בעקבות שיתוף הפעולה ההדוק עם משרדו והיחלצותו להרחיב את מסגרת הסיוע הצמוד לחושפי מעשי שחיתות בגופים הציבוריים ולהעניק להם הגנה היקפית.

במסגרת זו מטפל בימים אלה עו"ד פנחס (פיני) פישלר, יו"ר הוועדה להגנה על חושפי שחיתויות, הפועלת במסגרת המועצה הציבורית של אומ"ץ, בארגון כינוס מיוחד בהשתתפות המבקר. אנחנו מאמינים שהמאבק יימשך ביתר שאת. את המנגינה של טיהור המדינה מסיאובה לא ניתן להפסיק.

אפילוג
לינדנשטראוס. הוזמן [צילום: יח"צ]

שני חברי הכנסת החדשים מהעבודה, ניצב בדימוס משה מזרחי ומיקי רוזנטל, חידשו באחרונה את פעילותה של השדולה הפרלמנטרית למאבק בשחיתות.

אורח הכבוד בכינוס היסוד של השדולה היה מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, שקרא לחברי הכנסת מהשדולה לטפל בנושאים פתוחים מתקופת כהונתו הפורייה. הוא ציין כדוגמה את המלצות הוועדה הציבורית ליחסים הפסולים בין ההון לשלטון שהוא מינה בשעתו ועד כה הן לא יושמו הלכה למעשה...

למרבה ההפתעה, מבקר המדינה הנוכחי, השופט בדימוס יוסף שפירא, לא הוזמן לישיבת היסוד של השדולה, למרות שהוא אמור להיות דמות מרכזית בפעילות השדולה. כאשר שאלתי את ראשי השדולה, חברי הכנסת מזרחי ורוזנטל, לסיבת אי-הזמנתו של המבקר, שניהם גמגמו. קרוב לוודאי שהסיבה לכך קשורה ביחסים המתוחים ששוררים בין שני המבקרים מאז ששפירא מתח ביקורת על עודף תחומי הפעילות שבהם עסק משרד מבקר המדינה בעידן לינדנשטראוס.

בשיחה מאוחרת יותר עם המבקר שפירא, התברר לי שהוא לא נעלב כלל בגין אי-הזמנתו לשדולה. נהפוך הוא: המבקר סבור כי פעולת השדולה אינה תקינה, מאחר שהיא יוצרת ערבוב בין שתי הרשויות, המחוקקת והמבצעת. אין בדעתו להשתתף בכלל בישיבות השדולה.

כך או אחרת, המאבק בשחיתות הציבורית לא יצא נשכר מהשקפות העולם השונות של שני מבקרי המדינה, ויש רק לקוות שהרשעים לא יעלוזו וכוחות החושך לא יכבו את כל האורות וישרו עלינו עלטה.

תאריך:  31/05/2013   |   עודכן:  31/05/2013
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חושך בקצה המנהרה
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
השחיתות מנצחת
31/05/13 08:21
 
תיקון לתגובה
31/05/13 11:24
2
המקובל
31/05/13 08:42
3
הפרקליטים
31/05/13 09:09
4
ערן2;1
31/05/13 09:57
 
איש תקשורת
31/05/13 12:01
5
צריך להזהר
31/05/13 14:07
6
אברהם שלום
31/05/13 14:20
7
אזרח
31/05/13 15:57
 
חבר אומ"ץ
31/05/13 16:58
 
לתשומת אומ"ץ
1/06/13 06:34
8
דידה
31/05/13 16:21
9
דמוקרטיה
31/05/13 18:07
 
דמוקרטיה
31/05/13 18:59
10
אורי פ
31/05/13 19:02
 
חבר הנהלת אומ"ץ
1/06/13 10:37
11
עידןסובול
2/06/13 11:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מזה חמישים ושבע שנים משמשת ועידת הנשיאים, על 50 ארגוניה, כשופרה הרשמי והדומיננטי של יהדות ארה"ב כולה, וכשהשפעתה על הממשל האמריקני עצמו ניכרת מאוד. מזה 27 שנים רצופות נחשב מלקולם הונליין, המכהן בראשה כאיש הביצוע, לרוח החיה והדומיננטית שלה.
30/05/2013  |  ראובן לייב  |   כתבות
הכוריאוגרפית המדהימה נעה ורטהיים, אורגת לתוך תוכניתה החדשה 20 שנות יצירה. ובתוכנית יצוקים רעיונות מספר הזוהר (הבלונים המסמלים את החמה או הירח), המוזיקה המקסימה והמגוונת (שעיצב רן בגנו) המכתיבה את הקצב והתנועה לתוכן המחול, כשהיא מבעבעת מכל תנועה. לשפת המחול המיוחדת שיצרו שני מייסדי הלהקה - נעה ורטהיים ובן זוגה עדי שעל, הם קוראים ורטיגו. לא זה שמופיע בשמו של הסרט של היצ'קוק. כאן הכוונה לעולם המתהפך על צירו, כשפעם הרקדנים למעלה, ופעם למטה. הכל סב על צירו, הרקדנים לעיתים נתלים על הקירות, מתיישבים על ספסלים קטנים הקבועים בקירות בגבהים שונים, כמו שחקנים בהצגה של שייכספיר בלונדון, שאינם עוזבים את הבמה, אלא נחים בישיבה מסביב לאלה הפעילים בה.
30/05/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אפשר להניח ששר האוצר, יאיר לפיד, מעוניין באמת ובתמים לבנות עוד ועוד דירות, למכירה ולהשכרה, לפתור את מצוקת הדיור ולסייע לציבור הרחב. אלו תוכניות נאצלות. אבל דירות לא בונים בדיבורים או בחזיונות. במקרה שלנו, תוכנית הדיור הלאומית שפרסם משרד האוצר בנויה על חזיונות שווא.
29/05/2013  |  אלעזר לוין  |   כתבות
מוקף בחומת בטון גבוהה ובשערי ברזל אטומים, שוכן לו ברחוב קלאוזנר ברמת אביב בתל אביב, מוסתר משהו מעיני הציבור, גן החיות של המחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, או בשמו הרשמי: הגן למחקר זואולוגי ע"ש א. מאיר סגליס. הכניסה הראשית לגן היא דרך שער ברזל ברחוב קלאוזנר ומתבצעת באמצעות הקשת קוד סודי או העברת כרטיס עם פס או שבב מגנטי. רחבת הכניסה לגן מזכירה באמצעי האבטחה שלה ובשער הברזל האטום כניסה למתקן ביטחוני מסווג.
29/05/2013  |  אלי אלון  |   כתבות
כל מי שמבקר בעיר קייב, בירת אוקראינה, אינו יכול שלא להבחין בסממני ההערצה שרוחשים האוקראינים לרב-הטבחים המפלצתי בוגדן חמילניצקי. פֶּסֶל ברונזה ענק של הצורר, עטור שפם דק ומוארך ולראשו מצנפת הדורה, רכוב על סוס צוהל, ניצב בכיכר מרכזית בעיר. לכשתשאל עוברים ושבים לפשר הכבוד הרב שהם רוחשים לו, ישיבו לך כי זהו הגיבור הלאומי של אוקראינה, האיש שהוביל את התקוממות הקוזקים והכפריים האוקראינים בשנת 1648, כנגד בעלי האחוזות הפולנים והכמורה הקתולית, שהתעמרו בהם. אבל האוקראינים מסרבים לזכור, שגיבורם הלאומי גם אחראי לטבח שטני של מאות אלפי יהודים חסרי ישע, בידי גדודי פרשיו הקוזקים, צמאי דם יהודים; שהפוגרומים במאות קהילות ישראל, היו הפרומו לשואה האיומה, שאירעה כעבור 292 שנה.
29/05/2013  |  מנחם רהט  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על הממשלה - באמצעות המשרדים המופקדים על כך, לפעול להפסקת הסחבת הבלתי נסבלת בכל הנוגע לשיפור ההכרחי של השידור בשפה הערבית הן לעולם הערבי, הן לתושבי רצועת עזה ויהודה ושומרון והן לדוב...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברט סטיבנס, מכותבי הטורים המרכזיים בניו-יורק טיימס, ציין כי ניר ברקת לא הצליח להשיב כראוי לשאלות על מדיניותו של בנימין נתניהו, בכל תחום, בכל חזית
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
חלי ממן
חלי ממן
במהלך הארוחה רצוי שהשתייה תהיה דלת קלוריות - לדוגמא: מים עם קוביות קרח, עלי מנטה ופלחי לימון בכד שקוף    בנוסף לערכם הבריאותי הם יהיו גם קישוט צבעוני לשולחן החג
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
ניהול המלחמה, כפי שמנווט אותה בנימין נתניהו יחד עם חבורה משיחית, הביא לכך שמדינות רבות באירופה מביעות אהדתן לכינונה של מדינה פלשתינית תוך הוקעה מוחלטת של ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il